Környezet annyira nem téma, csak a játék élvezhetõsége legyen jó úgy mint a többinek volt, amúgy meg szerintem a grafikával nincs gond
Elsõ részét 30x végig vittem kb egy év alatt ps 1-en, imádtam a második részét is, harmadik meg negyedik kimaradt ugyan amit sajnáltam is, de hát ezzel majd bepótolom azokat! :)
Nem valószínû a PC, mert a Platinum Games csak konzolra fejleszt.
Games developed MadWorld (2009; Wii) Infinite Space (2009; Nintendo DS) Bayonetta (2010; Xbox 360, PlayStation 3) Vanquish (2010; Xbox 360, PlayStation 3) Anarchy Reigns (2012; Xbox 360, PlayStation 3) Metal Gear Rising: Revengeance (2012; Xbox 360, PlayStation 3)
Mit kúrtak el? még ki sem jött! Ez nem MGS5 lesz, hanem egy akció orientált MGS világában játszódó multiplatform fejlesztés MINDENKI számára, már aki bírja a HC a h&s stílust, mert a Platinum abban utazik.
Driverrel mi is volt a gond? nem is lehetne driverebb az egész... Resident Evil 5 is ízig vérig RE, csak co op akciójáték lett a játékemente, mert ezt kívánta meg a trend, sikeres volt? nagyon! jó volt? naná.
Most volt szó a játékról az IW-ban: Amit elõször láttunk demót, azt a játékot ELKASZÁLTÁK. Ez már egy teljesen másik játék, másik csapat csinálta. Csak a név maradt meg.
Seth: Mert elvileg jött volna PC-re, de akkor már nem jön? Amíg nem volt gépem, addig konzoloztam. PS2-ig vagyok "naprakész". Elsõ részt imádtam. Második részt is szerettem, bár már nem volt olyan jó, mint az elsõ. Harmadikkal már nem játszottam, mert próbálok kerülni minden dzsungelben játszódó filmet, sorozatot, játékot. Azért vagyok itt, mert szomorú vagyok, hogy ezt is elkúrták... ami közel állt hozzám. Ugyanaz a baj ezzel is, mint a driverrel vagy az új RE játékokkal... ha nem lenne az a neve, ami, akkor nem is érdekelne, milyen lesz/lett.
Itt egy videó, amiben benne van a sok szarakodás, meg hogy elkúrták.
A sok fanyalgó rinyapicsára gondolsz? Jah,nem tudták szerencsétlenek elképzelni milyen egy hack&slash japópowa játék és most sírnak, hogy nem erre számítottak. Amúgy téged sem tudlak hova tenni, a konzolutálatod ellenére egy konzoljáték topikjában mit keresel, meg úgy általánosságban ,a MGS elõzõ részeivel mennyire vagy képben,amik ugye konzoljátékok (olcsó pc portok ide vagy oda) ? :D
hát az nekem is leesett hogy poén, meg hogy megrendezett, nade az enginen látszik hogy annyira nem mentek messze az eredetitõl (mert nekem legalábbis úgy jött át a vga-ból hogy szinte az egészet újrarakták) és ez a jó hír
itt van egy picivel köbõvítettebb trailer. kb. ugyanaz, talán 2-2 másodperc ha hozzá lett rakva egyes jelenetekhez, de a végén egész megplepõdtem, mert az a jelenet viszont NAGYON hasonlított az elsõ trailerben látott engine-hez.
apropó, nem lehet valahol feedbackot írkálni a konaminak?
Engem hálisten nem izgat egyelõre.
Szerdán jön az I Am Alive, 3200FT, veszek is pontokat hozzá, az érdekel most, utána jön Alan Wake az is max 1200MP lesz ami 3200Ft és utána ráér a MGR...:D
ja-ja, uígy gondoltam én is eleinte idegesítõen kapkodó, karakterek mozgása földi fizikát nem ismerõ, idegbolond darálda de aztán jött az átértékelés: Ironman vs. Transformers feeling + slow motion gyakori használata + picit komolyabb audioszett és így viszont nagggyon ott van Ironman -nel ment az azonosulás, itt még viszont ki kell találni mi legyen ;)
#158 hááát igen :) egy epic story vonal odarakása nem egyszerû dolog enélkül meg hamar kifullad viszont az eredeti elképzelés nekem is jobban bejött
nekem a célzol és nyesel jobban bejött, mert épp ez a buli benne hogy te adod meg hogy vágd szét, és ha 5 darabba akkor 5 darabba, ha 83 darabba akkor 83 darabba vágod szét. és amint elnéztem a trailerben, nem nagyon volt célzás mikor még lassan vágta szét a csáveszt, bár az a gyors vagdalkozás elég zsír volt. csak a végén ne kellett volna még egy utolsót rávágni hogy szétrepüljenek a darabok. sokkal viccesebb lett volna ha slow mo-ból megint átmegyünk normális idõ sebességre, és csak úgyy lepotyognak a vagdalt husik :)
Miért csúszott ennyit a Metal Gear: Rising? Miért vitték más fejlesztõstúdióhoz? Miért változott meg a cím és a sztori? Miért maradt meg? Kérdések, kérdések. Kojima válaszol.
A csúszás oka? az eredeti Rising-csapat nem volt képes élvezetes játékmenetet pakolni az eredeti "szétvághatsz mindent" ötlet mögé. Több prototípust is készítettek, egyik sem volt megfelelõ. Annyira nem, hogy Kojima még valamikor 2009-ben le is lõtte a fejlesztést - egy darabig úgy volt, hogy a Rising soha nem jelenik meg.
Miért vitték más stúdióhoz? A Platinum gyakorlatilag véletlenül került a képbe, egy találkozó során mutatták meg nekik az akkor már alaposan összekuszált Rising-projektet. Kojimától jött az ötlet, hogy a vagdalkozós játékok terén komoly tapasztalattal (lásd: Bayonetta) rendelkezõ stúdió mehetne egy kört az akkor hibernált állapotban lévõ játékkal. Három kérése volt: Raiden legyen a fõhõs, a játék nézzen ki jól, és fusson hatvan képkockával másodpercenként. A Platinumnál rábólintottak.
Miért más a cím, és a sztori? A cím megváltoztatása mögött az áll, hogy Kojima nem szeretné, hogy az eredetileg is mellékágnak szánt Rising-ot a MGS-széria direkt folytatásaként értelmezzék a játékosok. A sztorit (és az idõszakot: most már nem az MGS4 elõtt, hanem utána játszódik), a Platinum kérésre változtatták meg, Kojimáék két hónap alatt dobtak össze egy teljesen új történetet.
Mi maradt meg? A sokat reklámozott alapötlet, a "szétnyeshetsz darabokra bármit". A szeletelés mikéntje ugyanakkor változik, korábban egy jóval lassabb "célzol, nyesel" mechanizmus szerepelt, a Platinum-féle megoldás inkább a "nyesel, nyesel, nyesel!" metódusra emlékeztet.
mondjuk a wikipédiáján az van hogy mikroszoft vindózhoz is ellátogat :)
Szerintem a Vanquish is hihetetlenül szar volt. Én valahogy nem értem, mit lehet ebben élvezni. Agyatlan lövöldözés.
most hogy így aludtam rá egyet, már nem is néz ki olyan rosszul :) (NEM A GRAFIKA!!!)
és akkor most nem is lesz pöcökre?
Kexbox topicban már írtam
adott volt egy hihetetlenül pörgõs Vanquish a színek, a harc, a mozgás animációk, a karakterek jellege mind-mind onnan van átollózva ezt összegyúrták Ryu Hayabusa néhány igen látványos szabdalásaival a Ninja Gaiden-bõl és íme: Metal Gear Rising
Jah hát sén kb értem mire mondod, de ez a különbség egy pre és egy majdnem végleges közt.
Mint a BF3-nál ott is a játék maga nem olyan mint amiket a legelsõ trailerekben látott az ember. Dehát ugye a MGR hihetetlen is volt.
Nekem eleve gyanus is volt és akkor is mondtam sok ismerõsömnek hogy ez a grafika nem lehet ez a generáció, mert túl szép volt hogy igaz legyen. Most a dinnyeszeletelésre gondolok...!!! A páncél túl szép volt, ahogy az asztal és a környezet is, a terítõn a gyûrõdések stb.
de nekem még mindig nem a graffal van bajom!!! hanem, most már tényleg nehéz megfogalmazni hogy mit mondjak, mert nem egészem a mozgás, hanem úgy az egész valahogy nem olyan mint a cinematic trailer második felében (nem grafikailag!!!) hanem olyan mintha fogták volna és azt mondták volna hogy "tetszett mi ?, na akkor most itt egy totál új valami, ami nem olyan jó mint az elsõ bemutató" nekem ilyen csalódás érzetem van. na de mindegy, mert nem tudom magam jól kifejezni :)
Álltalában mindig negatívan áll hozzá a nép mindenhez ami nem a megszokott, vagy ami kicsit is változni akar... ez szerintem birka hozzáállás! Lehet hogy tényleg nem lesz olyan jó, ( nem is lehet felülmúlni nagyon a klasszikus részeket ) de máskép lehet még jó vagy jobb az a játék.
Hát igen. Nekem már ez is sok volt. Egyszerûen nevetnem kell, ha meglátom. Van egy határ, ameddig még elhiszem az ilyen dolgokat. Fõleg egy MGSben... mert azért valljuk be, elsõ két részben is mik voltak. Az még elfért... de már a 4ben ez... most meg a legújabb.