Nem is kerestem ezen az oldalon láttam friss hír volt és linkeltem is! De nagyon nagy a csend körülötte! :( Tuti hogy a végén nem is jön pc-re!De már nem izgat havertól elkérem boxot és nyomom majd azon :D
Na jó Kojima, elég volt. Vagy bejelentetek egy megjelenési dátumot, vagy bemegyek a Kojima "fõhadiszállására" és terrorcselekményt fogok végrehajtani. XD Die bitch! <KOJIMA>
JÁTÉKOT AKAROOOK!!!
Bocs. az elõzõ meg ez a komment csak amolyan dühroham volt mert semmi hír az MGSR-rõl :)
Én inkább rádküldöm Raident. Az ilyen terroristáknak pusztulnia kell ... :)
"Nyilvánosságra hozták, hogy milyen új trélerekkel és bemutatókkal akarják majd sokkolni a Spike TV VGA (Video Game Awards) közönségét. Három újdonság lesz: egy vadúj Bioware frencsájz felfedése, egy új Alan Wake játék bemutatkozása, és egy nagyszabású Metal Gear Solid Rising bemutató!"
Nekem ez is jó csak nem adok ki majd érte 10ezret ujonnan majd használtan 4-5ezret. De lehet még jó, mert odébb van még a megjelenés, egyrészt nem is baj hogy akciójáték lett, a régebbi lassú játékmenet majd ahogy irod ráér a MGS5-be, engem csak az aggaszt hogy állítólag a Bayonetta fejlesztõi készítik...és az nem jó hír.
Persze én imádom Raiden-t, Tutira 1x végignyomom majd. Nem lesz a kedvenc MGS-em valszeg de lenyomatom majd!
Inkább jó hír.Platinum games összes játékát szeretem, Bayonettát különösen.Õk értenek a stílushoz van benne tapasztalatuk. Neked a Bayonetta stílusa,világa nem jött be gondolom, az elég egyedi lett, de pont amiatt imádom. Lehet egy kicsit játszanál is vele, nem csak gameplay videókat nézegetnél, akkor meg is szeretnéd
akarTÁK? tehát nem lesz pc-re? hát, ha ilyen gameplay lesz, akkor nem búcsúzok tõle akkora szívfájdalommal, de komyolyan, hogy tudtak ebbõl ekkora fost összehozni, olyan b@szott jól nézett ki az elsõ trailerben, mért kellett így elrontani? hogy néz már ki? ez az elcseszett írányváltoztatás mikor egyik elllenrõl a másikra támad, egyszerûen olyan mintha ez valami 2005-ös játék lenne... remélem ez még nem a végkifejlet.
és ha netalántán a készítõk bújnák a különbözõ kommenteket a játékkal kapcsolatban a különbözõ oldalakon, akkor esetleg megpróbálhatnának változtatni ha a többségnek nem tetszik, de ez csak az én véleményem.
Jó, most ezekre a pontokra tudnám az ellenkezõjét mondani,de minek. Ez a te személyes preferenciád, nem jön be a világa,sok milliónak meg igen, ez van.
nem olyan, csak ilyen érzésem támad valahogy... :) a mozgás elcseszett és emiatt... a 2010-es trailerben sokkal szebben mozgott amikor a 3 csávóból csinál párizsit.
de nem értem, és jó lenne ha valaki elmondaná hogy a 2010-es trailer az csak valami meganimált filmecske volt és ez az igazi játék, vagy már az is egy játékmenet volt, és most így sikerült tönkretenni?
Nem tudom mennyire ez a stilus a darksiders mert az pl nagy kedvencem. De a bayonetát két óra után gyorsan kivettem a gépböl nehogy megfertözõn valami hardvert.
Rendes gameplay volt , bár gondolom inkább csak egy koncepció, egy 100 m-es utcával pár katonával.Valami oka biztos volt hogy megváltoztatták ,ezt nálunk õk jobban tudják.
hát, akkor én adok nekik 50 ezret hogy odaadják nekem azt a 100 méteres utcát lespawnolható npc-kel meg tárgyakkal és megegyeztünk. :) a free cutting-gal én legaláb egy hétig elleszek.
Devil May Cry volt nálam az elsõ ilyen játék. Furcsáltam, de tetszett. A Bayonetta viszont akkora egy rakás szar, hogy arra nincssen szó. Ez meg... mibõl, mi lett... te jó ég.
hát ha azt akarod mondani hogy azzal van bajom hogy ez most kaszabólós mgs akkor a válaszom hogy: most hova szarjak??? én nem játszottam korábban egy mgs-sel sem, tehát ha én a metal gear solid nevet kimondom egybõl ez a game jut eszembe, és tudom ez nagy hiba. de nekem csakis az a bajom hogy az elsõ gameplay kismilliárdszor jobb volt mint ez.
Nem pont hogy nem mondtam ilyet. Te félreértettél engem de nagyon!
Az meg hogy az elsõ trailer nem volt ingame azt meg most jobb ha elmondom nehogy tévhitben élj...:)
Vagyis a trailer eleje nem a másik fele, ahol 2-3 embert szétvágott az itt is úgyanaz csak nem az a környezet, itt egy másik jelenetet mutattak, itt is kurvajól néz ki minden ugyanaz a szint mint a másik trailerben, cseppet sem rondább.
Bayonetta egy gyöngyszem. Kimondottan semmi érzékem ehekhez a kombós játékokhoz, de a Bayonettát letoltam. Nagyon élvezetes és összetett, mély a gameplay... kár hogy kb a 10%át tudtam csak kihasználni a lehetõségeknek:(
Akik ismerik a MSG sorozatot nem erre fognak emlékezni.Itt mindig a lopakodáson volt a hangsúly a játékmenetben nekem pl az egyik kedvenc sorozatom, ne ez a sz@r alapján itéld meg a szériát.
Ennek is csak azért maradt MGS a címe, mert jól hangzik. Semmi köze már hozzá. Ez egy tucat hack n slash dmc style játék, más skinekkel meg azzal a gimikkel, hogy lehet benne darabolni. /yawn.
jah azt tudom hogy egyik kedvenced. :) Én a Tomb Raider-t is azért utáltam meg mert a nõi karakterekkel nem tudok azonosulni, de ez az én hibám.
A Tomb Raider-rõl példázva, ez egy mellék stílus, nem a lopakodós 5. része ha úgy tetszik. Ettõl még lehet jó, ahogy a Tomb Raider GOL is egy mellékstílus és kurvajó lett 9/10 vagy 10/10
Nem véletlen maradt le a Solid a végleges címbõl, nehogy bármi köze legyen ahhoz. Ez egy spinoff, francnak vagytok kiakadva, hogy ez már nem a régi MGS ,és tényleg nem az
DMC rajongók figyelmét felhívnám egy régi 2001-es példára.
DMC1.
Ez a RE egyik részének indult, de túl akciós lett, és a fejlesztés alatt inkább úgy döntöttek hogy egy külön játék lesz belõle, azóta megélt 4 részt, a 2.-at kivéve szinte egytõl egyik mestermunka.
A játékmenet messze nem RE volt, egyszerûbb-akció mégis mérföldkõ lett az elsõ részbõl.
én nem ítéltem semmit, mindenki azt mondja hogy király mind a négy mgs, hát egészségetekre :) akkor inkább úgy mondom, hogy nem volt alkalmam kipróbálni, mivel nincs se boxom se ps3-mam
Csak egy példa, hogy milyen volt Raiden az MGS4-ben. Hozzáteszem a baromság itt is megvan, lásd Drebin meg a majma. Az MGS széria soha nem vette magát 100% komolyan , mégis megtalálta az arany középutat
Ugyanaz, az elsõ trailer egyszerûen nem ugyanazon a pályán lett felvéve és szerintem is ahogy totti írta még nagyon pre volt. Vagyis agyon effektezve.
Nem véletlen hitték azt akkoriban hogy xbox720-ra készül, szerintem kicsit visszább kellett venniük közbe az effektekbõl hogy egy full játszható játék legyen, de a karakter páncélja még így is szuper ahogy csillog, inkább a hátték haloványabb kicsit a vidiben.
Hát igen. Nekem már ez is sok volt. Egyszerûen nevetnem kell, ha meglátom. Van egy határ, ameddig még elhiszem az ilyen dolgokat. Fõleg egy MGSben... mert azért valljuk be, elsõ két részben is mik voltak. Az még elfért... de már a 4ben ez... most meg a legújabb.
Álltalában mindig negatívan áll hozzá a nép mindenhez ami nem a megszokott, vagy ami kicsit is változni akar... ez szerintem birka hozzáállás! Lehet hogy tényleg nem lesz olyan jó, ( nem is lehet felülmúlni nagyon a klasszikus részeket ) de máskép lehet még jó vagy jobb az a játék.
de nekem még mindig nem a graffal van bajom!!! hanem, most már tényleg nehéz megfogalmazni hogy mit mondjak, mert nem egészem a mozgás, hanem úgy az egész valahogy nem olyan mint a cinematic trailer második felében (nem grafikailag!!!) hanem olyan mintha fogták volna és azt mondták volna hogy "tetszett mi ?, na akkor most itt egy totál új valami, ami nem olyan jó mint az elsõ bemutató" nekem ilyen csalódás érzetem van. na de mindegy, mert nem tudom magam jól kifejezni :)
Jah hát sén kb értem mire mondod, de ez a különbség egy pre és egy majdnem végleges közt.
Mint a BF3-nál ott is a játék maga nem olyan mint amiket a legelsõ trailerekben látott az ember. Dehát ugye a MGR hihetetlen is volt.
Nekem eleve gyanus is volt és akkor is mondtam sok ismerõsömnek hogy ez a grafika nem lehet ez a generáció, mert túl szép volt hogy igaz legyen. Most a dinnyeszeletelésre gondolok...!!! A páncél túl szép volt, ahogy az asztal és a környezet is, a terítõn a gyûrõdések stb.
adott volt egy hihetetlenül pörgõs Vanquish a színek, a harc, a mozgás animációk, a karakterek jellege mind-mind onnan van átollózva ezt összegyúrták Ryu Hayabusa néhány igen látványos szabdalásaival a Ninja Gaiden-bõl és íme: Metal Gear Rising
mondjuk a wikipédiáján az van hogy mikroszoft vindózhoz is ellátogat :)
Miért csúszott ennyit a Metal Gear: Rising? Miért vitték más fejlesztõstúdióhoz? Miért változott meg a cím és a sztori? Miért maradt meg? Kérdések, kérdések. Kojima válaszol.
A csúszás oka? az eredeti Rising-csapat nem volt képes élvezetes játékmenetet pakolni az eredeti "szétvághatsz mindent" ötlet mögé. Több prototípust is készítettek, egyik sem volt megfelelõ. Annyira nem, hogy Kojima még valamikor 2009-ben le is lõtte a fejlesztést - egy darabig úgy volt, hogy a Rising soha nem jelenik meg.
Miért vitték más stúdióhoz? A Platinum gyakorlatilag véletlenül került a képbe, egy találkozó során mutatták meg nekik az akkor már alaposan összekuszált Rising-projektet. Kojimától jött az ötlet, hogy a vagdalkozós játékok terén komoly tapasztalattal (lásd: Bayonetta) rendelkezõ stúdió mehetne egy kört az akkor hibernált állapotban lévõ játékkal. Három kérése volt: Raiden legyen a fõhõs, a játék nézzen ki jól, és fusson hatvan képkockával másodpercenként. A Platinumnál rábólintottak.
Miért más a cím, és a sztori? A cím megváltoztatása mögött az áll, hogy Kojima nem szeretné, hogy az eredetileg is mellékágnak szánt Rising-ot a MGS-széria direkt folytatásaként értelmezzék a játékosok. A sztorit (és az idõszakot: most már nem az MGS4 elõtt, hanem utána játszódik), a Platinum kérésre változtatták meg, Kojimáék két hónap alatt dobtak össze egy teljesen új történetet.
Mi maradt meg? A sokat reklámozott alapötlet, a "szétnyeshetsz darabokra bármit". A szeletelés mikéntje ugyanakkor változik, korábban egy jóval lassabb "célzol, nyesel" mechanizmus szerepelt, a Platinum-féle megoldás inkább a "nyesel, nyesel, nyesel!" metódusra emlékeztet.
nekem a célzol és nyesel jobban bejött, mert épp ez a buli benne hogy te adod meg hogy vágd szét, és ha 5 darabba akkor 5 darabba, ha 83 darabba akkor 83 darabba vágod szét. és amint elnéztem a trailerben, nem nagyon volt célzás mikor még lassan vágta szét a csáveszt, bár az a gyors vagdalkozás elég zsír volt. csak a végén ne kellett volna még egy utolsót rávágni hogy szétrepüljenek a darabok. sokkal viccesebb lett volna ha slow mo-ból megint átmegyünk normális idõ sebességre, és csak úgyy lepotyognak a vagdalt husik :)
ja-ja, uígy gondoltam én is eleinte idegesítõen kapkodó, karakterek mozgása földi fizikát nem ismerõ, idegbolond darálda de aztán jött az átértékelés: Ironman vs. Transformers feeling + slow motion gyakori használata + picit komolyabb audioszett és így viszont nagggyon ott van Ironman -nel ment az azonosulás, itt még viszont ki kell találni mi legyen ;)
#158 hááát igen :) egy epic story vonal odarakása nem egyszerû dolog enélkül meg hamar kifullad viszont az eredeti elképzelés nekem is jobban bejött