Ez még Stephen Kingnek sem jött be, pedig a könyvei amúgy rendre mind bestsellerek. Igaz, ezt a kísérletet jópár évvel ezelõtt csinálta, azóta több az internetezõ és jobb (hordozhatóbb, megfizethetõbb) olvasók jöttek ki.
Errõl már volt szó korábbi cikkeknél, de azért újra: a szerzõ által létrehozott dokumentum az esetek többségében messze nem alkalmas a "fogyasztásra".
> sok fogyasztó úgy véli, hogy az internetnek köszönhetõen joga van minden > digitális termékhez ingyen hozzáférni Tekintve, hogy az átviteli közeg adott - ezért fizet az internetezõ - teljesen kimaradhat a kiadó, mivel átvette a szerepét a drót. Egyedül a szerzõ javadalmazása kérdéses. Szerintem valami olyannak kellene lennie ennek, hogy az író ír, majd közzé teszi. Akinek kell, az közvetlenül rendelhet igazi nyomtatott példányt. Meg gyûjthet adományt is. Mondjuk a szerzõ letesz az asztalra valamit, majd azt mondja, hogy a következõ mûvéhez adomány kellene, és ha összegyûlik, akkor megírja, közzéteszi.