Nembaj, szedjék csak! Már úgyis mindenki a C&C4-re átállást fontolgatja, majd akkor szopják be a faszt, ha egész korea is ezt teszi. "Csak" az eladások 99%-ától esnek el.
CnC vs SC: imádtam a CnC-t de azért a SC-vel egy napon sem lehet említeni. Kis lópikula pályák, multiban kb két perc alatt le lehet rendezni, két építkezõs meg évekig el tud játszani - mármint amíg van tibérium/arany. Semmi különösebb taktikázást nem igényel, gyopálod azt ennyi. Nem mondom hogy ez rossz, csak nem komoly stratégia a SChez képest. Ha meg ilyet akarok játszani, inkább már Total Annihilation, óriás pályákkal, nem lofasz 50 egység limittel, azért ilyen szempontból multiban az is nagyobb kihívás...
Ehhez az egészhez még annyit, hogy mondjuk haver elmegy hozzád, eredeti SC2 (mert ugye haverokkal nekünk SC1 és BW is eredeti) és játszani akartok egy hálópartit, a blizz bizony nem enged be 1 IPrõl két gépet. És most letiltják a helyi háló funkciót... Nem elég hogy megveszem a játékot, még szopatnak is... A büdös g*ci anyjukat. Mit tudok csinálni? Semmit, szépen kussban megveszem a játékot, ha akarok játszani, és haverhoz mobilnettel megyek, ha egymás ellen akarunk játszani...
AIONnál azt se felejtsük már el, hogy 40rõl 41-re 40 óra kb. Szóval ha farmolni akarsz, akkor AION a te játékod:-D
Amúgy high end content van benne, vagy az is csak híg fos lesz, mire eléred az utolsó szintet?
Ne a trailert nézd hanem a játékot. Ami már kb fél éve vagy 1 éve megy távolkeleten. Tehát az EU egy igen kiforrott játékot kap meg. Trailer meg semmit nem jelent. Wow-al játszottam kezdetektõl kezdve de manapság egy híg fos. Kb hello kitti online szinten van. Inkább játszok rpg-vel mint egy arcade játékkal. Kb ennyire lealacsonyították a wow-ot. 8 lvl 80 kari, 2 lvl 76 és nem csak belenéztem a játékba. De inkább AION mint wow. Ha farmolni, és egyébb baromságokhoz van kedve az embernek akkor wow, ha játszani akkor inkább más(AION).
Nekem is vodás mobilinternet van, a wow nekem is lagzott olyan 150ms körül ment. Viszont starcraftban az égvilágon semmi gondom sem volt vele, ugynugy megy mint mikor helyi hálóról játszottunk.
Nem óhajtom a wowot védeni (isten ments:D) de az AION hivatalos trailer 1 az 1ben a wow burning legion megérkezése pepitában....persze a többi még lehet jó:)
Azért mostanában az AION és más progik nagyon jönnek fel. NCsoft komoly céggé nõtte ki magát. És mivel nagyon sok cégnek dolgoztak (pl blizzard ha jól tom) sok ötletük, és tapasztalatuk lett az évek során. Csak karakter készítést nézzétek meg hd-ben youtube-on. De a harcok is szépen vannak animálva, és a világ sem csúnya. A gépigénye pedig azt mondják akik EU bétát nyomják most hogy kisebb mint a wow-nak. Több FPS a játékban.
Ha az ellennek van 20 mammoth tankja, akkor már neked is van minima annyi Obelisked :D azzal pedig elkened a száját. Nem akarok flémkelteni, de számomra a C&C az örök ,,nyertes"
Egyébként, már kb negyvenezren írták alá a petíciót
Nem az adatmennyiség számit,hanem hogy hogyan megy az az adat el..nekem vodás mobilinternettel a wow sosem ment 250-300ms latency alá....pedig az sem igényel nagy sávszélességet..voicechatrõl meg nem is álmodtam...
Elõbb utóbb majd a Battle.net-ért is fizetni kell ez a célja, különben nem tudsz játszani a haverokkal. Szánalom, hogy mi lett a cégbõl...a wow-óta elment az eszük...amúgy én már, amiatt se veszem meg, hogy 3 részre szedték. Hiába isteni játék élmény, ne vágjon már át.
Jó példa erre Watchman-es 6 részre szedet játék. Miután az elsõ két rész megbukott, a többi 4-rõl nem hallottam. Ha az elsõ megbukik nem lesz többi része. És a legjobb, hogy végre a játékosoknak van igénye többre, és felszólalnak magukért. Legjobb erre L4D 2, és most ez. Ha a két játékot megbuktatnánk, akkor elgondolkodnának egy kicsit a kiadók. És nem nyomnának le mindenféle szart a torkunkon. Szóval ne vegyük meg ezt se!
Blizzard azért viheti véghez gond nélkül a játékosok rovására ezeket a dolgokat (nincs LAN, epizodikus megjelenés, animációs bejátszások készítése miatt elhúzott fejlesztés, és még ki tudja mi lesz késõbb), mert szinte monopolhelyzetben van. Nincs igazi konkurenciája, nincs alternatíva. Emlékeztek még, a Warcraft 3 nagy ellenfele az Age of Mythology volt. Közel egy idõben jelentek meg, mindkét sorozat ezen részével lépett át a 3D-be. Ha a kiegészítõket is figyelembe vesszük, akkor mindkét stratégia 4 különbözõ népet tartalmazott. Tehát sokban hasonlítottak. Na, akkor mondta volna a Blizzard, hogy nem lesz LAN a War3-ban! Sokan reagáltak volna azzal, hogy akkor jól van, inkább fizetek a Microsoft-nak.
Úgy hiszi a Blizzard, hogy ezzel a 2. résszel majd szépen meglovagolja az 1. rész sikerét. Nem is gondol arra, hogy esetleg nem ártana meggyõzni a lehetséges vásárlókat, és a kedvükben járni. Biztos azt hiszik, hogy mint a WoW kiegészítõk esetében, itt is egymást taposva, tömött sorokban fognak állni az emberek a bolt elõtt. Ehelyett majd lehet, hogy inkább a seeder-ekre fognak várni, ha másért nem, hát dacból.
Mellesleg sajnálom, hogy nem készült AoM 2, mert nekem sokkal jobban bejött a War3-nál. :(
Szerintem ez a harcolunk a kalózok ellen, csak ürügy, igazából csak közvetve van szerepe a döntésükben. Voltaképpen emberek millióit szeretnék interneten keresztül magukhoz láncolni. Úgy, mint azt WoW-nál is megtették. Bár ellentétben ezt a Battle.Net 2.0-át nem tervezik fizetõsre, ki tudja, talán tele lesz reklámokkal, fizetõs funkciókkal. Vagy csak egy alapszolgáltatás lesz ingyenes, amely kellõképpen lassú és megbízhatatlan lesz ahhoz, hogy e helyett sokan meggondolják a fizetõs rész nyújtotta elõnyökért a ráfordítást. Ha pedig a vártnál nagyobb lesz a terhelése a jövõben, akkor a szerverparkok bõvítését vajon kivel fogják megfizettetni? Esetleg szeretné a cég magát teljesen érdekeltté tenni a versenyekkel kapcsolatban is. Lehet, hogy majd szolgáltat|engedélyez helyi miniszervereket csak erre a célra (a LAN pótlására, ezzel fizetõssé alakítva azt), természetesen a vele járó szoftverrel együtt: jó pénzért.
Mennyibe is kerül egy olyan traktor ami elvisz egy "rendes" mai játékot úgy hogy nem kell picmip 9? Pl UT 3 .Nagyon gyanús hogy az asztali gép 3-4szerese.Annyit meg nem ér egy noti hogy csak a LAN miatt megvedd.Lanon a 30ping már szar,neten még a 80is ûbercsászár a mai szolgáltatóknál...(Bár lehet hogy csak azé mert messze lakok a betontól (: )
Interneten játszáskor mindenképpen van egy kis késés (ami bár sokszor nem látható, de aki sokat lanozik az általában lát különbséget még ha csak 30-40-es ping van akkor is), és ez nem is egy stabil dolog, elõfordulhat hogy vírusírtó frissít, valaki rádír, vagy akármi, és a legjobb pillanatokban belaggolhat, arról nem beszélve, hogy emellett általában voice chat is szokott menni, tehát nem csak a játék veszi a sávszélt (mégha kicsi is, az is jelent egy nagyon kicsit).
"Hogy fut-e a gépeden vagy sem erre van egy igazán egyszerû megoldás, ami "csak neked" lett kifejlesztve neve: DEMÓ! :P "
Aha, aztán a teljesben majd jön a 2. meg a többi küldetés, ahol többször annyi ellenség, lehetõség, nagyobb pálya meg minden van, és leesik jópár fps-t a játék és játszhatatlanná válik. Arról nem beszélve, hogy a demo általában a teljes játék után jön (és vannak türelmetlen emberek :P), másrészt ahhoz meg kell ismerni a játékot, hogy kiderüljön, tényleg hosszú távon élvezetes-e egy játék és érdemes-e megvenni. Ez demoból többnyire nem derül ki, és sok esetben téves következtetést lehet levonni.
Biztos, hogy kevesebben fogják megvenni ezzel a húzással, hogy nem raknak bele LAN-t. Kivéve, ha elrontottak valamit a játékban, vagy nem sikerül jól, és nem akarják, hogy azelõtt rájöjjenek a játékosok mielõtt megvennék. Utóbbit tartom nagyon valószínûnek.
Jó duma..ha sokan játszák azért lagol,ha kevesen akkor meg azért..ördögi kör...
Talán nem,de már én is erõsen warezpárti lettem,pedig aztán nem 1-2 játék figyel itt eredetiben..csak épp mostanában egyre többet szopok az überpro másolásvédelmekkel (Sacred 2- 3x aktiválás max..bepippantottam rendesen,játék mehet a kukába,mert 3x aktiváltam és 1x sem deaktiváltam...KotOR 2-annyira pro a SecuRom 7 vagy mi a rosseb,hogy meg sem nyikkan..dettó kuka...ezek után mi is indokolja hogy megvegyem az eredeti játékokat,amikkel csak a szivás van?)
Persze, persze...attól hogy fizetted a wow accod x ideig az nem mentesít fel attól, hogy további eredeti játékot vásárolj. Hogy fut-e a gépeden vagy sem erre van egy igazán egyszerû megoldás, ami "csak neked" lett kifejlesztve neve: DEMÓ! :P
"azért volt szükség erre a lépésre, hogy a többjátékos mód minõsége garantáltan ne szenvedjen csorbát"
ezeket a hülyéket. pont igy szened csorbát, mert nem lesz többjátékos mód. lanpartyt sem fog ez a gém miatt senki csinálni, mert minek cígõlje a gépét ide-oda, ha otthon is tud neten jáccani...
szarság az egész!
A WOW is már egy Sims féle rókabõr lehúzós cucc volt, most csak folytatják a hülyének nézés hagyományát. Gondolom a dio2 is ilyen herélt cucc lesz. Nembaj, valamivel el kell üldözni a játékosokat a konkurrencia felé.
"a Battle.neten nincs lehetõség arra, hogy illegális példányokkal játszanak a felhasználók"
Majd itt is lesznek "rendszerüzenetek", hogy karbantartás miatt add meg az user/passodat...
"azért volt szükség erre a lépésre, hogy a többjátékos mód minõsége garantáltan ne szenvedjen csorbát"
Lol, ezt a kamut...
"azt is bevallotta, hogy a StarCraft II kalózverzióinak elterjedését így szeretnék csökkenteni"
Ez már inkább hihetõ, csak épp az eredmény lesz kérdéses. Nyilván lesz majd hozzá hamachi, vagy hasonló hekkelt megoldás, amivel a LAN fog internetnek tûnni a prg számára. Megint csak az eredeti programot vásárlókat szivatják. Nembaj, majd egyre többen jönnek rá hogy ha már crackelni kell az eredetit is, akkor miért nem egybõl azt töltik le a netrõl, ingyen... Ez egy igazi warezpárti lépés volt, csak gratulálni lehet a sok eszüknek.
épp most kenem a Dio2-t Battle.neten, és bizony még 8mbittel is van lag, pedig közben semmi mást nem töltök se le se fel...
> Szerintem LAN nélkül is ugyanúgy lehet multizni... A lan partykat ezután is ugyanúgy meg lehet tartani, azzal a különbséggel, hogy interneten lesz a játék
Az SC kõ/papír/olló,mindennek van ellenszere,az aoe ben meg minden nép egysége kb ugyan olyan.Az aoe3ban már van über taktika,10falconer vagy heavy cannon és nemsokminden marad egyben,csak addig el kell jutni....
"Ellenpélda: Age of Empires II "
Lehet hogy az AOE2-ben nincsen egy darab egység ami mindent üt, de a 2-3 egység kombója már igen. A SC-ben pedig minden egyes egységedre szükséged lehet a játék végéig, nincsen fölösleges egység benne, de ez az AOE2-re már egy kicsit sem igaz.
a kezdetektõl toltam a wow-ot, és fizettem rendesen. Mert megtetszett. De amit most csináltak belõle az inkább hello kitty online szerû mint rpg. És nem voltak képpesek soha kiegyensúlyozni a karikat. Mindig volt 1-2 class ami ûberelt mindent. Egyre jobban lesüllyedt a szintje a játéknak. Abba is hagytam és azért csak nemrég mert bíztam hogy visszajön a régi wow, de csak a tömegekre koncentrálnak. A szerverkapcsolatok meg sokszor megkeserítették az életét sok embernek. Csak szerveren lehet nyomni akkor sokan nem fognak vele nyomulni.
Sok játék volt amit azért vettem meg mert törtben tetszett. De sok játék ha nem megy rendesen törve akkor miért adnék ki rá pénzt? Valsz amúgy is csak fos. Inkább veszek, próbálok ki mást. Ha normális versenyeket csinálnak(nemzetközi) amibõl amúgy is kihagyják sokszor Magyarországot(wow-nál így volt), akkor úgyis kötelezõ megvenni a játékot.
Teszem hozzá,hogy a Blizz már nem süllyedhet lejjebb a szememben..már rég elérték a mélypontot..pedig a number 1 cég volt nálam valamikor,a WoW alapjátékig...aztán elindultak lefele...(D1-2+kiegek,WC2-3+kieg,SC1+kieg,WoW+kiegek eredetiben..azaz a WoW már nincs meg:D..nem sajnáltam rájuk a pénzt...)
Hmm lássuk csak..Single: Brutálisan jó történet (ez mondjuk általában minden Blizz játékra igaz..)Hiper-szuper átvezetõ videók (ez is eléggé Bliyy jelenség:D)
kiegyensúlyozott játékmenet és ez (állitólag) fokozottan igaz a multira (nem toltam multiban,sosem érdekelt)
Az pedig hogy kihagyják a LAN-t...hát... újabb epic fail a Blizztõl..bár nem toltam a multit,de hallottam ezt-azt és ha jól tudom a nagyobb versenyek LAN-ban mentek..most kötelezõen kell Blizz server kapcsolat majd vagyis nem lesz elég 1 terembérlés,oszt hajrá mehet a verseny,de netes struktúrát is ki kell épiteni...
Másrészt ahogy valaki nagyon találóan megfogalmazta 1 másik oldalon: ha ennyire kell harcolniuk a warez ellen (pedig õk arcoskodtak,hogy a tökös játékkiadók nem raknak másolásvédelmet,elég ha jó a játék)akkor az a játék el van qrva...
Ha egy ilyen játéknál a "warez ellen" próbálnak tenni, akkor nagy valszínûséggel nem sikerült úgy a játék, ahogy kellene.
Ha módosítanak valamit, bõvítik vagy ilyesmi, akkor már nem biztos, hogy továbbra is jól kiegyensúlyozott, fõleg ha még achivementeket tesznek multiba.
Ennyi sírást és fõleg azoktól, akik úgy sem fogják megvenni Lan-al vagy nélküle eredetiben :)
Kívánom, hogy legalább olyan sok és jó tört szerverek legyenek mint az EVE online esetében :D
Lámák... Többen úgyse fogják venni, tört szerver, meg tuti lesz ebbõl is! :)
C&C-ben ha gyártassz 20 mammoth tankot semmi nem állít meg és szinte minden játékban van vmilyen aduász egység amit nem lehet lenyomni, SCben azért ez nem egészen így van.
A lant meg télleg köcsögség kivenni fõleg azután h alapból 3 részben adják ki... és ha most az a néhány ezer ember letöltené még úgyis hatalmas hasznot fog hozni nekik ez a játék...
Többiek sorából a következõk emelték ki: Nagyon jó történet, nagyon jó irányithatóság, tökéletes balansz, a legjobb játékélmény. Kb ennyi. Ez meg bõven elég is, C&C féle versenytársak mellett meg fõleg.
"Egyedül az lenne a gáz, ha nem kávézóban, hanem mondjuk valamelyikük otthonában akarnának 4-en összeülni, ahhoz nem lenne elég a net.."
Ugyanmár SCI egy sima mobilinternettel is elmegy, szerintem lófasz adatot küld ez el. Egy sima otthoni ADSL vonallal szerintem négyen simán tudnak játszani. / Bár én még soha nem próbáltam /
Akkor én a másik felén vagyok, mert engem teljesen hidegen hagy.
Nem is értem, mi ebben a pláne.
Újfajta harcrendszer? Vagy komolyabb stratégiai érzék kell hozzá? Vagy mitõl akkora durranás?
Az elsõ résszel játsozttam, de olyan volt mint a C&C.
Nem láttam benne meg azt a pluszt, amit te valszeg észrevettél, sé örülnék neki ha velem is megosztanád, uyanis abban egyetérthetünk, hogy egy bombasiker játékban van valami plusz, ami kiemeli a többiek sorából.
"LAN nékül halott dolog. Nem lehet stabil versenyeket, miegymást a cseppet sem megbízható világhálóra hagyva rendezni."
Uhm...hogyne lehetne? Hivatalos megszervezett rendezvénykeet legalábbis, ahogyan WoW aréna tournamenteket is megoldják, lévén attól még hogy lan funkció nem lesz, õk saját privát bnet szervert vihetnek bárhova.
Duma..itt és most borítékolom,hogy az eladási listák élén lesz és akkor is ott lenne,ha lenne benne LAN...nem érzem túlzásnak,ha azt mondom,a fél világ várja ezt és a D3-at..
Ide a rozsdás bõköt,hogy az SC2-nél még nem,talán a D3-nál se mindjárt,de utána fizetõssé akarják tenni a BattleNetet...és ez csak 1 felvezetés a profit maximalizálásra
valaki belinkelhetne ezt a peticiot, lusta vagyok keresni.
nalunk ugy megy a lan party, hogy tuzoltoszertar, oltozo a palya mellett, garazs, vagy hasonlo elvont helyen 6-12 fovel lan, kulso halo meg egyreszt minek, masreszt lehetoseg sincs ra.
aki meg ossze tudja hasonlitani a neten keresztuli jatekot a lan partyval, amikor latod a masik arcat, koccintotok ket jatek kozott, egymas kajajat zabaljatok fel, arconrohogod, ha mozdult egy jot vagy csuful lekeselt, meg hatbaveregeted, ha te voltal a jobb, mindezt folyamatos orditozassal meg viccelodessel, na szoval azt en nem ertem. mi is jatszottunk cs-t hamachin, fel oraig tartott. az marpedig nem olyan. nem hiszem, hogy csak nalunk a lan party resze, hogy vilag vegen, internettol elvagva orulunk egymasnak.
azért megjegyzem elég szégyen, hogy vannak emberek, akiknek a pénztárcájuk engedné, mégis ilyen játékokat mint a SC2 (meg úgy általában a Blizzard cuccok) "elvbõl nem fizetek" módon lewarezolja. mert ha még valami 20adrangú fost letölt az ember, mert nem akar érte fizetni, azt megértem, de egy ilyen kaliberû játéknál aki megtehetné, hogy megveszi, és mégse, az mibe van?
29524en írták alá. Neten meg mindenképp lesz késés, szal egyáltalán nem adja vissza a LAN sebességét.
Szerintem LAN nélkül is ugyanúgy lehet multizni... A lan partykat ezután is ugyanúgy meg lehet tartani, azzal a különbséggel, hogy interneten lesz a játék, az egyik emberke, ugyanúgy mint a LAN-nál lesz a host, a többiek rácsatlakoznak. A hangulat miatt itt is össze lehet röffenni a játékosoknak és egymás mellett játszani (jobb minõségû net kávézókban). Egyedül az lenne a gáz, ha nem kávézóban, hanem mondjuk valamelyikük otthonában akarnának 4-en összeülni, ahhoz nem lenne elég a net... De én tapasztalatból mondom, az ilyen gép hurcolások eleve szarul jönnek ki, sokkal könnyebb neten játszani. Ha jó lesz a játék, én úgyis megveszem. LAN-on csak a CS Source-ot toltam eddig kávézóban, minden másra megfelelt a net... Az a 6 ezer aláíró nyilván eleve meg sem akarta venni a játékot, hanem torrentrõl letöltve, lanon használni. És az a 6 ezer ember a kutyát nem érdekli, nem hogy a Blizzardot. Két játékosnak meg még most is lesz lehetõsége LAN-ra, mert egy jobb nettel rendelkezõ, megosztott rendszernél kettejüknek bõven elég lesz a sebesség, pl havernál 2 gép van összekötve, jó nettel, lazán mennek a játékok akkor is, ha neten keresztül tolják. Mondom csak akkor lehet ez necces, ha legalább 4-en akarnák tolni LAN-ba. Na részemrõl ennyi. Vegyétek meg a játékokat! No warez!
"Akkorát fog ez bukni, hogy öröm lesz nézni... Csak azt sajnálom hogy az egész PCs játékipar meg fogja érezni. "
Ez szinte kizárt. Ha nem is lesz akkora siker mint az egy, akkor is eladnak belõle jópár millió darabot szóval bukás nem lesz az tuti.
Hát mi haverokkal eddig is battle.net-en játszottunk. CSinálunk egy szobát magunknak oszt hajrá. Én helyi LAN partyn már nem voltam a kilencvenes évek eleje óta (amikor még nem volt copy törvény magyarországon, igy mindenki copy partynak hivta õket). Annyiból sajnálom, hogy biztos van aki LAN-on nyomta volna, mondjuk szerintem ott is van net, felmennek mindketten battle netre oszt hajrá, attól még lehet a két gép egymás mellett.
igazad van de azért õket is meg lehet érteni évekig fejlesztenek 1 szoftvert és szeretnék ha nem a megjelenés elött warezolná le 2 millió ember ( biztos túlzok )
késöbb azért adhatnának hozzá 1 frissítést amivel már lehetséges lesz a lan játék
Ez már tényleg durva, hogy a kalózkodás miatt vegyenek ki konkrét ficsõröket.
Az EA-féle secuROM legalább csak valami elvont értelemben kínozta a vásárlót, hogy bugokat okozott, meg minden, de ez már tényleg túlzás.
Akkorát fog ez bukni, hogy öröm lesz nézni... Csak azt sajnálom hogy az egész PCs játékipar meg fogja érezni.
A következõ lépés hogy nem lesz benne Single Player, mert akkor a sok warezos tudna vele játszani. Vagy a Sigle Player kampányokat is a battle.net-en lehet majd elérni. Te csak kapsz egy 2x3 centis fecnit egy kóddal amit 25x kell regisztrálnod 3 órán keresztül és aztán játszhatsz neten. Persze miután megvetted azt a cetlit 12999 forintért. Hová fajul a világ?
Halva született ötlet - lehet baszakodni a felhasználókkal - de minek.
tudom, h ezzel abszolút kisebbségben vagyok, de engem rohadt mód nem tud érdekelni sem a lan sem a battle.net legyenek benne atom jó kampányok, remekbe szabott sztorival meg átvezetõ filmekkel, nekem több nem is kell.
hát a többiekkel persze ez kibaszás...de mit vártok, ilyen világot élünk :(
LAN nékül halott dolog. Nem lehet stabil versenyeket, miegymást a cseppet sem megbízható világhálóra hagyva rendezni. Ezek agyhalottak! Warezszeró gyártók így is mgoldják, de egy átlag játékossal kicsesznek.
Még szaros x360 konzolok is van direkt hálózat és így tudnak 3 géppel hatan nyomni pl. Halo3-mat (mi is így nyomtuk). Persze ma 2009-ben ez túlzás lenne Blizzard-tól. Nem elég, hogy 3 felé vágják a programjukat és 3 részben háromszor húzzák le róla a rókabõrt és kopasszák meg a vevõket (merthogy teljes árú lesz mindegyik nyilván), de még hülyének is nézik a LAN-osokat. RIP! Nem ez lesz a következõ kedvencünk, van egy olyan érzésem.
Rohadjanak meg, szemét rabló banda...
Hát, ha nagyon jó lesz a áték (értsd mutlira termett, azaz kiegyensúlyozott), akkor úgy is megveszik, ha van benne lan, ha nincs.
És még mielõtt valaki szemrehányást tenne: Igen azért mert meg akarják "védeni" a saját "alkotásukat"!
Nállunk hálón is van net, szal battle.net -en majd nyitunk egy szobát és mindannyian felcsusszanunk xD
Vagypedig a házibáttlõnetszero:P
Amúgy miért kellene ennyire népszerûsíteni a Battle.NET-et? Olyan akar lenni mint az xboxlive vagy a wow, fizetõs?:S
Vajon mikorra készül el emiatt (vagy már van?) a házi battlenet szerver?..
Ha lenne LAN benne akkor mindenki Hamachi-n tolná és és megcsappanna a battlenet forgalma. Én is kihagytam volna a Blizzard helyébe ezt a funkciót!
Azért szerintem ma már a játékosok többségének van széles sávú internet-hozzáférése. Ugyanakkor a LAN partyknak ez valóban rendesen betesz. Nem mondom, hogy ez engem különösebben érint, de azért valóban nem volt túl szimpatikus lépés ez.