Nekem a PPC az olyan semminek tûnik. Pedig annyira tetszik. Tök látványos meg jó a hangja is.
Szerintem veszek egy JagetMech-et. Azon van a legtöbb Ballance. Amúgy Assault közül melyik a legjobb? Mert ahogy néztem az Atlas gyakorlatilag überel mindent.
Próbálkozhatsz pulse laserrel, azzal szerintem könnyebb célozni.
Próbálkozz ballisztikus fegyverekkel, vagy ppc-vel. A laserekkel egy adott pontra csak akkor tudod bevinni a teljes sebzést ha az ellenfél áll.
Szerintem sosem tudsz teljes sebzest laserrel bevinni mozgo light mechre, szoval azzal ne szamolj!
Nevetséges. Mi az a fegyver ami 2-3 lövésbõl kiszedi a Torso-t elõröl?? Valaki árulja már el. Én is akarok ilyet. Mert mikor meghalok a fej egységet sértetlennek mutatja. Csak a torso hiányzik. Az meg 100% és egyszer csak meghalok.
Ha a kezet lövöm. Van különbség, hogy hajlatba vagy éppen a vállán lövöm? Vagy egy és ugyan az? Mert 3 ER large laser képtelen volt 3 találatból leszedni az orion kezét. Persze az szétvágta a torso-t azonnal. Nem értem, hogy ez hogyan mûködik.
Az a gyakorló pálya meg jó nagy kamu. Meccsen a robotok messze nem olyan páncéllal bírnak. Gyakorlón mikor elnyomom a 3ERLL-t meg a ML-t akkor a Jenner lába leszakad. Csata közben ott állt a jenner. Telibe nyomtam és vígan futott tovább. Legalább a gyakorlóban is a legfullosabb páncéllal lennének. Mindegy. A hitbox-t viszont meg lehet nézni szépe. :) Az Azlas nekem gyakorlón 3ERLL+ML és utána még egy ML és elborult. Bár szerintem ez meccsen 3x ennyi. :D
Értem, köszi. Amúgy meg AC5-öm van nem 2, hülye vagyok.
Atlas: bal szem Catapult: pilótafülke üvege Jenner: pilótafülke üvege Centurion: a keskeny "szemrés" közepe Catapracht: a pilótafülke nagy, álló téglalap alakú része Awesome: a keskeny "szemrés" körben Cicada: a keskeny "szemrés"
Viszont magasan van a fegyver rajta , és a 3 UAC5 elég jól bont - amíg él...
Qrva gyenge ez a Jéger, egy-két véletlenül bekapott LRM szalvótól fekszek. Legrosszabb mech amiben eddig ültem.
Azt nem Írtad, hogy két napja játszol. Ha így nézzük elég szép eredmény a 200 körüli dmg. Emlékszem anno én sokkal rosszabbul kezdtem. Próbáld ki a gausst vagy tegyél fel 2 ac 5-ot és próbálj meg nem szem elõtt lenni. :)
A mech farán érdemes 15% armort rajtahagyni (a hátba szurkálós light mechek miatt, illetve a friendly fire miatt sem árt).
Szerintem is a helyezkedés a bajom. :( Nem akarom, hogy azt higgyék, hogy kihúzom magam a balhék alól, de ezek szerint Én egy sunnyogós robit választottam. :P
Masakari: Szép eredmény grat! :)) Nekem ilyen nem lesz soha. Amúgy amit linkeltem az 2 napos. Ez lesz a 3. napja, hogy játszom vele.
Köszönöm a segítségeteket. Megpróbálom úgy ahogy mondjátok. Az Atlas elõl meg elfutok. xD Mondjuk a bibi ott kezdõdik, hogy hátul 0 az armor. :D Szóval amint hátat fordítok meghaltam. :D
Nem kötekedés képen de szerintem nem a legjobb a találati arányod a fegyverekkel. Összehasonlítás képen az azonos fegyverek statisztikái nálam (fegyver,lõtt,talált,találtai arány).
MEDIUM LASER 26,937 25,216 93.61% LARGE LASER 1,442 1,328 92.09% GAUSS RIFLE 2,274 1,592 70.01% LRG PULSE LASER 299 283 94.65% ER PPC 1,903 1,369 71.94%
En anno AC20 K2-t mastereltem ki majd adtam el, Szerintem az egyik legfunabb mech:) emberes front armor +JJ es lehet vele kozelrol apritani. a lenyeg, hogy mindig jol idozits. ne probalj elore menni koran. vard amig felpuhulnak az ellenfelek. ha mar sarga a torzo akkor egyszerre mehet a 2 ac 20. 2/3 salvo+med laser es pusztul gurul minden.
Sajnos statjaim nincsennek mar hozza, mert mire bejottek a statok eladtam a catapultokat a founder mechemet kiveve, de emlekszem jo par meccsre mikor 5-6 killel vegeztem a tabella tetejen. jo 700-900 damage kozott.
ui Atlas: Lodd a jobb torzojat, mert ha leszeded, akkor kb a fegyverzet 3/4 et elveszti!
Jo estet mindenkinek! Probalok a K2 el tanacsot adni. Igaz, nincs K2-m, de van egy srac aki minden este fel szokott jonni, k2se van, ppc-gaussal nyomja es 4-600 kozott osztja mindig. Teljes sniper. Amit en tudok javasolni,az2 dolog miatt. Az egyik, hogy Orionnal jatszom, ami szintugy heavy mech, es a karjai miatt nehezebb is loni vele. Valamint mert Atlasokat is kixpztem, es most is ha 5-600 fole akarokmenni, akkor a DDC be ulok. Eloszor is: Az Atlas a 2. legkemenyebb mech,csak a Stalker kemenyebb nala, ne vedd atlag mechnek! 2: Menj be a teszpalyara, ott keresd meg az atlast es lodd fejbe. Meglatod, hogy a feje nem a feje. Minden amit fejre losz, az bizony a Center Torsora megy. A bal szeme a feje. Oda kell belonod. Laserrel nem tudod annyi ideig tartani rajta(18 armor) tartani, gaussal csak 15 ot sebzel, PPC meg nagyobb teruleten oszlik el ahhoz, hogy egyszerre bevigyel 1 nel tobb lovest. 3: Assault es heavy class teljesen maskepp jatszando. Lasd a Stalkert, ami totyog, es ertelme sincs fegyveren kivul mast feltenni ra. Es nezd meg a heavy class VTR jet, ami inkabb GTR, mert 80-90 kozotti sebesseggel szaladnak a sniperek! 4: szerintem a 200 sebzes atlagban keves. Foleg amikor csapatban vagyunk, es estenkent 4 en nagyon konnyu ugy lenni, akkor mi 4 en szoktuk a meccset vinni a hatunkon, 400-800 sebzes atlagban.
Szerintem rosszul helyezkedsz, az lehetseges problema. Sokszor a sniperek lemaradnak, hogy hatrebb legyenek, es akkor ha megtalaljak oket, akkor annyi. Inkabb maradj egy Atlas kozeleben, mert akkor ot lovik amig el :D
Az orion forumon kerdeztem a sracoktol, hogy mit csinalnak, hogy csinaljak, hogy 700 damage fole menjenek. MErt Csak 680 korul volt a legjobb nekem. Ezt a valaszt kaptam:
"700+ Damage should be no problem , but to not get cored in the first engagement, that is the challenge with the Orion! You just need to play them like a Skirmisher - Hard Strike and then return to cover/to your mob. And don't forget to permanently torsotwist and use arms to shield your CT. Just don't stay in a 1on1 fight, strike hard and get to another target, while leading the opponent to your mob and let them deal with him. You can return to him later. Just dance around and avoid incoming damage as good as you can. You should have at least 2 Weapons that can shoot over long Range.
just played a round, if my whole team was not killed off completely already, maybe i could have done up to 1K Damage."
Elméletben én is tudom hogy hátba kéne lõni mindet csak a második lövésre mindig elfordítja a testét a mocsok , meg most hogy 12 mech szaladgál nehéz egyre koncentrálni.
A 4×AC5 egy hihetetlen erõs build. Egy körben 600-800 dmg-t simán ki lehet vele osztani 3-5 killel. Az atlasokat hátba kell lõni. Szemben bárkinél tovább bírják.
Csináltam funból egy 4 AC5-ös Jaegert, kb 8 9 direkt alpha strike egy Atlas torzó/fejébe, semmi hatás. Két lövés tõle, meghaltam
A 3 ERLL miatt hamar túlmelegedhetsz. Nem csak a fegyver sebzése számít, hanem az is, hogy milyen gyakran tudod elsütni õket.
Annyit tudok javasolni, hogy miután elpatkolsz figyeld a többi catapultos játékost hogy vezetik a saját gépeiket. Sokat lehet belõle tanulni.
Ááháá! Elírtam. Nahszóval. A Catapult K2 fegyverei: 3x ER Large laser, 1x medium laser 1x AC/20. Ezek találhatók meg a fegyver arzenáljában. Szerintem azért ez nem olyan gyenge fegyverzet. Valószínû, hogy Én bénázok valamit, de a találati arányok nem ezt mutatják az adott fegyverekkel. :P Bár Ti jobban értettek hozzá.
Cobra: A gépem config-ja: Proci: AMD Athlon x4 750K 3,4 Ghz Vga: Shappire HD 7770 memo: 4 Gb corsair Vangeance Ennek a konfignak vinni kell ezt a játékot. Nem 90FPS-el, de nagyon gondod nem jelenthet neki ez a játék. Mivel a beta az csak beta és változik és nem stabil. Így Maradjunk inkább annál, hogy a full a jobb. :) Mert az már tesztelt és stabil. Szóval nekem inkább a 13.9 mint a 13.10 beta.
Elég combosnak néz ki.
Közben ingame meg innen-onnan összeszedett tanácsok alapján felpakoltam a Centurionra egy AC2-t,2 MPL-t, meg 3 SRM6-ot, de még mindig nem az igazi, mondjuk jócskán kijöttem már a gyakorlatból.
Devione, írd le a géped konfigját, akkor meg tudjuk mondani mi a gond. Egyébként driverbõl a 13.10 beta jobb, mint a 13.9.
Large lasert a teljes beam idejére a célon kell tartani, mert szórja a sebzest. K2-vel meg vagy ppc vagy gauss vagy ac20 való. A többi konfig suboptimalis.
Szerintem nincsen szégyellni valóm. ER Larg lasert használok. A medium nem fontos az csak van egy kis extra sebézért. Az AC2 pedig ritkán van használva. :) A Catapulton ezek vannak. Bocsi a dupláért.
112-118-as a ping. A két érték az fix. Sem alá sem felé nem megy. Amúgy a szerver hol van? Nekem a WoW-ban a latency az home 25ms. A World pedig 30ms. Persze nem egy kategória a két fejlesztõcég, de na. Szóval ennél lentebb nem tudom vinni. A netem meg nagyon jó mert 20/10 mb-os Digim van. És biza a 20 mega az 20 mega itt. Szóval nem is szolgáltató hiba.
Catapult K2-vel játszom. Az ugye heavy osztály. Ezek szerint ez ilyen sunnyogós robot. Bár többnyire azt szoktam, hogy bebújok egy assault mellé. :D Volt egy meccsünk mikor engem lõtt mindenki és volt mellettem egy Atlas. Kegyetlen módon ledarálta mindet. Mind rám figyelt. Az meg ledarálta õket. Az jó móka volt. 5 mech-et nyírtunk ki 2-en úgy, hogy életben maradtunk. Jah csak mi voltunk már 2-en.xD Iszonyat mák is volt benne, de azért na. :P Szóval akkor a 200 az szar. :D
Sok ötletem nem maradt az FPS dropra, rakd újra a játékot. :)
A találatok észlelése nagyban függ az FPS-tõl és a lagtól. Néz meg mekkora a pinged. Én 120-s pinggel játszom 60-90 fps körül és mikor spectator nézetben vagyok gyakran látom, hogy magasabb pinggel a játékosok folyamatosan "mögé" lõnek a célpontnak, de õk úgy látják, hogy bevitték a találatot. Az atlas fülkéjét nem könnyû eltalálni, bár állítólag most növeltek rajta, ballisztikus fegyverrel érdemes próbálkozni. A mwomercs oldalon lépj be és ott a statisztikák között látod a regisztált találati arányaidat fegyverekre lebontva.
Ha random játékosokkal játszik az ember, sajnos gyakran elõfordul az ilyesmi, ettõl függetlenül érdemes szólni, elég ha páran reagálnak.
200 dmg attól függ milyen mech osztályt vezetsz. Egy light-nál az egész jó, gyakorlással fel lehet tolni az egekbe (600-700 körönként). Alaptörvény az is, hogy általában minél tovább maradsz életben, annál több sebzést tudsz kiosztani.
VGA driver-t 1 napja tettem fel a 13.9-es driver-t ami jelen pillanatban az ATI legjobb full driver-e. 1920x1080-ban játszom full grafon. Kivéve az árnyék. Az le van véve teljesen. Mikor beugrom ilyen nagy csatákba akkor megy normálisan. Úgy értem, hogy mondjuk leesik 20 FPS-re. Viszont van olyan, hogy megáll a kép. Ergo 0 FPS-el megy a játék. Ez nem nagyon normális dolog, hogy megy 25-50 fps között a játék és egyszer csak 0 FPS. És ezt csinálja. Folyamatos, megáll megint folyamatos 1 sec-ig. Aztán megint megáll. Itt valami játék gebasz lesz. Mert semmilyen játék nem viselkedik így. Ilyen nincsen, hogy magas FPS-rõl egyszer csak 0 FPS és áll a kép 2-3 sec.-ig.
Ezekkel tisztában vagyok. Viszont mikor egy Atlasz beesik elém. Akkor akár mit csinálhatok. Olyan 800-1000 méterrõl lövöldözök a 3 db ER Large laser-el. Aszem 1300 a max távolsága. Az AC20 azt meg akkor használom mikor már fix, hogy talál illetve távolságon belül van. Mert sajnos ez nem egy Assault mech és nagynehezen rápréseltem az AC20-t meg 7 db lõszert. :D
Most lesz meg az a spéci zoom 2 M-t. Szét fogom kemperkedni a pályákat. :D Amúgy kár, hogy pontosságot nem számol a játék. Az nagyon hiányzik. Szerintem az nekem nagyon jó. Amúgy pont az volt tegnap, hogy Atlas beesett elém. Én meg adtam a fejére. Pont bele a pilótafülkébe. 3 ER large laser 1 medium laser meg az AC20. 2x kapott ilyet. És érdekes módon õ nyírt ki. :S Ilyenkor joggal merül fel a kérdés, hogy õ mért nem halt meg?? Azért a gépen ezek a fegyverek elég nagy damage-t nyomnak. Ezt nem értem Én. Szóval a pontosságom is jó. Bármikor ellõnék egy modult nem lenne gond. Csak valahogy nem akar sebezni a fegyver. Vagy nem tom.
Amúgy pont tegnap volt. Nem tom melyik pálya volt. Valami havas volt és nappal. Mindenki megindult. A hegyoldalon összegyûltek. Álló háború lett. Észrevettem, hogy bejött 2 light mech mögénk. Írtam nekik, hogy mivan, de semmi reakció. Persze elvesztettük a meccset. És volt egy gyökér akinek nagy volt az arca, mert 600 damage-e volt. Mondtam neki, hogy cseszd meg a nagy sebzésed te birka. A 2 Light mach lekapott mindenkit. a rakétákat folyamatosan kaptuk. Senki nem lõtte rajtam kívül a mech-t. Szánalmas volt. Mindegy.
VGA driver frissítés, a játék újratelepítése 2-3 patchenként sokat segít az ilyen random fps zuhanáson. Sejtésem szerint a különbözõ effektekkel van problémája a gépednek, próbáld az részletességét csökkenteni.
Hozzá kell szokni a játékhoz. Ez nem egy átlagos FPS, itt sokmindent újra kell tanulni. Az egyik nagy alaptörvény szerint az, hogy minél lassabb a meched, annál fontosabb a jó helyezkedés és az, hogy fel tudd mérni a környezeted.
Ha csak nem 2 AC20/gauss-szal rohangálsz, akkor nem nagyon fognak röpködni a végtagok pár lövéstõl. Érdemes figyelni a távolságokra is. Ha a célkereszted a célpontra tartod kiírja a távolságot, ilyenkor érdemes figyelni arra, hogy a fegyvereid milyen színnel jelennek meg a jobb alsó sarokban. Zöld = teljes sebzés, narancs =csökkentett sebzés, szürke=hatástalan.
Nah utóbb pont az ilyen és hasonló dolgokon buktam ki és kapott uninstalt a játék. Most is majd nem az lett. Meccs közepén elkezd az említett módon szaggatni. Még kap egy esélyt. :D Igaz, hogy olyan ideges lettem, hogy ALT+F4-el léptem ki a csata közepén. Pedig nem szoktam játékban ilyet. Mindig végig szenvedem. Viszont rettentõ idegtépõ.
Régen is volt ez a pár óra játék után szaggat, valami memória kezelési gond van a játékkal vagy ilyesmi, kb 1 óránként újra kellett indítani a klienst.
Nekem is mondhatna valaki egy-két tippet, mi a legmenõbb összeállítás most, vagy ilyesmi. Van egy jennerem, azok régen nagyon menõk voltak, meg egy centurionom, plusz kb 15millió pénzem. Van valami fasza medium mech amivel lehet nagyon zúzni mostanában, mint pl anno a full small pulse laseres hunchback?
Egy Catalpult K2-vel megyek. 3 ER large laser + AC20 + Medium laser. Ezzel Én soha senkit nem tudok megölni. Viszont az Én robotom az 100%-os állapottal hal meg 2 sec alatt. Úgy, hogy nem a fejet lövik ki hanem a torso-t. Persze a poén az egészben az, hogy az összes armor fel van pakolva rá. És nem alapok, hanem ferro meg ilyenek. Szal mindbõl már a fejlettebb változat van rajta. Ennek ellenére úgy hal, hogy nézni is vicces. Persze a torsora 80/84 van rakva. A jobb és balra pedig 55/60. Szóval nem értem. Vagy a fegyverek a szarok? Mert amikor én lövöm a robot testét kikacag és agyonlõ. Még a kezét sem bírom ellõni össztûzzel. :S
Az meg külön jó, hogy a játék 2-3 óra játszás után elkezd szaggatni. 2-3 mp-re megáll a kép folyamatosan. Meg arra is felfigyeltem, hogy mikor találatot kapok meg áll a kép olyan 1-1.5 mp-re. Persze nem mindig. Csak mikor úgy rájön a hoppáré. Rohadt idegtépõ, mert mikor beugrok ilyen 12 fõs csatába és szépen megy. Mikor meg max 2-3-an lövöldözzük egymás meg megáll a kép meg beszaggat. A gép tuti elég hozzá.
Nem tudom, hogy akkor milyen volt, még most is béta. De nekem tetszik, jó kis pörgõs harcok vannak, viszont hiányzik az MWO-ra jellemzõ nagyfokú customizálhatóság (de szép magyar szó), mondjuk ez inkább egy arcade jellegû game, kevésbé taktikus, jól lehet egyedül is érvényesülni. Örömmel hallom hogy nyomjátok még magyarok, valamelyik este fel is ugrok TS-re, beízzítom a Jennerjeim
A magyar TS még mindig megvan, a játék is sokkal játszhatóbb, fps-el nincs gond (legalábbis indokolatlanul nem lassú, ha van hozzá gép), de új játékmódok még mindig nincsenek, FW sincs még. Új pályák szintén akadnak, mechek azóta háromszor többen lettek.
Hawkennel én utoljára január-február környékén toltam, elég béta volt még akkor, de tetszett. Sok változás van azóta?
A baj csak az az okfejtéseddel, hogy én nem nagyon tudom megállni, hogy ne menjek közelebb brawlingolni, a sunnyogós sniperkedés nem az én asztalom . Aztán van, hogy kapok a pofámra, ha elfelejtem, hogy nem egy Atlasban ülök :-). Azt nem mondom persze, hogy nem használok fedezéket, de nem csak és kizárólag azt használok, inkább mozgásban tartom a jancsiszöget, ha már amúgy is olyan lassú a lelkem. A súly szerint meg nem válogatok, lövök, mint klintísztvúd fénykorában. Amíg van skuló....
Valaki pár mondatban összefoglalná, hogy az utóbbi idõben haladt-e valamerre a játék? Nem tudom mióta nem toltam, kb a Hunchback volt a legújabb mekk, amikor utoljára játszottam. Jó rég volt.
Azóta változott valami? Vannak új játékmódok? Sok új pálya? Új mechek? Factionök és a köztük levõ háborúkból valami meg lett valósítva? Játszható, vagy még mindig ok nélkül alacsony az fps? Sokan játtszátok még innen, meg van a régi magyar TS channel?
Én most a Hawkent gyûröm, de mivel ott nincsenek magyarok, hajlandó lennék ehez is visszatérni, nem tudom megéri-e.
A gond ott van a te részedrõl hogy 1 kb elementál armor szintû mozgást vársz el a sokkal robosztusabb mech-ektõl,nem pedig ott hogy mi csak az összehasonlításig jutottunk el(amit mellesleg te kezdtél el de mind1 :D:P)
Szerintem az egyik oka, hogy magasan levo kezei miatt eleg jo fedezekbol tud tuzelni. Es ha elkezdodik az adok kapok, akkor mindenki azt lovi, aki a legkonnyebben eltalalhato. Tehat innen kezdve, addig sorozol, amig nem kapsz a fejedre. Es mivel nem kapsz, igy adodik a jo sebzes. A masik: pont egy Alpine palyan fekudtem el, es neztem hogy a BJ 2 PPC+2 med laser komboval tolta(amibol a med lasereket egyszer sem sutotte el:) es amikor kialakult a harc, akkor 500 meterrol, sima tereprol, nem is fedezekbol lotte a tobbieket, akik brawlingoltak. Es senk isem lott ra, a srac meg 1100 ! sebzest leosztott. Kicsi, es leszarjak az emberek. Nem fenyegetes. Gondold at te is, hogy mit losz? Suly szerint. Atlas azonnal, aztan Higlander, Jager, Victor... Szerintem...
"A videó lényege annyi, hogy mikor szidtam a MWO-t. Akkor Én ilyesmi dolgokat vártam volna el egy robotszimulátor játéktól."
Akkor megis te ulsz forditva a lovon. Ennek semmi koze semmilyen szimulatorhoz. Ez egy arcade lovolde, amiben nemelyik jatekos modellt ket emelet magassagura skalaztak. (Engem meg pluszban idegesit az anime-mecha stichje.) A helyzet kb. az, mintha egy masodik vilaghaborus filmbol a nindzsakat hianyolnad, mert azok menok, meg faszan is neznek ki a pizsijukben.
Az MWO-nak sajat jogan is rengeteg baja van, de peldaul az hogy a Battletech univerzumhoz kotottsegeihez ragaszkodik nincs koztuk.
Más. Ez a Blackjack egy hatalmas nagy kedvenc lett nekem. Úgy néz ki, mint egy jancsiszög, horizontálisan nem lendül ki a karja, tehát közelharcban elvileg hátrányban van, a 64-65-ös sebességével szinte lassúnak is mondható, hiszen heavy-k és assaultok is tudják ezt a sebességet, mégis, a körök végén 2-3 killel, 5-600-as sebzéssel jövök ki vele. Hogy hogy a görbe furicskába, azt nem tudom , de tetszik. Egyszerû mint a faék, talán annyi a titka (meg így én is tudok hasonulni vele )
Csak a fingot fûrészeljük addig, amíg meg nem érted, hogy ez Nekünk/nekem NEM egy robotszimulátor, hanem a táblás Battletech játékok és a könyvek által elénk tárt egyedi univerzum általunk is játszható, irányítható "kivetülése". Rengeteg sebbõl vérzik, hidd el, sokkal jobban tudjuk, mit lehetne jobban csinálni; de addig is, ez az egyetlen mechwarrioros game napjainkban, a többi sajna kihalt (MW3-4) multizást tekintve. Te meg ezt értsd meg. Ha meg annyira gagyi számodra a játék, nem is értelek, mit fecséreled az idõdet vele. Nincs jobb dolgod?
Értem mirõl beszélsz de akkor se szerencsés a kettõt összehasonlítani.Kezdjük azzal hogy a Titan az kb 1 Protomech-el ér fel(méretben,fegyverzetben,mozgékonyságban) valamint teljesen zárt és szenzorokkal látsz csak ki(ha már az osztott képet veszem alapul). (Valamint a grafikus motor se ugyanaz ha jól rémlik). Tudom jól,hogy vannak hibái az MWO-nak mivel sok mindent szidok én is :D de ettõl függetlenül próbálom élvezni és ahogy kolléga írta alant bízok,hogy a nagyobb baromságokat kijavítják a tisztelt fejlesztõk.
Ehh... Cifu-val volt egy vitánk régebben. Elõször finoman mondtam, hogy vannak gondjai a játéknak. Cifu ezeket próbálta cáfolni. Szó szót követett és vita lett belõle. Volt amiben igaza volt. Amiben meg nekem azt nem ismerte el. :D Mindegy a lényeg nem ez. A videót azért linkeltem, mert ez egy FPS játék. Ennek ellenére meg lehet nézni a robot harcokat milyen szépen ki vannak dolgozva. Szebben és jobban van megcsinálva mint az MWO-ban ami egy robotszimulátor. Ez az elgondolkodtató. Ezért linkeltem ide. :) Becsességem ebben a topikban már akkor elhullott mikor lemertem írni, hogy elég gagyi a játék.
Masakari: Ebben az FPS játékban van robot harc. Lehet nem vetted észre. Pedig 5x látványosabb mint a MWO-ban. Szomorú dolog, hogy egy FPS-ben kidolgozottabb mint az erre hivatott szimulátorban. 02:40 percnél megláthatod mirõl beszélek.
A videó lényege annyi, hogy mikor szidtam a MWO-t. Akkor Én ilyesmi dolgokat vártam volna el egy robotszimulátor játéktól.
Látom, valaki/valami nagyon bántott ebben a JÁTÉKban. Sajnálatos, tényleg. De idejárni bizonygatni azt, hogy milyen szar ez az MWO, olyan embereknek, akik szeretik azt, nem vonz túl sok szeretetet becses személyed irányába, hogy úgy mondjam . Egyébként én is, mint itt oly sokan mások, néha a pokolba kívánjuk a fejlesztõket, mert itt-ott ritka nagy ökörségeket csinálnak, de ennek ellenére megbékélünk a hiányosságokkal és várjuk, hogy talán észbe kapnak (ami nem valószínû, valljuk be). Szóval ne erõltesd, inkább valamelyik Battlefield-rész topikjába linkelgess ilyeneket, azokkal hasonlítgatnám a helyedben a Titanfall-t ...
Nah ennyit a nagyszerû MWO-ról. Remélem ezzel a fejlesztõk is szembenéznek. Van még mit tanulniuk. 1:50-nél kezdõdik a móka. Utána 1 perccel van még jobb jelenet.
Koszi a tippet, megtalaltam, beszereztem mar :) :(
Ez nem szín, de ingame cucc. Talán érdekelhet ;-) : http://www.razerzone.com/mechwarrior/
Eddig ez fekszik nekem a legjobban Orionokbol, 561 sebzes ma reggel. (linket elso 30 napban nem enged :(
A lightoknak pont az a dolguk, hogy eltereljék a figyelmet/harcképtelenné tegyenek 1-1 nagyobb mechet.
Osztom Nagydog velemenyet. Amikor egyet egyet ramlo, es tovabbmegy, hogy a tobbiekbe is belesebezzen megtobb penzert az nem erdekel, de amikor gyavan a fegyvere range hataralol bosszant, es amikor ramozdulok elszalad buszken, az feltolja a vernyomasom. Annal az is jobb amikor a labam korul szaladgal, mert amikor lepottyan a laba, es belenyomom a fejebe az AC/10-AC/20 at+az Orion csokezeit, akkor mindegyik hatradol, es varja a spectrator gombot nyomni
Én általában a Spideremmel vagy az elején meghalok gyorsan, vagy túlélem az egész csatát. Általában a második szokott bekövetkezni, elég szép sebzéssel (szerénység mód ON). Azt gondolom, hogy a játék egyik legélvezetesebb része a light mechekkel való harc. Adrenalin bomba nekem az biztos. Viszont meg kell szokni és amíg megtanulod, megszokod, addig sokat fogsz feküdni a harc elején. Futni, futni, futni ez a kulcsa. Jah és soha nem egyenes vonalban, mert akkor tényleg könnyû kiszedni AC/20-al, de alapvetõen mindennel könnyû.
"...ha egy kis nyomoronc light-os a csinos kis bokámat nyaldossa a lézerével."
Remelem, visszafele nincs belole sertodes, mert en imadom labon lovoldozni a szaguldozo kis rohadekokat. Igy legalabb van meg utana par masodperce, hogy atgondolja az eletet.
Nem szoktam csalni, sem jatekban, sem eletben, mert a gyozelem izet veszi el. Egyszeruen leirtam a tapasztalataimat. off: Azert irtam igy mert ezt a legtobben megertik. Es tudom, hogy az MZ visszajott par eve es nagyon komoly, de a regire gondoltam. A 125TS re. Amit en is hasznaltam :) offoff Lightra csak annyit hogy pont ma Terran szaladgalt egy spider+raven beszaladok es egy AC/20 es bumm mar fekszi kaz egyik, kov kapasloves a masikra, bummm... fekszik az is :D Par pillanatig ugy nezett ki, mintha tudnek jatszani :D
Én meg ha kixpztem a Highlandereimet, veszek Spidereket, Assaultokkal kb lehetetlen megölni õket, egyedül a Jenner tudja leszedni (meg másik Spider). Fõleg most, hogy használhatatlanra nerfelték az SSRM-et, élnek igazán az extra gyors és kicsi lightok.
Off kezdõdik Ennek a Dukis meg MZ-s hasonlatnak fuss neki még egyszer, olasz V2-fan vagyok (a Mille-met most adtam el, V2 1 liter) és MZ-vel versenyzek, szóval ez most érzékenyen érintett mindkét szempontból Off vége
Amúgy meg, hiába legális (???) ez a makrózás, egyszerûen etikátlannak tartom, õs BT-fan és régi MW4 multis gyomrom nem veszi be ezeket a dolgokat. Mondjuk, akkor még a szándékos láblövést kick-el jutalmazták, rendesen anyázok én is, ha egy kis nyomoronc light-os a csinos kis bokámat nyaldossa a lézerével. Kap érte alfát, mindjárt kettõt, hogy ezt ne csinálja tovább ...
köszi! Tökéletesen igazad van :) gondolkoztam rajta én is sokat csak még nincs meg a kellõ xp hogy meglegyen a zoom.. :S így nélküle távolra szinte 0-a vagyok :S
Én mindig is genyóságnak és lámaságnak tartottam a macrot:P Aki kemény legyen anélkül kemény,1 igazi mech harcos mestere a gépének :P
AC es Orion temakra hozzaszolok: AC: Sikerult megtalalnom, hogy mi hogyan mukodik(ertem ezalatt a macros ac/5 es ac/2-t) Vettem egy CTF-4x et es felnyomorgattam raaz ac/2 es AC/5 variaciokat. Kikerestem a macrozo progit, ami a negy fegyvert chain ben elsuti 250 milisec kulonbseggel. Eredmenyek: 4*AC/5: a fegyver CD je miatt a kiloves utan eleg sokat varni kell az ujra lovesig. Szinte egyszerre repul ki mindegyik, majdnem olyan mintha linkelt lenne. Igazabol semmi extrat nem ad ennek a fittnek.
4*AC/2: Bazzzeeeeee :D hat brutalis! Irdatlan gyorsan lo, es kb 10 sec alatt pecsenyere suti az embert(12 mechlab szerint), ha folyamatosan nyomva tartja a gombot. Ha van ennyi penzetek, akkor erdemes kiprobalni egyszer, egyszeruen vigyorogni fogsz, es nem tudod abbahagyni a loves, hallanai akarod a DAKKA-DAKKA-t!
2*AC/2+2*AC/5: Brutalis kombinacio! A macro es a fegyverek tuzgyorsasag elterese miatt egyenetlen lesz a hangja, akarcsak a lovesek maguk(olyan mint egy Ducatti az MZ utan). DE! 21 sec ig birja folyamatos tuzeles mellett, es Ugyanazt a DPS tudja kb(Sustained dps 6.6). Ami viszont az erossege, hogy az AC/2esek olyanok, mint sotetben a nyomjelzok: amikor a loves gombot megnyomod folyamatosan nyomva tarthatod, nem kell ugyelned, hogy kb most jo helyre fog e menni az AC/10 vagy AC/20 lovedek, mennyivel ele tartsd, stb.. Egyszeruen nyomod a gombot, es huzod a celkeresztet a feje fele, es ahogy az kopog a pilota szemebe mindenkit megallit! Az atlasok is visszavonulot fujnak! Egyszeruel nincs olyan pillanat, hogy celozni lehessen rad(foleg ha egy ECM is van veled es be sem tud fogni, hogy a piros negyzet kozepe fele lojon). Atuzgyorsasag miatt egyedul Mordor kozepet is tartani lehet, mert csak par pillanatig a fejere tartod valakinek, es tuti, hogy visszavonul, kiveve, ha nincs LRM je. Egyetlen hatranya, hogy az ember sebezhetetlennek erzi magat, es annyira megy elore, hogy legtobbszor egyedul marad es elkopik a pancel idovel :D
Ez a macro dolog annyira megtetszett, hogy gondoltam kiprobalom egy igazi kedvencemen is: HBK-4G.
2. jatekra 388 damage-t csinaltam Turmalinon. (nekem nem rossz). A 3*AC/2 a jobb vallamon igazan rejthetove tette a teljes torzsem, csak raketaval tudtak loni. A 3 fegyver a macroval ismet brutalis dps ad le, egy LarLaserrel kiegeszitve. Igazan jo kis szorakozas tud lenni :)
Na es akkor az Orion+fegyverek. Eleg sokat jatszottam vele hetvegen, es ha tehettem minden masik jatekosnak, aki Orionnal jott, megneztem a fittjet, jatek stilusat. A legtobben med laser+AC/10 kombinaciot hasznalnak+ehhez SRM/LRM/PPC/stb valtozattal egeszitik ki. A ket alap fegyver arra kell, hogy folyamatosan tudjanak tuzelni, de ne melegedjenek tul. Amikor pedig beleszaladnak valami komolyabba(assault class vagy 2 heavy plz) amikor komoly tuzero kell, akkor szoktak a maradek fegyot is elsutni, amivel rovid ideig, de +DPSt nyernek. Par 800 feletti sebzesnel leirtam, hogy milyen fittek voltak a mecheken. Teljesen kulonbozo variaciok, a legegyszerubb a 4*LarLas tol a 2*ERP PC+AC/10 en keresztul a 2*LarLas+AC/10+2*SMR6+SRM4 ig minden megtalalhato volt.(Volt LRM/LB is...).
Mark ha ram hallgatsz, akkor erdemes trial mechet kiprobalni. ES NEM A MECH MIATT!!! Hanem a fegyver tipusok miatt. (azt kiprobalhatod, ha megveszed oket, csak ugy egy kicsit dragabb) Mert en pl lejátszottam 381 csatat LarLaser-el 26 ezer sebzest leadva, 66.7% os talalati arannyal. Es most hetvegen eloszor kiprobaltam a PPCt, mert egyszeruen az Orionnal nem ment ugy a damage leosztas, ahogy azt szerettem volna. (Elotte Atlas-D es DD-C volt a vasam, 2*LarLaserrel+2*AC/5-el amit LRM vagy SRM segitseggel tamogattam) A PPC vel 25 csata alatt 3700 sebzest toltam el(pedig a loves arany 8800/850 volt, ami szerint a PPC vel kb 10-ed annyit kellett volna csak sebeznem. Tehat hiaba tetszett annyira a jo nagy lezer csik(lol) csak jobb a PPC nekem(es nem is melegit annyira, mert chain ben lovok vele, es az AC-10 mellette nem melegit annyira). Es miert? Mert az Atlassal becammogtam 48 al, megalltam es csak lottem, lottem, lottem... nem zavart ha visszalotek, igy is 200+ sebzest kiosztottam. Ha tuleltem, akkor 4-5-600 sebzes is lement. Es az Orion? 70+ sebesseg, 2/3-ad pancel... Mozgasban kell lenni, nincs idom celon tartani(es bena is vagyok, egyszeruen nem tudom 1 sec ig a celon hagyni a celkeresztet). Sokkal egyszerubb, hogy csak megnyomom a gombot, es a PPC teljes sebzeserteke bement(vagy nem). Az AC/10 ugyanilyen. Esetleg egy SRM felmegy melle, ha kevesnek erzed a DPS kinos szitukban.
Szoval attol hogy mit ajanlanak, es mi tetszik elsore nem biztos, hogy neked-ahhoz a mechhez mi az ami megy is! Uff... bocs a sok pofazasert.
Köszönöm mindenkinek az ötleteket, most már tudok mibõl ki indulni :)