Elindult az adventi event, mindennap más könnyen teljesíthető feleadat némi rewardért, illetve megint van olyan "event", hogya wishilsteljük az új MW5 DLCt, akkor nemsoká 1250MC és 100GSP üti a markunkat. Potya pénz...
Nem csak neked, ismert hiba, úgy tűnik javították.
Mivel hónapok óta, egyre gyakrabban azt üzengeti a játék - egyedüliként - az indításakor, hogy "nem megfelelő internet-kapcsolat" és nem engedi elindítani magát, miközben minden más elérhető és működik - nem vele egy időben, természetesen - , így végérvényesen töröltem és befejeztem a vele való kínlódást!
8.-ig aki wishlisteli a mechwarrior DLCjüket, kap ingyen MC-t. Nemtom mire jó nekik de behúztam.
Igazából azt hiszem kimaxoltam az MWO-t egy darabig.
Megvan minden hero mech aminek értelmét láttam (kitfox, huntsman, cyclops, warhammer, adder) szóval MC max garázshelyre kell mostmár, de van vagy 50 egyéb mechem ami a tier listák szerint ér valamit... szóval max az eventekre nézek be egy jódarabig az ingyenmechért. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.04.05. 09:49:16
Hát nem csodálom hogy mindenki idiótán játszott, mert egy rakás idióta küldetés van benne. Stílszerűen :) Én mentem kb 8-10 meccset, ami unlockolódott azt behúztam, a többin nem rugózok. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.04.04. 20:49:58
Áprilisi őrült event is van... Ennyire ratyi csatáim nem mostanság voltak, mint amiket most kell megélnem az event-halmozás miatt: ilyenkor észrevehetően esik a "teljesítményem", aztán, ha vége van az event-eknek, akkor megint jöhetnek a >800 kiosztott sebzéses csaták.
Az akciós CHARGER CGR-1A5-öt kipróbálom az AC-20, 3xSRM6, 2x (ER) SL , IS Comp. Mk I felállásban. Ha 325-ös Light motorral szerelem, akkor akár 70-el is szalad, de 300-as normál motor esetén is eléri a 65-öt - és így 5 helyett 6 tonna AC-20 lőszer fér rá. Az alfája "csak" 66, de ezt viszonylag sokáig tudja tartani és azért van páncélja is, amire a skill-%-ok rakódhatnak. Skill-ezés nélkül is el lehet vele lenni: az SRM finoman csupaszít, az AC meg jókorákat üt és így a mozgó és álló futrinkára is van megfelelő ártalmi képessége. Igaz, nem egy távlövő, de a közelharcban, ha van némi fedezék is, akkor egész tűrhetően szerepel.
Az 1A1 változat a 7 energiahelyével a SL-ekre kap Quirks-öt..., érdekes lehet 74-el szaladgálni, miközben másodpercenként 26-ot lehet sebezni a nagyjából 300 méteres körben - skill-ezve + a legnagyobb comp.'-pal - , de azt szinte a végtelenségig...
Észre sem vettem hogy lootbag event van, még jó hogy redditen írták.... volt még 2 óra prémem, mondom hogyrsan farmolok kicsit, most hogy kinyitottam 100 lootbageet megint van 5 nap. Pedig mást akartam játszani, de hát igy, ha ennyire akarják hogy toljam.... 2000mc az 2000mc :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.03.20. 20:28:37
Köszönöm, így már érthető! Sok csatát nem játszottam, de a többségét így is megnyerték a csapattársak nekem! ;)
Az biztos, hogy kihegyezettebb, pörgősebb csaták voltak, de itt már végképp nem lehet 0 pontos géppel bujkálni a pontokért a fejlesztéséhez és 1-2 kísérletező, nem a legerősebb konfigurációt használó egyén is el tudja dönteni a csata sorsát. Ehhez a módhoz - szvsz- nem adatgyűjtés, hanem még finomabb meccskreáló algoritmus kellene, ami meg a várakozási időnek nem tesz jót - ez eddig is gyengéje volt a játéknak, pláne a csaták előtti szavazások bevezetése után. (1,5 percig sem tudnak egyesek csatlakozni, ill. le-le dobálja az embert a szerverük -> ezen (is) kéne reszelniük, de nagyon) Meg az elérhető eredmények és jutalmak sem a régiek így...
Ma csak 2*10-es csatákat rakott össze a "gép"..., kevesebb is volt a várakozási idő, de ez mégsem a jól megszokott felállás. Vajh, mi lehet má' megin' a háttérben?!
Szép eredmény, ilyet érdemes lett volna megvárni és screenshotolni :D
Nemrég meglett a 12 assists, már nem emlékszem, melyik vassal, de ma a 4 LPL-s Battlemaster Hellslinger Hero-nak megadta a 8 Kill-t! Sokáig háttérben maradtam, az ellenfél is 1-2 darabonként jött, szvsz mind XL meghajtással, vagy a gyengébb oldaltorzós fajtából, mert viszonylag gyorsan végük lett és amiért nem mindig engem lőttek, ezért szinte minden összejött: 1700 dmg, majd 1k meccspont és 11k környéki XP - az event-es prémiummal. Az utolsó előtti ellenfél ugyan már leterített, de sikerült annyira megfaragni, hogy a következő csörtében kidöntötte az utolsó csapattárs. Mivel bázisfoglalás volt és nagyon elhúzódott, így nem tudtam megvárni, hogy képet is csinálhassak róla. ...és még ezzel sem lett meg a 91 skill-pontja a gépnek!
Itt is beigazolódni látom a lézerek fölényét - ha van hozzájuk quirks is: a sebzésüket akár egy "alkatrészre" is lehet összpontosítani, így jóval kevesebb sebzésből, jóval nagyobb eredményt lehet elérni velük, mint pl. a területsebző rakétákkal - utóbbiak inkább a végjátékban hatásosak, addig csak a csapat túlélőinek faragják meg az ellenfelet.
Úgy tűnik, hogy a márciusi ingyen Uziel UZL-6P-ért "csak" meccspontokat kell gyűjteni: 8k-ért megvan a masina (IS, 50t, 6 energia fegyverhellyel), 10k-ért meg az egyedi álca is meglesz hozzá. Még 25 nap, hajrá!
Sokat gondolkodtam az Orion M ("turbó" LBX-10, -10% heat) és a K (4 energia hely, -15% heat) között, végül az utóbbi lett. STD 300, AC 10 és 4 MPL, MK II comp.-pal megtoldva - ez nem sok alfa, de a legmelegebb helyen is jóval tovább kitart, mint az ellenfelek legtöbbje..., és még nincs skill-ezve se! Támogató szerepkörben a 2. meccsén 5 kill-t hozott, alig több, mint 500 dmg-dzsel. A harcok második felében jeleskedik inkább. Később esetleg megpróbálok még a 2 rakétahelyre is felvarázsolni vmit, hátha nagyobb lesz az alfája - könnyű motorral, közepes lézerrel az MRM 40 is feltehető, igaz, a comp. ugrik lefele, mert a lőszernek kell a hely, de így meg már 70-es alfát lehet elérni, ami talán bevállalható a hűtőképesség tudatában. Sajnos, a mostani fegyverarzenál nagyon lent van a gyomortájékon, így a "modern", szurka-piszka hadviselést el lehet felejteni vele, viszont a megfontolt rohamok, legfeljebb 1-2, már "összekarcolt" ellenfél ellen még bevállalhatóak vele, mivel viszonylag jól páncélozott.
Nem kicsit variáltak a quirks-ökön a legutóbbi verzióváltásokkal is a kevésbé népszerű járgányok "felkarolása" érdekében. Messze szimpatikusabb megoldás, mint pl. a wot mindent jobbat inkább a használhatatlanság felé le-nerf-elő húzásai, hogy egységeses(en szar) tudású gépparkot érjenek el.
Köszi megint az értesítést. Most alszik az MWO nálam (Empyrion megy ezerrel), de salekről jó ha nem maradok le, van pár mech a bevásátló listámon :D
Hát, ha bármilyen mechek hordában közlekednek, akkor ők mindig OPk lesznek szemben a magányos nagy harcosokkal. MWOban alapszabály hogy egyedül soha sehova (kivéve ha nagyon mibil ight vagy, aki felderít, de ott észnél kell akkor lenni).
Ha én lighhtal vagyok én mindig sertepertélek a mi nagyjaink mellett, ha jönnek az ellenséges lightok, ők rákattannak a nagyokra, én meg levadászom őket. Mindenki jól jár, csak az ellenfél nem.
A hordában támadó futrinkák miatt egyre játszhatatlanabb a játék. Kissé túlzásnak tartom, hogy pl. az urbi'-k mennyi sebzést kibírnak, míg az én túlpáncélozott assault-omat akár <200 sebzésből kidöntik szemből, normál hajtómű estén is.
Kösz hogy szóltál hogy új event van... mondjuk ilyen mechem pont van már, de elfér még :D
Februárban egy Firestarter FS9-S(C) Champion Mech az event fődíja. (35 tonnás, IS, lézer-flammer) Mintha kicsit emeltek volna a követelményekben az előzőekhez képest, de napi pár csatával azért hozható ez is: pl. lehet előszedni az AMS-eket és a 300MC-ért az UAV-okat.
Egy bal (a pajzs-) karját elvesztett, 14%-ra lelőtt, hajdani nyeremény Centúrióval megnyert csata. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.01.27. 15:40:42
Tegnap este lejárt a kapott prémiumom, ma egy 7 győztes csatás sorozattal szeretett volna meggyőzni a játék az "előfizetés" előnyeiről. A 400 sebzést majd' mindegyikben hoztam, de egyikben sem miattam nyerték meg a fiúk az összecsapásokat. Azért ez a párosítás sem mindennapos... Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.01.24. 19:38:24
Na, a Boiler talán mégis használható lesz: sorba kötve a LPL-ket, ezzel az alfáról lemondva, már egész hosszan lehet használni - az eddigiekhez képest - a masinát. "Csak" az elrettentő és visszatartó erő tűnt el belőle..., bár, igaz, hogy egy állandóan leolvadó gépben sincs ilyenből sok. A 2 gombos egér továbbra is akadályozó tényező, ebben a játékban.
Elég érdekes infócsomag pár nem túl triviális játékmechanikai elemről amit a játékből kinyert adatokból lehet kiolvasni link
Csak nagy vonalakban ami nekem érdekes volt/megértettem/megmaradt: - a rakétafedelek mostmár instant nyilnak, nincs késleltetés mint régebben (nekem a Dervish az egyetlen ilyen rakétás mechem), szóval nem kell kinyítni előre a fedeleket. A 20% sebzéscsökkentést viszont csak akkor adja, ha van odaraka fegyver (ezért szoktak berakni valami könnyű rakétás cuccot oda) - UAC-nál a beragadás után még jön automatikusan egy cooldown periódus is (a videóban látszik ez pontosan mennyi) mintha lőtt volna az ember. - a különböző rakétáknak különböző a HPje, ezért az AMS pl kevésbé hatékony SRM ellen mint mondjuk MRM ellen. (konkrét értékek a videóban) - a PPC-k nemcsak azt a testrészt sebzik amit eltalálnak, hanem tőle jobbra és balra lévőre is nyomnak 25%ot. Szóval ha egy PPC sebzésére a mechbay 10-et ir, az potenciálisan valójában 15 (ha a torzót vagy a bal-jobb torzót sebzed). Ha a kart sebzed akkor csak a mellette lévő side torzó sebződik, lefelé nem megy a splash. - ha döglött testrészt lősz (pl fekete láb), akkor a sebzés 50%-a átmegy a hozzá kapcsolódó testrészhez (láb esetén a side torzóhoz) - a kritikus sebzésekre nem vonatkozik a távolságból eredő büntetés (normál sebzésnél ugye a optimalnál messzebbre lő az ember arányosan csökken a sebzés) - a géppuskák instant sebeznek (mnt mondjuk a lézer - hitscan fegyverek), a repülő lövedékek csak grafikai elem, tehát géppuskával nem kell a célpont elé lőni.
Volt szó még a ghost heatszámításról, a rakéták és LBXek szórásáról meg a kritikus sebzésekről is.
A videóban benne vannak a konkrét számok is, sajnos az XLS-t magát nem oszthatja meg a srác vmiért.
Tény hogy nem játsszák több tizezren, de április óta nekem sosem volt lassú a csatábakerülés, mindig nagyon gyorsan indul a meccs. Az hogy gyakrabban tűnnek fel ismerős nevek nekem még előny, ha valakivel ad-hoc sikerül összedolgozni és a következő meccsben is ott van az én oldalamon, akkor legalább tudom hogy kiről van szó. Szóval a belterjességnek van előnye.
Az egyetlen pont ahol nagyon látszik az emberhiány a Faction play. Egy időben tologattam, a viszonylag könnyen eléthető mechbawy reward miatt, de borzasztóan nyögvenyelős mire összegyűlik elég ember, erre max este 9-12 közt van esély. de ott is van hogy 20-25 percet kell várni. Mondjuk sztem az a gond hogy a várakozás alatt semmit se lehet csinálni, mig a random pikkpakk elindul itt az ember csak bámulja a számlálót és reménykedik hogy hátha meglesza létszám (vagy filmet néz). Külön poén amikor összegyűlik kicsit több ember mint kell, tepedig pont nem kerülsz be mert a rendszer úgy dönt hogy az utóbb bejöbő 3 fős group fontosabb mint te.
A sbzésbe nem tudnak belenyúlni. Hiszen ha neked más akkor neki is. Amire kiváncsi lennék hogy botokat raknak e be. Mert a Mechwarrior annyira rétegjáték hogy már csak az univerzum fanatikusai maradnak meg és mivel már rendben benne van a korban is és gondolom szerverekre is a ping miatt nehezen hiszem el hogy olyan gyorsan összejön a játékos egy mecsre. Ebben az esetben már van belenyúlási tényező akkor. Ez persze csak okoskodás semmi bizonyiték..
:) I lové jú WoT Nem kell ide tekergetés, egyik pillanatban én vagyok a csapatársad aki x éve nem játszott és az új térképeken keresem a helyem, már is egy ember mínusz és lehet ez miatt bukó a meccsed.
A sebzés meg pl: 3db srm6, 2db lb 10x -el jó sebzés gyűlik össze, csak épp az ellenfél pusztul nehezen, mert az egész mech-et beterítik a sörétek és rakéták, egész közelről már jó akkor lehet testrészekre lőni.
A lézer is, amíg ki nem "alszik" sebez, tehát ha nem tudod azon a testrészen tartania fókuszt, amíg sebez hanem bármi miatt elvándorol a célról akkor, időarányosan kapja csak a sebzést a testrész.
Vagy mint én tesztelés közben, lövöm az alfákat és nem pusztul az ellen, míg rá nem jövök a nagy villódzások közepette, hogy az épület tetejének a sarka pont belóg és azon durran el a lövések egy része.
A sebzéssel egyedül az a gondom, hogy ez is random egy kicsit, mármint a kritikust kap, vagy nem kap rendszere, amitől azért eléggé eltérhet a mitől is hullik el mennyisége - amikor egy pillanat hiányozna már csak a győztes lövéshez, de az ellenfél lőhet előbb... ...és piszok idegesítő, amikor lelövöd 19%-ra és odébb mászik, majd más teríti le.
Sz'al, a harcban még nem tudom bizonyítani, hogy belenyúlnak, de a végeredménybe nagyon bele tudnak kavarni - és mint mondtam az egyén teljesítménytől függetlenül.
Egy mech 3 dologba purcanhat ki: vagy ellövik mindkét lábát, vagy kilövik a fejét, vagy szétlövik a közepéén a motort (core) A headshothoz kevés damage is elég, a láb elég egyértelműen látszik, a coren van némi változó, pl ha XL engined van akkor már a side torso sebzés is sebzi a motort, A sebzésrendszer is egyértelmű, ahova lősz onnan vonódik le először az armor, utána a structure. A sebzésben nincs random, ha optimalon belül vagy akkor annyit von le az eltalált testrészről amennyi rá van írva.
Sajnos a loggolás sokat nem segit (az lehetne részletesebb), de menet közben azért eléggé látható hogy mikor fog az ember (vagy épp az ellen) megpurcanni, nincsenek nagy meglepetések. Pl lightként egy Piranhaban két vagy 3 alfából szinte bárkit kivégzek hátulról, torzóra célozva. Nincs meglepetés, hátul sose rak senki armort, szóval nincs olyam nint a wotban hogy lepattanok vagy instakillelek ammorackkel. Van 10 mikro lézer darabonként 2.4 sebzéssel, meg 4 heavy small 6.5ért, tehát egy szalvó 24+26=50 sebzés. Egy assault torzó struktúrája valahol 80-100 közt van (skillezéstől függően), meg az armor amit a hátára raknak (többnyire 20nál kevesebb).
Az egyetlen számomra ismeretlen tényező a critical hit. Úgy tudom itt van valami %, max itt tudnák megbundázni a dolgot. De meg is kérdezem redditen :D Meg persze a matchmakerben, hogy összeraknak egy oldalra szándékosan rosszakat (de ugye ez esetben ha szopórollerre tesznek akkor a rosszak közt vagy eleve).
Hát, van, hogy 160 sebzéstől kidől a gép, van, hogy akár 6-800-at is elvisel, igaz utóbbi esetben már nem 100%-os a tűzereje. Sz'al, van benne "némi" szórás, de én nem is ezt vitattam, hanem a hirtelen változó győzelmi arányokat.
Persze, hogy lehet egymás után több vereség, csak ennek a megoszlása nagyon eltért az átlagos megszokottól.
Az az általad kiosztott sebzésben a véletlennek milyen szerepe van? Hol nyúlhatnának bele hogyha rálósz a célpontre, ne annyit és ott sebezz ahova a lövedék/lézer/rakéta megy? (és ugyanez visszafelé is, mi befolyásolná a bekapott sebzésedet)
Másrészt: mi alapján várod el hogy egymás után nem lehet több vereség? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.01.17. 16:31:15
De ha egyszer nagyon feltűnő, hogy az event alatt akár 6-8 csatás vereségsorozatok is vannak 1-1 győzelem között, HA az event feltételrendszerében szerepel a győzelem kitétel is, míg előtte-utána (mármint a teljesülése után) a "normális", legfeljebb 2-3, amit utána hasonlós számú győzelemmel kompenzál (mindegy, hogy milyen teljesítményt nyújtok).
Meglett a nyeremény, a gúnyájához még egy győzelem szükségeltetik, amit az event alatt feltűnően nem óhajt dobálni a játék az előzőekhez képest. Script?! 8 c-mpl lézerre cseréltem az arzenált, amit ketté osztott a gép (fölső 4 - alsó 4) és azt úgy is hagytam, az így nyert 2 tonnát a páncélzatra költöttem, de az így sem lett teljes és maradt a "cammogós" sebesség is. Ennek ellenére 3-4 félsortüzet el lehet engedni a lefőlésig az átlagos pályákon, ami ugyan nem ér föl egy Tündérbolttal (IS, quirks-rásegített heavy hasonmás), de ha nem forgalmas helyen kell üzemeltetni, akkor a 600 sebzés viszonylag könnyedén összejön vele. (Mindezt még skill-ezés nélkül, sz'al, tényleg nem lehet rossz masina!)
A 10k energiasebzésre (tisztán lézerek) nálam 2,5k ballisztikus és 1,3k rakéta jutott (mind srm).
A másik, hogy a napokban nagyon szenvedős Boiler-rel lett egy egészen tűrhető csatám, ahol végre 600 fölötti volt a bekapott sebzés, miközben ennél többet tudtam kipréselni belőle. Script?!
Pár napja rátaláltam a MW5M-re, nem sikerült rosszul, kellemesen lehet zúzni benne, olyannyira, hogy amikor MWO-ban futottam pár kört átakartam menni valami kisebb épületen és lepattantam, ja mondom ez másik játék . Amúgy az MWO-ba összehozhattak volna valami hasonló PvE részt.
Na, januárba se szar mechet adnak ingyé - HUNCHBACK IIC HBK-IIC-A Tier A kategóriájú laser/ppc mech....
Pedig nem ördögtől való a 3-4 srm6 a nagyokon, bár ott, vmit mindenképp megtámogatnak vele és nem fő fegyverzetként van jelen - vaaaagy, nagyon jó quirks-ök vannak még mellé társítva. Azért az a plusz 30-40 pontnyi cuppanós mindig jól jön ám! Inkább az a megdöbbentő, hogy hűteni nem tudja megfelelően a Boiler, mert 2-nél több (össz)löketet nem lehet vele leadni, túlhevülés nélkül - a 3 LPL ás a 4 srm6 pont beleesik a már ghost heat-termelők közé, ezért a folyamatos használatra sorba vannak kötve, de ekkor a sovány DPS mellett még uú kazánkodik a jószág, pedig a hűtésre is van pakolva pont... (sokgombos egerem meg most éppen nincs, hogy 2-1-2-2-re "szétszedjem őket") Speciális quirks-öt csak a dupla AC 20-ra kap, de azt meg annyira lent hordja és olyan nehezek együtt, hogy ekkor meg a megfelelő körítés kiválasztása okoz gondot.
Tényleg nem sok "normális" Hero gépezet van: amin a fegyverhelyek és a hozzá tartozó quirks-ök is rendben lennének, olyan szinte nincs is. Ha van megfelelő számú és elhelyezkedésű fegyverhely, akkor quirks nem lesz hozzájuk, legfeljebb akkor, ha 1-2 (megosztott) hely van csak, amire meg nem biztos építeni lehet/érdemes.
A magam részéről megnézem, hogy hova, mit, mennyit tehetek, aztán, ha összeáll egy NEM kusza, "könnyen kezelhető" setup, akkor megveszem és kipróbálom. Erre a Boiler-rel ráfaragtam - legalábbis idáig - , de nem mindegyik ilyen "kényeske" és én is belenyúlhatok néha napján a közepébe! Hát, a gauss és a PPC egy külön vonulat: nagyon toppon kell lenni hozzájuk (elétartás és a többi kalkuláció; nagyon jó szem-kéz kontaktust igényelnek), ezért fáradtan nem lehet elővenni őket. Épp ezért a sniper-eket mostanság én sem kedvelem már annyira - meg a futrinkákat is inkább elkerülöm, pedig van pár, általam is sikeres darab a garázsban - , inkább a középtávú- és a pofozkodógépek jönnek be -> hiába, én is csak öregszem.
Nagy dög mechen nekem az SRM olyan furán hat. Nekem az SRMhez mozgékonyság kell, hogy meglepetésszerűen és gyorsan a célpontok közelébe férkőzhessek , márpedig se a sebesség se a meglepetés nem a heavyk/assaultok sajátja.
Meg amikor Lightra vagy medre felpakolok akár 4-6x SRM6-ot, akkor egy heavyn legyen vagy 10x SRM6 :)
Pedig van jópár tier-A kategóriájú SRM heavy/assault build, de ezt nem vagyok hajlandó elfogadni :D
Hmmmm... amikor LRM boatban ülök, ha megvan a lock és kilövöm a raksikat, utána már mindegy hogy leesik a lock csávóról, én látom a célkereszt piros villogását mindig hogy bekapta a sebzést. Még ha rohanó light, akkor is. Nem nagyon szeretem az LRMet, de úgy vagyok vele hogy minden fegyverrendszerhez megvettem az OP mechet, hogy próbálgassam melyik jön be. "AMS-hordozó futrinka" - lol, ez cuki név :) Én szeretem ezeket a futrinkákat, olyan jó passziv pénzkereső mint WOTban amikor beültem kedvenc bokromba az amx 13-90el (még amikor T7 volt), azt elmentem wcre, közbe meg nyomtatta a pénzt :) Kitfoxxal szeretek beülni az ellenség szájába, azt csak hallgatni ahogy termeli a pénzt....
Ami nagyon nem működik a kezemben az a a gauss meg a PPC - gyanitom hogy mindkettőnél arról van szó, hogy pontosan kell velük célozni, nem megy a pray and spray :D
A Supernova Boiler-e eddig hatalmas csalódás számomra: a 75 alfája abszolút nem érződik, agyonpáncélozottsága ellenére akár fele annyi sérüléssel is gyakrabban kiütik - STD motorral! - , mint a hozzá hasonló súlyú társait, ráadásul a BNC-3M nem melegszik ennyire, mint ez, pedig már az is eléggé forrófejűnek számít. (3 lpl, 3 srm6 - sorba kötve sem javul számottevően a helyzet) Ha lesz kreditem, ismét, akkor még átépítem, de sok jót már nem fűzök hozzá. Lehet, hogy LRM-boat-ként sikeresebb lesz?!
Az RDP, ha minden igaz 20%-kal előbb leveszi rólad a láthatóságot. Ez az az 2-3 lépés, amit elszámolsz magadban - má' a fedezék mögött, ugye - , aztán léped meg - oldalra az "érkezési" irányhoz képest - és láss csodát: az LRM-eső melléd megy, ennyi - a távolság növekedésével arányosan nő a "védelem" mértéke is. Többet kapsz nélküle, ez igaz, de ha van AMS-ed, akkor már ez sem igaz. Ha meg a csapattagok is méltóztatnak felrakni/használnak ilyesmiket, akkor 1-1 zuhatagot sérülés nélkül is túlélhetsz.
Túl sok nyűgje van a jó LRM-ezésnek - a társaidra vagy utalva, akik nem is akárhogy kell, hogy fel legyenek szerelve-kipontozva (az épphogy kikukucskálásra az azonnali visszameneküléssel a fedezékbe, nem lehet alapozni, mert mire indítanád a csomagot, már el is tűnik a "képről" az áldozat - RDP nélkül is), sok kütyüt kell magadra aggatnod, ami viszi a helyet és a súlyt, sok pontot elvisz - és emiatt kockázatos. Ha meg a futrinkák elérnek hozzád, akkor véged van! Szakaszban(-kláncsatában), persze egészen más a képlet, de még ez sem biztosíték a "tökéletes alkotáshoz".
Ezért favorizálnám azokat a jószágokat, amik a külső részeiken hordanák a fegyverzetüket, amikkel távolról nem kell egész alakos célpontot nyújtani és hamarabb el is lehet bújni/visszahúzódni, ha jönne az "áldás". Vagy van egy tisztességes alfájuk és/vagy fenntartható DPS-ük a sarokharcokhoz..., és 2+1 gombra rá lehet húzni az "irányításukat" - mer' ehhez a játékhoz géming egér kell(ene), hogy a fene egye meg.
Ja, és van/volt videó a yt-on, amikor egy AMS-hordozó futrinka beáll az ellenfél LRM-boat-ja mögé és az nem győz csodálkozni, hogy az indítás utáni első 50 méteren eltűnik minden rakétája, ahogy körbenéz, úgy követi le a light a mozgását, így azt nem is veszi észre csak csodálkozik, hogy vmi sehogy se stimmel...
Hát, tapasztalatom szerint az LRM ellen nem hogya kettőd odébblépés, de még a 130al döngeés se véd, és meglepően durva szögben be tudnak lőni még a hegy mögé is. Szóval én kimondottam szeretem az RDP-t, bár jó lenne tudni hogy konkrétan mennyit jelent.
Nem véletlen hogy két kedvenc mechem a kitfox (3xAMS) illetve a Corsair-7A (4XAMS) :) Konkrétan nekem az LRM ugyanz mint a wotban az arty, szóval bármi ami használ ellene nekem bejön.
Advanced zoomot próbálgatom, elég tudahasadásos leszek használata közben, Baradul meg anélkül is eltalálja gaussal 800 méterről a célpontot. ECMre szokott tenni, de nyilván csak akkor ha a mechen van is ECM :D
A lézeres AMS érdekes állat, jómultkorában a redditen indítottam is topikot LAMS kontra AMS ügyben. Alapvetően én is a LAMS-t favorizálom (szóval a buildeken ki szoktam cserélni), viszont ha valami nagyon melegedő mechre kerül, akkor ha működik a LAMS akkor konkrétan nem csökken a hőmérséklet. Tehát fura mód hőt nem generál, de nagyon lassítja a heat dissipationt. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.01.04. 17:43:05
Az állandó radar deprivatization-jára gondoltam, ami egy sniper-nek, vagy futrinkának még hagyján, de egy közelharcosnak már szinte lényegtelen. A másik, hogy ehhez nem nagyon tesz hozzá semmit sem a másik "oldalról": se a javított nagyítás, se ECM, se célzósz'gép, se "jelerősítő", se TAG, se AMS, ami értelmet is adna az itt elköltött pontjainak. Azt is hozzátehetjük, hogy még "ők" sem várják meg, hogy az Artemis, vagy srtike "becélozza" az ellenfelet, csak nyomják a gombot - "ez" ellen meg nem véd a RDP. Az LRM meg már messze nem olyan veszélyes és elterjedt, mint régen volt - "árnyékba" húzódni, meg még kettőt odébb lépni és meg is van az ellene való "védelem". Sőt, már van lézeres AMS is, ami, pláne klános oldalon, nem nagyon kér enni! A fogyóeszközre adott pontot még megértem - mon'juk egy teljesen LBX-es build-re is ráteszi a CS-t, miközben a motorból kispórolt hűtőelemeknél megemlíti az alacsony melegedés miatti fölöslegességüket... Mindettől függetlenül nálam is Baradul van előrébb!
Ha olyat tapasztalok, hogy csak az időt húzza az illető, akkor megkapja a 1,5-2x-es gyorsítását, HA valóban érdekeset mond. Ami szint alatti, azt én is otthagyom.
"hogy állandóan elszór majd kéttucat pontot a skill-ezés végére" Ha a consumable slotokra gondolsz, azt én általában át szoktam ugrani. Gyakorlatilag csak coolshotot használok, meg nagynéha UAVt, szóval oda nem nagyon rakok pontot.
No én meg pont TTB-t nem szeretem.. szószátyár, múltkor csinált egy több mint 1 órás, struktúrálatlan, semmitmondó videót a játékban lévő hero mechekről - buying guide akart lenni, de katasztrófális volt. Szóvá is tetem neki hogy vmi summaryt vagy valami tier list szerűséget összerakhatott volna hogy rövidebb / értelmesebb legyen, erre az volt a válasza hogy kell neki a pénz, nézzem végig. Na hát azért se néztem végig :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.01.03. 18:39:25
Akkor már vegyük ide TTB-t is: ő is német és eléggé aktív a yt-on. Baradul-lal nekem egyedül az a bajom, hogy állandóan elszór majd kéttucat pontot a skill-ezés végére, ami(t) vagy használ, vagy nem, mert nagyon pályafüggő és némi helyezkedéssel/AMS-sel ki is lehet védeni az abban foglaltakat.
Igazából skillezésnél én mindig megkeresem a youtubeon a Baradul nevü csóka ajánlatát az adott felszerelésű mechre, azt jó lesz az. Igazából csak első rénázésre bonyi, egy idő múlva adja magát...
Az iccakai lávapálya a 4 lpl-es BNC-3M-mel..., mondom: ezt megszítam a (túl)melegedés miatt. Aztán nézelődünk, menetelünk és elkezdik foglalni a bázisunkat, erre beírja vki, hogy foglaljunk mi is, hiszen többen vagyunk már a környékén, így is tett a csapat és 1-3-ra nyertünk: alig pár foglaláspont, 0 dmg és a járgány napi első győzelemszorzója is befigyelt..., mint a régi szép wot-os időkben, amikor még ritkaságszámba ment a 3x-os szorzó, teljesen elérzékenyültem.
Az Atlas nem rossz még most sem - ha falkában kísérik - , csak skill-ezni kell a páncéljára is, hogy valóban tartós legyen. Manapság mintha kedveltebbek is lennének a tagoltabb, kisebb pályák, ahol, ha nem kezdenek el körbemászni, akkor helyre kis pofozkodást lehet csinálni a közelharcosokkal.
A skill-ezés nálam a fegyverek (1. csoport), a páncél (2. csoport) és a hűtés (vhol utánuk) körül összpontosul - ezek idáig mindig beváltak, pláne az egynemű fegyverzettel bíró gépeknél, ahol nem kell túl sok pontot elszórni az fegyverzetre és marad a hűtésre is. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.01.03. 16:09:32
Köszi Mr Lammaer Ewing mindig eszembe jut, mikor a nikkedet látom
A skillezésbe még nem bonyolódtam bele csak néztem, hogy van jó pár darab, majd nagy hümmögések közepette be is csuktam azt a fület, nem éreztem magamban az erőt, hogy átbogarásszam. "Futottam" pár kört tegnap, (az Atlas és a futás:), volt pár nagy pofára esés, de volt pár jó kör is, kicsit eljárt felette az idő. A számomra új pályákon, amikor addig bandukolsz oldalra, mert ott is áll valaki, jó akkor még arrébb cammogok, míg pont belefutsz az ellenség kemény magjába és így nézzük egymást, én ó vazze, ők ez tényleg ennyire hülye
Nézegettem az új gépeket vannak érdekes szerkentyűk közöttük.
Mecheknél ugye SP (SkillPoint) -ből unlockolhatók a skill treen a nodeok, mechenként max 91 lehet aktiv egyszerre. (unlockolhatsz természetesen többet is, mondjuk ha át szeretnéd skillezni a ballistic mechet laserre, de egyszerre mindig csak 91 node lehet aktiv)
SP az XPből készül: 1 SP = 800 xp és 45.000 Cbill.
az XP lehet: - mech specifikus XP (ami XPt a mechben szerzel), mint a Wotban a tank specifikus XP. - general XP (GXP), ez kb mint a free XP wotban. Bármely mechnél felhasználható.
Ezen kívül van még az SPből is globális (GSP), amit szintén bármely mechnél használhatsz. Ez többnyire eventeken, lootbagból esik.
Az XPk konvertálása SPvé illetve a GSP hozzáadáse egy mechhez a mechlabban, bal oldalon a skills opció, majd a jobb felső sarokban "Add SP" gombra rábökve mehet. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.01.02. 23:17:41
Köszönöm, sikerült megtalálni a alul azt a szumma jel szerű valamit ahol az evetek vannak, majd futok egy pár kört és csendben sírok milyen béna vagyok már hozzá :)
Én sem tudnám levezetni, de a mech'-ek skill-ezéséhez kellenek ezek az XP-k - a régi speciális eszközök vásárlása és felhelyezése helyett van ez. Talán az a különbség, hogy az egyik átváltásához c-bill, a másikhoz MC kell - egyébként mintha pont ilyen átváltós event is volna. '17-ben voltam utoljára, ezelőtt a játékban, nálam meghagyta a mech'-eket - volt 2-3 event-es Champion, a többi mezei, c-bill-es jószág - , de akkor én is kaptam pár marék akármit - egy kevés c-bill-t is, de messze nem annyit, amennyiről lammaer kolléga beszámolt, mint éves keresete - , amiből még van némi XP, mert nem minden gépemet elite-ztem ki újból - nem is jött annyi, hogy ki lehessen az összeset.
Ha gyorsan megcsinálod a még futó event-eket, akkor azért csinos hozományra tehetsz szert, 2 assault társaságában, csak a játék online oldalán a tournament fülön se felejtsd el betakarítani a termést (2*150 db MC, C-Bill, XP-k, fogyóeszközök nyitási lehetőség = kisebb vagyon) az aktuális event-ek fülön felszedhető kacatokon kívül. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.01.01. 15:58:20
Na igen, én is azt néztem, hogy a 3 Atlas-ból maradt 1, miután megtaláltam hol van a shop akkor néztem, hogy a két hiányzó Atlas darabja 9.6 misi C-bill nekem meg 19 misim van, ebből nem áll össze a régi csapat.
Van GXP-m, meg HXP-m ezeket el lehet valahol költeni ?
Egy átváltót találtam, ahol adnának is érte "Nevem SP"-t , 6,3misi C-bill társaságában beváltanák 139SP-re.
Közbe látom van még GSP és HSP is kicsit kezd a fejem kavarogni
Biza, nem kicsit változott, ahogy a térképeken is variáltak! Az még az "érdekesség", hogy az anno milliós c-bill értékű kiegészítőkért is "csak" XP-ket adtak - ha a kidobott gépek felszerelése megmaradt, akkor egy kicsit más a kép, de kéttucat nehéz lézert az értéke feléért eladni, majd visszavásárolni apránként, hogy játszani tudj... Ha rápislantasz az utolsó kép bal alsó sarkára, akkor láthatod, hogy ebből eléggé nehéz egy nagyobb mech'-t beszerezni és felszerelni és ehhez képest az utolsó 3 event mennyit is ad a játékosoknak: eléggé nagy a változás mértéke az évek alatt.
Anno még a kezdeteknél játszottam MWO-t majd amikor az itt lévő baráti társaság feloszlott én is abbahagytam. Aztán kb 2015 táján updateltem és 2-3 csata erejéig megnéztem mi az újság, majd most megint eszembe jutott, hogy megnézzem mi is lett a játékból. A képen azt látni, hogy valami nagyobb frissítés miatt a 11 mechből csak 3 maradt és cserébe az "eltűnt" dolgokért adtak kártalanítást.
Akkor nagyon jól kapkodod el a feléd dobált pénzeszsákokat. Nekem még 3 db-ot meg kellett vennem 1-1 sorozatból és mindet meghajtani, hogy akárcsak egyet is elit-re tudjak húzni belőle, aztán a felesleget a feléért eladni, így nem volt módomban (annyi) pénzt felhalmozni. Nem lehetett válogatni, hogy ez OP, ez kell, a többi meg le van ejtve: mindent, vagy semmit elven működött, akkor még a MWO mech'-nemesítési rendszere. 3 DWF-t megvenni, felszerelni és bejáratni, másfél, működőképes darabért..., aztán a speciális kiegészítők horribilis ára, amik ma már a skill-fákba vannak beépítve, töredékáron. Meg ennyi és ilyen jóféle akció sem volt...
hát, momentán 220 milla c-billen ülök, és van 9 hero mechem.... Herot mostmár csak akkor veszek ha a pénznyomtatási képessége mellett van valami különlegessége vagy valamiért nagyon OP és nincs jó cbilles alternatívája (tán egy Cyclops Sleipnir 4xLBX10 vagy egy Huntsman Pakhet 8*SRM6 esélyes még...)
Könnyebb pénzt szerezni int a WOTban, mert ugye itt nincs javitás meg lőszerköltség, és hát nagyon gyakran vágnak az emberhez minimum 1 heti prémet. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.12.30. 23:09:34
De a +30% C-Bill-t adó Hero-kra igen! Arra a pár helyre, ami még üres, ilyeneket vennék, amikkel aztán majd könnyebb lesz fenntartani a társaságot - nem mintha a wot-féle elnincstelenedés veszélye fennállna, ebben a játékban.
RAC-ból nekem ez a build jött be, egyrészt imádok egyujjas jelzést mutatni az ellenséges LRM boatoknak (4AMS), másrészt ennek van elég páncélzata hogy kiálljon szemtől szembe és tunkolja az ellent COR-7A
Illetve RAC helyett nekem bejött az alábbi DireWolf-A 4*AC3 + 2*AC5 build (már nem tudom honnan kukáztam), ez ugye sose sül be, túl se melegszik, nincs felpörgési idő, és a RAC5 és RAC2 eltérő tűzgyorsasága miattt az ellenség folyamatosan kapja az ivet (persze nem annyira gyorsan mint a RAC, de roppant zavaró)
De jó hogy szóltál, nem gondoltam volna hogy még egy ilyen eventet is bedobnak. Azt mondjuk néztem a csataképernyőn hogy milyen event miatt adnak több XP-t... :)
MWOban olyan vagyok mint Plata StarTrekben, fürdök a Cbill-ben, akkor elő a jegyzeteimet hogy mit is akartam még megvenni... :D
Még 3, ill. 5 napig tartanak azok az event-ek, amiken az ezen elkölthetőt össze lehet talicskázni...
Sajnos, a supernova és JM6 Hero megvásárlása után már "csak" 3k MC-m maradt, így a Kodiak a távoli jövőbe tűnik, pedig nem sok hiányozna hozzá, má' megin'... 30 milla kreditet elvertem csak a BNC-3M megvételére, felszerelésére és skill-ezésére: nem rossz az 4 db LR Pulse Laser, csak kissé melegszik. A JM-6 FB felszerelésére (+ skill-ezés) még maradt 10 milla - 2 rac-5 + 4 ml - , de a Boiler megint csak a várólistára kerül - a ballisztikusok nagyon alul vannak a karokon, de a 3-3 energia- és rakéta-hely a fejnél ígéretesnek tűnik. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2021.12.30. 18:13:49
Elkezdtem letölteni, kíváncsi vagyok mi maradt a fiókomból, 2015.09 a dátum a "saves games" mappán.
Nemtom mennyi van, de én kb 1-1.5 perc alatt csatában vagyok mindig amikor játszom. Annak is a legtöbb ideje a timerekre megy er, amig mindenki betölt és readyzik.
A téli eventet is érdemes most megtolni, több mint 3000 MCt ki lehetett szedni, egy rakás CBill meg vagy 20+ napi prémium mellett.
Most nagyon jó havi event van, mindjárt 2 ingyenmechet is lehet húzni belőle.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.06.05. 08:56:56
Hát, 1 hónapja játszom és van 1400 MCm, most épp 50% akció is van a prém mechekre igy light mecheket tudnék is venni. (amúgy jelenleg azok jönnek be a legjobban, van, az abszolút favorit az urbanmech, de emellett egy adder és égy kitfox is figyel a garázsban). Nagyobb mechekkel valahogy nem megy a játék :)
F2P-ként két évembe került, mire a legolcsóbb prémium Mech'-re összejött volna az MC, természetesen az akkori legnagyobb leértékelés mellett! Ehhez képest ez az összeg hatalmas!
A kampányokon annyit adnak, ja. Mondjuk tök szokatlan, hogy a havi ingyenes mech eventeket borzasztóan könnyü megcsinálni, tök amatörként is megvan 3 nap alatt. Nem kell úgy rabszolgaként seggelni mint pl a WOTban
Hhmm, amikor még az 50-100-aknak is örülni kellett... Nagyon promózni akarják a terméküket - ráadásul belterjesen, a legolcsóbb módon - , vagy már kevesen játszanak MW-ket...