A két oldaltoróban a lõszertípusokat megcserélném, mert ha csak pl. a jobb torzó elszáll, oda az LB10X meg az SRM-lõszer is, így mindkettõ használhatatlan lesz és ugyanez igaz a másik oldaltorzóra is. A két medlas-t is levenném, sokat levesz az össz hõteherbõl, minimális tûzerõ-veszteség mellett. Mondjuk, az XL tényleg lényegtelenné teszi, ha az egyik oldal odalesz, már úgyis mindegy :-) . Mit szólnál ehhez a konfighoz?
szerintem ennyi féle fegyver se kell rá nemtudom te hogyvagy vele de én úgy rakom össze õket , hogy nekelljen a billentyûn nyomogatnom csak jobb meg bal egér gombal = 1,2fegyver típus esetleg ha még LRM-et használok azt még elviselem ha billentyûn van mert ígyis úgyis az "R" betût meg kell nyomni a célzáshoz az úgy meg pont kézre esik
nagyon sok a free slot , endo struktúrát tegyed rá esetleg még ferrot is nemtudom , és igen soklesz az a heat
Sziasztok. Ezen a felálláson gondolkozok. ORIONvélemény?
én kiszámoltam pontosan AC2 vs. AC5 ac2: 1slot 6tonna 3.85dps 0.64 dps/tonna 20 ehs
ac5: 4slot 8tonna 3.33dps 0.4dps/tonna 7 ehs
összeségben az ac2 nek jobb a dps-e egy kicsit ha szûkölkötsz a tonnába ez elégé megéri , az ac5 viszont sokkal kevesebb hõt termel majdnem 3x kevesebbet viszont ha ballisztikus fegyó mellé szeretnél lézereket csapni a gauss is egy lehetséges elég jó választás mert annak meg még sokkal kevesebb a hõtermelése csak 3-as az ehs-e viszont az elég sok slotot és tonnát visz el
Én használtam a 4X-en 4 db AC/2-t, de az AC/5 sokkal hatékonyabb. Igaz, hogy ritkábban pukkant, de cserébe feleannyira termeli a hõt (nem számszakilag, hanem érzetre), plusz a kb. másodpercenkénti 20-as sebzés (már ha egy helyre mennek a lövések, ami nem megoldhatatlan feladat :-) ) elég hamar kifektet még egy Atlas-t is. Nem egyszer akadtam össze amolyan jófajta hirigelésben Atlasokkal, egy az egyben mindig én jöttem ki gyõztesen (igaz, hogy csak éppen, de akkor is), míg az AC/2-esekkel ez kivitelezhetetlen. Azok közepes távon igazán hatékonyak, ha közel van az ellen, a kialakuló csetepatéban óhatatlanul szauna lesz a vége, annyira fûtenek. Viszont az is igaz, hogy a legújabb patch-info szerint lényegesen lejjebb vitték az AC/2-esek fûtõértékét :-), talán egy próbát megérhet a dolog. A makrozás meg a chain-fire nem az én asztalon, azt a kérdést passzolom :-) ...
Én a 4x-en most 4 AC5-öt hordok. 1-2-3 , 2-3-4 a két w.group mindegyik chainbe. Így mintha néha szaporább lenne , de lehet hogy csak bebeszélem magamnak.
Mas: Lattunk tegnap egy CTF et(4x asszem) ami AC/2-el jott. namost ez olyan gyorsan lott, mint egy M61-es! Sima chain linkre van allitva ilyenkor, vagy makrozott a tortenet? Valaki hasznal ilyet? Van tapasztalat?
Szatesz. Nem tudom milyen toltennyel nyomnak 800 damage-t 7-900darabbal. Max akkor ha nem elsodlegesen raketasok, hanem meg vagy 4 med lezeruk fenn csucsul a mechen. Ha meg(legjobb tudomasosm szerint) tag+artemis is van a raksihoz, akkor nagyon kicsi damage-t fogsz csinalni, mert torzot utik csak a raksik, ami meg azt eredmenyezi, hogy az ellenfel gyorsan meghal, nem kell sok raketa/sebzes bevitele.
Most nezem, elutottem, es felreertheto: foglalat -> foglalt.
loszer es critical: Attol, hogy teljesen megsemmisitik valamelyik testreszedet, meg nem robban fel a benne tarolt loszer. A loszer a critical sebzestol robban fel. Ennek eselyet lehet csokkenteni. Ha crit sebzest kep valamelyik testresz, akkor veletlenszeruen valasztja ki a rendszer, hogy melyik foglalat(!) slot kapja. Tehat ha a torzsben van 2 DHS(6 slot), ed, meg 1 t loszer, akkor critical eseten 1/7 a valoszinusege, hogy a loszer kapja a critet. A loszernek is van HP-ja(elvileg mindennek 10 van), tehat egy crit meg nem feltetlenul robbantja fel. Ebbol a rendszerbol adodoan egy amugy ures testreszben 3 tonna loszer biztonsagosabb, mint 1, ugyanis az utobbi esetben minden critet az az 1 tonna fog elnyelni, mig a 3 tonna eseten megoszli a sebzes.
itt a Mechlab mikor felül a save-ra mész és a BBcode linket berakod ide megtudod mutatni nem kell leírkálni :)
Itt a K -nál azért jó az LL nekem, mert a kar jó nagy területet gyorsabban bemozog mint a test , de a többi még változó , ez az elsõ Orionom. DHS ,Endo, 320Xl , 2x 15Lrm , 3LL , Tag , most épp itt tartok.
Helyesírásra picit nézz már rá mert nagyobb szövegnél bántja a szemem :P Nekem LRM mechekkel a legnagyobb bajom,hogy 180 méteren belül használhatatlan,nagy távolságnál használhatatlan(mivel akinek van esze azonnal megy fedezékbe az "incoming missle" felirat láttára),közép táv meg..nos lehet te is kapod az áldást nem csak osztod. Elfogy az ammo akkor úgyszintén használhatatlan. Szóval csak a macera meg a szerencse. Large Laser meg mért ne illene LRM buildbe? LRM nevében ott van az elsõ tag Long:) Large Laser is long rage :P csak nyílván LRM ként nem célszerû a nyílt mezõn álldogálni és lövöldözni,de ha mázlid van mivel lézerrel lõsz nem fogják feltételezni,hogy te vagy az LRM ha csak futó pillantást vetnek rád kijelölés nélkül.
néhányan írták már itt is Shilkor pl meccs közepéig 1800at ellõ ammo ból én ezt elnemtudom képzeli ha már azt nézed 1rakéta 1.1et sebez igen ebbõl van ami mellé megy van amit le lõ a ams de ha van tag,artemis,narc az megnöveli a az ammo/dmg értékét nem krumpival fogsz dobálózni , hogy a fele mellé megy stb... meccseken az emberkék 800dpseket tolnak 700-900 töltény sztem elég bõven egy kicsit lézerre , heat re is kell tenni mert ha neadj isten elfogy a muci, kilövik a rakétalövõt mert orion on csak az egyik torzóban virít elég jó célpont , neadj isten egy két légypiszok rádszáll :D
egyhelyre semmiképp nem érdemes a töltényt szerintem be dobálni mert ha azt kilövik baszhatod sokan torzóba gyüjtik össze pedig a torzók elég hamar elszoktak hullani
Erre válaszként csináltam az 5658#.as hsz.-t. Azonos tûzerõ, standard motor az XL helyett, nincs benne BAP, cserébe kb. 10 km/h-val lassabb, de több lõszere van.
Ez nem így mûködik. Ha ellövik a páncélt a center torzóról, még nem halsz meg. A motornak is van hullja, azt is le kell lõniük, kis szerencsével húzod még egy ideig. Kivéve ha a páncél nélkül maradt torzóban eltalálják a lõszert.
én ezt fogom legyártani ON1-K csak még kell rá cbill minden szemponttból jobb kivéve , hogy medium lézeres nem hat olyan messzire
ha a töltényt bele teszed a fejbe,centerbe , lábakba megspórolszhatsz egy c.a.s.e -t ugye ha fejed lelövik halál nmeszámít már ha berobban a töltény , ugyanez a centerrel így 3om ammot tudnál elhelyezni aztán marad 1db azt meg bele dobod mondjuk az egyik lábadba nagyobb gépeknél ritkán lövik azt ki
ON1-K rol a velemenyem, hogy MEG NINCS IS ELEG LOSZER rajta. En 1800 at a meccs kozepeig ellovok. A 2 small helyett inkabb 1-1 medet tegyel fel. De kerdezd Kartalt fent TS en, szinte minden nap jatszik, es 800+ damage ot oszt le LRM el+med lezerekkel. Mondjuk egy Stalkerbol.(ui neki is 1800 raksi van a keszleten indulaskor...)
Amugy sajnos a konnyu mecheknek ki vagyunk teve lrm boat kent, mert en mindig a csapat szelen allok es engem kapnak el , de tegnap is azt rohogtek a sracok, hogy hogy johetek ki csatabol 100% osan... :D Jo, hat igyekszem a surujet kivulrol nezni , de legalabb 100.000 credit atlagosan uti a mancsom, igy gyorsabban meg tudom venni a mechet.
lol mostjöttem csak rá , hogymûködik ez a pilot tree :D megkel venni 3mechet ugyanabból a tipusból..... XD
ECM-el nemigen tudják hogy jövök :P Armort meg onnan tudom,hogy kevés hogyha az elsõ sorozat után feltûnõen kevés marad akkor az elég egyértelmû,hogy azért mert kevés az armor és nem azért mert sokat sebeztem :P
és honnan tudod ,hogy az ellenségnek hol mennyi az armorja? nameg lehet a sok lrm es emberkét ölsz de azok biztos lemaradnak vagy elkóborolnak a töbiektõl pedig lrm esnek a csapat közelében kell maradni , hogy ha jön pár rambo mint te akkor arra ráugranak :p
Én az LRM mecheket általában reggeliként szoktam fogyasztani :P ha meg nincs hátsó páncélod 2 másodperc alatt fogok rád 100% figyelmet szentelni(és szerintem mások is)
ams már nemfér rá mertt ot vn az xl es engi meg a lrm-ek artemisz al oda semmit nemlehet már bepréselni , armort ezé nemtettem hátulra mert így szoktam tervezgetni azt majd ha élesbe megy persze megfelezem a elülsõ páncélt az ammo viszont lehet télleg kicsit sok ON1-K azthiszem ez a végsõ viszont erre még gyûjenem kell jó sokat XD
Felesleges ennyi lõszer, vegyél le 2 tonnát és rakj fel inkább AMS-t. Páncélt meg remélem csak lustaságból nem raktál hátulra.
A Béta alatt talán vmikor még télen én próbáltam de... optimalizálás picit hiányos volt. azóta tettek lépéest ezen irányba? Érdemes e leszednem megint azért kérdezem.
Az open beta-t a kepen legyszi szedjetek le, mar nem aktualis :))))
Sztem az MG teljesen felesleges rá,1 db.... Nekem 4 medlézer van rajta,XL,endo,AMS,DHS,seizmik stb.
hm, rég játszottam, de a mai meccsért megérte újra. BJ-1DC 2 medL és egy ac20, 1v1 be keveredtem egy atlassal a bázisunkon. Bujocskáztam vele a nagy tartályok körül, sikerült lelõnie a lézereim, ac 20-bol meg fogyott az ammo rendesen. Szerencsére volt rajtam seismic sensor, utolsó ac ammo, mondom mindegy, kijövök hordó mögül, mire rámfordul, abban a pillanatban fejbe lõttem csórit. Csak egy luk maradt a feje helyén... errõl nicns videó, fene essen bele:)
A Heat sinkek számát mutatja csak, azt nem, hogy milyen a hûtése. Van külön hûtési hatékonyság, ott számolja a dupla HS-eket.
A small pulse csak kiegészítõnek jó, esetleg Jennerre, amit jóval nehezebb eltalálni, mint a Cicadat. Én ilyet raknék ki elsõ nekifutásra: Cicada-3M
ám ez a double heat sink , hogymûködik azt tudom hogy a sima 1slotot visz és 1 heatbase-t ad a double 3slotot visz és 1.4 heatbase-t de miért nem számolja a 0.4 eket oldalt ahol írja hogy van 15 heatsinks-em de hát a engine ad alapból 10et + 5db duplás heat skink az barátok között is 17
ja az akkor semmiség említésre se méltó :D
és ez light nak mien? "CDA-3M" avagy a csirke is tud harapni XD igazából médium ez igen csak hát megnéztem olyan gyors mint egy light :)lehet rá maxos armort tenni -1 heat sinkel csak akkor marad még 0.valammenyi tonna amit másra nemlehet költeni gondoltam akkor jobb a kevesebb armor csak legyen felhasználva v nem?
Kill/death ráta, kilõtt mechek száma, össz sebzés, stb.
Az Atlas meg a Highlander ezzel a felszereléssel nagyjából éleképtelen. Heavyk nagy részébe és Assaultokba nem jó az XL motor, mert sokkal hamarabb meghalsz. Endo Steel az egyetlen súlycsökkentõ megoldás, illetve a lábakba ritkán kell 60 pontnál több páncél (ha kell még nagyon fél tonna, akkor 50-re le lehet menni). LRM-eknél figyelni kell a csõmennyiséget, az összerakóoldalon fel is van tüntetve, hogy mennyi rakétát tud egyszerre kilõni a mech adott pontból. Ha van 10 tubus de felraksz egy Lrm15-öt, akkor 2 részletben mennek ki a rakéták. Atlasba én a normál 325-ös motort javaslom, fegyvernek a ballisztikusból 2 UAC vagy 2 LBX, ha LRM-et akarsz, akkor 2 LRM10 4-5T lõszerrel, kézbe meg attõl függ mennyi súly marad meg milyen sûrûn akarsz lõni (nekem 2 ERPPC van, de csúnyán fût). Highlander ballisztikus slotjába AC20 vagy AC10 (732-be nem fér a 20-as), mellé meg vagy 2 PPC és a kézbe egy SRM6 vagy 2-4 LRM10 és a torzóba 2 med laser. 1 LRM10-hez áltlaában elég 2T lõszer egy meccsre.
Csak a pontokat resetelik, cbillt, mechet meg miegymást nem.
hmm passz
Ezzel mi van? http://www.pcgamer.com/2013/07/03/mechwarrior-online-release-date-announced-open-beta-infographic-will-terrify-engineers/ es mi lesz ha kijon? Valtozik valami? Reset, vagy +/- penz?
http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=100&l=fe4a744abb3c736948b8b8f762f77beb2c15d65b Ez az enyem, amit hasznalok.
Az atlas szerintem nem rossz. A hgn sem lenne, csak sokkal tobb raketa kell, ha mar 60 mehet egyszerre. Hiszen arra epitesz, akkor ne fogyj ki ido elott. inkabb 2*10+2*15 legyen es azzaé dupla annyi municio mehet ra. Es meg ugy is lrm felhot nyomhatsz. ui: lrm felho: mivel napok ota estenkent magyarokkal jatszom es ha biztos sebzest laza jatekot akarok, akkor lrm orionba ulok, igy a tobbiek is megszerettek hamar, es nem szokatlan hogy 3 lrm boat (cata-orion-stalker-hgn-atlas...) megy egyutt esetleg meg egy kto-18 as... eleg meredek amikor 150-200 raksi kireppen, vagy akar folyamatosan szall a mechekbol. Olyankor elbujhatnak a sziklak moge, viszont mivel nem tudnak kimozdulni, igy a tobbi brawleres mar megy is es szedi oket cafatokra.
Én nem vagyok nagy mechwarrioros, nemreg kezdtem. Viszont mivel a jatek folyamatosan valtozik, ezert az uj dolgokat latom. Pl hogy ne egyszerre lojem ki a raksikat. a 3*15 LRM et 1 percig lohetem mire felmelegszem... Orion 75 tonnas.. 2 med laserem van, ha kell a spidereket lefoglalom mig a tobbiek megjonnek. Amikor belepunk a palyara kiirom hogy lrm, lock plz, es ugy szedik nekem a celpontokat, mint csirke a morzsakat. Es tegelik is sok esetben. Kb 1 hete LRM ezek, 700 feletti damage volt a legjobb, de az egyik srac egy med laser/lrm komboval nyomja, es tegnap este csinalt olyan 850 et. Amugy 70 et megy a grprm, mert igen, a sebesseg fontos. foleg, ha hatul allsz es valaki moged megy, akkor azonnal a tomegbe szaladok ok meg orommel szednek szet 3 an 4 en 1 maganyost :)
várom a véleményedet :) én még csak pár napja keztem de azért megpóbálok vmit alkotni mert már elbasztam pár milla cb-t játékba Xd most megfonoltan akarom elkölteni
csak valahogy ezek a kisebb tonnás gépeket olyan szar össze rakni nemlehetnekik nagyobb tûzerõt adni csak rugdosni tudnak....
aham akkor mindjá össze dobok valami kisebb tragacsot :DD
Mind a két konfig szörnyû... Az elsõre már rájöttél gondolom (NARc-nak nincs hatása az SRM-ekre és BAP se kell melléjük). Az LRM-boatod imponáló mennyiségû rakétát lõ ki, de hamar felforr és iszonyat lassú. Plusz levetted a páncélt, valsz másodpercek alatt meghalsz vele ha megtalálnak.
Sokan nem tudják de az LRM kulcsa a gyors gép. Tudnod kell a többiekkel menni hogy megvédjenek, támogatni tudd õket és gyorsnak kell lenned hogy fedezékbe bújj, ha felfedeztek. 1000 méter a hatótáv, de arra nem lövünk, csak ha magad is látod tisztán a célt vagy mellette kolbászol valaki és jó ideje tiszta. Amúgy az optimális lõtáv 3-400 méter, mert akkor nincs ideje az ellenfélnek fedezékbe bújni. Szóval kell a sebesség...
a narc télleg szar nemsokat ér , lrm el kapcsolatban viszont azé tettem fel 2õ 20-ast meg 3 5-öst mert ( narc helyett lehet talán 4) mert lrm5 felett 10,15,20 nál ha 2nél többel tüzelsz egyszerre akkor kapsz heat penalty -t viszont lrm -es robottól egyre inkább elmegy a kedvem sztem mégse fogok csinálni :/ közelharcra nemjó , általába a pályákon elég sok a fedezék és elbujkálnak az emberek mikor beléjük menne :D
En a narcot ledobnam, es csak 10 es LRM eket tennek fel. 55 helyett 60 at lohetsz ki, es ami fontos, hogy 15 os tube-ok vannak rajta, igy elsore kimenne mind, nem kell varni uj sorozatra. ui:nekem az tunt fel, hogy igaz az, hogy a 20 asok tobbet lonek ki egyszerre, de a 10 eseknek nagyobb a talalati eselye. Merthogy egymas mellett mennek, es nem egymas utan az egyszerre kilott raksik. Vagyis kevesbe szorodnak. (ui2: tegnap a csapattarsam lottem igy ki, mert brawlingban volt az ellenfellel, en meg csak szortam ra a 15 osoket.) Bocs Dudupapa :D
pf trainin ground on tesztelgettem télleg szart nem ér a narc xd talán haroknak beadja a célt de nekem letünik ha nincs los on :/
ez milyen? ám nemtom miért mondod , hogy a narc nemjó mert ha belelövöd valakibe 20secig küldi a jelet , tudja õt mindenki lõni akárhonnan , fedezékbõl is nemkell LOS az ellenséggel mint az artemis vagy a tag esetében
A NARC szerintem nem valami jo, hacsak nincs egy nagyon profi csapat mogotted par dedikalt LRM boattal.
A Weaponlab-ban meg tudod nezni, a sebzest es a hofejlodest. Ez a gep iszonyu forro, csak kozelharcra jo, es az SRMek szorasa miatt lutri a celzas. Igaz, hogy egy szerencses salvotol egy light ugy vedlene a componenteket, mint kiskacsa a tollait a betonkeveroben, de ez tenyleg inkabb szerencse kerdese.
Sziasztok szerintetek ez mennyire életképes build? <a href="http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=13&l=7656c03a5c497f34b006f3d4b47949b03075c0b3">"CPLT-A1" alapjarzom :)</a>
Ha játszom mindig fent vagyok TS-en de ez nagyon ritka. Jobbára csak szerelgetek/kipróbálom a konfigokat a tesztpályán, pár perc és kész. Még mindig a nyelvvizsgámra készülök, egyszerûen nem megy a napi 1-2 óra játék sem