Szia! Regisztrálsz a weblapon, végignyomod a kérdésekre a választ és vársz míg a pending statusz aprrovedre változik. Nekem 2 vagy 3 hét alatt lett az.
Sziasztok Én még anno a táblás játékkal kezdtem ill. a szerepjátékkal, meg persze a könyvekbõl is olvastam párat. meg játszottam az MW2 Mw3 MW4 Mcommander1+2-vel
hogy lehet béta kulcsot szerezni? :D
Az eddigi tapasztalatok alapján egész jó a netkód ezzel nem volt gond, csak a grafikai részével a dolognak.
Egérgörgõre ti tudtok bindelni funkciót? Nálam sajnos nem megy, pedig pl. a motort, vagy a zoomot simán el tudnám rá képzelni!
mármint a reward-ra értettem hogy bug . jelen pillanatban teljesen mindegy mit csinálok trial mechel ha nyerek ha vesztek fixen 36k cb jön. ennek így mi értelme ? gondolom ez még nem végleges.
@Torzonborz: Nem bug, exploit. Korábban volt szó arról, hogy valami módon megpróbálják kezelni (pl. ha az elsõ két percben halsz meg, akkor nem kapsz pénzt), de az ilyen trükköket nehéz jól megoldani.
@Wolverine: a NARC/Tag csak az LRM-ekre hat (talán még a Streak SRM-ekre).
@Vaakuum: A Mech kikapcsolásának az értelme elviekben az lenne, hogy ilyenkor eltûnsz a radarról. Korábbi Mech játékokban a leállított Mech-eket befogni is nehezebb volt. Itt jelenleg amennyire én tudom, nincs még beintegrálva ez a dolog.
Az alap menüt nem lehet teljes képernyõre rakni, ez várhatóan késõbb lesz megcsinálva.
@Wlanseraf: Ajánlom figyelmedbe a Nexquiz-t, szintén Cryengine 3, és elég jól megy. Ez egy béta állapotban lévõ játék, és nem a jelenre, hanem a jövõre gondoltak, amikor kiválasztották a motort. 3-4 év múlva motorcsere nélkül még mindig elegendõ tartalék lesz benne ahhoz, hogy a látványvilágot ne érje kritika.
Amúgy szvsz nagyon jó választás a CryEngine, szép, rengeteg beállítási lehetõség van (az User.cfg-vel kb. mindenki be tudta állítani magának 5 évre visszamenõ hardwerhez a játékot). A 200fps-nek pedig semmi értelme, amikor a legtöbb játékos úgy is olyan kijelzõt használ, amely fizikailag 60 fps-t képes megjeleníteni.
A CryEngine-el egy gond volt, a netkód, ez pedig úgy tûnik úgy-ahogy orvosolva van, legalábbis most már nincsenek olyan warpolások, gumiszallagon rángatott Mech-ek, mint az elsõ idõkben.
Tegnap sikerült felrakni, minden megy simán, maxon. Rettenetesen furcsa volt újra játszani. Azt jól látom, hogy a csapatot a gép adja, nincs beleszólásom abba, hogy hova kerülök? Vagy, hogy ismerõsökkel kerüljek egy csapatba?
Cryengine.....:( életben nem láttam még olyan cuccot ami ezzel készült és normális a multi benne.
Nem az a bajom hogy fut:) az megvan 30-50 fps FullHD-ben de természetesen butítva ami kell:) de az egy online gaméban szar.... jobb lett volna egy UE engine.. ott ezzel a graffal lenne vagy 200fps:)
Nem tudom, mi lehet az oka, de nekem telepítés után tegnap gyakorlatilag azonnal elindult. Igaz, hogy minden low, de mûködött. Össz-vissz vagy 3-szor dobott ki memória allokációs hibára panaszkodva 5 óra alatt. Mondjuk legutóbb éppen kilépés elõtt, amikor próbából felhúztam mindent maxra :)
Maga az alap-képernyõ, ahol a mecheket lehet turkálni, szerelni, megvenni, stb.,azt hol lehet kirakni teljes képernyõre? Addig eljutottam, hogy a csatákat ablak nélküli teljes képernyõben adja. NEkem valahogy nem szimpatikus kis ablakban a képernyõ közepén még a mech-buheráló ablak sem, körülötte meg egyéb windóóóóz parancsikonok sokasága, meg háttérkép kilógó széle, stb.
Kár hogy ezt a használhatatlan enginet választották a készítõk:(
A mech kikapcsolásának mi értelme van? Én próbáltam párszor, de olyan vígan rakétáztak továbbra is, hogy öröm volt nézni a röpködõ alkatrészeimet. Tehát ilyenkor nem veszti el a targetet a célzórendszer. Akkor viszont mire van?
Cikk-cakkban mozogtál, vagy egyenesen haladtál? Honnan tudod, honnan kaptad a végzetes lövéseket?
A Gauss nem irányított lövedék, szóval kisnipeoltak :)
Beszívtam 1300 méterrõl (vagy láb D) 3 fejlövést és pukk:) Kizárásos alapon gauss lehetett, csakhogy ha nem is gyorsan de mozgásban voltam... Ez lehet a Narc vagy a Tag hatása?
ja igen most esett le a tantusz hogy ezt nyugodtan lehetne csinálni. :( remélem csak vmi bug .
Írták is fórumon, hogy a leghatékonyabb pénkeresés trial jennerrel gyorsan lelövetni magad, és már kezdheted is az új meccset. 1 milla per óra. No comment.
najó ez így nagyon nem frankó. ahogy nézem standard 36k cb a reward akár nyerek akár nem . pedig most volt 3 killem :(
de most kifejezetten arra gondolok, amikor azt nyomom a laborban, hogy create new mech. Én azt hittem, vannak alap mechek kopaszon, és a cuccot is egyesével nekem kell megvenni, és felrakni rájuk, amit meg nem használok, ez megy valami raktérféleségbe.
Alig száz csata, és meg is tud az ember javítani egy nagyobbacska xl engine-t :D
de legalább maxon is jól megy a játék , úgy látszik mákos vagyok \0/
vakum : trial mechet nem lehet konfigurálni.
Jaaa, ez mindjárt kellemesebb. És az egyedi szerelések hogyan mennek? Itt lapozgatom egy ideje, de fix konfigokat látok, és nem egyértelmû, hogy hogyan tudom õket egyedi fegyver-konfigurációval ellátni.
MErt ahogy én látom a create new mech feliratoknál, ott nem csak CB van megadva árnak, hanem mellett van feltüntetve néhány ezer MC is. Amire meg az elõbb azt a választ kaptam, hogy venni lehet.
Egyébként MC-t meg XP-t hogyan lehet szerezni? Mert a CB még csak csak csöpörög lassan, de a másik kettõ még mindig 0.
Te mikkel játszottál eddig, hogy ezt szoktad meg? :) Az alap beállítás sokkal közelebb van a megszokott wasd-hez, mint fordítva, annyi, hogy az a/d nem sidestep hanem fordulás, és nem csak addig megy elõre amíg nyomod ;)
költõi kérdés akart lenni....de bele gondoltál abba hogy ha megcseréled akkor csak még nehezebb lesz oda figyelni mit csinálsz? ha csak arra gondolok hogy a felsõtestet mozgatod az egérrel és lõsz,az 1 helyen van minden,most meg szét akarod bontani és a 3 dolgot megbonyolítani???hááát te tudod de szerintem hülyeség
Én még nem próbáltam. Viszont azt kell hogy mondjam, hogy bár nem lehet levenni mindent annyira, mint cfg buzulásal, nekem jobban fut most a játék. Pálya elején kb amig egyszer körbefordulok, addig szakad, de utána még Forest colonyn is egész jó. Az FPS számláló most se nagyon mutat magas értékeket, viszont sokkal stabilabb, folyékonyabb érzése van az egésznek. Azelõtt ha azon a pályán a nyakamba esett valami 1-2 mech közelharcban, garantált volt a képregény (és így általában az exitus). Most amikor berongyoltam a bázisunkat foglaló 4-5 gonosz közé, és azok elkezdtek répázni mindennel ami a csövön kifér, teljesen faszán irányítható maradt. (Arra a tíz másodpercre legalábbis, ameddig még éltem :D ).
Ja, és csak nekem tûnik úgy, hogy a PPC mintha kicsit fürgébb lenne? Nem sokat használtam korábban, mert nem jött be, de most egész jól elboldogultam vele.
Cifu:a Cfg-re tudsz vmit mért nem mûködik?:S laptopon is kicsit rosszabbul megy most,az asztalin meg katasztrófa,memória hibával este ki is lépett a játék,eddig meg nem csinált ilyet…
ööö jól értem akkor hogy amit bétában megszerzel az meg is marad live-re ? vagyis igazából megint "fizetõs" teszt lesz ? remek
"Bekerült a TAG lézer" nna ezt majd jól kipróbáljuk commandoval , újabb kis finomság bár még ECM hiányzik :D
Ravenre kíváncsi vagyok milyen , majd megsasolom azt is.
Még mielõtt valaki megkérdezi, a "plusz" béta meghívó, amit mindenki megkapott, egy malõr miatt lett mindenkinek elküldve, azoknak is, akik már benne vannak a zárt bétába. Gyakorlatilag ez volt az utolsó zárt béta meghívó "hullám", aki regisztrált az MWOmercs oldalon, az már mind bekerül a játékba.
Patch note zanzásítva:
-PlaySpan, vagyis a bolt immár elérhetõ, és lehetséges MC vásárlása valós pénzért bankkártyával és PayPal-al.
5 lehetséges csomag van per pillanat, ezek:
25,000 MC = $99.95 12,000 MC = $49.95 6,500 MC = $29.95 3,000 MC = $14.95 1,250 MC = $9.95
A Zárt Béta alatt vásárolt MC-k logolva lesznek, a Closed Béta alatt a Reseteknél mindig újra megkapjuk. Az Open Béta (hgelyesebben_: az éles Start) idején megkapjuk õket újra, viszont utána nem lesz több reset!
Az Open Béta indulásáig a reseteknél a következõ induló állapotokkal találkozhatunk:
Ingyenes játékos (se Alapító csomag, se MC csomag nincs birtokában):
0 MC 0 C-Bill 4 Ingyenes Trial (Próba) Mech
Alapító Játékos:
10,000 MC (Veteran csomag) illetve 20,000 MC (Elite és Legendary csomag) 0 CB 4 Ingyenes Trial (Próba) Mech 1 Alapító Mech (Elite) illetve mind a négy Alapító Mech (Legendary) Prémium elõfizetés 1, 2 illetve három hónapig visszaszámlálva
MC csomag vásárló
Adott mennyiségû MC 0 C-Bill 4 Ingyenes Trial (Próba) Mech
Hozzá kell tenni, hogy a tervek szerint a mostani Reset volt az utolsó az Open bétáig, ám nem lehet kizárni, hogy mégis lesz késõbb még egy vagy több reset, ha valami rosszul sül el.
-Gazdaság:
A Javítás és Újrafegyverzés teljesen új számokkal zajlik már, sokkal közelebb a fejlesztõk által szánt megoldáshoz. A tervek szerint egy-egy csata után 40.000 C-Bill marad zsebében a játékosnak Próba (Trial) Mech-el indított csata után, és 50-150.000 C-Bill rendes illetve alapító Mech után. Ez ugyebár jelentõs változás, hiszen a Mech-ek és a fegyverek árai nem változtak. Igen, egy Commando egy ingyenes játékosnak hozzávetõleg 45 Próba Mech-es csatából beszerezhetõ, egy Atlas pedig egy Alapítónak is 60-100 csata hozadékából vásárolható meg, ha C-Billbõl gazdálkodna, ebbõl sejthetõen jelentõsen megváltozik majd a csaták résztvevõinek Mech-arányai.
-Öngyilkosság kezelése
Van egy csúnya, ismert expliot (csalás), amely erre épít. Ez követve van, és figyelmeztetve lesznek azok a játékosok, akik visszaélnek vele. Szeptember 25.-én érkezik a következõ patch, abban külön egy megoldás lesz erre a problémára.
-Teljesítmény és beállítási lehetõségek
Megjelent végre a grafikai beállítási lehetõség. Kérik a fejlesztõk, hogy ezzel kapcsolatosan minél több információt juttassunk vissza hozzájuk! Az F9 gombra kiírja a játék az FPS számot, ha a géped megfelel a minimum specifikációnak, de nem sikerül játszható FPS-t produkálni még Low beállítások mellett, jelezd légyszíves! Ugyanakkor arra kérnek mindenkit, hogy ezzel kapcsolatos az User.cfg-t ne macerálják, a cél per pillanat a beépített beállítási lehetõségek finomhangolása.
-Bekerült az Alapító csomagok kijelzése -Bekerült a VOIP ki és bekapcsolásának lehetõsége -Finomhangolási lehetõségek -Javított profilkezelés
-Új Mech, a Raven:
Raven RVN-2X Tömeg: 35 tonna Csúcsebesség: 81 km/h Páncélzat: 6.5 tonna Fegyverzet: 1 Large Laser, 2 Medium Lasers, 1 SRM 6 Hardpoints: 4 Energy, 1 Missile, 1 AMS
Raven RVN-4X Tömege: 35 tonna Csúcssebesség: 81 km/h Páncélzat: 7 tons Fegyverzet: 2 Medium Lasers, 2 Machine Guns, 1 SRM 6 Hardpoints: 2 Energy, 2 Ballistic, 1 Missile, 1 AMS
(Megjegyzés: nem esik szó ECM-rõl!)
-Bekerült a TAG lézer és a Narc Beacon, a NARC-al vagy TAG-al megjelölt célpontot gyorsabban fogja be az LRM és nehezebben veszti el, továbbá nagyobb sebzést okoz elviekben. A megjelölt Mech-et a külön ikon jelzi befogásnál. -A NARC egy kis rakétát lõ ki, amely sebzést nem okoz, viszont rátapad a célpont Mech-re. A NARC indító rakéta hardpoint-ot igényel, és lõszer szükséges hozzá. -A TAG egy lézer, amivel meg lehet "festeni" a célpontot, sebzést nem okoz. A TAG egy Energy hardpointot igényel.
-Finomhangulás a motoroknál, minden Mech osztálynál külön. Ezek:
*Könnyû Mech-ek = 1.4 x az alap Mech motornál *Közepes Mech-ek = 1.3 x az alap Mech motornál *Nehéz Mech-ek = 1.2 x az alap Mech motornál *Roham Mech-ek = 1.2 x az alap Mech motornál
A Max. motor méret nem haladhatja meg a 400-at, illetve a Mech tömegének 8,5x.
-Fegyverzet finomhangolás:
*LRM 5: Szerény sebzés növekedés *LRM 10, 15, és 20: Szerény sebzés növekedés és hosszabb újratöltési idõ
*SRM4 és SRM6: növekedett az újratöltési idõ
*LARGE LASER és ER LARGE LASER: Rövidebb ideig tart a nyaláb idõtartama (effektíve hatékonyabban sebez) *LARGE PULSE LASER: Szerény sebzés növekedés és rövidebb ideig tart a nyaláb idõtartama
-Zoom: a pilótafülke végig látható marad, és kapot animációt illetve hanghatást.
-Bugfixek:
*A ballisztikai és rakéta fegyverek esetén a hõtermelés nem a lövéssorozat kezdetekor, hanem a lövések végrehajtásakor kerül elszámolásra. *A lerobbant végtagok nem csúszkálnak a földön. *A balra nyil a spectator üzemmódban rendesen mûködik már. *A Critical alert/Over Heat hanghatás immár nem ragad be halálkor. *A kilõtt Mech-ek többé nem adnak ki hangot. *A töltési képernyõn történõ befagyás javítva lett. *A Gauss Rifle könnyebben kilõhetõ. *A Jenner-nél hiányzott a vállizület, ezt kijavították. *A Joystick tolóerõ beállítása nem írja felül a billentyûzet értékeit. * A ‘B’, ‘Y’ és ‘T’ billentyû immár nem aktiválja a tolóerõt. *A Mouse 1 és Joy1 gomb immár nem fixen "tûz a kiválasztott fegyvercsoporttal" üzemmódban mûködik.
Második tárgytalan...capslock be volt nyomva-.-
2 gondom van 1: valamiért nem mûködik a cfg,viszont mostmár van állítható grafika(bár valahogy nemugyaz az eredmény mint cfg-vel) 2:asztali gépen is felpeccseltem lépnék be,beírom jelszót "invalid password" valami ötlet erre?
Az is hülyeség mert nem lehetne annyi hely ott mert maga a fegyver lenne kétszer akkora mint a hunchback keze. Kicsit korlátozni kéne hogy a hardpointok milyen fegyvert fogadnának be.
Nem hülyeség, a fegyver slotok és osztályozás velejárója. A machine gun és az AC/20, vagy a Gauss is ugyanúgy Ballistic slotot foglal, ennyi. Felrakhatsz 1-1 MG-t a szélsõ torzókba a K2-re, ahogy ugye default van, de felrakhatsz 1-1db Gauss-t is. Egy szót nem lehet szólni miatta, mert akkor a következõ kérdés az, hogy miért lehet akkor pl. ER PPC-t rakni egy Hunchback kezére?
A Lone Wolf a frakciódat jelenti, ugye van a öt (hat) belsõ szférás frakció (Drakónis, Egyesült Napok, Szabad Világok Ligája, Kapellán Könföderáció és a Szabad Rasalhág Köztársaság), plusz a Zsoldos csapatok és végül a magánzó zsoldosok. Utóbbiak a Lone Wolf-ok (magányos farkas).
Ezt amúgy a hivatalos oldalon a bejelentkezés után, a profil-nál tudod beállítani.
Bakker milyet nyertünk most. Majdnem befoglaljuk egy atlassal az ellenfél bázisát de kiszednek minket épp mielõtt végigért volna a csík. Az állás 0-6 és a végére egy jennerünk ki CT-zi az ellenfél egyik sérült atlasát ami visszajött a bázis védeni megölve ezzel az ellenfelet és befoglalja. :D Kellett neki kb 3 másodperc.
Nekem ugyanezt csinálja Awesome-nál,csak annál nem jegyzi meg nekem a fegyver csoportokat.
2 kérdésem lenne.A catapultnál még mûködött,hogy a fegyvercsoportokat ha beállítottam akkor külön gombokkal voltak,és a kövi csatára megjegyezte azt a beállítást.Hunchback-nél ezt vmiért nem akarja megjegyezni.Vmi ötlet?A másik,hogy main menüben az 1. fülnél amit alapból behoz a game bal oldalt ott van 1 Lone Wolf név a karakterem alatt.Az mi lehet?Kezdés óta ott van,de nem tom mi az.Tudom,van ilyen c3 (szerveretek?)de én semmi ilyesmit nem állítgattam még...
Nem annyira panaszként mondtam, jól nyomta a srác, ok szerencséje is volt, meg assault nehezebben fogy el, de skill nélkül az se juttatja idáig.
Nekem speciel hasonlóan megy meddel mint assaulttal ;) (Na jó, nem mindig vagyok béna, de messze vagyok attól, hogy csatadöntõ faktor legyek :) ).
Az tény, hogy a fegyverek nincsenek még jól balanszolva, van a pár favorit, a többi meg felejtõs.