Csak én nem tudok játszani mind a 2 gépen bejelentkezés után be zárja a játékot a menü betöltése elõtt.
Akad, csak se egerem, se joystickom, se gepem nincs jatszani rendesen januarig:)
Nekem már annyi is elég lenne, ha nem szóródnának szét amint elkezdõdik a kör... a végén ott áll 2-3 assault és heavy, többieket meg egyesével levadászták. doh
elofordult velem is, volt is meglepodes mennyire jo volt a parti. Volt kello fedezet, nem rohangalt mindenki szerte szet. az atlasok kaptak tamogatast, a felderito se allt le vigeckedni:) szvsz nagyon jo lesz ez a jatek, foleg ha az ember csapatostul keni:) Nalam no1 lesz az xcom utan:D
Persze tudom hogy nem arra gondoltál:) Amúgy meglepõdsz de full random csapattal is volt már olyan hogy úgy le volt beszélve a taktika hogy 8-0 lett a vége:)
nyilvan nem a megszervezett csapatjatekrol beszelek, hanem arrol, hogy belep az ember es mindenki rambozik: ) (megegyszer mondom nem az itteni emberekrol beszelek ) :) have fun
mennyire jo lehetne ez a jatek, ha a sok szerencsetlennek lenne egy kis taktikai erzeke:/ a csapatmunkarol nem is beszelve! Amugy szevasztok: )
Prémiummal, és úgy, hogy nem számolja a javítás és lõszerfeltöltés költségeit. Nem véletlen, hogy a csatákba induló Mech-ek kb. 60-70% Assault és Heavy Mech.
Külön problémának érzem, hogy kb 1 nap alatt össze lehet "farmolni" egy atlast
Szvsz 1-2 hónapon belül biztos lesz open béta. NA open béta.
EU open béta még odébb vagyon, mert EU szerverrõl sincsmég hír, csak egy ígéret, hogy lesz. Egyszercsak.
Hogy milyen tempóban haladnak? Hát õszintén szólva akárhogy is károgok, azért haladnak keményen.
Május: 1 pálya (forrest), 4 Mech (Jenner, Hunchback, Catapult és Atlas), 1 játékmód, korlátozott fegyverek Június: két hetente patch, plusz két Mech (Dragon és Catapult), plusz fegyverek (Flamer, ER Large Laser, ER PPC), plusz 1 pálya (Icy Planet), ki lehet lépni a csatából. Július: két hetente patch, plusz két Mech (Centurion és Awesome), XL engine már megvásárolható (korábban csak az AS7-K Atlasban volt gyárilag), Anti-Missile System, egyszerûsített friend/group rendszer, Pilot Lab (XP/fejlõdés), plusz egy pálya (Vulcan) Augusztus: Eddig hetente patch, belekerültek az Alapító Mech-ek, a prémium, átdolgozták az elsõ pályát, lehet már eladni a MechLab-ban, javított patcher, infopanel a csata után.
Persze a finomhangolásokat nem soroltam fel.
Szvsz a játék közel van ahhoz a szinthez, hogy open béta lehessen már.
A komoly probléma a frakciós rendszer (sehol sem tart eddig), az információ/parancsoki rendszer (sehol sincs még) és persze a kulcs, a Match-making, ami per pillanat nem létezõ dolog. 8vs8-as csaták vannak a béta elindulása óta, pedig 12 vs 12 volt beigérve. Ráadásul balance, no az nincs, 8 vs 8 és kész, se tömeg, se más alapján nincs mérlegelés.
Azt veszem észre, hogy inkább biztosara mennek, még ha ez a kiadás dátumának rovására is megy. Ez még mindíg jobb, mintha belevágnának az egészbe így. Ami viszont tény - ahogy Cifu is írta - sok dolog még benne sincs a játékban. Remélem hogy nem most fejlesztik, mert akkor idén nem lesz belõle jó játék.
Igazából a szubjektív véleményetekre voltam kíváncsi a kiadás kapcsán, hogy ti hogyan érzitek 1-2 hónapon belül lesz-e ebbõl open béta mert ahogy olvasom kiadás nem valószínû ilyen készültség mellett, legalábbis EU-ban nem. Gondolom attól is függ, hogy milyen tempóban fejlesztenek ha úgy mint a WG akkor ebben az évben max open béta lesz csak.
Hajdanában danában (még 2011) úgy kezdték, hogy 2012 nyarán jön a játék. Nem open béta, hanem a kiadás.
Idén nyár elején már kezdtek úgy nyilatkozni, hogy várhatóan csak open béta lesz. Most jelenleg nem úgy tûnik, hogy tartani tudják az iramot, de ez csak az én véleményem.
Hogy kiadható állapotban van-e? Ahogy a FAQ-ban is le van írva, illetve itt is írtam, a "kiadás" várhatóan úgy 3 hónappal az Open béta megkezdése után lesz. Vagyis a kérdés ebbõl a szempontból irreveláns, fogalmunk sincs, hogy fog a játék kinézni 3 hónap múlva.
Ha onnan nézzük, hogy játszható állapotban van-e, akkor a válasz az, hogy bétás állapotban van. Idõnként kilép a játék, nincsenek részletesen állítható grafikai opciók, sok a placeholder még, kezdetleges a szociális (group/friend) menü, kevés a meglévõ pálya (3) és Mech (8), továbbá csak egyetlen játékmód van, és nagyon durva balance problémákkal kell szembesülni. Ha ezeken túllendülünk, akkor a játék játszható és élvezetes.
Ez relatív kinek mi számít annak. Nekik a nyomás miatt mindenképpen az lesz. Hogy a játékosoknak is az már kérdés, de erre ráfogják majd hogy még csak béta verzió. És a szerverek is egy érdekes kérdés lesz, mert most még csak tengeren túliak vannak, ami itt elég nagy ping-et okoz.
Rendben,a fórumon a belépõ kapu alatt találod a megfelelõ részt (MechWarrior Onlinera jelentkezõknek).
holnap beszerzek egy használható mikrofont és felnézek :)
Nos aki szeretne csapatban játszani,az jöjjön nyugodtan hozzánk. Nem vagyunk még sokan,de remélem ez megváltozik. Van ts3 szerverünk amihez egy egyszerû fórum regisztráció után bárki hozzáférhet, alink ha késõbb mégsem tetszik a dolog vagy nem jön be a klán, akkor sem kötelez senkit semmire ez a regisztráció.
Sziasztok !
Jó kérdés az tuti. Mi lesz ha megjönnek a klánok ?? Akkor már ki fog játszani a régi gépekkel ?? Nem tudom hogy fogják megoldani de az eredeti verzió szerint esélytelen egy 100tonnás mech egy 50 tonnás klános ellen. Gondolom lesz egy patch és onnan már elérhetõvé válik pár klános gép... Addig is remélem jó kis csatákat tudunk játszani.
Igen, csak kíváncsi vagyok ha már külön kezdenek, hogy fog alakulni közöttük a community warare
Egyesült Nemzetközösség a Davion és a Steiner ház együtt, nem?
Gondolom szokás szerint a következõ lesz az eloszlás: 1. House Davion 2. Draconis combine 3. House Steiner 4. House Marik 5. House Liao (vagy 4.) 6. Free Rasalhague Republic
Egyenlõre nem teljesen tiszta elõttem a Merc-ek felépítése, de azt hiszem valahol az elsõ kettõ között lesznek a regisztrációk rá, csak azok ugye egymással (is) harcolnak.
Ami fura, hogy elvileg 1 évvel vagyunk a klán invázió elõtt, így ha jól tudom olyan hogy Davion ház külön nincs is, illete van vannak némi összefonódások, nem?
Mi elvileg a Steiner házat néztük ki magunknak,de ez még alakulhat.
A legnagyobb probléma ott lesz, hogy eleve nehéz egy house-ba cibálni az embereket. Sok esélyem nincs szerintem, hogy egy magyar Draconis Combine klánt találjak magamnak.
Szvsz ez inkább egy hiv. fórumbéli ötletelésének hangzik. Ráadásul kb. tökmindegy, mert gondolj bele, hogy alapból 20.000 MC-vel kezdesz, ha Elit / Legendary alapító vagy. Abból lazán kijön 4 Assault Mech, plusz még CB-bõl is vehetsz...
Sajnálom, hogy nem jegyeztem meg hol hallottam/olvastam, de valami olyasmit hámoztam ki belõle, hogy a megsemmisült assaultok recovery time-ja 1 nap lesz. Ez részben megoldaná a dolgot, de nem hiszem, hogy meglépnék.
Amíg a repair és a lõszerújratöltés költségei nem jelentkeznek, addig ez lesz. De félek, hogy utána is, amíg a balance valahogy nem lesz megoldva.
Egy dolog hiányzik egyébként. Tudom, hogy nem lehet MPBT3025-höz hasonlítani, de jó lenne, ha az, hogy valakinek heavy, vagy neadjisten assaulja van, az jelent valamit. Így , hogy egy drop alatt 5-7 assault van, kicsit veszít a fényébõl az egész. Emlékszem, amikor regényben elõkerül egy assault, már mindenki összesz*rja magát :)
Az örök kérdés, nemzetközi vs. hazai klán :)
Egyenlõre még nem tudjuk,csak próbáljuk összeszedni azokat akiket érdekelhet.
Idõközben találtam rá megoldást, de laptopon így is nagyon alacsony az FPS :(. Ami igazából érdekes, mert a Crysis 2 (elvileg ua az engine) mid beállításokkal 40 FPS-t tudott. Ti esetleg nem tudtok valami jó tweakelési módot?
Sziasztok! Engem is érdekelne egy TS elérés,vagy tudok neketek adni én egy ts címet ha nem zavar hogy regisztrálni kell hozzá.
http://hungarianteam.hu/forum/
Na, írtam egy csomót a FAQ/Blog-ra, szemezet:
Mech változatok és adatok:
Mi micsoda a képen: Az elnevezés magától értetõdõ, a Mech típusjele és tömege szintúgy. Az alap erõforrás az, hogy milyen fúziós reaktor van beleépítve, ahol XL látható, ott XL reaktor van benne. A sárga cellák az összes Energy / Ballistic / Missile hardpointot jelenti, utána pedig lebontva, hogy merre találhatóak. Ez azért érdekes, mert hiába van például 3x Missile hardpointod, ha mindhárom mondjuk a bal torzóban van, akkor oda nem tudsz 3x LRM-20-ast rakni (5 critical kell nekik egyenként, de 12 áll csak rendelkezésre). Végül pedig az AMS hardpoint elhelyezése látható. Ez is lefog egy Criticalt, a tömege fél tonna. Figyelem! Az AMS-hez kell lõszert is venni! Jelenleg csak az AS7-K esetében van két AMS-re lehetõség (ellentmondásosak az információk arról, hogy van-e értelme két AMS-t felrakni).
Ok, akkor a HUD:
Középen felül látható a játékállapot visszajelzõje, bal oldalon a saját csapatunk kill-jei, középen a hátralévõ idõ, jobb oldalon pirossal az ellenséges csapat killjei. Alatta két csík látható, ezek a bázis "visszaszámlálói", ha ráállunk az ellenség bázisára (egy vörös négyzet a földön) akkor az ellenség vörös csíkja elkezd fogyni, és ha elfogy, elfoglaltuk a bázisát. Értelemszerûen ha az ellenség áll a mi bázisunkra, akkor a mi sárga csíkunk kezd el fogyni.
Jobb oldalt felül láthatjuk a befogott célpont információs ábráját (befogni alaphelyzetben az "R" billentyûvel lehet). Fontos megjegyezni, hogy függõen attól milyen messze van (ill. van-e felderítõ a közelbe), különbözõ szintû információkat tudunk meg. Nagy távolságból semmit. Közelebb érve a páncélzati ábráját megláthatjuk. Ez úgy néz ki, hogy a külsõ körvonal színe a páncélzat állapotát, a belsõ ikonok az adott testrész belsõ szerkezetének állapotát jelzik ki. Okkersárgából indul, majd hajlik vörösbe, ha elfogy, akkor eltûnik a páncél, a belsõ szerkezetnek pedig csak a körvonala marad. Ha teljesen közel ér, akkor szerezhetjük meg a fegyverzetérõl az információt, amit balra jelez ki tõle a játék.
Jobb oldalt alul a fegyverpanel látható, felül egy körrel jelölve a karon lévõ fegyverek, alatta keresztel a torzóba és a fejbe épített fegyverek. A felsorolás úgy néz ki, hogy elõször egy számsor 1-tõl 6-ig, ami a fegyvercsoportokat jelöli. Utána a fegyver típusa, majd egy visszajelzõ csík, amely alaphelyzetben fekete, ha lövünk, teli piros lesz, és ez a piros csík elkezd fogyni jobbról balra, ez úgymond a "visszaszámláló", ha újra fekete lesz, akkor lehet a fegyverrel újra tüzelni. Végül a lõszermennyiséget láthatjuk, energiafegyvereknél értelemszerûen egy végtelen jel (hasra eset nyolcas) látható.
A fegyvercsoportok nagyon fontosak, ezért a beállításukra térjünk ki. Alaphelyzetben a kurzor gombokkal tudunk lépkedni közöttük, és a jobb CTRL-el tudjuk kijelölni õket. Célszerû az azonos típusú fegyvereket külön-külön csoportba szedni. Elsütni a fegyvereket kétféle képen lehet, alaphelyzetben a bal egérgomb a kijelölt csoporttal tüzel. Ezen kívül be lehet állítani, hogy az adott csoporttal tüzeljünk (alaphelyzetben 1-6 gombok).
Középen alul a térképet láthatjuk, aminek a közepén mi állunk. Itt kék háromszögek a baráti, piros az ellenséges Mech-ek, kék négyzet a saját bázisunk, piros négyzet az ellenséges bázis. Az belõlünk induló 90°-os terület ami törzsünk elõtt van, egy szaggatott vonalú nyíl is kiindul belõlünk, ez a haladási irányunk, vagyis hogy merre haladunk (amerre a lábaink állnak). Alaphelyzetben a WASD-vel tudjuk a sebességet növelni-csökkenteni és fordulni az altestünkkel (vagyis a haladási irányt beállítani). Az egérrel a felsõ testünket mozgatjuk. A térképtõl jobbra a hõmérõt láthatjuk. Alaphelyzetben is termel a reaktor egy bizonyos mennyiségû hõt, tehát nem 0% az alaphelyzet. Ha mozgunk, akkor tovább nõ egy kicsit. Ha lövünk, akkor drasztikusan elkezd nõni, függõen attól mennyi hõelvezetõ radiátort szereltünk fel. Ha eléri a 100%-ot a rendszer elkezdi lekapcsolni a reaktort. Ezt felül tudjuk bírálni, de minél több idõt töltünk a 100%-os régióban, annál jobban elkezd a Mech reaktora károsodni, ami a halálunkat okozhatja. A térképtõl balra egy vagy két függõleges skálát látunk még. A bal szélsõ a sebesség kijelzõ, ahol láthatjuk, hogy mekkora sebességet állítottunk be (egy sáv), illetve a valós sebességünk, ami a skála belsõ részén látható kékes színû oszlop. Mivel a Mech-nek tömege és tehetetlensége van, ezért idõbe telik, amíg eléri a kívánt sebességet. Ha a Mech fel van szerelve ugróhajtómûvekkel, akkor azok aktiválásakor (alaphelyzetben SPACE) a másik skála elkezd csökkenni, ha elfogy, a hajtómû leáll, érdemes tudni, hogy ha nagyon magasról esünk le, akkor a Mech lábai sérülnek, szóval némi üzemanyagot spóroljunk arra, hogy a visszatéréskor tompítsuk a becsapódási sebességet. Az ugróhajtómû ha nem használjuk, rövid idõ alatt újra feltöltõdik, és ismét lehet használni.
Alul bal oldalon a saját Mech páncélzati és belsõ szerkezeti állapotát láthatjuk, ennek kijelzése megegyezik a befogott célpont kijelzésénél.
Középen maga a HUD látható. A tetején az iránytû, annak tetején két háromszög. A hegyén álló háromszög azt mutatja a torzó merre áll, az talpán álló háromszög a haladási irányunk. Itt látható a baráti és az ellenséges Mech-ek helyzete is, kékek a barátok, pirosak az ellenségek, piros sárga kerettel a befogott ellenség.
Középen két célkereszt van, a kör alakú azt mutatja, hogy a karjainkra épített fegyverek merre néznek, a kereszt alakú pedig hogy a torzóra szereltek merre néznek. A kereszt körül hat kis kocka van, ezek a fegyvercsoportok állapotát mutatják. Sárgák ha tüzelésre készek, pirosak ha éppen töltõdnek, illetve ha olyan fegyverrõl van szó, amely befogást igényel, mint az SSRM vagy az LRM, és nincs célpont befogva. Ha ilyen fegyverünk van, akkor a célkeresztet a célpont közelébe mozgatva két sárga kör jelenik meg, ha ez pirosra vált, akkor fogta be a célt, SSRM esetén csak ilyenkor tudunk tüzelni, LRM esetén bármikor lõhetünk. A középsõ rész jobb oldalán egy távolságmérõ látható, ez a célkereszt alatt lévõ tárgy / tereptárgy távolságát mutatja.
A HUD a baráti Mech-ek fölé egy kék háromszöget helyez el, az ismert ellenséges Mech-ek fölé pedig vöröset. Ha egy célpontot befogunk, akkor egy információs keret is megjelenik, bal oldalon felül hogy hány százalékos állapotban van (ezt az információt távoli ellenfeleknél nem kapjuk meg, ha nincs a közelben baráti egység, aki befogta õt), illetve távolságát láthatjuk, jobb oldalon pedig a Mechwarrior nevét és a Mech típusát.
okés lekommunikálom haverokkal a dolgot,de sztem nem fogja õket zavarni a dolog
Az Elite Alapítóhoz 80US$ értékû MC jár. Gondolom ez hozzájön a 13.000 alap MC-hez. Ez alapján 20.000 MC / 80US$ ~ 250 MC / US$
A legdrágább Mech (Atlas) most valami 4250 MC, vagyis 17 US$.
TS3 elérhetõség majd jöhet priviben (én sajnos csak holnap kora délután ill. este leszek).
Kezdenek felpörögni az események, az Alapítók ma megkapják a cuccaikat, az IGN elõfizetõk már béta kulcsot kapnak... Szvsz még két hét, és valahol a nemzeti ünnepünk körül jön a nyílt béta.
Viszont éppen azon kezdtem el gondolkozni, hogy jó lesz-e ez nekünk? A játék szvsz még erõsen bétás állapotban van, túl sok a placeholder, nincs pl. lobby, ill. lobby-, sõt, group-chat se. Egyetlen játékmód, 3 pályával, stb... Imádom én így is, de a casual playerek szét fogják tépni..
Jó lenne legalább már egy-két csapat-csatát menni. :D
Nyugtassatok meg ,hogy a gemnek kisebb a gépigénye mint a mwll modnak .
Az MWLL Crysis 1 WH motor alá mászott. Az MWO Cryengine 3.4-et használ. Ebbõl sejthetõ, hogy a gépigénye nem éppen az Arm-os procikat célozza meg.
A hivatalos minimum gépigény Core2Duo procit és GeForce 8800GT szintû videókártyák kér, 4 giga rammal.
A realitás jelenleg inkább az, hogy Core2Duo-val és egy Gf460GTX-el éppen játszható kategória (~15-25 fps csatában). Sajnos nem tudni, fog-e változni ez az állapot.
A founders es mechet késõbb is lehet állítani vagy az marad amit választasz az oldalon? Van errõl valahol valami infó?
Korábban volt olyan, hogy esetleg elképzelhetõ, hogy lehet majd választani újra. Ezzel kapcsolatban én nem találtam azóta semmit.
Én élek a gyanúval, hogy nemleges a válasz, amit választottál, azt kapod. Esetleg azt még megteheted, hogy plusz 60$-ért mind a négyet megkapod (Elite -> Legendary)
A founders es mechet késõbb is lehet állítani vagy az marad amit választasz az oldalon? Van errõl valahol valami infó?
Nyugtassatok meg ,hogy a gemnek kisebb a gépigénye mint a mwll modnak .
A win7en gondolkozok a plusz memória miatt,de amúgy sztem itt már az a gond hogy a windows olyan 4 éves körül van :D szóval tele van minden szeméttel az a szerencsétlen gép. Mert mondom alapból fut mint álom,meg nem szaggat állandóan csak néha.(de pont akkor amikor a legkevésbé se hiányzik).
Sajnos az 5000+ gyengébb, mint a 2310, plusz valószínûleg XP-re se nagyon tesztelték már a játékot.
Én két problémát látok:
Athlon 64 X2 proci (csak két magos, míg az i3 ugye két mag plusz Hypr-Thread = 4 virtuális mag) Windows XP (ha 4 giga ramod van, Win7 x64 mindenképpen jobb lenne)
Ebbõl a proci egyértelmûen gázosabb, még a Core2Duo E8400 3Ghz-en is éppen elfogadható egy GTX460-assal.
Pc: Ez paraszt módszer lesz mert itt nem akar futni az MWO-s rendszer felmérõ szar OS:XP sp3 CPU:AMD Athlon(tm) 64 x2 dual Core Processor 5000+ ,2,61 Ghz Memória: 3,25GB RAM (4 lenne csak ugye xp ennyit lát) Video kártya: Ati HD 7750 1GB nem tudom más kell-e még ide de ez van a gépben végülis
laptop: OS Version: Microsoft Windows 7 Home Premium System RAM: 4072 MB CPU Name: Intel(R) Core(TM) i3-2310M CPU @ 2.10GHz CPU Speeds: 1890 Physical CPUs: 1 Virtual CPUs: 4 Video Card Description: AMD Radeon HD 6470M VRAM: 1024 MB Primary Display Resolution: 1366x768 Multi-Monitor Desktop Resolution: 1366x768 Microphone: True Language: Hungarian (Hungary) Windows Experience Index Rating: 4.7
Pontos hardware specifikációk az laptop és az asztali gép esetén?
Najó kész,ez egyszerûen nevetséges ahogy az asztali gépem megy.........Alapból fut simán,mint álom DE: -mikor elindul gyakran pár mp-ig csak szaggat és utána fut simán. -Valamikor a mecheken rikító színû textúra van,amit az alttab néha megold néha nem. -Random módon(de általában csata közben hogy élvezetes legyen) úgy elkezd szaggatni hogy játszhatatlan. És a legjobb az egészben hogy ezek egyike se fordul elõ a laptopon történõ játék során,pedig az hóval szarabb hardverrel rendelkezik(és direkt tettem fel új drivert is a video kártyához,várom az ötleteket)
Most toltam 2õt,mind2 gond nélkül végigment nekem o.O