Köszönet a történelmi áttekintésért! Bár jó pár könyvet olvastam, maradt némi bizonytalanság bennem, most ezek is a helyükre kerültek.
Tervezed esetleg a Clan Invasion-t is feldolgozni valamilyen hasonló módon? Vagy azt inkább meghagyod folyamatában megismerni, hiszen augusztusban eljön az ideje?
A Catapult-ot leginkább a Liao-ház használja, ám nem Kapellán design, hanem Csillagligás, szóval az nem "kizárólagos" Liao-Mech, mint a Raven vagy a Cataphract.
A BK még Csillagligás design, tehát jóval korábbi. Most, hogy megjött a Frankenstein, tele lesz a roster kapellán mechekkel. Lehet, hogy a kínai piacra számítanak? (Ami nagy, de nem hiszem, hogy sok dodót látnának onnan.)
A BK egyébként nem késõbbi design? Annyira nem ismerem a BT univerzumot, csak modernebb gépnek tûnik.
hmmmmmmm na erre én se számítottam,ennyit a Black Knightról mint heavyrõl :D
Pont ezt? Hiszen ott a Catapult mint Liao oreientált heavy ,ezért sem gondoltam volna pont ez lesz. Jah, legit since 3025 :D Szerintem nem néz ki rosszul.
-Lesz egy "friends" (barátok) rendszer a játékban, amely nem csak követni lehet a társakat, ki az, aki online, és ki van csatában, de meg lehet hívni õket egy chat-szobába. Ez után a chat szobát el lehet indítani a csatába, ahol a szobában lévõk (de legfeljebb 12-en) együtt szállhatnak harcba.
-A baráti tûz élni fog a játékban. Egy idõben gondolkodtak opcionálisan baráti tûz nélküli csatákban, de végül is egyelõre letettek errõl.
-Lesznek idõjárási effektek, esõ, köd, stb.
Firefall brazil serveren fut. Feléjük beta alatt 215-ös pingem van. de ebben része van hogy wifirõl játszok.
Én is kitöltöttem,de attól tartok hogy a laptop nem lesz képes futtatni a játékot,az otthoni géphez meg ugye nincs hozzáférésem hogy arról nyomuljak...:(
köszi a béta profile-t most töltöttem ki. pontosabban a letölthetõ cuccal bár a vga-m vmiért nem ismerte fel de átírtam. :D
Szóval röviden: a bétába bárhonnan be lehet jelentkezni, de ez NA béta lesz.
Lesz késõbb EU/Ázsiai/stb. alapító csomag is, az adott szerverre vonatkozóan...
Viszont nem lesz IP blokkolás, tehát a jelek szerint mégiscsak bárhonnan lehet majd venni akár amerikai alapító csomagot is, de az persze csak amerikára vonatkozik majd.
@Torzonborz:
A helyzet úgy tûnik az, hogy a closed bétába bárki bekerülhet (szóval tessék regisztrálni a hivatalos fórumon, és a profile fül alatt kitölteni a bétához vonatkozó részt), viszont az Operation: Inception extrái csak az amcsinak járnak... mert hát az amcsi szerverre vonatkozik a dolog.
@XBlades:
Ha jól értem Július 19.-én jön a játék, és õk két nappal korábban beléphetnek már.
@MarkBlade:
Igen, kicsit más a modell.
Ha megnézed leginkább a pilóta fülke és az a körüli részt módosították. És igen hegyesebb:)
Szvsz ahogy a WoT-ban is, itt is lesz pár változat, szóval lesznek olcsóbb, egyszerûbb Mech-ek, a komolyabbak viszont feltehetõen valóban 10e Ft felett lesznek...
Igen valószínû, ezek voltak azok amik a videok-ban is szerepeltek. Nos a prémium mech itt is 10 ezer FT felett lesz(ha levonom az MC-t és a 2 hónap prémt)
Balra az Operation: Inception ELITE alapítói csomaghoz választható mech, jobbra a sima:
Ez egyben jelzi azt is, hogy ez a négy lehet valószínûleg az "induló" mech, vagyis amibõl választhatunk elsõre.
2012 Június 19.-én a Founder Program (~Alapító program) megkezdõdik. Ez két "gyûjtõi változatot" jelent Free-2-Play módra:
60$-os ELITE csomag
-Egy exkluzív, custom (jelentsen ez bármit is) "Alapító Csatamech", amely bónusz C-Bill-t kap a csatákban (ie.: farmolásra van kitalálva) -80$ értékû MC (valódi pénzért vehetõ játékbeli pénz) -2 hónapnyi prémium, ami XP és C-Bill bónuszt jelent. -Alapító jelvény (hogy megkülönböztethesd magad azoktól, akik nem alapítók...) -Korai kezdés, Július 17.-tõl (gondolom Béta)
30$-os VETERAN csomag:
-40$ értékû MC (valódi pénzért vehetõ játékbeli pénz) -1 hónapnyi prémium, ami XP és C-Bill bónuszt jelent. -Alapító jelvény (hogy megkülönböztethesd magad azoktól, akik nem alapítók...) -Korai kezdés, Július 17.-tõl (gondolom Béta)
És most jön a fekete leves: Csak Észak-Amerika...
A házak készen vannak.
Jók lettek a házak bemutatásai. Várjuk a következõt :)
"beépítette a Liao-ház titkosszolgálatába, a Mariskovába" izé Cifu az nem maskirovka? :)
Cifu szerint amit én is támogatok nem veszünk át csak tartalmat, mivel az adott. Szó szerinti fordítást nem, végül is abban igazad van, hogy a teljes hátérvilágról a leíráshoz ott a MF. Itt leginkább a játékhoz köthetõ tartalom lesz nagyrészt fent.
A választható házak (plusz a FRR) biztos benne lesznek, ezért kezdtem neki a 3049-es állapotok leírásának. A szöveg már kész mindnek, még a képek kellenek, meg külön bejegyezésekbe átrakni, mert piszok hosszú, ha egyetlen bejegyzésben lenne.
Azt még nem tudni, hogy lehet-e "csatlakozni" a neves zsoldoscsapatokhoz (Kell Kopók, Wolf Dranonyosai, Eridani Könnyûlovasság). De háttértörténetük miatt meg lehet írni õket. Ha megcsinálod, akkor szuper. De akkor elõször szerintem hagy fejezzem be a családokat. :)
Szerintem a legtöbb zsoldosról(klánokról) felesleges írni,mármint ha van fordítás akkor ott a mechfactory,esetleg phoenix wolf-ot megkérdezni, hogy megengedi-e hogy átvegyük onnan ami meg nincs akkor azt lefordítani.vagy nemtom.
Látom neki kezdtél az egyes házak leírásának is. A zsoldosokat is le akarod írni, gondolom a Clan-okat majd késõbb. Tényleg vajon a világ valós zsoldosaihoz csatlakozhatunk majd vagy néhány "kitalált csapathoz? Megírjam valamelyiket én?
És mivel már ennyi cím van a "Egy kis bemelegítés..."-t átírhatnánk tartalmát értelmezhetõre pl: - Az elsõ lépések... - Az elsõ kérdések v.Az elsõ kérdések a játékról. stb.
FS = Ez valóban jobban hangzik, javítottam DC = hááááttt... egye fene, nekem a kartell jobban tetszik, de kijavítom. LC = 3049-et írunk, a Lyrán Szövetség még nagyon messze van akkor, 3028 elõtt meg Lyrán Nemzetközösség van, és ezt használtam. CC = ugyanezt használtam. FWL = ugyanezt használtam.
Federated Suns = Egyesült Napok (Az egyesülés elõtt,egyesülés után Egyesült Nemzetközösség majd ez maradt a széthullás után is) Draconis Combine = Drakónis Szövetség Lyran Commonwealth = Lyran Szövetség ( Lyrán Nemzetközösség az egyesülés elõtt,utána Egyesült Nemzetközösség majd a széthullás után lyrán Szövetség ) Capellan Confederation = Kapellán konföderáció Free World´s League = Szabad Világok Ligája
Hát ezen a videon rohadt jót röhögtem :D nagyon jól jellemzi a táblás játékok szerencse faktorát:) (és hasonlókat már én is éltem át,és az is aki ellenem volt csak éppen úgy hogy mindent megdobtam :D)
Cifu király a leírás bár még nem volt teljesen idõm elolvasni.Annyi megjegyzésem van az állam nevekhez hogy a magyar változatokhoz teljesen másokat írtál mint amik a könyvekben voltak hivatalos megnevezésként,esetleg átírni arra?
Akkor szép kis kutatòmunka lehetett, ha lesz rá idõd olvasd el a Star League source bookot. Felér bàrmely regénnyel azon felül hogy sok érdekes infòt tartalmaz a kezdetekrõl.
A szóról-szóra fordítás nem az én világom. Általában elolvasok pár forrást (Sarna.net, Mechfactory és Solaris7), és abból összerakom az anyagot a saját szavaimmal.
Szép, bár a korszakok címeinél zárójelben ott lehetnének a magyar nevei is. Ha már magyar faq. És jobb ha ott van mint itt, mert akkor a egy idõ után "elveszne".
A gond az, hogy a DRG-1G-nek a három lézerébõl egy sincs a jobb karján, 1-1-1 van a bal kezén, a jobb törzsön és a bal törzsön, utóbbi ráadásul hátrafelé néz a TT-ben. A jobb kezén egy PPC van...
A dev nyilatkozatok alapján nem lesz közelharc, bár Death from Above megvalósítható. A DfA azt jelenti, hogy egy jump jetes mech ráugrik a másik fejkére. Az, hogy ez hogy lesz megvalósítva, még nem ismert, a táblás játékban a támadó lábai, az áldozatnak pedig feje, felsõteste sérülhet.
A táblás játékban egyébként a közelharc be volt építve, sõt! Voltak külön közelharci fegyverek is, hatchet, axe, stb..
Weekly Screenshot 3, egy Dragon, és ami érdekes, az a jobb karján lévõ fegyver, ami forgócsöves gépágyúnak tûník. Talán UAC/5?
A korábban belinkelt videók egyikében egy Hunchback lelõtte egy másik Hunchback bal kezét, a kar lesett, tehát a sérülés "továbbugrásának hiánya" csak a lábaknál és a törzsnél játszik.
Ezek a dolgok amik nekem tetszetõsé teszik a játékot.
Bár nem emlékszem kik voltak már akik szólás váltásba keveredtek a prémium jármûvek terén, hát tessék bejött ez is a játékba.
Remélem a Dragon választható lesz. A harmadik pont várható volt a kevés kezdõ mech miatt. A láb kilõhetetlensége pedig taktikailag hátrány.
A géppuska a legönveszélyesebb fegyver táblásban, ráadásul rossz a sebzése.
A Tegnapi Tweetchat fõbb elemei:
-Nincsenek tervben hogy legyen SDK/Editor. -Nincs limitálva hogy mennyi Mech-ünk lehet. -A Mech típusok nincsenek limitálva házakhoz (tehát például hiába a Liao-ház rendelkezik elviekben csak Raven-ekkel, bárki elérheti majd a játékban), ellenben az áruk függ attól, milyen házat szolgálsz. -Dolgoznak azon, hogy az összes nagyobb régióban legyen saját szerverpark, ehhez külsõ cégekkel tárgyalnak. -A lábakat nem lehet elveszteni, ha egy lábat kilõnek, akkor sántikálni fog a Mech. -A Max. játékosok száma egy csatában 24 fõ (12 vs. 12). -A beépített VOIP még kérdéses, de a fejlesztõk igyekeznek valami (akár külsõ VOIP) megoldást találni. -Lesz több monitor / több joystick támogatás. -Maga a PGI ~40 fejlesztõvel dolgozik az MWO-n, de további emberek vannak az IGP-nél és más külsõs cégeknél. -A Match-making (a csaták résztvevõinek összeállítása) egyszerûsített módon fog zajlani az elsõ idõkben (valószínûleg csak az számít, hogy 12 vs. 12 csata legyen), csak késõbb kerül beépítésre egy összetettebb (és igazságosabb) megoldás, ami már figyelembe veszi az Mech-ek bersorolását, tömegét és BV értékét (a BV a BattleValue, vagyis Harcérték mutatója, egy összetett képlet amit eredetileg a táblás játékhoz fejlesztettek ki). -Négylábú Mech-ek nem lesznek az induláskor, de késõbb nincs kizárva, hogy megjelennek. -Lesz nyílt bétateszt, több információ a jövõ héten várható. -Lesz "Gyors Zoom Célkereszt" (ez a Mechwarrior 3-ban volt, annyit jelentett, hogy jobb gombra a célkereszt körüli rész 4x (?) nagyítással jelent meg, mint egyfajta távcsõ), de az MW3-tól eltérõ megoldásban. -Egy elpusztult részen való találat sebzése nem "ugrik át" a szomszédos területre. A táblás Battletech játékban volt így számolva a sebzés (tehát ha megsemmisült a Torzó jobb oldala, és ott találta el valami, akkor az a sebzés a Középsõ Torzón jelentkezett). -Nem lesz pusztítható környezet, leszámítva a fákat és pár kis apróságot. Magyarul nem lehet az épületeket lerombolni. -Bizonyos neves Mech-ek a Battletech világából megjelenhetnek mint "prémium" jármûvek. -Induláskor 1 ingyen Mech-et kap mindenki, amit 4 mech-bõl választhat ki, minden besorolásból (Könnyû, Közepes, Nehéz és Roham Mech) 1-1 lesz. Tehát igen, lehet majd egybõl Rohammechbe ülni. -A Mech-ek kinézetén és modelljén láthatóak lesznek miféle fegyver is találta el õket, késõbb ezeket még tovább fejlesztik. -Már az indulásánál is lehetõség lesz csapatba szervezõdni a barátaiddal. -A következõ hetekben várható, hogy a minimális szükséges gépigényt nyilvánosságra hozzák. -A Mech belsõ szerkezetei sérülhetnek, elpusztulhatnak, így elõfordulhat, hogy például egy találat után (amikor az adott szekción már nincs páncél) az ott lévõ fegyver(ek) használhatattlanná válnak abban a csatában. -(humor) A játékosok tripla tapasztalati pontot kapnak ha rözsaszínû Mech-et lõnek ki, és 20$-t, ha Paul Inouye-t, a fõdesignert szedik ki a Mech-jébõl. :)
Igazad van. Mondjuk en ugy epitettem mechet, hogy kell valami (sajat sulycsoportjaban) heavy hitter. Kell valami masodlagosnak (altalaban lezerek). Ha loszert hasznalo fegyver van, akkor legyen hozza boseges loszer. Lehetoleg legyen hatekony a fegyverzet tavolra(de legalabb kozeptavra), mert az kozelre is jo lesz. MWO-ban ez mar nem igy mukodik, mert az LRM-ek kozelrol igen csak szerenyen muzsikalnak. Az LRM itteni megvalositasa amugy is tetszik, kozelebb van a regenyekhez.
Sajnos ez igaz, teljesen értelmetlen volt a kevert fegyverzet sok esetben. Mindehol boatok meg PPC gauss LBX20 LLaser kombók keveréke, a többi fegyver egyszerûen használhatatlan volt (MW4 rõl van szó csak a tisztánlátás végett). Többek között ez az amit szeretném ha visszahoznák a sorozatba hogy legyen változatos és HASZNÁLHATÓ az adott fegyverzeted.
Ha végiggondolod, a világban egy Mech-et nem építgetnek át csatáról csatára. Sõt, eredetileg szinte csak a gyári alváltozatok léteztek. Egyszóval egy Mech-nek a legkülönfélébb harctereken, a legkülönfélébb ellenségekkel szemben kellett helyt állnia. Ehhez pedig ugye egy összetett fegyverzet dukált ideális esetben. De már a közepes Mech-ektõl kezdve általános ez a tendencia, mely szerint különbözõ fegyverzetekbõl összeállított mix található a Mech-en. Csak kevés specializált mech-et találsz, ilyen például a városi hadviselésre szánt, közelharci Hunchback (1x AC/20, 2x MedLas, 1x SLas), vagy a direkt és indirekt tûztámogatásra felfegyverzet Griffin (1x PPC, 1x LRM-10). De nézz meg egy Clint-et például (1x AC/5, 2x MedLas), Centuriont (1x AC/10, 1x LRM-10 és 2x MedLas) vagy egy Wolverine-t (1x AC/5, 1x SRM-6, 1x MedLas)
Az már más kérdés, hogy a Mechwarrior játékokban a rövid csaták, és a küldetésrõl-küldetésre változó Mech-ek, sõt, Loadout-ok, valamint a könnyû customizáció miatt szinte minden csatába másik fegyverrel, más felszereléssel menttél, így pedig egyszerûen nincs értelme az összetett fegyverzetnek. Egy-két típusú fegyverbõl összeállított Boat-ok uralják a csatatereket...
Ha táblásat nézed elég az a lõszer. MW3-ban is elég volt 2 sorozat egy UAC20-ból hogy súlyosan megrongálj vele egy nehéz mechet. Mikor meg felraktam egy Daishira 2 db LBXAC20-at nem volt olyan ami túlélt volna 3 sorozatot :D Mechwar 4 ben meg azzal a kombóval is percekig lövöldözheted.
A nehez mech koncepciok amugy is zagyvanak tuntek nekem idonkent. Nyolc-tiz fegyver a geppuskatol a lezeren keresztul a raketakig. Tulsagosan keves loszer, es nemelyiknel egy alfa strike legalabb olyan veszelyes volt sajat magara nezve, mint az ellenfelre. En valahogy jobban szeretem a kevesebb fegyvert, elegendo loszerrel es hutesi kapacitassal.
Most elindítottam, és az updater szerint, elég sok változás törtönt, 3 új mech, map újragondolás, meg sok-sok-sok kb minden mech-et érintõ balance-olás
MEchwar 4 ben szar volt a daishi. A legkönnyebb volt CT-zni az assaultok közül. MP3 modban már kicsit mása helyzet mert több tûzerõt fel lehet rá pakolni amitõl igencsak félni kell tõle :D Apropó remélem itt MWO-ban nem lesznek használhatatlanok a med és smallaserek mint a 4-ben.
A Daishi azért volt erõs, mert emlékeim szerint arra ment fel a legtöbb tûzerõ. Plusz alacsony volt, így terepen nehezebb volt észrevenni messzirõl. Atlas ugye majdnem dupla olyan magas, simán kilógott egy domb vagy alacsony ház mögül.
A daishi szerintem nem volt olyan erõs. A közepe elég nagy és könnyen ki lehetett szedni a 4-ben legalábbis.
off: na ja, pár napja néztem, ahogy haverok Axis & Allies-osnak. Az egyik srácot annyira kerülte a szerencse, hogy pár kör alatt szinte mindent elbukott :-)
Szvsz a light mech-eken lesz AMS, legalábbis én biztos tennék, hiszen a legnagyobb veszélyt a rakéták jelentik egy száguldó Mech-re. Ettõl persze a Streak SRM-boat nagyon hatékony scout-vadász lehet. Én lehet mégis inkább egy Medium Laser-boattal üldözném õket. :)