Ha sok lesz a rohangáló light mech, akkor kell egy heavy amire felmegy 4 Streak SRM tartó :)
wot-ot csak azért hoztam fel mert mindenki ismeri és az elgondolt szituációt így volt a legkönnyebb leírni hogy mindenki egyértelmûen megértse mit értek a "körberohangálás" alatt. az hogy milyen a balance vagy a t50 egy szóval sem lett megemlítve. Én továbbra is tartom magam a saját személyes véleményemhez,hogy kicsit lassítani kellene a mecheket. Amit Cifu is linkelt light mech videót,abban is SZERINTEM nevetségesen gyors a mech miközben megy át árkon bokron hegyen. De örülök hogy ez csak az én egyedi gondom,gondolom idõvel biztosan meg fogom szokni.
Jah mechwar 4 ben nem igazán sikerült azt összehozni ami ténylegesen jellemzõ a gépre de mikor kipróbáltam a táblás szimuláció java alapon játékot és egy szaros tank az AC20-al pofánlõtte legelsõ sorozattal a pilótafülkét criticallal csak néztem ki a fejembõl hogy ilyen nem létezik. Aztán rájöttem hogy nem 2 hex távolságból kéne harcolni :D (akkor próbáltam ki elõször a táblásat x) De hát megdobta na :D
Daishi nem rossz meg:p majdnem megfelel a legyozhetetlen definicionak. Viszont szerintem (legalabbis mech4 alapjan) eleg konnyen kiloheto az oldalso torzok 'gyenge' pancelozottsaga miatt.
A hatra iranyulo fegyverek meg valoban erdekes hatast produkalnanak ha meg lenne csinalva ez az opcio.
2 hiba fordulhat elõ: az elsõ, amikor a mérnökök megépítik a "legyõzhetetlen" mechet. A második, hogy ezt elhiszi a benne ülõ mechharcos.
fuu latszik hogy total nem ertesz ehhez.WoT-al meg ne peldalozz mar csak azert se mert 1,teljesen mas jatek 2,ballance mint fogalom nem letezik abban a jatekban.
Light mechek epp eleg idegesitoen gyorsak lesznek+ jetpack,es a legtobb ember aki nemigen jatszott meg mechwarriorral es ott ul az Atlaszban(mert o meno csavo es megmutatja hogy kell ezt jatszani),ugy fog megdogleni hogy orom lesz nezni. Ez nem WoT hogy a T-50-2nek nevetsegesen eros az agyuja es szetlo mindent es annyira rohejesen szar a tank modellje hogy minden lepattan rola tobbszor is egymas utan!!!! Ez BattleTech! azonos fegyver es pancel mindenkin,nem tudod mi a dolgod/hogy kell jatszani a mecheddel halott vagy,csak nem tudsz rola!(valamelyik konyvben volt 1 jo idezet erre de mar nem tudom melyikben)
Egy 100 tonnás Mech csúcssebessége ekkoriban 64km/h (400-as fúziós reaktorral), ennél gyorsabb csak MASC-al lehet, ami még odébb van. A legtöbb 100 tonnás mech 300-as Reaktorral rendelkezik, ez 54km/h-s sebességet takar.
A Cicada több, mint kétszer gyorsabb ennél, de a Jenner és a Commando is közel van ehhez a maga 97km/h-s sebességével.
Amúgy az eddigi információk alapján pontosan ezt a körberohangálást csinálják Jenner-el a jelenlegi alfa verzióban. Hozzá kell tenni, hogy szemben a WoT-al, itt azért a körberohangálásnak hamar vége lesz, mert ha ráfordul a nehéz Mech, akkor egyetlen AC/20 találattól elfüstöl a kis Mech.
Kár, hogy a jelek szerint itt sem lesz hátrafele nézõ fegyverzet, ahogy a korábbi MW játékokban sem volt. Milyen szép meglepetéseket lehetne okozni egy pár hátra nézõ Pulse Medium Laser-el. :)
Sziasztok, minap vettem észre ezt a projektet, ideje volt MPBT 3025 után. Ígéretesnek látszik, legalább a rakéták már nem mennek át a hegyeken XD
A nagyob mechek lassabbak is, konnyu mechek korbe is rohangaljak oket, de a mechek mozgekonyak, meg a nagyok is, egy konnyu mechen annyi pancel van osszesen, mint egy assault egy karjan. Rakd ossze, mi a f2f eredmenye!
sztem túl gyorsak a 100 tonnás mechek...simán bele lehetne vinni egy olyan színfoltot mint a world of tanksban,hogy egy kis mech simán körberohangál egy nagyot és lassan megeszi.
Pontos kepletet en se tudok,de szamit a mech hutesi hatekonysaga,a pancelozottsag merteke, a fegyerverek tuzereje es a mech sebessege is ha jol tudom. Ezen felul pontosan mit hogy szamitanak bele passz,talan a mech factoryn van ra adat/keplet,de innen nem tudom megnyitni az oldalt.
Lastly, there will be a team balancing mechanic in place when it comes to finding matches. We are still working out the final details on how we want this to work whether it goes with BV or based on tonnage or a combination therein.
Vagyis a játékban lesz egy team balance rendszer, ám még nem tudják mi alapján (BV vagy tonna).
[DYMLOS2003]: My question is are we going to be able to create custom matches so that we organize clan matches, play against our friends, create machinima, ect. ect.
[BRYAN]: Not at launch. Post launch, maybe. This is not a traditional multiplayer game.
Nem lesz induláskor custom match / training battle.
Akkor legyen hõcserélõ. :)
Szerintem is hõcserélõ a jobb szó.
A repülésben heat exchanger-nek hívják, a hõcserélõ tökéletes erre. A szárnyba bevezettet forró olajat hûtik a kerozinnal és ezzel fûtik a kerozint, hogy jó legyen a sûrûsége.
A hutoradiator teljesen rendben van. Btw: A radiator nem veletlenul a futessel van kapcsolatban, ugyanis epp az a dolga, hogy leadja a hot. A ket rendszer teljesen analog, csak mig az egyik esetben a lakasban leadott honek orulunk es nem erdekel, honnan jott, addig a masikban a hajtomutol elvontnak, es nem erdekel hova megy.
Miért értelemben vett fordításban nem az? :D Amúgy sarnáról: Heat sinks, which sharing names with real world passive radiators found in computers, are actually complete heat pumps, not "true" heat sinks in the engineering sense [1][2]. They serve as a BattleMech's means of protecting itself from internal damage caused by heat, as most 'Mechs' weapons easily cause enough heat to fry the machine's own electronics or melt its plastic muscles, the myomers that make 'Mechs possible.
Heat sinks operate by collecting heat with coolant distributed to heat sources (weapons, engines, myomers, electronics, etc.) and delivering that to a radiator. Because a BattleMech may operate in environments considerably hotter than the interior of the 'Mech, the system includes a heat pump to "force" the heat out of the 'Mech by elevating the temperature of the coolant in some reversible fashion. (The vapor-compression heat pump of home air conditioners is a typical example, but 31st Century BattleMechs may make use of more exotic heat pumps.)
Van amelyik könyvben hõcserélõnek hívják és szerintem ez a legjobb kifejezés rá mûködését tekintve.
A radiátor egy hõcserélõt jelent, nem csak a fûtéssel kapcsolható össze, lásd például az autók hûtõradiátora, vagy az ûrállomás hatalmas radiátorai, amivel a hulladékhõtõl megszabadulnak.
A radiátor egyik formája a hûtõborda, ami valóban a Heat Sink megfelelõje. Viszont itt szvsz akkora méretekrõl beszélünk, hogy helyesebbnek tûnik (technikai szempontból) a radiátor megnevezés.
De lehet szavazni róla, hogy mi legyen a fordítás, radiátor, vagy hûtõborda? :)
A kép nagyon is részletes simán TRO borító színvonal de ez nem látszik mert telóval fényképzetem. Skillek: rendben, mert felsoroltak párat a kül. típusokhoz ennyi van még
A képrõl: el tudom képzelni, hogy esetleg felbéreltek egy grafikust, hogy fessen egy képet nekik, ha megnézed annyira roppant mód nem kidolgozott, szóval reális...
A skillek terén még várok, elég felületes, amit tudunk, plusz fogalmam sincs pontosan hogyan halad a fejlõdés - sok a lyuk az mûködését illetõ információkban... szóval lehet, hogy egyszer csak belerakom, de most van olyan, amirõl lehet írni, és némileg szilárdabb talajon áll...
Na emberek kis házi feladat. Található e valahol valamerre jó minõségû kép ennek az eredetijérõl? http://noob.hu/2012/05/13/mechwar3.JPG Sehol a neten semmi. Mintha nem létezne.
#1491 Nem ilyesmit nem tervezenek de úgy tudom lesz headshot :D #1495 Cifu az eddig ismertetett skilleket nem teszed bele?
Én annyit kérek, hogy ne arra a retek grafikára menjenek rá, ha nem valami dúrva fizikát tegyenek oda! :)) Csak ennyi kérek! :)
BTW közben elkészültem a Mechlab FAQ-al, legalábbis amit eddig tudni lehet róla.
Akkor nem pilótasérülésrõl, hanem pilótahalálról beszélünk. :)
A videókban láttuk, hogy egy Hunchback-nak lelõtték a karját, és várhatóan arra is figyelnek, hogy elveszett Heat Sink illetve reaktor sérülés esetén szépen lassan túlhevülhetünk...
Ami jó volt a mech 3-ban igazából, hogyha lelõtted a left vagy right torso-t armor+internalt is, az befolyásolta az engine critet, a hõtermelést és a mech karja is leesett tehát a fegyvereknek is pápá volt.
3ban jobban bírtam azt amikor annyi hõt termelt a mechem, hogy a folyamatos tüzelés miatt leállni se volt ideje és azonnal felrobbant,illetve ha az ellenfeles mech olyan sérülést kapott be rövid idõn belül ami túl sok volt szintén felrobbant úgy, hogy a lábán kívül semmi nem maradt belõle,stb stb. Mech3nak nagyon jó volt a sebzés modellezése a 4hez képest
Említették, hogy a házakhoz tartozó speciális mech-ek lesznek, de ez még az egyik elsõ interjúnál volt. Egyszerûen nem tudom elképzelni, hogy pl. a Raven csak a Liao-knál legyen. Szó se róla, nagyon tetszene, de ilyen kevés Mech-nél nagyon bekorlátozná a dolgokat...
Üdv. Egy dolgot mondjatok már el nekem! Lesz itt is olyan mint a MW 3-ban (szerintem a legeslegjobb rész volt a sorozatnak), hogy elesik a robot és újra fel kell állnia? Mert nekem nagyon bejött ez a dolog. Elég "élethû" volt. Meg mikor El lõtték a robot lábát és eldõlt aszem.
Azt tudom hogy ki kellett választani,csak épp az okát nem láttam/tudtam.Mindenesetre kiv leszek mi lesz.
Nem tudjuk hogy lesz-e mech-beli korlátozás is, vagy csak a C-bill és felszerelést fogja befolyásolni. Utóbbi kettõt szinte biztos. Az is érdekes lesz hogy a zsoldos csapatokat hogy oldják meg, mert ott ugye kéne lennie létszám limitnek.
A Clan-os kérdés meg még nagy talány. Harcolhatsz-e ellenük ha Liao vagy Marik házhoz csatlakozol hogy lehet majd hozzájuk csatlakozni, lesz-e valamilyen feltétele.
Nincs is Gmailem, es igen, tegnap meg tudtam nezni.
Ugye most így minden info nélkül belegondolva a különbség egyenlõre a használható mechek között van(mert ugye nem minden mech van jelen az összes háznál),csak ugye 12 mechnél ennek nem sok értelme lesz. Szóval kiváncsi leszek rá,ugyan ez a klánoknál is érdekelni fog,jelent-e majd valamilyen különbséget,hogy melyik klánhoz tartozol.
A készítõk ígérete szerint nem lehet a valódi pénzzel drasztikus elõnyhöz jutni, amit pénzzel el lehet érni, azt "ingyenes"(ingyen) is el lehet, legfeljebb sokkal több idõ ráfordításával.
Ezt valaki javítsa ki,csak hogy kötekedjek is 1 kicsit:p amúgy jó,majd bõvítjük ha tudunk valami újabb okosságot. Más,azt tudja valaki hogy lesz-e valami értelme annak,hogy a meglévõ házakhoz csatlakozunk vagy zsoldosok leszünk mind stb?
Mert már töröltem. Megegyeztünk Cifu-val a Blog-ban, szerintem már a dizájnja is jobb. Amúgy szelektálva már kicsit kibõvítettem én is Cifu írását.
1.: A dolog majdnem jó - sajnos csak bejelentkezett Google profillal lehet megnézni. 2.: A kép nem az enyém, hanem a PG egyik blogbejegyzésébõl származik. :)
Gondoltam egyet, és csináltam egy Blogot, az annyiból jobb, hogy azt bárki megnézheti, belogolt Google account nélkül is, nem lenne jobb megoldás? Itt is mûködhet az, hogy aki akar leírást, FAQ dolgokat írni, az kaphat jogot, oszt szórhatja a tudás magvait. :)
Utólagos engedelmével Cifu-nak elloptam a forum egyik képét, és az õ egyik hozzászólás részletét.
Mihelyst felszólal ellene törlöm de ki akartam próbálni hogy a kép beszúrás is megy-e. Létre lehet hozni egy fiókot amibe a szerkesztõk beléphetnek (mert ez a sajátomhoz létrehozott)
Vélemények javaslatok jöhetnek, nem ismerem még ezt a funkcióját a keresõnek, tehát nem tudom meddig tartja meg stb.
Igen, ezt már az elsõ in-game videókban is mutatták, a kezek és a torzó fegyverei külön célozhatóak. Nem mintha sok jelentõsége lenne, szvsz a játékosok 80-90% nem fogja kihasználni a karok külön célozhatóságát - vagy éppen csak a karokba szerel fegyvereket.
BTW ez ebbõl a szempontból nagy elõny. Eddig ugyebár jobban megérte a torzóba szerelni a fegyvereket, most már van értelme a kézbe rakni õket.
Elvileg egy szuk szogon belul sem mozognak. Arra lonek amerre a torzo all. Note to self: A karon levo fegyvereket kulon groupba kell majd tenni. Parszor a videoban is lott a torzs lezereivel a nagy semmibe.
Nézegetem a videókat és az atlasnál feltûnt, hogy végre a torsóba szerelt fegyverek nem mozognak egy bizonyos szögön kívül a célkeresztel. tehát egy szûk szögben lehet õket az egérrel irányítani, de egy idõ után csak a karon lévõ lézer lõ oda ahova éppen mutat az ember.
Tag: vagos a dolog(ezt az eszkozt el is felejtettem thx az emlekeztetesert,bar ha jol remlik ez mech 3ban ugy mukodott hogy jatekon kivuli helyrol inditott raketak csapodtak a megfestett celpontba),viszont ezzel ugyan az a gondom van mint Nagydognek.
Narc: nem gondolod hogz ezt ismerem a mech4bol??(mech3ban nem emlekszem benne volt-e) Amugy ezzel is az a baj ilyen szempontbol mint a Tag-el hogy ellophatja a raketaimat es ahelyett,hogy elek meghalok mert nem annak ment a szeretet csomag akinek cimeztem.