"akin rajta tartja a scout, oda mennek az LRM-ek, függetlenül attól, hogy merre lõtték ki."
Azert ezt meg lehetne finomitani(mar ha egyaltalan jol ertem, amit irsz), mert nem orulnek, ha egy scout egyszeruen ellopna a raketaimat, en meg ott allnek kellemetlenul kozel ahhoz az illetohoz, akinek eredetileg szantam oket.
Ott van az equipmentnél a TAG és a NARC Beacon. Az elõbbi egy "célmegfestõ" lézer, akin rajta tartja a scout, oda mennek az LRM-ek, függetlenül attól, hogy merre lõtték ki. Utóbbi egy kis rakéta, ami a célpontra tapadva egy ideig "magához vonza" az LRM-eket.
Szóval nem kell az LRM-eknek még csak befogva lenniük sem.
De már a táblás játékban is volt mód arra, hogy a rakétát indító Mech helyett egy másik Mech pilótája "fogja be" a célpontot. Ezt hívják közvetett tüzelésnek (indirect fire). A rakéta indítójának nem is kell rálátnia a célpontra.
Ry0K3N: Jump Jetet most vedd ki a kepletbol nem erre a ninja modszerre gondoltam :D:D:D:D
Bucser: ez a missle boatos dolog is ok amit mondasz,csak akkor se ertem ez hogy lesz pontosan megoldva,mert ugye ha alapbol megnyomod a fegyver gombjat akkor az adott pontra lo amire a celkereszttel nezel(raketa esetben ha be van fogva akkor ugye nem feltetlenul kell a celpontra nezned). Viszont ha te hegy moge akarsz loni mert mas spottol neked akkor valami extra gomb is kell az erre valo tuzelesre vagy ott kaosz lesz az lrm szamara hogy most akkor te pontosan mire es hogy akarsz loni...nem tudom erted-e mire gondolok pontosan.
Akkor esetleg... (A tajekozottsag a t-nel.) A gameplay videokban megtekintheted, amint egy Catapult a hegy tuloldalan levo celpontra indit LRM-eket.
Amúgy Scout Role Skills: • Radar Range Increase – Increases radar range by 2% up to 5 times • Ghost Signature – Increases length of time before a signal fades by 2% up to 3 times • Vision Mode 1 - Zoom Vision – Allows the pilot to zoom 7x • HUD Detail 1 – Enemy Damage Level – LOD detail in terms of damage • HUD Detail 2 – Enemy Component State – Overall component criticality • Null Signature System – Allows the pilot to appear shut down for 5 seconds • Multi-Targeting – Allows the pilot to target multiple enemies up to 4 at a time. • IDF Accuracy – Narrows the AOE of IDF fire. • Critical Shot Indicator – Shares with nearby friendly BattleMechs the critical components of an enemy BattleMech
Itt is simán bemennek a rakéták a magasabb dombok mögé (értsd magasabb mint az Atlas) csak annak aki lõ nem szabad a "hegy" elé állnia.
És a radar csak 1000 m-ig lesz jó ha az ellenek nincs Ecm-e, mert akkor még annyira sem.
Meg azért remélem ismered ha már Táblás BT-zel is az LRM boatok számára az indirekt indítás lehetsõégét. Ne az MW3-4-bõl indulj ki mert ott ez nem volt megcsinálva, hanem mondjuk az MWLL_bõl ahol rendesen megoldották.
Minden mechen van radar,igy a light mech csak arra lesz jo hogy hamarabb tudod meg(talan),hogy merrol jon az ellenfel mint,hogy atemeched detektalna oket. Azt meg nem tudom hogy ha van kozted es a celpont kozott 1 hegy akkor hogy fogsz ra lrm-el lovoldozni mert a mech3-4ben is tiszta ralatas kellett az lrm raketaknak.
(es mindent olvastam az oldalon nem kell amatornek nezni;) )
Viszont arra kivancsi leszek hogy azokat a trukkoket el lehet-e majd sutni mint a mech4ben mint pl hogy leallitod a meched(ezzel akkar azt hitetve el az ellenfellel hogy elrohantal az adott iranyba csak elvesztette a jeled,ertelem szeruen ennek akkor van ertelme ha van koztetek 1-2 hegy/domb stb) illetve hogy a radart at lehet-e majd kapcsolni passziv modba amivel igaz csokken a te detektalasi tavolsagod is,de teged is csak akkor vesznek eszre amikor mar a seggukben leszel.
Fenrir:egyik legnagyobb gusztustalansagnak tartom wot-ban ezt a penztert szarimba dolgokat tudsz venni dolgot,en speciel orulok hogy itt nem lesz ilyen es messze nem erdekel mit lehet majd venni valos penzert.Max talan garazshelyet ha fogok,de ez meg a jovo zeneje.
wotban használhatóak a scoutok ha nem agyatlanul rohannak elõre a halálba. mondjuk map függõ meg ismerni kell a jó helyeket :) T-50-2 , AMX 13 75/90-el elég szépen lehet idegesíteni a heavyket is , meg az artyk rémei.
És mégis mi lenne az? Gyorsabb fejlõdés garázshely meg prémtankok amik a tpye59-et leszámítva csak pénzkeresésre jók a saját tierjükben? Goldammot meg ugyan ki használ randomban a gold consumables-el együtt? Az kicsit túl drága oda :) CW-n és bajnokságon meg ugye goldot szerezhetsz így oda használják csak. Semilyen elõnyt nem adnak a pénzért vásárolható cuccok. (leszámítva a typeot de az a WG idióta hibája)
Ha jol meg lesz csinalva mint ahogy a konyvekben volt mindig a leiras,akkor a light mecheknek meglesz az elonye, hogy mint a legyek fognak a nehezebb gepek korul rohangalni es szet cincaljak,de ha bekapnak 1 talalatot az komolyan fajni fog nekik. Ha nem akkor sajna nem sok hasznuk lesz:/
Nem olvastad a role warfare részt?
A scoutok feladata (meglepõen) a felderítés lesz. Az a dolguk, hogy felfedjék az ellenfeleket, amely irányába megindulhatnak a nehezebb Mech-ek, illetve az LRM rajok, amennyiben pedig rájuk lehet látni, akkor jöhet a sniperkedés.
Ha nincs scout, akkor nem fogod tudni merrõl jön az ellen, emiatt nem tud a csapat felkészülni, rossz irányba áll fel, stb...
Akkor nem is fog sokáig tartani, mert elõny nélkül nem sokan fognak rááldozni pénzt. Elég csak megnézni a WoT-ot, hogy a prémium tankok mellett mire lehet még költeni a gold-ot, hogy elõnyhöz juthass.
Akkor ki fog fizetni akármiért is a játékban? Pont ez a lényege a pay to win-nek, ha elõnyt akarsz a többiekkel szemben akkor fizess és sokan fizetnének is.
Ha jol meg lesz csinalva mint ahogy a konyvekben volt mindig a leiras,akkor a light mecheknek meglesz az elonye, hogy mint a legyek fognak a nehezebb gepek korul rohangalni es szet cincaljak,de ha bekapnak 1 talalatot az komolyan fajni fog nekik. Ha nem akkor sajna nem sok hasznuk lesz:/
lb-x engem nem erdekel mennyi lesz meg mi kell hozza nekem az kell,imadom azt a fegyvert.Csak az a kar hogy a meglevo mechek kozul egyedul az Atlason van ertelme hasznalni,marmint konfig szerint ott van ertelme.Esetleg a Hunckbacken de az a mech meg sose jott be. Esetleg ha valoban Highlander/Orion/Black Knight lesz meg bent akkor azokra van ertelme felpakolni.
Meg az is erdekes lesz hogy melyik mechek milyen standard fegyverzettel lehet majd megvenni,mert pl az Awesome alapbol ugye 3 ppcvel rendelkezik es gondolom az se lesz olcso fegzver.A Highlanderen van Gauss alapbol stb stb Illetve az is 1 eredekes keredes szamomra hogy ha veszel 1 fegzvert akkor azt akarmelik mechre felrakhatod-e tehat lesz-e fegyver raktar,vagy csak az adott mechre amihez veszed.Szoval ugy ertem hogy lehet hogy lesz egyfajta vasarlasi hullam bizonyos mechek eseteben mert nagyobb mennyisedu fegyvert lehet majd szerezni vele aztan mech elad a fegyverek meg atszerel masik mechre amin szukseg van ra.
Azt írták, hogy egyeseket nehezebb lesz megszerezni, mint másokat. Hogy lesz elérhetõ az XL Engine, DHS, stb. még kérdéses. Lehet, hogy event kell hozzá, vagy achievement, esetleg más... még nem tudjuk...
3049-ben érdekesek lesznek a gaussok, lb-x-ek, ultra ac-k, dhs-ek, xl engine-ek, ff armor, pulse laser-ek, stb... Persze érthetõ, hogy kell valami, amivel a kezdõ klános gépeket meg lehet majd fogni, de ez még korai szerintem.
MWO: Speaking of customization - which is your favourite 'Mech?
[DION] I have to admit that I have always been partial to the larger assaults like the Atlas or the Awesome, but after running around in the Jenner these past few weeks, I think I have found a new friend.
[COLIN] In term of customization, I would say Atlas. It is 100-ton Mech and has lots of options to customize.
MWO: Which has been your favourite 'Mech to use in playtests? [DION] As per the question before the last, I have become partial to the Jenner. [COLIN] Jenner. It moves so fast and it's hard to be targeted. :) [STEPHEN] The Jenner JR7-F. Enough armor to last a while in battle and fast enough to evade the big boys.
Ez talán felcsillantja reményt hogy nem lesz assault dominancia mint a legutóbbi mechwar játékokban.
Heat 20 Damage 25/15/5 Minimum Range - Short Range - Medium Range - Long Range 30 Maps Tons 30 Critical Slots 30 Ammo Per Ton 5 Cost (unloaded) 450,000 Ammo Cost (per ton) 10,000 BV (1.0) ? BV (2.0) 368
A Commander skillek között említettek arty támadást illetve légi támadást, de az mégse az, hogy valaki fog egy Atlas-t, rápakol egy Long Tom-ot, meg 10 tonna lõszert, és a bázisról puffogtat az ismert felvonulási utakra...
Én se használtam sose az artyt csak néha napján mikor elborult az agyam :D am valóban elég fura lenne.
Pulse laserre amúgy kíváncsi leszek hogy fogják megoldani,mert ugye a 4ben már jól volt ábrázolva hogy szaggatott sugárként jelenik meg,csak ugye nem 1 pontra koncentrálódik hanem 1 adott területet szór meg sugarakkal a célzószámítógép.
Akkor rosszul fejeztem ki magam nem Clan-os csak régtech.
Bár a pulse laser :
The technicians of Clan Wolf were interested in creating an improved pulse laser with extended range. Unlike their Inner Sphere counterparts, who simply pumped more energy into a standard pulse laser, the Wolf techs combined the best features of their Pulse and Extended range lasers to create the ER Pulse Laser family. The events of the Refusal War and the creation of Clan Wolf-in-Exile interrupted production.
Tehát az igazit õk hozták be ER néven az IS csak fabrikált.
Támogatom Cifu-t nem kell arty a játékba
A Long Tom és a Thunderbolt arty cucc, már 3025-ben is volt, igaz a TR3025-ben még csak jármûre szerelve szerepelt. Viszont én nem bánom, hogy nincsenek benne, ugyebár az arty cuccok több térképnyi távolságra lõhetnek el, szóval lazán átlõnék velük a pályát... nem kell az ide...
Az IS-nek nem volt LB-X 20-asa 3049-ben, csak 3058-ban fejtették vissza a technológiát (ugyanúgy Ultra AC-ból is csak 5-ös volt ekkor).
fegyverekrõl egyébként: -Hiányolom a Long Tom-ot,LB 20-X AC, (MRM az klános cucc?bár nem mintha sokat használtam volna de brutál 1 cucc volt) ezeket csak a poén kedvéért említem meg,bár 1 találat se poénos bármelyikbõl :D
am a kedvencem bent lesz szóval öröm bódottá van (LB 10-X AC)
"De a Pulse laser és az Er weapon nem Clan-os? " Nem, mindegyiket még a csillagliga idejében fejlesztette ki a hegemony csak lostech lett. Aztán elõkerült a memóriakristály és sok technológia dolgot újra felfedeztek és hadrendbe állítottak 3030-3040 között. Ez alatt azt kell érteni hogy van létezik de nagyon ritka a reguláris egységek körében. Ezért van az hogy a könyvekben is még a régi típusokat használják a kláninváziókor.
Arra egyébként kíváncsi leszek(és bízom benne),hogy élni fog addig a játék amég elkezdenek megjelenni a komolyabb gépek,amik a klánok megjelenésével kerültek kifejlesztve(pl IS omni mechek stb). Na meg remélem lesznek "történelmi" csaták is vagy valami hasonlók nem csak TDM
A hangár 4 helyét nem lehet bõvíteni mint a Wot-ban?
Biztos hogy lehet, mert ezen a képen már 5. hely van:
A videóban viszont Paul négyet említett.
De a Pulse laser és az Er weapon nem Clan-os?
A legtöbb klános tech elérhetõ az IS-ben is, csak gyengébb teljesítménnyel (pl. a Klános ER PPC (CER PPC) 15-öt sebez, 15-öt fût, míg az IS ER PPC csak 10 sebez, de 15-öt fût), vagy több helyet foglal (pl. a klános DHS egyenként 2 critical slot-ot igényel, míg az IS DHS hármat).
A listában lévõ cuccok megfelelnek a lore-nak, tehát igen, ezek a technológiák ekkor a klánok nélkül is elérhetõek voltak az IS-ben, hála az újrafelfedezett Csillagligás technológiáknak.
Igazából 3067-tõl kezdõdtek a durva klános / IS szakadások, amikor a Periféria is bekerült a képbe (pl. Rocket Launcherek), illetve speciális IS tech-ek jelentek meg (pl. Sub Nose PPC), illetve a klános Protomech-ek is dedikált cuccok, nincs párjuk az IS-ben.
Persze megint a Lore szerint, mert én úgy 3055-ig tartom úgy-ahogy korrektnek a Lore-t, aztán durván elkezd szakadni az egész... Az ilyen "Heavy" lézerek, "XXL" fúziós reaktorok, "Rotary" AC-k, ATM-ek és társaik a szememben már csúnya önmegcsúfolása az egész rendszernek.
nem. Is-nek is volt Pulse lasere, csak asszem alacsonyabb volt a range, míg az ER laserek szintén több hõt toltak az arcba és a damage ugyanaz volt mint az alap lasernél. (míg a clanosok asszem magasabb ranget és magasabb sebzest kaptak a nagyobb hõért cserébe)
20? hûha akkor a magam 16 végigjátszásával le vagyok maradva legutóbb még mp3-al nyüstöltem, jó dolog hogy jobban adta a salvaget #1389 de nagyon is jól haladnak :)
A pulse laser az nem,az volt az IS-ben is. Viszont az ER emlékeim szerint is klános cucc,egész pontosan a jobb célzószámítógép teszi lehetõvé a lõtáv növekedését,ER ugyebár az "Extended Range". Jobb "targeting computer" meg a klánoknak volt:)
Én a Faq-t egy külön oldalra tenném mint mondjuk a Wot-nál. Azt lehet szerkeszteni akármikor :)
Én is a több mech híve vagyok, nem azért hogy sok legyen egyszerre a hangárban hanem hogy legyen választék. De béta kezdésnek elég a 12.
A hangár 4 helyét nem lehet bõvíteni mint a Wot-ban?
"gondolom a Gauss Rifle korántsem lesz olyan könnyen elérhetõ"
Szomorú mert az a kedvencem:(
De a Pulse laser és az Er weapon nem Clan-os?
Bucser: a fanok a legtöbb mechet kimaszolják:P
Cifu:tudod te is hogy voltak olyan helyzetek mikor a Yen Lo Wang nem állt a rendelkezésére és így kénytelen volt másik mechet használni;) Nem mondtam,hogy nem vagy az de a mecheket hörcsögölni kell befele :D meg ismered ugye a népszerû dalszöveget "még még még ennyi nem elég"!:)))
am most 1 kicsit a wotra vissza térve,vannak olyan ismerõseim akiknek tonna számra áll a tank a garázsban,nem tudom minek...nekem ott az alap slotok bõven elegendõek.itt viszont nekem nem lesz elég az alap slot nekem az tuti!:) ugyebár ha úgy lesz mint wotban akkor az nem kerül majd pénzbe ha porosodik a paci:p
A devek sûrûn akarnak haladni majd az updatekkel tartalom meg van bõven. Amin én meg meglepõdtem hogy jöttek jöttek a bejelentett mechek és hogy milyen hamar viszontláttam õket gameplay videóban.
10 Mech-et jelentettek be, és eddig az elsõ öt tûnt fel a Gameplay videókban... Szóval azért annyira nagyon gyorsan nem tûntek fel. :)
ne a regénnyel gyere mert annak ehhez semmi köze,másrészrõl meg tudhatnád hogy Kai csak a Yen Lo Wanggal megy:P
Ehhez képest ugye az egyik legnagyobb gyõzelme egy Hatchetman-al érte el, nemdebár? :P
De hangsúlyozom megint AZ IGAZI BT-SEKNEK(akik x éve imádják a világot olvastak x könyvet játszottak x BT játékkal) KEVÉS LESZ A 4 SLOT!
Ezek szerint én nem vagyok igazi BT-s? Afene vigye el, pedig már azt hittem legalább ezt mondhatom magamról...
és most nem a fent tartási költségekrõl beszélek hanem pl néha jó menni párat ritkábban használt de a játékos által kedvelt mechhel,és ehhez az kell hogy legyen hely ahol tárolod, hogy ne kelljen mindig megvenni ha épp kedved szottyan hozzá. nem tudom milyen megfogalmazásban írjam még le mire megérted mit akarok mondani:)
Pontosan értem mit akarsz mondani, én meg jeleztem, hogy nem úgy tûnik az eddigiek alapján, hogy így fog mûködni a dolog. Nyilvánvalóan azért fenntartható lesz több mech is, és MW-ért vehetsz további slotokat is a hangárba (hiszen látható, hogy négynél több kocka is van ott, elsötétítve). De miután itt egy Mechwarrior szerepében tetszelegsz, ügyelni kell a pénzügyeidre is, egy kis szerepjáték elem, ha lehet így fogalmazni. Ha harcolsz, kapsz pénzt, pénzbõl vehetsz és fejleszthetsz Mech-eket. De nyilván nem úgy lesz belõve a dolog, hogy a pénznek ne legyen értéke, különben mindenki max.-ra fejlesztett mech-ekkel rohangálna. Éppen ellenkezõleg, mindenért küzdeni, dolgozni kell... Ez benne a szépség.
Vagy gondolod, hogy a BT világában úgy szórták a Mech-eket, mint a konfettiket? :)))
Amúgy a lõszer újra töltés szempontjából az energia fegyveres mechek nagy elõnyben lesznek. Lehet itt valami mech+fegyver karbantartási költséget kellesz fizetni szerintem.
Nem tudni még, de kétlem. A lõszerárak viszont láthatóak, és azért annyira nem tûnnek vészesnek a MEch-ek áraihoz képest.
íõszintén? ZA Igazi BT-sek igazán tisztában vannak vele, hogy mennyire ritka egy Mech és nem mindenki rohangál velük ezért fognak ad1 vigyázni rá, ad2 szarrá optimalizálni õket, mert lehet, hogy egy 55 tonnás medium olcsóbban customolható rommá mint egy belépõ szintû catapult ami az elején stock konfigban még akár kevésbé lesz eredményes is.
Ez majd kiderül mennyi lesz de meglehet mire felszintezed az adott kedvenc mecheidet kapsz 10 újat :D A devek sûrûn akarnak haladni majd az updatekkel tartalom meg van bõven. Amin én meg meglepõdtem hogy jöttek jöttek a bejelentett mechek és hogy milyen hamar viszontláttam õket gameplay videóban.
Amúgy a lõszer újra töltés szempontjából az energia fegyveres mechek nagy elõnyben lesznek. Lehet itt valami mech+fegyver karbantartási költséget kellesz fizetni szerintem.
ne a regénnyel gyere mert annak ehhez semmi köze,másrészrõl meg tudhatnád hogy Kai csak a Yen Lo Wanggal megy:P
De hangsúlyozom megint AZ IGAZI BT-SEKNEK(akik x éve imádják a világot olvastak x könyvet játszottak x BT játékkal) KEVÉS LESZ A 4 SLOT! és most nem a fent tartási költségekrõl beszélek hanem pl néha jó menni párat ritkábban használt de a játékos által kedvelt mechhel,és ehhez az kell hogy legyen hely ahol tárolod, hogy ne kelljen mindig megvenni ha épp kedved szottyan hozzá. nem tudom milyen megfogalmazásban írjam még le mire megérted mit akarok mondani:)
Amennyire tudom, elveszteni nem veszted el, gondolom javítani / újratölteni lõszerrel kell majd, de hogy ez milyen metódus szerint fog mûködni, az még nincs tisztázva.
A Carebearland azért üdvös, mert azért itt nincs olyan, hogy kapsz egy noobshipet úgy is, oszt szépen lassan megint összefarmolsz pénzt egy nagyobb mech-re.
Ráadásul itt a WoT-hoz hasonló, max. 20 perces csaták lesznek, nem úgy van, hogy na, én most nem akarok PvP-zni, szóval nem vesztek hajót hónapokig... Itt bele van kódolva a játékba, hogy vesztesz, és az pénzbe fog kerülni.
Persze lehet, hogy a contract küldetéseknél el is lehet veszteni majd a Mech-eket, és csak a Quick battle-kban lesz carebearség, még nem tudni...
3025-ben még lostech az ERPPC-vel együtt de addigra szépen lassan használják megint. Engem is birizgált pár dolog a felszerelésekkel kapcsolatban hogy mit keresnek ott de mindegyik a helyén van 3048-ban.
4 Slot semmi? A BT világában tán mindenkinek ott pihent a hangárjában 10-15 mech? :)
Elképzelem ahogy Kai Allard-Liao ott áll a hangár elõtt és tördeli a kezét: -Na, mivel menjek ma harcolni, egy Atlassal? Egy Jennerrel? Vagy inkább vigyek egy Catapultot?
LoL! :D
Örülhetünk, ha az elején egy Mech-et fent fogunk tudni tartani. Nemhogy még bespájzolni egy rakatot. :)
felszerelésbõl meg a double heat sink elég érdekes mert az ha jól rémlik klános felszerelés-.-
Jó írtam,hogy lehet az,nem tudtam róla ez van.
Hát pedig 4 mech/slot hidd el rohadt kevés.Aki igazán Bt-s az tuti bõvíteni fogja mert 4 slot az semmi.
a pálya és az emberek lehet nem lesznek mindig ugyanazok de 12 start mechnél nincs nagy variálási lehetõség és nagyon sok csata ugyanazokkal a mechekkel lesz lejátszva ami rohadt unalmas lesz nagyon hamar,taktika meg megtippelem hogy kb szinte mindig az lesz hogy frontálisan nekimennek egymásnak a csapatok és max néha lesz 1-1 ninja scout aki betör majd a bázisra foglalni.ennyi.
Azok szarok de nekünk van egy Flyingderbisünk aki lehet olyat alkot hogy senki nem kívánja a régit mert az új szebb lesz jobb lesz. Bárhogy is lesz én nem fogok fanyalogni az õ újradesignolt mechein legyen akármilyen is.
Equipment: Standard and Endo-Steel Internal Structures Standard and XL Fusion Engines Jump Jets Standard and Double Heat Sinks Standard and Ferro-Fibrous Armour CASE
Artemis IV Anti-Missile System Active Probe ECM Suite Narc Beacon TAG
Megjegyzik, hogy lesznek olyanok, amiket nehezebb lesz megszereni (pl. gondolom a Gauss Rifle korántsem lesz olyan könnyen elérhetõ, mint az AC/5).