Szerinted a népek örülni fognak, ha a klasszikus, megszeretett desing helyet kapnak egy utánérzést? Nézd meg a Reseen mech-eket, egytõl egyik undorítóak, és senki sem lelkesedik értük...
Alapvetõ különbség az MWO és az MW3/MW4 között, hogy az MWO-ban meg kell venni a Mech-eket. Kétlem, hogy az idõ (és pénz) milliomosokon túl sok ember fogja hamar feltölteni az alapból 4 slotos hangárját. Szóval a dolog ott kezdõdik, hogy alaphangon nem lehet több, mint 4 mech-ed, és nem fogod õket folyamatosan cserélgetni...
Eleve nem ugyanazt a csatát játszák az emberek, mert egyfelõl rengetegen fognak játszani, másfelõl mindenki más mech-ekkel, és más taktikával...
Szerintem ez túl spilázzátok.. alapjáraton elindul 12-vel.. de akár havonta jöhet hozzá 1-2-õ.. Ha választani lehet hogy kijön a game 12-vel vagy még fél év és akkor mondjuk 30:) na melyik a jobb:)
Marauder mechfactoryn se unseenként van feltüntetve,ettõl függetlenül(lehet hogy az)logikus hogy az unseen mechek nem lesznek benne,mivel azok pont azért unseen típusok mert jogi gondok vannak vele az eredeti kinézet miatt(ugye ezek az alapjáraton "lopott" mechek mecha mesékbõl).
Továbbá valóban vannak fav mechek mindenkinél,de én se 10-15 mechet használtam mech4ben hanem jóval többet,és szerintem akik igazán imádják a BT-t se 10-15 mechet fognak használni hanem jóval többet,mivel mind1iknek megvan a varázsa meg elõnye(és hátránya is). WoT-ról pedig ne beszéljünk mert ott a ballance alapjáraton szar,fos stb.
12 mech lehet elég elkezdeni a játékot de aki igazán ismeri a Bt világát az sír hogy ez rohadt kevés(mivel nem lehet kombinálni és kb állandóan majdhogynem ugyanazt a csatát fogják játszani az emberek ami rohadt unalmas lesz nagyon hamar),és ebben 100%ig biztos vagyok.
A gond az, hogy vagy egy hsz.-t linkelek be a fejlécbe (de akkor egy idõ után nehéz lesz elõbogarászni - mivel a közvetlenül linkelt hsz-eket nem lehet editálni), vagy valami más megoldást kell találni, hogy hol legyen a FAQ...
Én nem vagyok a tömegtermelési válság híve. Ha lesz 30-40 mech, akkor is abból használnak majd átlagban 10-15-öt, ugyanúgy, ahogy anno az MW3/MW4 esetében is. Akkor meg minek is az a plusz 20-25? Dísznek kicsit drága (fejlesztési idõt tekintve). A WoT-ban ugyanez a baj. Vannak "kitaposott" ágak, bevált típusok, amelyek alkotják a játékban látható harckocsik elsöprõ többségét (mondjuk 80-85%-át), és a maradék meg olykor feltûnik elvétve egy-egy.
Ha lesz 12 mech az induláskor az untig elég szerintem. Mindenki igényét úgy sem lehet kielégíteni, ha valakinek nem jó az Awesome, az Mauler-t akar, ha belerakják a Mauler-t, akkor a következõ a Cyclops-t akarja, és így tovább.
Ráadásul a hivatalos fórumon is a "milyen mechet látnál szívesen a játékban" típusú topicokban minden harmadik hozzászólásban Unseen mech-et akarnak, mint Warhammer, Rifleman vagy Marauder. Azok pedig nem lesznek benne...
Akkor úgy oké:) teszem azt olyan 20 mech(minden típusból 5) már egész jó szám lenne,bár még ez is sovány:p de sokkal jobban hangzik mint a 12^^
Amúgy arról tud valaki valamit hogy mi lesz a minimális rendszer követelmény? félek tõle hogy a video kártya miatt ki leszek lõve, az otthoni gépemtõl a video kártya az valamivel gyengébb a többi ugyanaz és a crysis 2õt vitte az otthoni gép :S
Junius/Julius korul legjobb tudomasom szerint hivatalos 'megjelenes' lesz es addigra lesz meg a 12 mech(most jarunk 10nel ugyebar),a hivatalos szo meg tudtommal nem betat jelent. feel the difference;)
Tudom,ennyire nem vagyok hulye:) de a 12 mech mint kezdo szam sztem keves(ismerve a mechek szamat),lehet eddig ez nem jott at neked az irasombol. Klanok megint csak erdekes kerdes,errol haverommal folytattam eszmecseret es kicsit valoszinutlennek tartom/tartjuk hogy valoban megjelennek normal idopontban a klanok az uj mechekkel es felszerelesekkel,mivel addigra teszem azt havonta kiadnak 1 uj mechet IS-hez akkor legyen mondjuk 15-16 mech mire megjonnek a klanok,es akkor a klanokhoz is kell kb ugyanennyi hacsak az ismert klanos tamadasra hasznalt omni mecheket vesszuk(es akkor ott vannak a regi garrison unitok amik sima regi csillagligas mechek altalaban,nem omnimechek). + a felszerelesek...kicsit vallalhatatlannak tunik(hacsak mar nem most titokban dolgoznak tobb IS mechen es a klanosokon egyszerre!)
Na akkor egy kis Faq, ha kell felhasználható belõle ami megfelel:
- Mikor lesznek Clan-ok a játékban?
A játék valós idõben méri az idõ múlását, tehát minden nap ott is egy nap telik el a hónap ugyan az, az év pedig 2012 az 3049. A Clan-ok 3050 márciusában indították el az inváziót. Tehát 2013 márciusától lesznek Clan-os mech-ek.
- Milyen mech-ek lesznek a játékban?
A mech-ek négy fõ osztályba sorolhatok Light, Medium, Heavy és az Assault. Ezen belül rengeteg mech van, most a következõk vannak benne a játékban: Light : Commando, Jenner, Raven Medium : Cicada, Centurion, Hunchback Heavy : Catapult, Dragon Assault : Awesome, Atlas
- Milyen típusú fegyverek vannak a játékban?
Három fõ fajtájú fegyver szerelhetõ a mech-re: - Ballistic (Autocannon, Gauss rifle jellemzõje a nagy tömeg relatív nagy sebzés lõszer igény) - Energy (Laser, Ppc jellemzõje a nagy hõtermelés és nem igényel lõszert) - Missile (rakéták jellemzõje a nagy tárhely lõszer igény és van elhárító fegyvere az Ams)
- Mi az a Neg, Poz (ide lehet írni amit Cifu írt angol kifejezést)?
A Clan-os pozitív és negatív kifejezés igenlés és tagadás.
- Mi az és mire jó a Heat Efficiency?
Minden fegyver termel valamennyi hõt, ami melegíti a reaktort ami egy bizonyos érték után túlmelegszik és biztonsági okokból leáll. Ezt megelõzendõ Heat Sink (hûtõborda) építenek be a Mech-be, ezek számát te szabályozhatod. Ez az érték mutatja milyen a mech hûtés teljesítménye.
- Mi a Firepower?
A mech általános tûzereje, a játék 100%-os tûzerejéhez méri az adott mech-ét.
- Mi a CB?
A játékbeli fizetõ nem, C-bill.
- Mi a MC?
A valódi pénzért kapható játékbeli fizetõ nem, Mechwarrior Credit.
- Mi az Ams?
Anti-missile systems, rakéta elhárító rendszer.
- Mi a Ecm?
ECM Suite, Electronic Countermeasure: Elektronikai zavaróberendezés ami zavarja az érzékelõk jeleit emiatt késõbb mérik be, magyarán közelebb jelenik csak meg a radaron.
- Mire való a Hardpoint,critical slot ?
Ide jöhet a leírás és képek amit õk leírtak.
- Milyen irányú fejlõdés van a játékban?
Minden mechnek van egy fejlõdési fája, és még van egy olyan hogy pilóta fa is.
Ide jöhetnek a táblázatok ezekrõl.
Ez béta még ezért csak ennyi a számuk, idõvel nyilván nõni fog a számuk. A Clan-ok megérkeztével pedig még több lesz.
Cifu: Teny hogy azok nem online jatekra keszultek fokent de azokban is volt multi!:p es ertem mit mondasz de nekem akkor is keves ettol fuggetlenul a 12:) Topicot nem olvastam vissza,van 1 par komment,csak eszembe jutott,probalok napra keszebb lenni;) (Raven ofc Liao mech jo hogy elterjedt volt:) )
Bucser:Annyira nem vagom a tablast,tavaly vettem az elso mechjeimet es az elso meccsemet is tavaly toltam(1 dbot),iden fogom a kov adagot,sajna nem valami elterjedt mert tul aprolekos es emiatt lassu.
Magahoz a jatekhoz pedig,a 12 nekem azert is keves mert en gyakran valtogatom hogy mivel megyek(ha csak a mech 3-4re gondolok vissza),es a light mechek kozul nem sok van ami tetszik az IS gepek kozul,klanos gepek meg most nem jatszanak ugyebar. Alapvetoen en 50 tonnatol erzem jol magam,alatta csak szenvedek/baromkodok. Szoval ebbol kifolyolag remelem hogy az utolso heavy es assault mech valami kedvelt tipus lesz pl:Highlander,Orion,Black Knight,Marauder ami most igy hirtelen eszembe jut(mondanam az Annihilatort is de az is 100 tonnas,meg 49-ben ha jol remlik meg mindig csak a Dragonyosoknak volt ra gyartasi monopoliuma).
Miután elkészültek a 3L verzióval. Mondjuk tényleg vicc, hogy addig nincs használható light a Liaóknál. (Viszont medekkel nem állnak rosszul.)
Sosem jatszottam tablas BT-t, de sejtettem, hogy tortenelmi okai vannak - na meg azert kicsit egyszerubb is igy a programozo dolga - de azert itt sokkal tobb a lehetoseg, mint egy tablas jatekban.
Már Alap BT revision 4-ben benne voltak a mech modifikációs és építési szabályok, majd Master Rulesban ezt elég rendesen átfazonírozták te is tudod. MW2-3 ezeket próbálta követni, majd az MW4 teljesen szakított vele, most pedig kapunk egy hibrid rendszert hisz a táblás szabályok nem teljesen alkalmazhatók a valós szimulációra.
Ráadásul a fõbb gyártott modelleken túl mindig voltak field modok amiket csatatérhez igazítottak, bár az abszolút custom mechek nem jelentek meg egészen a klánokig.
Igazából a táblás játék miatt van ez ugy ahogy. Ott is amíg nem lõttél critcalt addig csak az armor sérült akárhol találtál. Aztán ha elfogyott az armor lehetett minden lövés utána critical.
Egyébként visszatérve a 12 mechre. Aki valaha elkezdett játszani a táblás játékkal az tudja, hogy asszem az alapdobozban sem volt több az elején mint 12 fajta mech és ráadásul pont azok amiket itt kijelöltek az elején. (papírból kivégható cuccok, majd a citytech dobozban voltak elõször a mûanyag fröccsöntött mechek, és késõbb lehetett venni a fémbõl öntötteket.)
En egy aprolekosabb serules modellnek orulnek, sz'al ha telibe talalom a mellkasbol kiallo b. nagy PPC-t akkor lehetoleg az menjen a levesbe, ne a mellkas pancelzata csokkenjen. Ha a felkar izmait sikerul atvagni, akkor konyuljon le az a kar! Ha sikerul osszeegetnem a vallizuletet, akkor fixalodjaon a kar a torzshoz kepest abban a pozicioban. Es ehhez nem artana a fegyverek celzasi bizonytalansagat is igazitani, vagyis nem szentseg, hogy a fegyvereim a celkereszt kozepere talalnak.Ez a lezereknel kicsit idetlenul is nez ki a videoban. Olyan mintha a regi sprite alapu jatekoknal, ahol a negy lezered egy X-et rajzolt a kepernyore, a talalatot meg nem abbol szamolta a jatek. A lezerek mindig a celkereszten talakoznak, pontosan a celpont feluleten.
Nekem keves a 12,foleg ha mech3 es mech4-hez nezem a szamot(kiadasnal levo szam nem a patchek/modok utan)
A Mech 3 és Mech 4 nem kifejezetten online játékra készült (ie.: jobban kell ügyelni a balancera), és ne feledjük, hogy egy "picit" több azért a poligonszám / nagyobbak a textúrák. Több velük a munka. Plusz azért itt összetettebb felõdési fával együtt vannak, ne feledjük.
Egyebkent meg bizonyos ertelemben ez a mech customizalas is 1 elbaszott dolog nem tudom ez eszebe jutott-e valakinek eddig.Mivel ugyebar a fegyverek tetszoleges helyre valo felszerelese a klanok utan terjedt el bizonyos uj konstrukcios IS gepeken,es a mar meglevo klanos gepeken(omni hard point). Azon kivul ugyebar csak a fix variaciok voltak amik nem customizalast jelentettek hanem adott variansra valo atszerelest(bizonyos ertelemben).
Még valahol a topic elején írtam errõl. A baj annyi, hogy a korábbi Mechwarrior játékok elrontották már ezt, mert hozzászoktatták a fanokat a customizációhoz. Ne feledjük, hogy az MW2-ben is lehetett teljes customizáció, pedig ott is voltak "fix" mech-ek (mint Rifleman IIC), de még az Omni-mech-eknél sem lehetne (lore szerint) például hozzányúlni a reaktor teljesítményéhez vagy a páncélzathoz - hogy az FF / ES váltásról már ne is szóljunk...
A Dragon eleg elterjedt volt a Kurita teruleten;)
A Raven is viszonylag elterjedt lehetett - a Liao területeken. :)
Nekem nem kell WoT-osan irnod, Full BT-s vagyok!:p
Nekem keves a 12,foleg ha mech3 es mech4-hez nezem a szamot(kiadasnal levo szam nem a patchek/modok utan), es foleg ugy hogy a bent levo tipusok kozul parral csak konyvben talalkoztam. Sok altalam kedvelt tipus nem is fog emiatt bekerulni a kezedsnel vagy eppen a datum miatt nem johet szoba mert kesobbi konstrukciok vagy eppen 3049-ben kerult gyartasba es nem tul gyakori meg.
Egyebkent meg bizonyos ertelemben ez a mech customizalas is 1 elbaszott dolog nem tudom ez eszebe jutott-e valakinek eddig.Mivel ugyebar a fegyverek tetszoleges helyre valo felszerelese a klanok utan terjedt el bizonyos uj konstrukcios IS gepeken,es a mar meglevo klanos gepeken(omni hard point). Azon kivul ugyebar csak a fix variaciok voltak amik nem customizalast jelentettek hanem adott variansra valo atszerelest(bizonyos ertelemben).
Minden esetre varos,de a klanok erkezese nagyon bele fog kopni a levesbe(ekezet miatt sry de melo helyen csak angol/holland billentyuzet van).
Márpedig ne feledjük, hogy az alfába is csak 5 mech van még (Atlas, Hunchback, Jenner, Catapult és Dragon) jelenleg.
Amúgy pedig szerintem nem feltétlen kevés. Mivel lehet customizálni õket (és nem csak olyan szinten, hogy jobb motort / tornyot / ágyút veszel rá), ezért én nem bánom, hogy ha inkább kevés, de jobban kidolgozott / jobban átgondolt desingok kerülnek be.
12 mech nekem nagyon kevés ha annyi lesz kezdésnél....-.-
heavy-nek 1 black knight assaultnak meg 1 highlander jöhetne mondjuk:)
mechfactoryt mindig böngészem unalmasabb óráimban,phoenix wolf és a többiek sokat feccöltek bele,és még mindig sok minden nincs leordítva az a durva!:)
Mech 10.: Cicada
A Cicada sose volt kedvencem, de az újra gondolt desing korrektnek mondható. A 40 tonnás Cicada egyébként beleillik a 3-3-3-3 felosztásba, a 3 light mech már megvan (Commando, Jenner, Raven), a 3 med. mech is (Cicada, Centurion, Hunchback), még 1 heavy (a Dragon és Catapult mellé) és 1 assault (az Awesome és az Atlas mellé) várható szerintem.
Kb. 10 éve néztem utoljára, de tény, hogy a legjobb hazai BT oldal.
A mechleírásokhoz vagy a háttérinfóhoz semmi regisztráció nem szükséges. Egyébként az oldalra nyugodta lehet regelni, nem terjesztenek se spamot se vírust. Még apám 6100-án GPRS-es mobilnettel 14 évvel ezelõtt kezdtem olvasni és azóta is csak fejlõdik. Szószerint egy évtized munkája van benne.
Akik nem tudnak angolul és érdeklõdnek a világ íránt: Íme a Mech Factory Fõleg a magyar BT-s közösség használja és fordítja le a szabálykönyveket, source bookokat. Érdemes lesz forgatni. Nagyon sok szép és Hasznos info van rajta.
Egy ilyen kaliberû játéknál tényleg nem nagy dolog, de egy ME vagy DA terjedelmû játéknál már nem. Az ME3-at már nem is honosították, holott az 1-et és a 2-õt még igen. Ugyanez a DA-nál is, a DA2 már nincs.
Pusztán azért mert állítólag ebben a régióban nem hozott elég pénzt és nem érte meg lefordítani külön nekünk is.
Az egy másik dolog a bevétel hogy x mennyiségû játékosból mennyi vesz EU-n meg RU-n aranyat, a gazdagabb európai országok ójrójának biztos jobban örülnek mint a ruszkik pénzének meg a sok free játékosnak. De most mennyi befektetés egy ilyen lokalizáció? Szinte semmi, haszon több rajta.
Kérdezd meg a WoT topikban, hogy mennyien vannak az orosz szerveren. Biztos vagyok benne, hogy a WG nem a nyugat európai játékosoktól szerzi a bevételét.
Valóban nem de a WG vette a fáradságot és lefordítatta az összes európai nyelvre a játékot. Nem véletlen van annyi felhasználója amennyi. Ha csak angol meg orosz lenne mennyien játszanák?
"Nem azzal van a gond, hogy az alapokat megértse, de a fejlõdést, a mech fittelését a WoT-on szocializálódott emberek nem fogják érteni."
Valahogy ezt most leszarom. Aki az MTV-bol szerzett 30 szavas angoltudassal nem boldogul el vele, az inkabb maradjon is tavol, mert ott nem a nyelvtudas a szuk keresztmetszet, hanem az ertelem. Mar bocs, ha kicsit szogletes a hozzaallasom!
Egen, én is azt kérdeztem a Q&A-ban, hogy lesz a lokalizáció. Nem azzal van a gond, hogy az alapokat megértse, de a fejlõdést, a mech fittelését a WoT-on szocializálódott emberek nem fogják érteni.
No persze az is tény, hogy a standard mech-ekkel is el lehet boldogulni - de úgy is a játékosok jó része boat-ozni fog...
Ezt mond a world of tankosoknak, rengetegen magyar nyelven játszanak vele nem véletlenül pedig ahhoz aztán nem kell tényleg nagy tudás.
Támogatom, lehetne egy alap link pl. a http://www.sarna.net/wiki-re a világgal kapcsolatos kérdésre.
-majd lehetne egy külön oldal szerintem ahol át lehet írni mindig a változtatásokat.
-ezután fel lehet vinni: - a mechlabról amit tudunk - a fejlõdés fáról amit írtál - a tonna, Critical Slot, Hardpoint, hûtés lényegét - a fegyverek fõbb típusait - esetleg néhány rövidítés és berendezés leírását
Tudom hogy kell, pénzes opció és ez némileg jobb mint a Wot-s ez is igaz. Nem is minõsítem le emiatt a kiadót és a játékost aki fizet (én is közéjük tartozom, inkább ilyenre költök én mint havidíjasra) de a gazdag szülõ h.lye gyerekét már igen, de õk is a játék részei sajnos. Itt jobban pofára esnek majd mint a Wot és hasonló játékban, ezt is megbeszéltük miért . Úgy néz ki nem lesz minden megvehetõ valódi pénzért (fejlõdési fa, felszerelések), Xp valószínûleg majd valamilyen prémium fiók szerûséggel gyorsabban növelhetõ lesz.
Nem mondtak semmit a kalózkodásról (tudtommal) de a magában a világban elég sok kalózkodásra van lehetõség úgyhogy elõbb utóbb biztos vagyok benne lesz erre is lehetõség a játék keretein belül.
1.: Nos képzeld úgy, ahogy a WoT esetében, csak itt meg tudod venni bármelyik harckocsit, de hiába veszed meg a KingTigert, a jobb lánctalphoz, toronyhoz, löveghez XP kell. Na, valami ilyesmit képzelj el. Itt is el lehet érni bármelyik Mech-et, csak persze ki kell seggelni - és feltehetõen a nagyobb / jobban felszerelt Mech-ek javítása, felszerelése olyan összegbe kerül, hogy azért már valós pénz nélkül eonokat farmolhatsz rá.
2.: Igen, a játékban lesz egy "területi" harc, amely a "nagy" csillagtérképen zajlik:
Az alsó zöld terület a Kapellán konföderáció területe (Liao-ház), akik Kínai-Orosz háttérrel bírnak. Balra tõlük a Szabad Világok Ligája, egy amerikai demokratikus-szerû rendszer (Marik-ház), középen a két összeolvadt rész a Nap Föderáció (Davion-ház), egy leginkább a viktoriánus angliára hasonuló rendszer, amely egyesült a Lyrán Nemzetközösség (Steiner-ház), a XIX.századi német nemességi rendszerre hasonuló rendszer. A kettõ együlését Föderációs Nemzetközösségnek nevezik. Jobbra fent a vörös terület a Sárkány, vagyis a Drakónisok (Kurita-ház), egy a II.Vh elõtti és alatti rendszerhez hasonló militáns rendszer. A Kuritákból és a Lyrán területekbõl kivált legújabb rendszer a Szabad Rashalság Köztársaság, ami egy demokratiklus rendszer, a skandináv örökségre épülve (válaszott uralkodója Haakon Magnusson).
Elviekben az öt nagy ház egységeiben is indulhatunk, illetve zsoldosként ahhoz csatlakozhatunk, aki megfizet. Hogy pontosan hogyan fog ez kinézni, még nem tudni...
Az MW 3.-ban emlékeim szerint nem voltak Hardpointok, a TT szabályait vették át. Az MW 4-ben voltak Hardpointok, ott viszont nem volt critical slot, helyette a Hardpointok mérete határozta meg, hogy mit rakhattál oda, és mit nem.
Nekem a mechlab ugyanolyannak tûnik, mint a 3-4-ben, tehát megvan a méret és típusmegötés a hardpointoknál. És ugyanúgy rakhatsz 1 nagy fegyver helyére 2 kisebbet (illetve ppc/ac20 helyére 3 kicsit).
Roppant egyszerû:
1.: Minden mechnek van egy fejlõdési fája. Szóval hiába veszi meg, a fejlettebb alváltozatokhoz XP kell, ahhoz meg játékidõ. 2.: A játék "valós idõben" követi a fejleményeket, a játékban 3049 május 8-a van, tehát jövõre jönnek a Klánok, és elkezdik megszállni a Belsõ Szférát. Ebbõl fakadóan szépen lassan jönnek majd a klános mech-ek és klános tech-ek. Szóval aki csak tud, felkészül arra, hogy iszonyú izmos klánok ellen harcoljon - vagy klános karaktert indítson...
pont ezt a akartam kérdezni mert nem rég óta követem a játékot : ha egybõl meglehet venni a legjobb mechet akkor a játékost milyen irányú fejlõdés fogja lekötni ? mi tartja a játékban hosszú távon ?
League of Legendsben is megveheted pénzért az összes hõst és nincs ezzel semmi baj, ha jól tudom itt sem a meched fog fejlõdni :)
OKé ez az.
Pech csak felhoztad az egyetlen Op prém tankot , de ezt a hibát õk is beismerték.
Nem láttam MC lehetõséget mellette míg a mech mellet igen:) Nem látok különbséget a prém mech és a pénzért vehetõ mech között. Nem lenne hiper szuper mech az sem ha a Wot-ból indulunk ki. És attól még így van
Ezt hol írták, hogy a felszerelés (fegyverek, heat sink, stb.) nem vehetõ meg pénzért? O.o
A gazdag gyerek rohangálhat az elején Atlassal, de a gazdag gyerekeknek köszönhetõ, hogy a játék bevételt fog termelni. Nincs ezzel semmi baj, legalább nem olyan lesz, hogy pénzért prémium mech-et vehet...
Egy Atlas majd 10 millió egy Catapult meg majd 6 millió, de mindegyik mech megvehetõ lesz valódi pénzért, ez azt jelenti hogy gazdag gyerek már az elején Atlas-al (80 tonna feletti mech-el) fog rohangálni. Csak a felszerelések nem vehetõek meg valódi pénzért.