Sziasztok!Kellene egy kis segítség,az új patch ota akármit csinálok elöbb utobb lefagy az egész megáll a kép és nem tudok kilépni sehogy.Meg olyan is van hogy csak játék közben áll meg a kép és egy 5-10mp után folytathatom.(elõre is köszi)
Elvileg felülírtam ez elõzõt, majd megnézem újra.
Amúgy a hivatalos oldalon is panaszolták az Aero-k túlérzékenységét.
Nem tetszik ez az új patch, most egyáltalán nem tudok repülni az aero-kal mert olyan szinten túlérzékeny az irányításuk. Az elõzõben tök jókat dogfight-oltam, de itt elsõre még felszállni sem tudtam, simán beleorsóztam a betonba.
Levettem az egérérzékenységet szinte minimumra, akkor egy fokkal jobb, de akkor meg BA-ként nem tudok mozogni mert az egész asztalom kell, hogy megfordulhassak. Valami itt nem kóser.
"Ne feled, hogy 300 méternél közelebbi ellenfél ellen semmire se megy az LRM-el..."
Hát, close combatban az LRM csúnyát tud ütni, csak lefele kell célozni vele.
Hát, én az LRM-ek ellen örülnék vmi cuccnak, nagyon kiábránditó amikor az emberek csak kiállnak a hegytetõre vagy elbújnak egy bokorba azt ott kempelnek hogy jöjjön vki.
Pedig ugye itt a tüzérség még nincs is modellezve, ha lenne Long Tom és hasonlók, akkor sokkal csúnyább dolgok is történhetnének (3km-rõl lõnnék a hangár kijáratát... :D). Hozzá kell szokni, igazából pályafüggõ, hiszen átszedett terepen annyira jól nem lehet használni (ha meglátod, hogy LRM-et indítanak rád, behúzódsz egy épület vagy hasonló fedezék mögé). Ahogy pedig lent is írtam, csapatjátékkal csúnya dolgokat lehet mûvelni az LRM boatok ellen. Ne feled, hogy 300 méternél közelebbi ellenfél ellen semmire se megy az LRM-el...
Egyben az is probléma, hogy az AMS és LAMS haszontalan ballaszttá tenné az LRM-emeket, vagyis meg kellene oldani azt, hogy ki legyen ez is balanceolva. Megoldás amíg fix a loadout, hogy csak pár mech rendelkezik ilyesmivel, így ezek LRM-boat killerek lehetnének...
Az új mechbõl meg remélem lesz legalább egy variáns, amin nincs rakéta és a fegyverei is egységesek (én ezeket csipem, 4 PPC, 6LBL, vagy mediumból a puma 2 mg + 6 med laser verzió).
Ha a hivatalos loadoutokat vennék át, akkor ilyen nem nagyon lenne. Egyébként igen, itt jön ki az, amirõl régebben beszéltünk - a hex-térképen játszott eredeti BT és egy MW játék igényei között elég kicsi az átfedés, ellenben viszont a homogén fegyverzet árt a világnak, és kvázi a játéknak is, hiszen mindig az adott játékstílusnak, pályának és körülményeknek megfelelõ Mech-el indulsz csatába. A világ szerint viszont egy Mech-et normális körülmények között nem lehet csak úgy átfegyverezni két csata között, tehát neked ugyanazzal a Mech-el, ugyanazokkal a fegyverekkel kell harcolni egy aszteroidán (hosszú távú fegyver-heaven) és egy városban (close-combat heaven) is...
Hát, én az LRM-ek ellen örülnék vmi cuccnak, nagyon kiábránditó amikor az emberek csak kiállnak a hegytetõre vagy elbújnak egy bokorba azt ott kempelnek hogy jöjjön vki. Még ha a saját csapatomból csinálja vki, akkor is utálom, mert elõlem lopkodjaa killt - én küzdök meg minden, õ meg hátulról rizikó nélkül gyûjti a pénzt. Rühellem :)
Amúgy tényleg komoly a chat/hack probléma? Naponta játszok 2-3 órát, nem igazán tûnt fel hogy lennének csalók.
Az új mechbõl meg remélem lesz legalább egy variáns, amin nincs rakéta és a fegyverei is egységesek (én ezeket csipem, 4 PPC, 6LBL, vagy mediumból a puma 2 mg + 6 med laser verzió).
Február 25-én jön a következõ update és patch. Tartalmazni fog cheat detectiont valamint a NOvacat-et is szintén 4 variánsban... laserfetre fel. még jó, hogy 75 tonnás heavy tehát max páran fogják tudni megengedni maguknak. (madcat/warhammer kategória)
Elvileg szóról-szóra így csináltam én is, ahogyan leírtad. Nem mûködött. De lesz ideje feldolgozni a accot hétvégéig, most indulok dolgozóba:-). Köszi;-)!
A Gamespy a Bûnös. nekem is csak sokára volt hajlandó megkreálni de ez Crysis bug. Ha egyszer sikerült belépned vele utána mindig sikerül.
Próbálgatni kell elég sokat. Kimész gamespy-ra letöltöd a gamespy comrade-et (nekem csak így sikerült) azon keresztül csinálsz egy accot azzal belépsz utána a játékban is arra nyomsz hogy új accot kreáljon és azt az e-mailt adod meg amivel a Gamespy comrade-ben megcsináltad az accountot. Ezután már be tudsz lépni elvileg ezzel az accountal.
Igen, arra gondolok. De nem hajlandó újat kreálni, olybá tûnik, mintha nem lenne internet-kapcsolatom, holott van. Midig valamilyen hibaüzenettel tér vissza...Asszem, nem a gammával lesz baj, valami más lesz a bûnös. Víruskergetek bõszen elsõ lépésben, a többit majd hétvégén, akkor leszek legközelebb itthon. De azért köszi a választ;-).
Ha arra gondolsz hogy a játékon belül mielõtt belépsz a szerverekhez kér jelszót, akkor ott kreálnod kell egyet bent. Oda nem jó a játék regisztrációja.
Mi a görbe furicska csapott bele ebbe a francos játékba? Hiába kreálok GameSpy ID-t, a játékon belül az istennek se enged be. Próbálkoztam több éves és 1 napos regisztrációval is, hiába. Olvasgattam segítségeket is, hiába. Ötlet?
Ok,köszi a tájékoztatást.
Én este 9-hajnal1 között tolom. Általában 4-5 szerver mindig tele van (szerverenként 12-20 fõ), és ha mondjuk egyet se találsz ahová beférnél és bemész egy új üresre, elég hamar meg szokott telni (valamiért senki nem akar bemenni üres szerverre ha nincs olyan ahová beférne - de ha látnak legalább 1 embert vhol, jönnek mint a fene :) )
Én általában este 7-tõl nyomom, és hajnalig vanak fent olyan 80-100-an. De ez váltózó.
Hali!Nekem az eredeti crysis van meg azon szoktam tolni,de lehet hogy én vagyok fenn rosszkor mert alig van valaki általában,ezért szeretném megtudni mely idõszakokban érdemes felnéznem?
Hát, miért ne lehetne errõl beszélgetni egy topikban. Talán a kevesebb hozzászólás megmenti az esõerdõket? :)
Nem lehetne ezt egy másik topikban? A kutyát sem érdekli a ventri szerver...
azért gond, mert így nem osztogatnak ingyen szervert, úgy mint ventrinél.
Elárulom neked, hogy senkit nem perelnek, mert a régi verziót használja. Ha mégis megtennék, nem magyarba kezdik. Licence nélkül használni valamit már bajosabb, mert ott nem kell hogy a szoftver gyártó pereljen.
Hidd már el hogy nem jókedvbõl használják a 2.14-es ventrit. Nincs az a hülye aki oknélkül régi verziót használ...
"Anyone who provides access to a Ventrilo server that is not version 3.0 is committing fraud."
Cifu - szted az hogy áll meg a biróság elõtt, hogy utólag azt mondják hogy az elõzõleg ingyenes verzió mostantól kezdve fraud? Nem kötelezõ az embernek minden nap látogatni egy cég weblapját...
Ez gyakorlatilag visszamenõleges szerzõdésmódosítás, ami sztem jogilag csak akkor lehetséges ha mindkét fél belemegy (az EULA esetén a user és a cég) vagy legalábbis értesitik a usert. Amikor a 2.14et felrakta vki, akkor az legális volt, sztem olyan nincs hogy egy idõ múlva úgyanazt a verziót csak úgy egyoldalúan illegállisnak kiáltja ki a fejlesztõ.
az lehet hogy illegális, de mégis a ventri szerverek nagytöbbsége ezt a verziót használja, az említett okok miatt. Vagy várom az érveket hogy szerintetek miért nem használják a legújabb verziót.
warezért se kell fizetni mégis illegális..., ennyit errõl :)
Vagy mit gondolsz a legtöbb ventri szerver miért 2.14-es?
Még egyszer hangsúlyoznám: illegálisan szolgáltatott ventri szerverek.
"Anyone who provides access to a Ventrilo server that is not version 3.0 is committing fraud.
Since all official licensee's are required to run the latest 3.0 Pro servers then any hosting company providing you access to an older version of the server is subject to legal action and punitive damages. This will include, but not limited to, contacting all state / federal law enforcement agencies and requesting their assistance in a fraud investigation. If they are outside of the United States then their respective countries / jurisdiction law enforcement agencies will be contacted."
Magánfelhasználásra otthonról, de egy host 1db 512 slotos szervert futtathat maximum ingyé (vagy lehet hogy több szervere is lehet de max 512 slot tuti). TS2-nél max 10 szerver max 100 slottal van ingyenesen. Attól hogy ventrit nem lehet futtatni attól még mindig ingyenes a licenc, azaz nem kell érte fizetni. Vagy mit gondolsz a legtöbb ventri szerver miért 2.14-es? Elég sok ventrire jártam régen xp-vel, mind 2.14-es volt, pedig vol újabb. Mummble meg nem volt jó nekem, haver nem hallja hogy beszélek pedig érzékeli a hangot mert voice activationra reagál, abból is tudtam volna ingyen szervert.
#535: tudok róla, van is ts3 szobám, egy rendes szerveren mint már írtam.
win7-el is jó ha ventrilo fix v2-t teszitek fel , majd vista sp2 kompatibilitásra állítjátok
Próbáltam, nem jó...
Tényleg nem tudom, miért ragaszkodnak foggal-körömmel még mindig sokan az õskövület, három éve nem fejlesztett Ventrilo 2.x-hez, ha vannak jobb, modernebb és folyamatosan fejlesztett alternatívák, mint TeamSpeak 3 vagy Mumble...
aki nem akar ts3-at annak itt van ventri is Ventri (2.14): h4.hu port: 41930 win7-el is jó ha ventrilo fix v2-t teszitek fel , majd vista sp2 kompatibilitásra állítjátok
ts3 mechwarrior szoba:
addres: s1.h4.hu port:9987
.:MaGneTik:. szobán belül MWLL szoba Ide jöhettek ha játék közben beszélgetni akartok, és ventrivel ellentétben ts3 win7 kompatibilis :) Remélem minél többen használjátok :) Ha kell csinálhatok eredetis szobát, meg akiknek nincs meg az eredeti azoknak is 1-et.
Elnézést, ezek szerint félreértettem, azt hittem az egy plusz valami az új MW mellett...
Az MW3015 ahogy lent is írták, a topic témáját nyújtó játék lenne, ennek jött ki a videója tavaly nyáron. A 3015 azért került hozzá a nevéhez a rajongói topicokban, hogy így különböztessék meg az eddigi MW játékoktól, és azért 3015, mert ebben az idõszakban játszódott volna ez a játék.
ehh, volt egy visses lövésem, arrovIV-vel lõttem egy mechra, és a gyerek meg pont a mech tetején állt mikor eltaláltam, azt sem tudta mivan :D Írta, hogy felugrott a mech tetejére, és durr XD
Van valami hír az új mw-ról?
A Bombák elvileg gravitációs íven repülnek. ezért szokták zuhanva dobni õket. Úgy alegbiztosabb
A Thunderboltok pedig vagy Narc jelre mennek vagy pedig oda ahova célzol oldáskor.
Próbált már valaki Aero-val bombázni? Én tegnap egész végig csak aero-ztam, de a bombavetés nem megy. Egyszer volt egy baromi mákos dobásom amikor 3 embert is leöltem vele, de utána már egyszer sem sikerült. Próbáltam a célpont elé, mögé meg rádobni, de nem nagyon akart senki sem belehalni, még sebzést sem adott sokat. Nem igazán értem most, hogy akkor a célponthoz képest hova kéne dobni.
Nézegettem a Thunderbolt rakétákat is, úgy vettem észre hogy azt is csak viszonylag közelrõl lehetett hatékonyan elegedni és még érdemes rajtahagyni a célkeresztet is a becsapodásig. Volt egy dupla telitalálatom egy Vulture-ba, amikor ütött akkor nagyot ütött a rakéta.
:-). Már csak gépet kell cserélnem hozzá, a jelenlegi nem éppen Crysis-álló. Letérdel tõle szegény, már lehet a bejelentkezõ képtõl
Az MWLL bétához jelenleg a sima Crysis kell, a Warhead-del önmagában tudomásom szerint nem megy. A jövõbeni tervek terén van olyan elképzelés, hogy majd az 1.0-ás MWLL-t átportolják a Warhead-re.
Salut! Még a talpammal is tapsikoltam örömömben, mikor rábukkantam a MWLL-re! Most töltöm a bétát, a kérdésem a következõ: szerintetek melyiket érdemes megvenni, a Crysis-t vagy a Crysis:Warhead-et? Tisztán csak a MWLL miatt veszem meg az egyiket közülük, a szempont a jövõbeni multizás orrvérzésig. Gondolom, ebbõl a szempontból jobb választás a Warhead (meg persze azért, mert magyarok csinálták) a jobb netkód miatt. Vagy rosszul gondolom? Ejj, azok a régi szép MW4 Vengeance-es idõk, be szépek voltak....Ti játszottatok vele, vagy csak én vagyok ilyen vén fasz?
A siker átka, hogy az MWLL oldala lehalt, mivel túllépték a letöltési határt... :S
Nahát én akkor mindig megtalálom ezeket a bázis lerohanokat, mert most a sivatag pályán a Clan-osok parádéztak a mi hangárunkban, nem kint elõtte. Épp mentem volna ki egy Lrm mech-el, eddigre kilõtték a társaimat és engem meg vissza szoritotak a hangárba. Volt egy Atlas, Mauler, Catapult, Awesome és egy Shadowcat ja és kint egy Madcat. Bele telt egy-két percbe mire kivégeztük õket.
multkor lammaer-al játszottam, széteszedett egy mechet, aztán ment bázisra javítani, nyomában egy ba-val, az én mechemen meg arrovIV(az ami 3km-rõl föntrõl támad ugye? :D) volt csak. Leállítottam a mechet, kiszáltam, és két rakétéval elintéztem a ba-t XD
B.A.-k nagyon lassan regenerálódnak. 2 lövés között biztos nem.
60 másodperc (csaknem) nulláról fullra, ha mozognak, 40 másodperc, ha nem mozognak. Én itt viszont két találatról beszélek, mert a folyton ugráló és mozgó B.A.-kat egy másik B.A.-val sem könnyû eltalálni. :)
Nem könnyû ám a BA-val sem játszani. Mindenki azt hiszi, hogy a BA akkora Overpower. Pedig nem nagyon. Small laser és AC2 kivételével oneshottolni lehet õket bármivel. Csak el kell találni.
Ez a "csak el kell találni" a probléma. A tapasztalatom szerint az egyetlen biztosabb megoldás az LBX20, de még az sem tökéletes, lévén egyfelõl szinte folyamatosan a levegõben vannak, így elé kell tartani, másfelõl pedig ha az orrod elõtt ugrálnak, akkor a célkereszt becsap. Irtó "mókás", amikor Demolisher B-ben ülve egy szál B.A.-val vérre menõ küzdelmet folytat az ember, mert még 2db LBX20-assal sem garantált, hogy el tudod kapni a nyomorultat... A "legjobb" megoldás, ha megpróbálsz távolságot lopni, és miközben jön feléd, úgy kapod el. Itt a probléma csak annyi, hogy a B.A.-nak ehhez hülyének kell lennie, mivel a gyakorlott B.A.-s folyamatosan 5 centire ugrál tõled, és lazán képesek tartani a lépést az eléggé lomha Demolisherrel.
sokadrészt pedig még nincs minden funkció kész. a BA-k és LRM mechek azért tûnnek ennyire OP-nak mert sokminden nincs még kész amit terveznek a rendszerbe.
B.A.-k nagyon lassan regenerálódnak. 2 lövés között biztos nem.
Nem könnyû ám a BA-val sem játszani. Mindenki azt hiszi, hogy a BA akkora Overpower. Pedig nem nagyon. Small laser és AC2 kivételével oneshottolni lehet õket bármivel. Csak el kell találni. ÉN BA-ként szinte mindig megdöglök kivéve, ha egy mech is rátámad a célpontomra.
A BA-k nagyon jók figyelemelterelés céljából és fõleg az assault/heavy mechek ellen valóak. Small/medium mechek ízekre tudják szedni õket mert gyorsabbak és meg tudják választani a harcba bocsátkozás körülményeit.
sokadrészt pedig még nincs minden funkció kész. a BA-k és LRM mechek azért tûnnek ennyire OP-nak mert sokminden nincs még kész amit terveznek a rendszerbe.
És igen miután ez egy mod ezért toál ingyenes lesz. csak Crysis és Crysis warhead kell hozzá (a véglegeshez majd).
Viszont van a fõoldalon egy donate gomb amihez a hozzájárulást szívesen veszik a fejlesztõk.
Hát én egy fél megoldást látok rá. Mégpedig aki mech-be akar szállni az csak olyan B.A vehet fel amin csak J.J. van és max. védekezésként a Light Lézer Így tud katapultálni és visszamenni a bázisra slusz. A másik teljes fegyverzet + gránátok, és gyors mozgásként valamilyen csapatszállító. És az elején választhatsz a kettõ közül. És ezt meg is tudnák oldani a programozok, szerintem nem jelentene túl nagy plusz munkát.
A másik ez egy Mod ami ugye azt jelenti hogy a teljes verzióért sem kérnek majd pénzt?
A baseraping elsõ sorban a csapattól függ, ha az egyik csapat sokkal többen van (3-4 ember) vagy sokkal jobb játékosokból áll, akkor könnyen elõfordulhat, hogy beszorítják a bázisra a másik oldalt. A másik fele a pályából adódik, a Sandstorm pályán a Klánosokat kicsivel könnyebb beszorítani, ez tény. Ugyanakkor az is, hogy ha jó a Klános csapat, akkor nem lehet õket beszorítani, lekapcsolt radaros Shadowcat-ekkel, falkában rohanják le az IS csapatot, és eléggé szép ritkítást végezhetnek közöttük.
A baseraping egyébként szerintem jelenleg a kisebb probléma. A nagyobb probléma az, hogy a B.A.-k zavaróan erõsek, és bosszantóan nehéz kilõni õket, így pedig ha a nyakadba ugrik 3-4 B.A., esélytelen vagy. Ennél már csak az a kiábrándítóbb, ha B.A. párviadal folyik, és a két nikkelbolha perceken át JJ-zik folyamatosan, miközben hol-hol eltalálják egymást, de mire a második lövés bemenne, újra regenerálódnak, tehát egy végtelen ideig elhúzódó rémálom lesz belõle.
A beszorítós játék mostanában terjedt el jobban, de azért ritka. És csapat függõ, volt hogy az egyik csapattárs szolt hogy húzódjunk vissza, és engedjük õket kijönni. De vannak direkt akik ebben élik ki magukat, én ilyenkor másik szervert keresek (itt estétõl van 5-6 teli és néhány ahol 10-12-en vannak) akármelyik oldalon is vagyok, mert unalmassá válik a játék.
Mármint a részeges videó idióta, mielõtt bárki félreértené :)
Ez a beszorítósdi mennyire gyakori - épp most adtam le a rendelést egy origi crysisra, hogy be tudjak menni jó teli szerverekre, hátha ott kiélhetem sunnyogós hajlamaimat (bár a tunngle szerveren is toltunk megint 4vs4-et, ha igy halad hamarosan lesz full szerver :) )
Legyen benne az eredeti board gameben vagy sem, nekem borsódzik a hátam a BAktól. Nem is tudom, egy BA az by default BA es nem tudna mechet vezetni, nem? Legalábbis a regényekbõl nekem ez jött le.
A halálom amikor végre meggyapálom a csávót, és ahelyett hogy meghalna a felrobbanó mechje lángjai közt, jön azt buzerál BAként. Hát milyen mechwarrior az ilyen ? :)
Én még mindig úgy valom hogy a "B.A.-ra a csapat munka a lényeg, hogy nem mész el egy társad mellet ha látod hogy küzd egy gyalogossal hanem segítesz." ahogy a battletech-ben is csinálják.
A fõ baj az hogy most már kezd unalmas lenni a bázisba beszorításos játék, a sivatagos pályán rendszeresen beszorítják a Clan-osokat. Én ha oda megyek nem is választom a Clan -os oldalt, de így meg unalmas lesz a játék.
Ja és találkoztatok már más pályán hasonlóval mint a Clearcut pályán a hegy tetején lévõ részeggel: link