Na kicsit toltam még tegnap (2-3 órát egyfolytában).
Végre egy Olyan MW amire vágytam. A látótáv optikai zoommal kb 2 kilométer (ha tiszta az idõ a pályán). ArrowIV-es Catapultal vagy heavy gaussal szerelt hollanderrel írtottam:) Az ArrowIV számára az elementálók taggelték az enemy-t (kb 400 m a tag hatótávja de utána minden hatótávban lévõ raketa oda megy csak arrafelé kell kilõni) vagy pedig LRM-el ugyanez. Lehet vinni aknát ami felragad a mech vagy a tank oldalára 3-4-el szét lehet kapni egy mechnek a szekcióját.
Az elementálnál idegesítõbb nincs. 90 tonnnás Madcat MKII-ben egy elementál úgy táncolt körbe, hogy kellett egy kis helpet kérnem egy tanktól, hogy kapja le rólam:)
Javításra lõszertöltésre a bázison van lehetõség ami nagyon mókás hiszen az elveszett fegyvert per szekciót nem töltik vissza csak az armor-t. Lehet szekciót célozni és criteket osztani. (nincs is jobb a right és left torso nélküli Vulture kinyírásánál).
Szóval tetszetõs szép hangulatos na és játék közbenváltozik a napszak ha elhúzódik a mecss. ECM-es vagy Passive radaros móka szimulálva van tehát este lekapcsolt fényekkel passive radarral 3 heavy támadta a bázist jó móka volt megtalálni õket ki kellett zavarni az elemnetálokat, hogy nézzenek körül:)
nekem eddig tetszik:) csak több pálya meg mech kell belé és nagyon jó lesz ez a mod (vagyis eddig is nagyon jó csak még jobb lesz)
Így is alapról kellett mindent megcsinálniuk, AI meg történet még legalább egy évig készült volna. Jó lesz ez, csak videókártyát kéne vennem, mert az 1950pro-mnak nem tetszett már a Crysis demoja sem :) 1024*768-low-on meg nem fogok kínlódni.
Nem akarnak AI programozással bíbelõdni. Ezért nincs single player meg co-op mód.
Meg tegyük hozzá tök ingyenes az egész!! (a Living Legendsrõl beszélünk ugye)
Steamen 16 euroért kapható Crysis és Crysis Warfare egyben. vagy cd galaxisban 1900 ft darabja ha nem akarod minkettõt megvenni habár most még a beta crysis alatt megy a végleges crysis warfare alatt fog menni.
Na kipróbáltam a Living Legendset. meg igy beta 3 állapotában is ér annyit mint anno az MW4.
Eléggé fos öreg gépem van a crysis-hoz (4200+-os AMDX2 és egy 512-es 8800GT+ 2 giga rammal kiegészítve 64 bites Windows7-en) nem volt játszhatatlan a 32 fõs multi.
Ráadásul a tank és az elemental (Battle Armor) warfare miatt mókásabb mint a mechwarrior valaha volt.
És gyönyörûen megcsináltak a gépek. kár, hogy nem sok video látott napvilágot ahol harcolnak is az elementálokkal a mechek... érdekesnek tûnik feltétlenül.
Ez nem az eggyetlen mod, még készülget a Battlemech Hanger.Ez a mod a Battlefiled 2142-õt alakítja át:). A honlapukon van is egy számláló ,ami majd ha letelik akkor kiadják a bétát.
Egy Crysis MOD, amit már vagy két éve hegesztenek. Jelenleg az AT1 mellett ez az egyetlen "élõ" Mechwarrior Mod/Játék cuccos. A videók alapján érdekes lesz.
Persze gyakorlatilag semmi újdonság, inkább afféle ötletbombák, hogy miket lehetne belerakni a játékba, milyennek kellene lennie a cikkíró szerint.
Akkor már csak át kell passzírozni a vízfejeken az engedélyt és mehet a móka.
nem azt mondtam hogy nem mûködik, hanem csak azt hogy instabil, illetve iszonyat szarul fut (indulásnál sokat tölt, illetve eléggé nonreszponziv az egész), valahogy "amatõrnek" érzõdik az egész nekem nagyon, és negatív értelemben amatõr-nek sajnos, de persze ettõl még mûködni mûködik :)
mw4 free témával kapcs:
The Mechwarrior4 FREE release is still currently to be announced. MekTek had hoped to gain permission for the release while visiting Smith and Tinker, Inc. in Seattle this week. However, we have learned that Microsoft has endured several administrative changes which currently impede the release. The good news, however, is that a meeting to finalize the release is scheduled near the American Thanks Giving Holiday. Smith and Tinker said that it will only take 1-2 more days before permission is granted. From MekTek, we are happy to report that the release is ready and awaiting permission to push that big shiny green release button at MekTek headquarters.
Az MTX tökéletesen mûködik jelenleg. Az AT1 is korrekt kis dolog, ha a méretét és a körülményeket figyelembe vesszük. Ráadásul hamarosan érkezik az MWLL, tehát azért nem vagyunk MW hiányban, még akkor sem, ha az ingyenes MW4 továbbra sem tudni mikor szabadul ránk.
az mtx nekem személy szerint nagyon nem jött be, vagy legalábbis még iszonyat béta és iszonyat instabil, igaz én még közvetlen akkor próbáltam amikor kijött, azóta lehet jobb :)
Hírek! Ha nem is pont olyanok, mint amikre vártunk. Elõször is a MekTek.Net kihozta az MTX szoftvert, ez kb. ugyanaz, mint a Steam, egy programok letöltésére (és feltöltésére) szolgáló kliens, ami egyben kommunikációs és multi-játék platform is (tehát meg tudod nézni, hogy a regisztrált haverjaid merre játszanak éppen). Jelenleg csak az AT1 legújabb bétájával lehet játszani, ezt amúgy is érdemes csekkolni, noha látszik, hogy félig kész, de van benne normális Mechlab, pár pálya, és összeállítható "dropzone". Küldetések, multi és ilyesmik még nincsenek, viszont a játékban lévõ zenék a Mechwarrior 2 zenéi és a Mech "hangjai" is ugyanazok, úgyhogy én órákon át elvoltam vele, már csak a hangulat miatt is (a játék kvázi az MW2 irányítását, opcióit viszi tovább), ráadásul az egész mindössze 178 Mbyte. Feltehetõen az MTX-en keresztül lesz elérhetõ az MW4 pack is.
A másik dolog, hogy a MekTek.Net-es srácok egy exkluzív interjút csinálnak a Mechwarrior 3015 készítõ csapattal, a MekTek fórumban fel lehet tenni javaslatokat, milyen kérdéseket tegyenek majd fel, és ha hazaérnek, természetesen kirakják az interjút. Egyébként innen látni mennyire vadóc kis csapat ez, a cirka 1500$-os utazási költséget ugyanis zsebbõl fizetik, hogy eljussanak Vancouverbe... :)
Nagy hallgatás van, mert továbbra sincs tisztázva, mit is lép a Smith & Tinker (plusz Catalyst game) és a Piranha games a Harmony Gold jogi lépésére. Ugyebár a Harmony Gold leszedette az IGN oldaláról a trailer videót, és megtámadta a bíróságon a S&T/Catalyst céget, mivel a Macross/Robotech anime Tomahawkjától származó Warhammer 'mech szerepel benne. Lévén anno a FASA elvesztett egy ilyen pert már 1996-ban (az Unseen 'mech-ek megjelenése), a következmények sejthetõek. Az S&T és a Catalyst nyílván megvárja a bírósági döntést és/vagy kiegyezik a Harmony Gold-al (nem túl valószínû, de opcióként ott van, a Harmony Gold amúgy elég decens jogi ellenfél, a mai napig nem forgalmazzák a késõbbi Macross cuccokat amerikában (Macross 7, Macross Zero, Macross F) mivel a 'Macross' név USA-ra vonatkozó licencét a HG megvette anno a Macross SDF szériával együtt. A japánok megpróbálták megtámadni ezt, de a jogi anyázás vége az, hogy nincs továbbra se tisztázva a helyzet - a Macross név joga miatt azonban a Harmony Gold-ot nem tudják megkerülni. Szóval a HG valószínûleg keményen a S&T és a Catalyst tökére lép ismét.... Miután nagy kuss van a témában, valószínûleg nem alakulnak jól a jogi küzdelemben a dolgok, így viszont kellemetlen helyzetben találja magát az S&T és a Piranha games a Mechwarrior miatt... Ha el is készül, az Unseen Mech-ek, mint a Warhammer, feltehetõen nem lesznek benne. Mivel azonban a legtöbb "normálisan" kinézõ 3015-ös Mech Unseen, vért fognak izzadni, amíg ebbõl kihoznak valami eladhatóan desingolt játékot...
Minden estre a Smith & Tinkernek eddig két megmozdulása volt, és mindkettõ balul sült el. Az elsõ a Mechwarriorban az Unseen Mechek visszahozása (a Cataclyst-al együtt követték el eme jócselekedett), a nélkül, hogy tisztázták volna a jogi helyzetet. A második pedig az MW4 ingyenes elérhetõségének bejelentése - amelyrõl a MekTek.net ugyanakkor értesült, amikor a mindenki más.
Ha már valakire rátespálom ezt a dolgot, akkor csak tartozom annyival, hogy küldök egy e-mailt legalább elõtte, tisztázni a helyzetett, megbeszélni a mikéntet és hogyant, stb. Kiváncsi leszek, hogy fogja a Mektek.net megoldani a szerverkérdést is, hiszen ha jól veszem ki, gyakorlatilag az adományokból tartják fent az egészet, tehát ha õk lesznek a tárhely is, akkor bizony csúnyán le fognak halni az elsõ idõkben... :S
szvsz erõsen "when it's done" kategória, amiért nem is lehet õket hibáztatni tekintve gondolom egy petákot se kapnak a melóért, még õk örülnek hogy csinálhatják :)
Multhét hétvégéjére igértek,de sajna apróbb probléma támadt az update-elõ programmal,ami az egyik ujdonság lesz.Ha minden jól megy akkor a héten vagy a hétvégén már kiadják.
Sajnos semmi új hír a Mektek.net oldalon ezzel kapcsolatban...
RoboTech = The Super Dimension Fortress Macross + The Super Dimension Cavalry Southern Cross + Genesis Climber Mospeada , aztán õk sírnak, hogy lenyúlták a designt, szánalom, golyót nekik :\
Ha valakik szólhatnának érte, akkor azok, akik az EREDETI Macrosst csinálták :\
Hiába mókás, õk anno tejeltek a Japánoknak a jogokért, úgyhogy nekik van jogalapjuk pattogni. Inkább az a nevetséges hogy a Smith & Tinker és a Cataclysm képtelen volt tanulni az egykori esetbõl, és másodszor is nyaltak a fagyiba egyett...
Pont errõl beszéltem, hogy ezért lett LOSTECH a Warhammer anno. Ha változtatnak a dizájnon az már rendben van (ezért legális a Warhammer IIC.)
Útálom, hogy ilyen faszságokba is belekötnek.. ahelyett, hogy rájönnének arra, hogy egymást népszerûsíthetik a játékok. (nem mintha olyan kúrva sok Robotech/Macross játék jönne PC-re vagy konzolra...)
Az új, Piranha Bytes által fejlesztett Mechwarrior játék körül máris gondok vannak. A múlt hónapban kiadott kissé slampos Mechwarrior 5 trailert a Harmony Gold nevû médiacég leszedette az IGN oldalairól. A Kotaku beszámolója szerint még a kilencvenes években a Mechwarrior és a BattleTech örömmel lenyúlt néhány mechet a japán Macross sorozatból, amely most amerikában a Robotech trilógia elsõ részét képezi. A Robotech jogokkal felvértezett Harmony Gold ezt nem tûrhette, így pert indított, melynek eredményeként a BattleTech megértette, hogy nem szép dolog másét eltulajdonítani és egegyeztek, hogy a jövõben csak a saját mech dizájnjaikat használják, nem emelnek többet a Macross/Robotech-bõl. A Harmony Gold most azért távolíttatta el az IGN-rõl a játék trailerét, mert az abban szereplõ piroska (szenvedõ alany) mech nagyon hasonlít a Macross féle Destroid Tomahawk nevû mechre.
Azért a videó alapján nem merõben más. Volt már 3025 érás MW játék (MW2: Merc), ami újdonság az az RPG skill elemek, illetve nem tudni mi a helyzet a MechLab-al...
Na ez egyértelmûen egy vélhetõen új sorozat elsõ része lesz, már a tervek alapján. ( bár elég magas elvárások vannak a lehendõ kiadóval szemben, de reméljük azért megegyeznek eggyel) Az meg hogy sikerül egy jó szimulátort csinálni úgy, hogy közbe szerepjátékos beütései is lesznek majd kiderül. A dátum 3015 adja hogy ritkaság számba fog menni a Mechek és az alkatrészek is. És az is hogy nem lesznek Klánok se Klán Mechek( se technologia) De a fejlesztõk kezében ott a lehetõség, hogy nem kell igazodni az elõzõ részekhez.(tehát az MS baklövéseit is feledhetik) A helyszín egy bolygó Deshler, pedig egy kis helyre szorítja a játék teret, amit ügyesen kell felépíteni, hogy változatos legyen. (hisz egy több csillaghalmazból álló univerzum a B.tech világa) A Davion-házhoz hû család leszármazotjaként kell harcolni a családunk megölõi ellen.( nem kis politikai kavarás mellet) A szereplõk kidolgozotsága is fontos szerepet kap a játék fejlesztésénél. Minden karakternek meg lesz a maga célja, ami egyedi harcmodort és hozád való viszonyt is befolyásolja.
" AZ egymás ellen való kis létszámú csaták nemhogy nem látványosak, de baromi uncsik is" Ha mindenki megy a saját feje után úgy egész biztosan.... Sokkal élvezetesebb csaták fûzõdnek a kis létszámú lövöldékhet mint azokhoz mikor nagy létszámú össznépi pofozkodás megy mikor mindenki megy a húsdarálóba vagy egy helyen ugrálgat jumjettel és várja hogy arra tévedjen valaki.
Alapból 4 fõs csapatokkal toltuk szingliben is. Az egy osztag. Mondjuk ha engedne több 4 fõs osztagot operálni a terepen, az nem vonlna rossz. Csak legyan sok-sok bopt és legyenek intelligensek és jól scripteltek, hogy legyen nagyszabású az akció.
Mint Star Wars Battlefront-ban, vagy Battlefield 1942-ben, vagy az Unreal Tournament-ekben. CSak úgy van értelme, hogy minima 64-64-ne küzdenek minden oldalról. Úgy 10-20 ember is jól mulat, meg 4-6 is, mivel a botok kiegészítik a csapatot.
Manapság viszont basznak erre és egyre kevesebb AI-s játék van. SÕT a LAN opciót is írtják ki a gammákból, márpedig csak onlány üzemmód az gáz.
Ebbõl a szempontból pedig nagy elõny, hogy alapból Co-opra szánják az új MW játékot. Csak az bánt, hogy csak 4 emberesre... a L4D esetén is az volt a gáz, hogy összejöttünk 5-en, 6-an, és akkor jött az, hogy ki maradjon ki. :(
Mert még mindig nem értitek. AZ egymás ellen való kis létszámú csaták nemhogy nem látványosak, de baromi uncsik is. Elmondtáttok miért. Ezért szeretem(jük) a kooperatív módokat minden gammában. Képzeljétek el, mikor lehetetlen küldetéseknek és elképesztõen népes csatáknak lehet nekimenni egy igen korlátozott tonnaszámú és felszereltségû csapattal. Nos ott mindent bele kell adni, apait anyait. Az az igazi taktikai MW játék, mikor le kell rohannni egy bolygót/várost/megerõsített települést/hadoszlopot, nem pedig az amikor nyílt terepen 3 tetves mech üldöz 3 másikat... Áhhh...
Klánban mi úgy szoktuk hogy elosztott csapat 3v3 4v3 5v4 ahánan vagyunk és megadott fix tonna alosztva teszem azt pl 250 és lehet megbeszélni ki mit hoz és no respawn. Na úgy rohadt jó meccseket lehet játszani.
nyilván lehet, de sajnos a tapasztalat azt mutatja hogy anno amikor ilyesmit probáltunk meg shu-sokkal ált a vége mindig az lett hogy négyen öten kergettük egymás "fun" mechekkel a nagy mapokon amíg meg nem untuk..., ami jópofa egyszer kétszer de azért nem "rendes" játék sajnos, mindenesetre ezt remélhetõleg majd az új rész valahogy kiküszöböli :)