azért tegyük hozzá, hogy az hogy ezt elbaszták nem azt jelenti hogy nem is lehetne kibalanceolni..., igazából azon kívül hogy nem volt túl közel az eredeti szabályokhoz a balance teljes hiánya volt a fõ probléma amit azrét meg lehet oldani ha kellõ figyelmet fordítanak rá...
amugy az lrm kb az mw4merc elsõ patchéig volt használható emlékeim szerint, onnantól az ams és a lams olyan erõs lett hogy akár ki is vehették volna az egész játékból mert értelmét vesztette...
és igen amúgy mw4 multi kódja nagyon ott volt a szeren, talán a mai napig az egyik legjobb amivel találkoztam ilyen téren..., nekem még modemmel is relative tûrhetõen ment, mai játékok meg csúcsnettel is ha már 50 a ping haldokolnak..., mw4ben anno 100-200as pinget szinte meg se lehetett érezni még...
Pontosan, az MW4 egyetlen hatalmas dobása a normális netkód volt, ami persze viszonylagos, én ha jól rémlik ISDN-en játszottam, hát az már haldoklott 16 fõs szervereknél. De sajnos itt kb. le is lehet zárni a pozitívumok listáját.
Ha kijön az MW4 ingyen, akkor valószínûleg megnézem a Mektek.net-es packeket, de kb. ennyi. :S
Én is csak pár hónapig játszottam multiban, ahogy írtam is, a szörnyen kivitelezett balance miatt hamar rá lehetett unni a játékra (semmi sem kényszerített arra, hogy változatosabb fitteket szerelj a Mech-edre, stb.
A világ nagy kedvencem (ismét: cirka 3055-ig, szódával 3060-ig), de a játékokkal egy ideje nem játszottam. Ha kijön az MW4 pack, akkor persze semmi akadálya, hogy ránézzek egy kicsit komolyabban. :)
azért tegyük hozzá, hogy az hogy ezt elbaszták nem azt jelenti hogy nem is lehetne kibalanceolni..., igazából azon kívül hogy nem volt túl közel az eredeti szabályokhoz a balance teljes hiánya volt a fõ probléma amit azrét meg lehet oldani ha kellõ figyelmet fordítanak rá...
Hát igen, valamilyen szinten törekedtek rá, lásd pont-rendszer, hogy legyen értelme legalább kisebb Mech-ekbe is ülni, de ez édeskevés volt. :S
amugy az lrm kb az mw4merc elsõ patchéig volt használható emlékeim szerint, onnantól az ams és a lams olyan erõs lett hogy akár ki is vehették volna az egész játékból mert értelmét vesztette...
hát ligákban balanceot olyasmikkel próbálták javítgatni hogy nem lehetett crosstech, meg bv alján kellet lanceot építeni nem tömeg alapján (ami ugye nyilvánvaló baromság alapból), néhol még forced stock mech is volt, meg hasonlok, de sajnos ezek vagy nem lettek soha népszerûek, vagy nem sokat javítottak a helyzeten, és tény, sajnos ilyen megoldásokkal nem sokat lehet javítani ha alapvetõen a torka véres az egész balancenak
Nincs tapasztalatom e téren, de felteszem azon nem tudtak javítani, hogy pl. UAC2-est, UAC5-öst, SRM-2-est senki sem rak fel... stb. Egyszerûen van egy maroknyi fegyver, amivel lehet valamit kezdeni, és egy nagyobb adag, aminek nincs semmi értelme... :S
hát ezeken a forced stock mech-el lehetett "segíteni", de igazából az az opció sose lett igazán népszerû sehol
a másik fõ gond ugye az volt hogy az is fegyvereket gyk senki se használta, mert a klánosokhoz képest sehol se voltak, ami ugye nagyjából stimmel is, csak ugye azért batteltechben rengeteg olyan dolog van az IS házak "mellett", amiket mw4-ben nemigen modelleztek le meg kétséges is mennyire lehet...
pl a klánok harcmodorára vonatkozó korlátozások , c3, a klánok minimum bv bevetésére törekvõ licitálásuk, stb... ezek nagy részét szvsz public szerveren kb nem is lehet lemodellezni sehogy, max ligában... :/
Itt jön elõ az, hogy a jó netkód nem sokat ér, komolyabb szerveroldali beállítások kellenének (tonnakorlátozás oldalanként, fegyverkorlátozás beállításának lehetõségei és a többi), bár õszintén szólva nem tudom, hogy milyen opciók voltak már MW4-ben. :()
ezek mind megvoltak, de sajnos publicon ez szart sem ér tekintve hogy ahol komolyabb korlátozást beállítasz az a szerver üres lesz, ahol meg no heat, meg unlimited ammo van ott meg annyian vannak hogy bejutni is lehetetlen..., sajnos a mainstream itt is eléggé beüt... :/
majd ha kijött ingyé' itt kitesznek a hozzáértõk valami balanszolt lores beállítást (limitek, etc), és aki innen kreál esetleg szervert, az azokat használja :) azért vannak itt elegen szerintem :S esetleg lehet hívni ismerõsöket...
nyilván lehet, de sajnos a tapasztalat azt mutatja hogy anno amikor ilyesmit probáltunk meg shu-sokkal ált a vége mindig az lett hogy négyen öten kergettük egymás "fun" mechekkel a nagy mapokon amíg meg nem untuk..., ami jópofa egyszer kétszer de azért nem "rendes" játék sajnos, mindenesetre ezt remélhetõleg majd az új rész valahogy kiküszöböli :)
Klánban mi úgy szoktuk hogy elosztott csapat 3v3 4v3 5v4 ahánan vagyunk és megadott fix tonna alosztva teszem azt pl 250 és lehet megbeszélni ki mit hoz és no respawn. Na úgy rohadt jó meccseket lehet játszani.
Mert még mindig nem értitek. AZ egymás ellen való kis létszámú csaták nemhogy nem látványosak, de baromi uncsik is. Elmondtáttok miért. Ezért szeretem(jük) a kooperatív módokat minden gammában. Képzeljétek el, mikor lehetetlen küldetéseknek és elképesztõen népes csatáknak lehet nekimenni egy igen korlátozott tonnaszámú és felszereltségû csapattal. Nos ott mindent bele kell adni, apait anyait. Az az igazi taktikai MW játék, mikor le kell rohannni egy bolygót/várost/megerõsített települést/hadoszlopot, nem pedig az amikor nyílt terepen 3 tetves mech üldöz 3 másikat... Áhhh...
Ebbõl a szempontból pedig nagy elõny, hogy alapból Co-opra szánják az új MW játékot. Csak az bánt, hogy csak 4 emberesre... a L4D esetén is az volt a gáz, hogy összejöttünk 5-en, 6-an, és akkor jött az, hogy ki maradjon ki. :(
Alapból 4 fõs csapatokkal toltuk szingliben is. Az egy osztag. Mondjuk ha engedne több 4 fõs osztagot operálni a terepen, az nem vonlna rossz. Csak legyan sok-sok bopt és legyenek intelligensek és jól scripteltek, hogy legyen nagyszabású az akció.
Mint Star Wars Battlefront-ban, vagy Battlefield 1942-ben, vagy az Unreal Tournament-ekben. CSak úgy van értelme, hogy minima 64-64-ne küzdenek minden oldalról. Úgy 10-20 ember is jól mulat, meg 4-6 is, mivel a botok kiegészítik a csapatot.
Manapság viszont basznak erre és egyre kevesebb AI-s játék van. SÕT a LAN opciót is írtják ki a gammákból, márpedig csak onlány üzemmód az gáz.
" AZ egymás ellen való kis létszámú csaták nemhogy nem látványosak, de baromi uncsik is" Ha mindenki megy a saját feje után úgy egész biztosan.... Sokkal élvezetesebb csaták fûzõdnek a kis létszámú lövöldékhet mint azokhoz mikor nagy létszámú össznépi pofozkodás megy mikor mindenki megy a húsdarálóba vagy egy helyen ugrálgat jumjettel és várja hogy arra tévedjen valaki.
Na ez egyértelmûen egy vélhetõen új sorozat elsõ része lesz, már a tervek alapján. ( bár elég magas elvárások vannak a lehendõ kiadóval szemben, de reméljük azért megegyeznek eggyel) Az meg hogy sikerül egy jó szimulátort csinálni úgy, hogy közbe szerepjátékos beütései is lesznek majd kiderül. A dátum 3015 adja hogy ritkaság számba fog menni a Mechek és az alkatrészek is. És az is hogy nem lesznek Klánok se Klán Mechek( se technologia) De a fejlesztõk kezében ott a lehetõség, hogy nem kell igazodni az elõzõ részekhez.(tehát az MS baklövéseit is feledhetik) A helyszín egy bolygó Deshler, pedig egy kis helyre szorítja a játék teret, amit ügyesen kell felépíteni, hogy változatos legyen. (hisz egy több csillaghalmazból álló univerzum a B.tech világa) A Davion-házhoz hû család leszármazotjaként kell harcolni a családunk megölõi ellen.( nem kis politikai kavarás mellet) A szereplõk kidolgozotsága is fontos szerepet kap a játék fejlesztésénél. Minden karakternek meg lesz a maga célja, ami egyedi harcmodort és hozád való viszonyt is befolyásolja.
Azért a videó alapján nem merõben más. Volt már 3025 érás MW játék (MW2: Merc), ami újdonság az az RPG skill elemek, illetve nem tudni mi a helyzet a MechLab-al...
Az új, Piranha Bytes által fejlesztett Mechwarrior játék körül máris gondok vannak. A múlt hónapban kiadott kissé slampos Mechwarrior 5 trailert a Harmony Gold nevû médiacég leszedette az IGN oldalairól. A Kotaku beszámolója szerint még a kilencvenes években a Mechwarrior és a BattleTech örömmel lenyúlt néhány mechet a japán Macross sorozatból, amely most amerikában a Robotech trilógia elsõ részét képezi. A Robotech jogokkal felvértezett Harmony Gold ezt nem tûrhette, így pert indított, melynek eredményeként a BattleTech megértette, hogy nem szép dolog másét eltulajdonítani és egegyeztek, hogy a jövõben csak a saját mech dizájnjaikat használják, nem emelnek többet a Macross/Robotech-bõl. A Harmony Gold most azért távolíttatta el az IGN-rõl a játék trailerét, mert az abban szereplõ piroska (szenvedõ alany) mech nagyon hasonlít a Macross féle Destroid Tomahawk nevû mechre.
Pont errõl beszéltem, hogy ezért lett LOSTECH a Warhammer anno. Ha változtatnak a dizájnon az már rendben van (ezért legális a Warhammer IIC.)
Útálom, hogy ilyen faszságokba is belekötnek.. ahelyett, hogy rájönnének arra, hogy egymást népszerûsíthetik a játékok. (nem mintha olyan kúrva sok Robotech/Macross játék jönne PC-re vagy konzolra...)
Hiába mókás, õk anno tejeltek a Japánoknak a jogokért, úgyhogy nekik van jogalapjuk pattogni. Inkább az a nevetséges hogy a Smith & Tinker és a Cataclysm képtelen volt tanulni az egykori esetbõl, és másodszor is nyaltak a fagyiba egyett...
RoboTech = The Super Dimension Fortress Macross + The Super Dimension Cavalry Southern Cross + Genesis Climber Mospeada , aztán õk sírnak, hogy lenyúlták a designt, szánalom, golyót nekik :\
Ha valakik szólhatnának érte, akkor azok, akik az EREDETI Macrosst csinálták :\
Akkor nem mókás hanem szánalmas :( elõzõ hszt meg még te hszed elõtt kezdtem el írni >.<
Multhét hétvégéjére igértek,de sajna apróbb probléma támadt az update-elõ programmal,ami az egyik ujdonság lesz.Ha minden jól megy akkor a héten vagy a hétvégén már kiadják.
szvsz erõsen "when it's done" kategória, amiért nem is lehet õket hibáztatni tekintve gondolom egy petákot se kapnak a melóért, még õk örülnek hogy csinálhatják :)
Minden estre a Smith & Tinkernek eddig két megmozdulása volt, és mindkettõ balul sült el. Az elsõ a Mechwarriorban az Unseen Mechek visszahozása (a Cataclyst-al együtt követték el eme jócselekedett), a nélkül, hogy tisztázták volna a jogi helyzetet. A második pedig az MW4 ingyenes elérhetõségének bejelentése - amelyrõl a MekTek.net ugyanakkor értesült, amikor a mindenki más.
Ha már valakire rátespálom ezt a dolgot, akkor csak tartozom annyival, hogy küldök egy e-mailt legalább elõtte, tisztázni a helyzetett, megbeszélni a mikéntet és hogyant, stb. Kiváncsi leszek, hogy fogja a Mektek.net megoldani a szerverkérdést is, hiszen ha jól veszem ki, gyakorlatilag az adományokból tartják fent az egészet, tehát ha õk lesznek a tárhely is, akkor bizony csúnyán le fognak halni az elsõ idõkben... :S
Nagy hallgatás van, mert továbbra sincs tisztázva, mit is lép a Smith & Tinker (plusz Catalyst game) és a Piranha games a Harmony Gold jogi lépésére. Ugyebár a Harmony Gold leszedette az IGN oldaláról a trailer videót, és megtámadta a bíróságon a S&T/Catalyst céget, mivel a Macross/Robotech anime Tomahawkjától származó Warhammer 'mech szerepel benne. Lévén anno a FASA elvesztett egy ilyen pert már 1996-ban (az Unseen 'mech-ek megjelenése), a következmények sejthetõek. Az S&T és a Catalyst nyílván megvárja a bírósági döntést és/vagy kiegyezik a Harmony Gold-al (nem túl valószínû, de opcióként ott van, a Harmony Gold amúgy elég decens jogi ellenfél, a mai napig nem forgalmazzák a késõbbi Macross cuccokat amerikában (Macross 7, Macross Zero, Macross F) mivel a 'Macross' név USA-ra vonatkozó licencét a HG megvette anno a Macross SDF szériával együtt. A japánok megpróbálták megtámadni ezt, de a jogi anyázás vége az, hogy nincs továbbra se tisztázva a helyzet - a Macross név joga miatt azonban a Harmony Gold-ot nem tudják megkerülni. Szóval a HG valószínûleg keményen a S&T és a Catalyst tökére lép ismét.... Miután nagy kuss van a témában, valószínûleg nem alakulnak jól a jogi küzdelemben a dolgok, így viszont kellemetlen helyzetben találja magát az S&T és a Piranha games a Mechwarrior miatt... Ha el is készül, az Unseen Mech-ek, mint a Warhammer, feltehetõen nem lesznek benne. Mivel azonban a legtöbb "normálisan" kinézõ 3015-ös Mech Unseen, vért fognak izzadni, amíg ebbõl kihoznak valami eladhatóan desingolt játékot...
Hírek! Ha nem is pont olyanok, mint amikre vártunk. Elõször is a MekTek.Net kihozta az MTX szoftvert, ez kb. ugyanaz, mint a Steam, egy programok letöltésére (és feltöltésére) szolgáló kliens, ami egyben kommunikációs és multi-játék platform is (tehát meg tudod nézni, hogy a regisztrált haverjaid merre játszanak éppen). Jelenleg csak az AT1 legújabb bétájával lehet játszani, ezt amúgy is érdemes csekkolni, noha látszik, hogy félig kész, de van benne normális Mechlab, pár pálya, és összeállítható "dropzone". Küldetések, multi és ilyesmik még nincsenek, viszont a játékban lévõ zenék a Mechwarrior 2 zenéi és a Mech "hangjai" is ugyanazok, úgyhogy én órákon át elvoltam vele, már csak a hangulat miatt is (a játék kvázi az MW2 irányítását, opcióit viszi tovább), ráadásul az egész mindössze 178 Mbyte. Feltehetõen az MTX-en keresztül lesz elérhetõ az MW4 pack is.
A másik dolog, hogy a MekTek.Net-es srácok egy exkluzív interjút csinálnak a Mechwarrior 3015 készítõ csapattal, a MekTek fórumban fel lehet tenni javaslatokat, milyen kérdéseket tegyenek majd fel, és ha hazaérnek, természetesen kirakják az interjút. Egyébként innen látni mennyire vadóc kis csapat ez, a cirka 1500$-os utazási költséget ugyanis zsebbõl fizetik, hogy eljussanak Vancouverbe... :)
az mtx nekem személy szerint nagyon nem jött be, vagy legalábbis még iszonyat béta és iszonyat instabil, igaz én még közvetlen akkor próbáltam amikor kijött, azóta lehet jobb :)
Az MTX tökéletesen mûködik jelenleg. Az AT1 is korrekt kis dolog, ha a méretét és a körülményeket figyelembe vesszük. Ráadásul hamarosan érkezik az MWLL, tehát azért nem vagyunk MW hiányban, még akkor sem, ha az ingyenes MW4 továbbra sem tudni mikor szabadul ránk.
nem azt mondtam hogy nem mûködik, hanem csak azt hogy instabil, illetve iszonyat szarul fut (indulásnál sokat tölt, illetve eléggé nonreszponziv az egész), valahogy "amatõrnek" érzõdik az egész nekem nagyon, és negatív értelemben amatõr-nek sajnos, de persze ettõl még mûködni mûködik :)
mw4 free témával kapcs:
The Mechwarrior4 FREE release is still currently to be announced. MekTek had hoped to gain permission for the release while visiting Smith and Tinker, Inc. in Seattle this week. However, we have learned that Microsoft has endured several administrative changes which currently impede the release. The good news, however, is that a meeting to finalize the release is scheduled near the American Thanks Giving Holiday. Smith and Tinker said that it will only take 1-2 more days before permission is granted. From MekTek, we are happy to report that the release is ready and awaiting permission to push that big shiny green release button at MekTek headquarters.
Egy Crysis MOD, amit már vagy két éve hegesztenek. Jelenleg az AT1 mellett ez az egyetlen "élõ" Mechwarrior Mod/Játék cuccos. A videók alapján érdekes lesz.
Ez nem az eggyetlen mod, még készülget a Battlemech Hanger.Ez a mod a Battlefiled 2142-õt alakítja át:). A honlapukon van is egy számláló ,ami majd ha letelik akkor kiadják a bétát.
És gyönyörûen megcsináltak a gépek. kár, hogy nem sok video látott napvilágot ahol harcolnak is az elementálokkal a mechek... érdekesnek tûnik feltétlenül.
Na kipróbáltam a Living Legendset. meg igy beta 3 állapotában is ér annyit mint anno az MW4.
Eléggé fos öreg gépem van a crysis-hoz (4200+-os AMDX2 és egy 512-es 8800GT+ 2 giga rammal kiegészítve 64 bites Windows7-en) nem volt játszhatatlan a 32 fõs multi.
Ráadásul a tank és az elemental (Battle Armor) warfare miatt mókásabb mint a mechwarrior valaha volt.
örülnék én ha olyan öreg fos gépem lenne mint neked :D de majd énis meglesem, igazi eredeti crysis-em nincs szóval valszeg a multit felejthetem :/
Steamen 16 euroért kapható Crysis és Crysis Warfare egyben. vagy cd galaxisban 1900 ft darabja ha nem akarod minkettõt megvenni habár most még a beta crysis alatt megy a végleges crysis warfare alatt fog menni.