Naja, amúgy kicsit pontatlanul fogalmaztam. Nyilvánvalóan maga az értékes információ nem a tweetben lesz, hiszen 140 karakterben elég nehéz lenne átadni valami hasznosat, többnyire ugyanúgy blogpostokra dobálnak linkeket, de mondom, képtelen lennék annyi érdekes és hasznos dolgot magamtól megtalálni a neten, mint így, hogy gyakorlatilag az orrom alá tolják :) Csak a megfelelõ embereket kell felvenni.
Nem tudom minek irogatnak egyesek olyanokat, hogy használhatatlan, meg felesleges. Ha nekik az, akkor ok, rendben. Én kb napi szinten olvasom, mivel elsõsorban nem civileket meg ismerõsöket "követek", hanem szakmai témában postolgató embereket. Azalatt a kb 2-3 hónap alatt mióta használom, 5x annyi hasznos és érdekes információ birtokába jutottam, mint szimpla hírportál/fórum/blog olvasással, vagy guglizással. A Twitter igen is jó, sõt, kurvajó. Akinek meg nincs rá szüksége, szarja le. Ilyen 1xû, szerintem.
Trendi? Mi abban a trendi hogy nem nézek TV-t? Ha trendi lenne(bárcsak az lenne) akkor valsz gyõzike, és a többi szenny sem jönne a TV-bõl mivel nem lenne nézettsége. Tehát ki kéne találni mûsorokat amiket néznek szívesen az emberek.
És ehhez hasonló mûsorokat szívesen néznék. Igaz amíg volt TV-m addig is spectrum, discovery, NT, DOQ, és hasonló csatornák jöttek be leginkább. De ezek nagyrészét megnézheted a neten is. Discovery videos
túlságosan trendi, aki nincs twitteren és sok emberhez akar szólni (hírességek, média, blogger), az nem is számít - ezt hiszik sokan.
a lényege pedig összetett. van, aki random infókra halászik (az éppen aktuális eseményekrõl), más pedig konkrét híreket gyûjt (pár infóforrásra felratkozik fixen.)
mindig vannak magukat jópofinak képzelõk, akik azzal vágnak fel, hogy 1. nem ismerik a cikk tárgyát vagy 2. nem képesek utánanézni.
de szinte biztos, hogy az elsõrõl van szó, csak kérdés, hogy miért ez a szánalmas exhibicionizmus?
A twitterezni inkább az amcsik szoktak és ott is az idõsebbek általában. Nah meg, ha vmi esemény kapcsán indítanak egy twitet és ott listázzák röviden, h mi a helyzet. Pl. most az LRO/LCROSS-t is twitteli a NASA, vagy az iráni tüntetések... Én legalábbis ezt figyeltem meg. Hasznos és gyors bizonyos alkalmakkor(a CNN is vesz innen infokat pl.), de hogy nagyon nem "trendi" az tuti.
A twitter nem más mint jópár webkettõt kántáló megszálott hypeolása, tökéletesen hasztalan marhaság az egész, szerintem.
Mi az a Twitter?
1.5-2 éve kb nincs TV-m elõtte is csak gép mellett ment, és alig néztem. Inkább net mint TV. TV=reklámok kis filmes megszakításokkal. Nézettsége is elárulja hogy kiknek szól. Balázs, maonika show, gyõzike, banánokközt, megagáz és hasonló épületes mûsorok a legnézettebbek.....
Trendi szót meg már alapból utálom. Pplázacicás, celebes agysebészek jutnak eszembe ha hallom valahol.
Ez mind ok, de ebbõl most miért lett cikk? Valószínû minden értelmes ember így gondolja, vagy már mi vagyunk a kisebbség?! Úristem nem vagyok trendi! Megvan valakinek a múlt havi Cosmopolitán??!! :D:D:D
vajon mitol lenne trendi egy szimpla smsfal? mert a twitter az. attol "trendi" h a mediamunkasok ejjel nappal nyomjak rola az erdektelen infokat. mediahype. ennyi az egesz.
"Az interneten megjelenõ üzeneteiket ráadásul senki sem olvassa, ezért értelmetlennek tartják, hogy erre pénzt költsenek - hangsúlyozta."
ez a csávó tök hülye. egyrészt a twittert nem kötelezõ mobilról használni, másrészt az, hogy az õ üzeneteire senki nem kíváncsi, nem jelenti azt, hogy amúgy haszontalan szolgáltatás. rég olvastam már ekkora badarságot, mint amit ez a csóka ír...
Ja, csak hozza kell tenni h a legtobb ember nem tudatos fogyaszto, foleg Angliaban nem az. Kbszott sokan hasznaljak Angliaban az iTunes-t, tobb CD-t vesznek fejenkent mint Mo-n v akar Franciao-ban.. Tipikus sablonformakban elnek es birkakent kovetik a trendeket.
Teljesen egyetértek a cikkel. Ilyen típus vagyok én is :D Tv-t meg egyenesen utálom. Ócska mûsorok, tele reklámmal. Mondjuk filmekért hajlandó vagyok fizetni, moziban, de csak ha tudom hogy jó a film. Csak úgy nem ülök be semmilyen filmre.
ez speciel rám, huszon felettire is igaz, tv-t jópár éve nem nézek, ha van valami érdekesebb, amit hallok, azt letöltöm. Twittert, rss-t meg nem használok, mert felesleges.
Szerintem ebbõl az szûrhetõ le, hogy az emberek abszolút tudatosan fogyasztják az infót, és tisztában vannak annak valós értékével.
Nem fognak egy centet sem adni azért, ami ingyen is beszerezhetõ, pláne, hogy nem is létfontosságú.
Az a szomorú, hogy valakik erre pénzt adnak, hogy ilyen felméréseket csináljanak, amikor csak a gyerekével kéne elbeszélgetnie az emberkének.
ez a réteget a marketing "szakemberek" csak az utóbbi idõben célozták meg (egyre lejjebb kell menni a megcélzott életkorral, hogy mégtöbbet fogyasszon a jónép), és rájuk valószínûleg nem illenek azok a sémák amik az idõsebb rétegnél mûködött. de majd megoldják ezt is...