Ford Focus 66.103 km 5év alatt hihetõ,meg kinézetre is hihetõ. Egy csomó autó ennyiért 180e km-el jön(az 36ezer km egy év alatt...)
Lehet nem a kedvenc márkák , de azért ennyiért egyszerre limuzint meg repülõgépet nehéz venni :) lehet megoldható , de félnék tõle , hogy le van strapálva+keci sokat ment .Ettõl függetlenül biztos vannak ennyiért bmw\audi\volvok.Van valami konkrétabb elképzelés?
Golf IV esem volt már, a Bora is ugyan az szinte, az bejön. A Focus meg ...... nem tudom. Amiket felsoroltál azok pont nem a kedvenc márkáim :( C4 alakja teszik, de nem ismerem egyáltalán a típust. Csak 1.6 és afeletti érdekel, 1.4 volt már de az elég gyengusz, a Golf IV esem 1.4 16 szelep volt, 75 paci, elég haloványan ment. Na meg méret is kell, mert a család szeret pakolni :D Nézelõdöm még....
c4-nek szerintem elég jó a megjelenése, de csak rosszakat hallottam róla. Népítéleten is lehúzzák rendesen Én nézegettem anno az 5 ös polokat talán már van annyiért , de nemvágom , hogy milyen lehet a hátulja nemjött be ezért hamar passzoltam. Akkor van kicsikbe clio\corsa\fiesta\lestrabáltabb grande punto, régebbi nagyban vectra\g astra\lestrapáltabb h astra Engem a Borak\Focusok nemfogtak meg , de ettõl lehetnek faszák. Nekem most egy 2006 os piros Cordobam van 75 lovas 1.4 es benzine 1.3 volt pár hónapja , nem 1 repülõgép , de ellehet vele kruzolni. Elég nagy és lehet bele pakolni :D a 97 es fiesta után egész limuzinosnak tûnt , de izlések és pofonok :D Ebben az árkategóriában azért már elég nagy a választék.
Na most én kérdezek, 500.000-1.200.000 kötz keresek valami jó megjelenésû extrás autót ami nem túl öreg, jelenleg a Borákat és a Focusokat figyelgetem! C4 est ismeri valaki?
Nem kell nemet szemelyi, elegendo egy regisztracio, ill. egy kapcsolodo dokumentum amit az illetekes Rathaus-ban allitanak ki, hogy az illeto eletvitelszeruen nemet o.-ban el. Ehhez viszont bejelentett lakcim kell. (legyen az sajat lakas vagy alberlet mind1) Es meg munkaltato igazolas... (lakas v. alberlet szerzodest termeszetesen vinni kell bemutatni) Itt Luxembourgban magyar rendszamos kocsit (regisztraciot koveto 6. honap utan) mar nem hasznalhatsz pl. Vagy atiratod, vagy veszel egy ujat :)
Én is inkább németbõl vennék kocsit, német rendszámmal, az a tuti! Az itthoni felhozatal ugy szar ahogy van, visszaporgetett orak, szethajtott motor, logo futomu, szoval mindenkinek azt tanacsolom hogy kulfoldrol autot behozni még mindig sokkal ertelmesebb mint itthon venni vmi ocska szart! Multkor olvastam a nemeteknel valami motorcheckup cuccrol, hogy hasznalt auto vasarlaskor segit donteni, hogy erdemes-e megvenni a kiszemelt verdat! és mit ad Isten, itthon is forgalmaznak ilyet, ugy latszik minden eljut kis hazankba! Akit erdekel az itt talal infot errol a cuccrol. www.motorcheckup.hu Igy elso olvasasra, amugy nem tunik rossznak.
Ha van kinn bejelentett lakcíme+német személyi igazolványa,akkor kaphat német rendszámot.
nemtudom van-e olyan topik ahol ezt kérdezhetném,de ez eléggé pörgõs úgyhogy itt kérdem a következõt:
haverom kinnt dolgozik kb 3hónapja németbe,és autót akar venni,miután a jelenlegi kocsiját ami magyar rendszámos eladná..igazából az lenne a kérdésem lényege,hogy mi kell ahhoz,hogy magyar állampolgárként német autót vegyen,német rendszámmal? lehet hülyén teszem fel a kérdést,csak mivel még nincs internete kinnt a havernak,így megkért engem hogy érdeklõdjem már meg ezt valahol...google-ban próbáltam nézni de semmit nem találok errõl,lehet rosszul keresem
Helyzetjelentés:megnéztünk 5 Audi-t és mindegyik szarrá volt hajtva,úgyhogy most vettünk egy Toyota Corolla(2000) G6-ot és rendeltûnk egy új A3-ast,ami kb. november-december környékén jön.
ha valami 1,4 tsi motoros csodát vesztek, akkor abból a 160 lovas éri meg mindenképp!
Presztízs téma OFF ------------------ Faterral megyünk a hétvégén egy pár A4-est nézni,az A6 túl nagynak bizonyúlt.Segítséget kösz mindenkinek.
a neve is mondja hogy népautó az már hogy a rákba lenne presztizs
Persze,mert a jó magyar paraszt azt hiszi,hogy ha már valami jó minõségû annak presztízse is van,közben lófaszt. De a Volkswagen csak szeretne presztízs márka lenni,sose lesz az,annak ellenére,hogy presztízs árban adja az autóit.
7-8 évig vezetett egy Daewoo Lanos-t...egy A3 számára olyan volt mint egy Ferrari :D Ment rendesen,keveset fogyasztott és felemelt fejjel mondhatta,hogy egy Audi-t vezet :D
Amúgy kösz mindenkinek a segítséget,majd írok ha történik valami;)
Na,kinéztem pár A6-ot,a legtöbben 200.000km van.Remélem azért fater nem fog finnyázni :D
#3047:Engem a presztízs nem érdekel,egy autónak annyi a dolga,hogy A pontból B pontig elvigyen kényelemben és az egy plusz pont ha örömet is tud szerezni egy autó.Mellesleg én a kombikat jobban csípem :D
Csendbe jegyezném meg, hogy a presztízs ott kezdõdik, hogy limuzin, 4 ajtós ... nem a kombi meg az 5 ajtós :D
Hát igen, az a fránya regadó. Ráadásul nem hogy enyhített volna rajta a Viktátor, hanem még durvábbá tette. Amúgy ezeket amiket írtam meg tudjátok venni kint 3-3,5 körül, 1-1,5 a regadó és ugyanott vagytok. Helyedbe megmutogatnám apádnak ezeket a képeket, aztán a kis A3, aztán beültetni 1-2 ilyen felsõkategóriásba ... többet le se köpné az A3-at.
Tudom...nõvérem bemesélte apámnak,hogy csak azért mert Audi presztízse van... Azt elfelejtettem mondani,hogy 1.6-1.8-as dízel motor kötelezõ.Nem akarunk majd mikor megyünk haza 1,5milliós reg adót fizetni.
Amúgy én használtautót vennék apám helyébe,ezért akarok valami rendes autót találni és rávenni,hogy azt vegye.Itt Belgiumban ráadásúl jobb használtautót venni,ha visszatekerik a km-t és ez kiderûl,akkor akár börtönbe is kerülhetsz azért.
Golf, A3 mint presztízs? Khmmmm. Amikor vehetne pölö egy ilyet A6 TDI V6 vagy egy ilyen BMW 525 vagy Lexus 220d vagy Volvo s80 vagy sorolhatnám még órákon át mi az aminek presztízse is van, meg árban is ott van (alatta), biztonságosabb is, meg nem is vesztene 1 misit csak azzal az értékébõl, hogy kigurult vele a kereskedésbõl.
Igazából Golf-on gondolkodunk,az A3-ast váltaná le és ügye a Golf az egy olcsó A3-as.Egy Opel-nek meg ügye nincs semmi presztízse.(Apámnak fontos ez valamiért...)Használt autót meg nem akar venni. Körülnéztem a neten és sajnos azt tapasztaltam,hogy ennyiért nagyon jó autót nem kapsz.Szerintem Golf vagy esetleg újra egy A3-as lesz ebbõl,csak arra várhatunk október-novemberig és nekünk meg már most augusztusba kellene autó...
golf 6 tsi 1,4 , aszem áfa nélkül talán az erõsebb 160 lovast kapod újonan ennyiér, lehet még dsg is belefér, az meg elég jó cucc!
Ha engem kérdezel, akkor 5-7 éves luxuslimuzint (volvo, audi, lexus) min 2-2,5-ös motorral (akár dízel, ha sokat mész vele) Persze vehetsz érte egy zsír új 1,4-es Astrát vagy Octaviat is, de az akkor is csak egy tötyi 1,4-es alsóközép kocsi.
Totalcar-os videó után elkezdtem keresgélni golfokat. Ez pl. sztem teljesen vállalható, legalábbis így innen. 150-re lehet lelehet alkudni. Vélemények?
Na a gumi ablaktömítésekkel nekem sem volt soha problémám, sõt múszerfallal, belsõ mûanyagokkal sem. Ellenben pl. nekem is volt 2000-es dízel mazdám, abban bezony szétégett a mûszerfalban jópár vezetékem (meg motortérben is). A vezeték az vezeték, azokata szar kis tyúkbeleket nem 20 évre tervezik. A kontakt részeknél megy amúgyis tönkre általában.
Nos láttam már életemben egypár skorpit, de az érintkezõk és a kábelkötegek 20 év alatt bezony berozsdálhatnak, összeolvadhatnak (pl. mert lukas kipufogóval jártak sokat), áthúzhatnak. Ezt ránézésre ki lehet szúrni, akár ki is lehet cserélni a kritikusabb pontokon. Minden komputeres/injektoros autó elektronikájának betesz 20-30 év. Már ezek sem ennyire készültek. Bekorrodálnak, a szigetelések maguktól elmállanak, az idõ semmit és senkit sem kímél. Ugyanez igaz a gumialkatrészekre. Kiszáradnak, megtörnek stb.
Egy karbis, régebbi, 1xûbb jószág tovább bírja és könnyebb szerelni.
Fordok jók öregen is. Igaz, a kábelkötegeket át kell nézni, meg az összes gumi/mûanyag csövet, hogy ne késõbb érjen meglepi minket, de ez az összes típusra igaz.
Sajnos a régi klasszikusok szerviz igényesek és általában sokat fogyasztanak. Az összeg sem túl nagy, így nehéz lesz jót találni!
ismerõsnek nézünk valami régi klaszikus autót, de nemtudja mitakar :D
ami tetszett neki, az eddig egy ford capri volt, és haver lancia beta cupe-ja. Szóval ezekhez hasonló autót keresnénk, max olyan 400e-ig (nem kell perfektnek lennie, de ne rohadjon ennyiért, és legyen érvényes magyar papírja)
ja ami fontos, hogy ne olyan típus legyen amit 2 hetente szervízbe kell vinni, és nem kell neki hatalmas sokat zabáló motor sem