3-as Touring nekem annyira nem tetszik, meg kisebb is, annyira meg nem olcsóbb, hogy kecsegtetõ legyen. Nekem az 5 Touring nagyon tetszik, csak a belsejébe lehetnének kicsit szebb, jobb minõségû anyagok, de a külseje frankó.
Aki egy 18 éves firss jogsival rendelkezõ polgár, akinek semmilyen kedvezménye, annak 80.640 Ft- az éves kötelezõ biztosítás. Ettõl csak jobb lehet. Ha az átlagfogyasztásod 11 liter 100 km-ként, és 15 ezer km az éves futásteljesítményed, akkor az éves benzinpénz, a jelenlegi üzemanyagárakkal számolva 630300 forint. Jó most ettõl lehet több meg kevesebb is a fogyasztás, meg a futásteljesítmény is.
Ha valaki rászánná magát a csodás 525d re, akkor egy erõs 8 literes fogyasztással számolva 15000 km-en, annak 436,800 forintot kell kiadnia évente üzemanyagra. De ha meghibásodik a motor, könnyen 500 ezres tétel a porlasztócsúcsok kicserélése, vagy egyéb más. Meg jobban tartja az értéket a benzines, és könyebb lesz eladni pár év múlva. Szóval én merem vállalni azt a véleményem, hogy amit nyernél az 525d-, vagy akármelyik használt bmw dízelen, azt tuti elveszted a javítási költségen.
F astrám volt, de az 5literes fogyi az viccnek is rossz :) 7,5-8körül simán átlagban.. Az 1.4-es meg ugyanannyit eszik csak gyengébb (8V-rõl beszélek) Viszont énis 198 vagyok és magam mögé befértem simán :) jó kis autó az
99-es, 1.3 moci, 2 légzsák , központi zár, téli-nyári gumi. Más "extra" nincs. Örültem hogy az ablakok tekerõsek, a franciák nem valami jó elektromos dolgokat gyártanak. 460E , ez alatt csak szutykok voltak.
Most vettem az asszonynak egy Twingót. 12db-ot néztem meg, fotón mind szuper volt. Élõben hányadékok. Amit megvettem azt is csak azért mert 80E km van benne és valóban megkímélt, de hibái voltak :( Fotón gyönyörû volt élõben elgondolkodtató.
igen igazad van. ezért írtam, hogy képrõl. :D amikor az ember autót vesz, a kép csak az elsõ lépés.
nekem szerencsére volt lehetõségem alámenni is a kocsimnak, mielõtt megvettem, az ilyenekhez kell a korrekt eladó. ha az nincs meg, akkor jobb máshol nézelõdni.
az a baj, hogy keprol eleg sok auto korrekt! En is tudnek mutatni olyan escortot ami az enyimevel 1 idos, kivulrol szep allapotu... csak pont fordos forumon irtak, hogy megneztek.... alja felejtos... :)
használtautón van egy pár astra 200-250 közt is, ami elég korrekt így képrõl. 1.4-1.6-1.8, de városi használatra az 1.8 már felesleges szerintem. az 1.6-nál meg van aki írja, hogy 5 literes fogyasztással, na azt azért én kétlem, de tapasztalatom nincs róla.
Corsában az a jó hogy kicsi :) Fõleg városban használnám, illetve 10-20km es körzetben. Astrát meg most caravánt tudnék, az meg nm tetszik nekem :)
F astra is nagyon jó! egyébként corsából sztem legjobb választás az 1.2-es. az eggyel nagyobb motor (1.4) már zabál [benzint (asszem akiket kérdeztem ilyen 7-8 lityókat mondtak :o)és olajat is bõven], meg ugye szíjas, és vezérlés, stb. csere elég pénzes dolog.
erre én is kíváncsi vagyok XD Ma nézek egy Astrát (lehet elcseréli a robogómra), de csak azért nézem meg mert már megígértem neki pár hete :) Úgy néz ki ki tudok próbálni egy 1.2es ibizát. Már csak egy 1.2 v 1.4 corsát kéne találnom :D
Átírással tisztában vagyok :) 1300as Puntora volt 50körül. Hyundait nem szeretnék mert van ismerõsömnek és elég sok gond van velük. 300ért meg csak széthajtott Golfokat kapni. Mindenképp benzinnel guruljon. Régi dieselek nem bejövõsek (hengerfejrepedés, injektor gondok), meg drága õket fenn tartani és azonos kategórián belül sokkal lomhábbak, annyival meg nem eszik többet egy benzines. Egyébként meg gondolkodtam a suzuki baleno-n is, de azok messze vannak és töröttek :D Azért köszönöm a tippeket, még átgondolom. Corsától csak azért félek, hogy el férek e benne? 190cm vagyok, ha esetleg valaki beül mögém akkor nem túl korrekt neki :) (kispolákban mondjuk nagyjából elfértem XD ).
azért kalkuláld bele az átírást rendesen, eléggé lehúznak még azzal. Én majdnem ott buktam el :D utsó nap délutánján irattam át, kapják be a pezsó 1905ccm, és 1890 felett drágább köbcentinként
Póckit hagyjad szerintem meg az öreg olaszokat is. De így ajánlgatni felesleges, kénetudni - hány ajtós legyen - ferdehátú pakolható vagy mindegy sedan is jó, esetleg cipelõs kombi - benzin vagy D - kinézet-jó teljesítmény vagy az olcsó fenntarthatóság mindenekelõtt
de amiket írtál én az opelt venném, jóaz, elég olcsó hozzá minden, nagy a fórumközössége-nagy bajba nem kerülhetsz vele.
Corsa B-t csak ajánlani tudom. Fõleg a '97 utániakat (ha jól emlékszem akkor volt modellfrissítés). Nekünk egy ezredfordulós 1.2-es van, és így 370ezer kilóméterrel (órában 270, visszapörgetve kb. 100e) még csak ilyen alapvetõ dolgokat kellett 6 év alatt cserélni, mint gumi, lengéscsillapító, olajszûrõ. Most szeretnék gyertyát is és termosztátot cseréltetni benne, megelõzvén az esetleges bajokat. Fogyasztása lábtól függ, nekem nyáron 4,8 volt 90%-ban külterületen, de igazából olyan 5.2-5.6 között vegyesben elmegy, sztem. Télen nem gond neki a 6,5 lityi sem. És sztem a 65 lóerõ is bõven elég. Nekem legalábbis igen, elõzni is bírok vele, mielõtt még leszóltok, hogy "azzal csak totyogni lehet". Akinek van esze, az legalábbis tud vele elõzni. :)
én nem suzukit ajánlanék neked (mert minek) inkább pl. egy hyundai accentet nagyon megbízható autók fogyasztása 6-7 liter városban pl.itt van egy friss mûszakis ráadásul (nem én árulom :D:Dnem akarom rád tukmálni nem is valami ismerõsömé csak egy tipp) hyundai accent
itt egy ki tapasztalat észrevétel az autóval kapcsolatban népítélet
olaj, olajcsere. :D na, mindegy, szóval olaj + szûrõk, stb.
amúgy még ami eszembe jutott, az a VW Golf II, de abból az 1.3 - legalábbis amit eddig vezettem - lomhább a Swifttõl és egy picivel többet eszik. a kaszni is szerintem nehezebb.
Lehet, hogy nem fog tetszeni, amit írok, mert általában ezt nem szokták szeretni: én elsõ autónak, fõleg ha városban használnád, Suzuki Swiftet ajánlanék ebben az árban. 1.0 vagy 1.3 is lehet, végülis biztosításban számít talán, fogyasztásban nem olyan nagy a különbség. Annyi, hogy azért a 4 hengeres 1.3-as szerintem strapabíróbb, de az 1.0-lal sincs probléma.
Tapasztalatom szerint 180 centi körüli magassággal kényelmesen el lehet férni benne, nekem nyáron 6-6,5 télen 7-7,3 volt a városi fogyasztása.
Alkatrészt olcsón kapsz hozzá, ha kell, bár nekem eddig gyakorlatilag olaj, olajcsere, szûrõk, stb. ilyesmin kívül nem kellett hozzá más.
A kaszni nem egy Volvo az igaz.
Viszont ami még pozitívum, az az, hogy hatalmas a választék belõle.
A BMW-t nagyon nem ajánlom ebben az árban, meg amúgy is, ha annak baja van, az nem annyiba kerül általában, mint egy Suzukiba.
Az elsõ autóm nekem Fiat Uno volt, abból az 1.0 és 1.1 az elég jó, tartós a motorja, és keveset eszik (legalábbis kéne neki, az enyémnek baja volt, 13 liter!, amúgy 5-7 közt eljár). Ezeknél vigyázni kell a rozsdára, ami elõszeretettel támadja a tornyokat, márpedig sajnos ott van az alvázszáma is. De azon kívül is nagyon tud rohadni. Ezt leszámítva szerintem elsõ autónak jó, bár 180 centi körül/felett már kicsi lesz.
Polskit nem hiszem, hogy érdemes lenne, bár ha autóbuzi is vagy meg szerelni is szeretsz, és tetszik a kocsi, akkor oké, én szívesen tartanék egyet, de csak hobbiautónak).
Sziasztok! Látom kicsit kihalt a fórum, de azért megkérdem. Lenne kb 300 000em egy autóra (átírás nem tudom mennyibe kerül, de annak is bele kéne férnie), nézegettem már Fiestákat meg Corsa B- ket, ezek tûntek eddig ésszerû választásnak. De 316os BMW -t is néztem 300 000ért full fapados, persze azt mondják hogy jó állapotban van, de azért ezt necces választásnak érzem. Tudtok még esetleg valami olyan autót mondani amit nem csak széthajtottan lehet venni? Elsõ autó lenne. Gondoltam Polski Fiatra is, mert elsõ sorban városban használnám, de drágállom a 150-200 000et egy normális állapotban lévõ gyufásdobozért.
sajnos ha átalakittatod, akkor meg árilag nem jarsz jobban .. mar ha jol gondolom.. hogy angliaban olcsoak a kocsik.. es azert kerdezted :) .. amugy itt szlovákiában van 1-2 ilyesmi kisebb cég aki megcsinalja.. sõt..szerintem jobb autoszerelo megcsinalja.. ha adod az alkatreszt
ugy vagyok vele, hogy ha ennyiert valaki felhiv ..es elviszi, akkor eladó :D .. de szptemberben legkesobb el akarom adni, .. akkor leviszem az árat, ..de amugy ahogy elnéztem.. masok is hasonlo aron kinalják a hasonlo allapotban lévõ ilyen tipusu kocsit, .. mondjuk elso kocsi amit sajnalok eladni.. meg vagyok vele teljes mertekben elégedve.. neve is van (Gotti), .. szoval majd ha eljon az idõ, akkor megsiratom :( .. :D
jó, csak elképzelhetetlennek tartom, hogy a rendõrök egy igazoltatás alkalmából nem jöttek rá, hogy nem egy dízel kerreg a motortérben. nagy mákod volt, nagy bajod lehetett volna belõle.
jah csak az a baj, hogy arra rájön még a reg adó, és az ember még rosszabbul jön ki belõle, mert a hazai bankok nem lízingelnek külföldi autót. egy ilyen 2literesre lenne kb 600 a reg adó..:S
legjobb ha rendelsz egyet németbõl, ismerõstõl. Bár csak akkor érdemes, ha valami minõségit akarsz, ha mondjuk Suzuki kell, akkor mind1.
Ma 3 autót néztem meg és egyik sem felelt meg az eladó állításaink. Sok a kupec, vigyázni kell :) Roncs, sz*rokat állítanak be újszerû, makulátlannak. Tiszta vicc....