fejjj, ma egy dizel kisteher mogott jottem vegig a hegyaljai uttol egeszen az Arena plazaig... (olyan forgalom volt, hogy nem hittem el igy keso delutan vasarnap, lol!)
Amikor gyorsitott csak ugy natur modon okadta a fustot... nekem meg jott be a szellozteton!
Zold kartya rulez, mi?
Simán lehet komoly, egy hete TÍZ EZER forintért adtak el, egy ennél nem sokkal rosszabb állapotút (kasznit tekintve mindenképp)...1 év mûszakival. Ez van Ezért nem tudom eladni az Ezerkecskémet.
ugyanmár, a kötelezõ szervízeken kívül semmi plusszt nem tudsz csinálni!
vagy 5 évente szétütsz minden kardánkeresztet és bezsírozod v. az ablakemelõ mechanizmust meg minden elektromost csatit kipucolsz átnézel?
jah,lehet vele törõdni 5 évente 500 munkaórával
nem errõl szól a mai autóipar hanem hogy lehet az embereket rábeszélni hogy egy szaros fogyasztási cikkért dolgozzanak évekig ezért kell státuszt-életstílust-divatot csinálni belõle
Igen, csak arra szerettem volna célozni, hogy ezekbõl az autókból lesznek azok a népítéletek, akik szidják a márkát, hogy milyen szutyok, éshogy többet ilyet nem.
Opel, sose kop el :D Bár vannak kivételek. Minap láttam G astrát, ami már nehézkesebben indult, és sztem csunyán járt a motorja is. Szervízkönyvben megnéztük, 30-40 eKm-nként vt olajcsere. Nálunk 3-szor is megesik annyi alatt :DD
Öregem akar magának autót venni. Ezeket nézegeti most. Vajon melyik a jobb? Pontosabban ideális választás. Fogyasztás,biztosítás,telj. adó nem lényeg. Octavia RS Vectra OPC
Nem mindenkinek jobb Télen ABS nélkül, friss hóba tuti hamarabb megállsz, de jeges úton ha megblokkol a kerék nehezen áll meg. Meg hát kényelmesebb is, hogy nem kel ügyeskedni, hanem csak rányomsz a fékre és hadd kattogjon. Számomra ezek mind a kényelmet szolgálják, meg ad egy kis talpmasszást.
De mondom, azért azt megnézném amikor gangolsz vissza ezerrel ahogy jön a kanyar, egy szál fék nélkül:D Csak szõrszálhasogatok, és mint mondtam ez helyzet függõ, nincs általános recept.
Hát, nekem eddig nem volt gondom, lévén egyik autómban sincs ABS.Sõt, mint említettem télen engem kimondottan zavar.Amúgy semmi bajom vele, az egyetlen vezetõi segédlet, amit nem ítélek el (mondhatnánk azt is, hogy támogatom, de azért az túlzás volna:D)
tudsz jobbat? :DD lakott területen belül 30-35 harmadikban, külterületen meg 55-60 negyedikben. ha lassítani akarok akkor visszaváltok. ennyi az egész. :)))
sztem ABS nek csak városon kívüli vészhelyzetnél lehet hasznát venni. ha emígy is sokat dolgozik az vezetõi hiba sztem, de hát nem kell mindenkinek tudni jól vezetni sem.
ezt már én is észrevettem :DD jojo, akkor gázolajos. :)) Télen a fékpedált nem is szoktam használni. Tavaly egyszer használtam, nem satu, de mégis egybõl kerbeállt az autó. Úgyhogy ilyenkor ki is vehetnénk nyugodtan :D
dízeles autó nemkell :D én tudok dízelest vezetni, de pl. édestestvérem szereti azt a fordulatszámmérõt 100%-osan használni. fogyasztáson meg is látszik. dízelesnél meg nincs értelme a nyomatékossága miatt szétpörgetni azt a motort (szvsz). nameg drágább is az alkatrész hozzá, meg nyûgös. szerintem. jah, és nyertem :D holnap még lesz egy "tesztvezetés" is, kipróbáljuk, meg miegyéb, aztán foglaló, és még lehet, hogy a héten meglesz. Már ha nemviszik el holnap :S
Én is lomhának tartom az 1.4-eset, és nagynak a karosszériát hozzá. Az 1.2-es corsában elvileg a paci is több (lóerõ/kg) , és kevesebbet is fogyaszt. Csak nem tudom, hogyan beszéljem rá inkább arra. Már ha megmarad, mert állítólag holnap mennek még nézni. Szerintem a héten, ha megmarad, már meglesz. Ha nem, akkor inkább úgy tartom, hogy próbáljuk meg kihúzni a mostani B corsával (szimplán szervó) a telet. Nehéz lesz abs nélkül, de már hozzávagyunk szokva. :D
Corsánál biztos, hogy nincs. Boránál nem néztem. De, a KM állások komolyak. :))) Szerintetek mi az, ami árulkodhat arról, hogy több van benne? Én a kormányt néztem, meg a vezetõoldali ajtónál a gumizást, persze lehet, hogy baromságot csináltam. Szinte szalon. Hölgy tulajé volt, elvileg garázsban tartott. Utánanéztünk, és lízingelve volt. Állítólag kihasználatlanság miatt adták el.
Mindenképpen a Corsa, a Bora túl sokat fogyaszt, és lomha, akkor inkább egy egyhatossal, talán kevesebbet is fogyaszt majd normál közlekedéssel, mint az 1.4 el.
Adott két autó. Opel Corsa C, piros, ezerkettes, benzines twinport, 2005-ös, 22 eKm-vel, fullextra (ABS, elektromos ablakemelõ elõl, kartámasz, stb.), tényleg megkímélt (szervízkönyves, szalonállapotú, mintha új lenne), még a gyári gumik vannak rajta Iá: 1.4 millió vagy VW Bora, 1.4es, 77e Km-vel, hat éves, vezetett szervízkönyvû, klíma és elektromos ablakemelõ nélkül, 1.6 millióért. Szép nagy hajó, metálbarna színû. 5 használt nyárigumi, és 5 zsírúj téli. Ti melyiket tartjátok jobbnak? Én személy szerint a Corsát tartom jobbnak (olcsó kis opel, és minden van benne) anyának mindkettõ tetszik (bár a borát jobban szeretné) A vicc az egészben, hogy elõtte áradozott nekem arról, hogy neki nem kell nagy autó, mert sokat fogyaszt, nem pakol úgysem annyimindent bele, meg blablabla...
ha csak hûtõvíz szivargas van,akkor gondolom azt sokáig kell nézni amig a hutoviz tartaly szemmel lathatoan csokken, raadasul akkor a csövek sem dagadnak meg. a csovek amugy is kemenyek alap allapotban... ahhoz mar eleg nagy foku hutoviz szivargas kell hogy legyen amikor mar a csövek is bedurranak. igen, azt õk is irtak hogy uzemanyag mindig jut a motorolajba de nem mindegy mennyi....akkor ott is szagolgatni fogod az olajat mint egy hulye, inkabb mást szagolgatnék ha lehet valasztani.:) a leirasuk szerint nem azt nezi, hogy eszi-e az olajat, hanem azt hogy mennyi kosz van az olajban azaz érett-e már a cserére! Mondjuk egy diesel auto eseteben nagyon jol jon ez a kis megallipats, mert ugye a gazolajnal mar 1.000 kilometer utan olyan korom van az olajban hogy az csak na és szerintem te szabad szemmel nezegesd az olajat hogy ez most jo-e vagy sem, haaaat nem tudom! De persze az autoszakik mindig csodat várnak, hogy majd egy par ezer forintos termek helyettesiteni fogja a tobb 10 ezer forintos laboratoriumi olajvizsgalatot! :)) Szerintem ez a termek csak egy gyors teszt, mint pl. egy csepp verbol megmondjak, hogy van-e cukrod vagy sem, de persze itt is szagolgathatod a véredet, hátha érzel benne cukor illatot es akkor nem is kell már a vercukorszint ellenorzes...:))))))haha
hát mivel én nem vagyok vmi nagy mûszaki zseni és nem is értek nagyon a dolgokhoz, ezért is gondoltam, hogy egy ilyen termék megkönnyíiti az olyan emberek életét mint az enyém.. szervízben meg elkérnek egy valag pénzt azért hogy ránézzenek a kocsimra! ráádasul ne nekem kelljen már szagolgatni, meg fogdosni a koszos olajat, mert gondolom a motorcheckup nélkül csak igy tudod megnézni, ja és tapasztalat is kell hozzá, hogy most tudjad mikor van az olajban viz, uzemanyag stb. igy inkabb mint egy tipikus "nõ" választom az elegáns módszert és cseppentek! :)
Ha vizes az olaj azt észreveszed általában.Olajat meg 10 ezrenként csere, ha utcai használatról van szó. Pont:)