tesód nem? én se fulladok le :D tövig a gázt aztán hadszóljon :P nekem volt olyan autóm aminek a kuplungja atom lent fogott :D már már annyira hogy hátramenetbe csak krákogással lehetett berakni na most átültem 1 másikba és kérdeztem hogy miért nem megy ez az autó... aztán rájöttem ja... felkéne engedni a kuplungot :D
azé még találni jókat... amibe nem 350ekm van hanem csak 200e XDXD sztem jó verdák, hajtottam ilyet kb 1 hétig de sztem elég jó arra hogy elvigyen A-ból B-be :D
Anyukam is jol kente, meg az apja is nagyon (feltesom)... volt kitol orokolni :) Mar az elso probalkozasoknal is feltunt, hogy van/lesz erzeke hozza ^^ (olyan ritka a noknel^^) A volt Fiesta ST-met is boldog-boldogtalan ki akarta probalni, nem hazudok mindenki lefulladt vele eloszor... hugomnak megengedtem, hogy meg jogsi elott boven tavaly, hogy na jo, ok par metert mehetsz :D nem fulladt le vele 1x sem, szepen elindult valtott, minden ^^
Egyebkent nem hulye, mert rajott, hogy azert eroltetem az rwd-t, mindenfele hulye indokba beleburkolva, mert kene valami tagas nagy rwd... lePuKtam
Azzal a motorral meg kitörölheti a valagát:D Amilyen állapotban vannak már azok,csoda ha beindulnak. Ugyan ez a motor van Omegaban is...egy kalap szar.
sztem ha valaki nagy autót akar akkor inkább 5ös BMW E34 525tds azt puszi muszi :D
Motorikusan a 2.0-k 8 vagy 16 szelepes tökmindegy. A V6-okból meg a 2.5 és 3.0 van,ezek se rosszak,csak oda kell rájuk figyelni. Dízelbõl meg a 2.5 sor 6 van és annyi.
Valójában nem rossz autó,mert tényleg nagy és kényelmes is. DE! Ha ilyen lepukkant valamit vesz meg 3-400 ezer körül azt megfogja utálni egy idõ után,mert mindig lesz vele valami gebasz. Persze rendbe lehet rakatni,viszont akkor minimum 200ezret rákell még költeni,hogy legyen egy használható probléma mentes autója. Plusz én szerintem a 2.5 TD-t messzirõl elkell kerülni.
Az a poen, hogy en hugomat nagyon gyozkodom, hogy vegyen egy regi Omegat igy total friss jogsira... Gyujt egy kis penzt es nem kell hitelezni... kp oszt csok! Amiert gyozkodom: -Mai napig sem kis meretu az auto, ha evvel megtanul parkolni, mozogni autok kozott, forgalomban stb, akkor semmivel sem lesz gondja!!! -Van egy ilyen mondas, hogy aki telen megtanul egy manualis hatsos autoval kozlekedni sz*r korulmenyek kozott, az mindent el fog tudni vezetni a jovoben :)
Nekem nem volt lehetosegem, hogy hatsos autot tereljek, mert kesoi jogsis vagyok, de a csaladban (talan meg noverem is), anyukam telen tanult meg zsigulival, no meg Apum is hatsoson tanult meg vezetni + neki amig elt szinte csak zsigai voltak (egy renyo5ose vót talan) ^^
ezeket en is nezegettem, amikor valsagauto projekt volt :) Nekem annyi volt a bajom vele, hogy az mar tenyleg nagyon picike... 3-4 eNber is szokott ulni a kocsiban es mar a mostani mk3 escortom is necces, nem hogy egy micra ^^ (max 2 nem nagy darab emberre idealis!)
amugy amikor nezegettem akkor egy automata micrat szemeltem ki (ordenare hosszu leirassal, szal biztos egyben van/volt)! Nagyon hajlok az automata fele^^ Nekem csak annyi a kerdesem, hogy az a picike motor egy regi vagasu automataval mennyire lassu? En sem vagyok mar az a gyorsulos hulyegyerek, de azert a gepnek legyen egy normalis dinamikaja ^^
Szia! Régi Micrákat nem ismerem. Skoda Feliciát tudnám ajánlani, '97-'00 közötti, 1.3-as 68 lovast. Van belõlük nagyon sok eladó az országban. 300 ezerért már kilehet fogni egy egész jó állapotút.
Omegát ne vegyetek,mert ha szar,márpedig ennyi pénzért csak azt kapni akkor kurvára megutáljátok. És akkor végeredménynek meg menne a fröcsögés,hogy így meg úgy szar az Omega,ne vegyen senki olyat:D Az A Omegak nem tudom milyen árban mennek,de azok 20 év körül járnak már...
Sziasztok! Nissan Micra 1.0 LX-rõl mi a véleményetek? Ha nem jó, akkor milyen autót lenne érdemes venni 250-300ezer körül? Városba használnám, nem gyorsulásra (mint a mai fiatalok nagyrésze), fontos hogy megbízható legyen és jó legyen a fogyasztása.
kinek adható el?
felteszed a használtautó.hu-ra aztán ha még meg van hetente lejjebb viszed az árát
Balesetben sérült Suzuki WagonR+ hol, kinek adható el? Az eleje felgyûrõdött, a javítás 500ezer lenne, nem éri meg, már több mint 10 éves a kocsi. Ilyen alkatrésznek, stb. szeretném eladni, de nem ismerem ennek a "piacát".
Tudtok ebben segíteni?
a jelenlegi autónk egy hengerfejes trabant, és pont a hengerfej miatt van sok gond vele. motort venni bele drága, és mi nem tudjuk (fõleg a hozzávaló munkaeszközök hiányában) megcsinálni. pedig isten egy autó :D
Nekünk van a családban egy megkímélt darab, igaz 270ezer van már benne.Nagyon szép, 4-5 litert eszik, közlekedni simán lehet vele. Víz témát alátámasztom, ennek is volt/van ilyen gondja.Más nem nagyon.
jó verdák, hajtottam már olyat :D csak hát már eljárt fölötte az idõ, VISZONT arra hogy kapáljanak vele meg befogják az eke elé sztem a legjobb választás :) 3 literrel elvan, hátra befér a fészer meg a sufni :D
Újabb nagy kérdés: valószínûleg nem lesz pénzünk használtautót kp-ra vásárolni (hitelre nemszeretnénk venni semmit), és mivel nem olyan öreg még az az autó, (10éves), valószínûleg megmarad továbbra is munkábajárós autónak (bár sok kilóméter van már benne). A második autónk (egy rokkant 20 éves trabant 1.1 kombi) pedig a friss mûszaki, és új fõfékhenger ellenére beadnilátszik a kulcsát (hengerfejes [nem tömítéseket kell cserélni, inkább hengerfejrepedésre van nagyobb lehetõség], illetve kinyomócsapágyas). Mivel keret, csak régebbi, használt autókra van (maximum 350-400ezer értékben), arra gondoltam, hogy szõlõs, munkás (idõnként rövidebb [50-60 km is] utakra is) autónak kéne venni egy másik gépjármûvet (mivel a trabi nincs jó állapotban, és már nem is úgytûnik, hogy lesz). Milyen, legfeljebb 17 éves autókat tudnátok ajánlani, amik nem fogyasztanak túl sokat (7-8 a max). "olyan kõne, amibe a kapa is belefír, nomeg a hátipermetezõ, bár ha van vonóhorogja, akkor nincs gond. Opel Omegáról mi a véleményetek? Nagyon sokba kerülne a fenntartása? Vagy valami extra ajánlat? Esetleg vegyünk egy lejárt mûszakival ugyanúgy 1.1 trabantot, és abból exportáljuk a motort, illetve egyéb alkatrészeket? (az sem olcsóbb, szvsz, hisz kitudja, hogy milyen problémái lesznek még)
transit má nagy.. csak azer kula is legyen a motortérben :)
kb partner marad... max arat még nemtudom... attol fugg mennyiert sikerul a dragasagomat (golf) eladni ..
Könnyebb lenne ha max árat is mondanál.
Én a Ford Transitot ajánlanám mindenképp,de azért tettem mellé másik 2-t ami hátha jobban bejön neked. Transit Partner Doblo
neem.. rosszul fejeztem ki magamat ilyenre mint EZ a Peugeot Partner ..csak nem kelll pont ilyen.. nemtudom milyen kocsik jok az ilyenekbol.. ar/erteket se tudom..azer kerdzem.. szal golfom ára meg még plusz valamit tudok hozza rakni.. de minel olcsobb annal jobb.. de hat mint szemelykocsinak is kell.. (2 szemelyes az nem baj.. sõt .. jobb mert nincs kosz az utasterben .. mer el van valasztva).. szal 2 in 1 kocsi kell perpill.. sajnalom a golfom .. szerettem.. de el kell adni melo vegett :S
Platósra gondolsz vagy ilyen 4x4 terepjáró félére? pl.: Platós vagy ilyen 4x4?
ha olyan 600e körül el tod adni a golfot és ráfizetsz kb 200e-et akkor ezt ajánlom:
hy... sajna el kell adjam a vw golf 3 (1996 evjarat) kocsimat, es kell helyette a melo miatt valami pickup.. mint pl peugeot partner.. (nem szemelyszalitasi verzio, hanem ahol utaster el van valasztva a raktertol... ) jo lenne ha minel tobb kg -os utánfutot huzhasson hivatalosan... 1200kg fekezos utanfutorol lenne szo... az ár .. az a vw golf 3 értéke és plusz minel kevesebb penz lenne... elore is kossz a tippeket...
hi megint! bocs, off:
bontási igazolást hogy szerezhetek (autó nélkül - mesze van...)?
on
Jogos, belekevertem a TS-t.Arra vonatkozik csak ez. Mondjuk az én forrásaim szerint a többit az angolok rakták össze, de ezen nem fogunk összeveszni:) Aktuál téma volt Corolla Clubbon belül.
a Yaris pedig jó választás (de csak az elsõ széria tuti tipp, az még full made in japan.Ebbe beletartozik a modellfrissített "könnycsatornás" vagy ahogy tetszik elsõ lámpás változat is.)
Csak szólok, hamár így idetévedtem, hogy az Eu-ban kapható Yaris a büdös életben nem látott egyetlen ferdeszemût sem. A kezdetektõl fogva a franciák rakják össze. De ez nem jelent feltétlenül rosszat. Nekem van egy "könnycsatornás", ami nagyon egyben van.
Ok.Az F1, és nem utca. Nem tudom pontosan a szabályokat, de asszem 2-3 versenyt kell kibírnia egy blokknak.Az olyan ~ 900 versenykilométer. Óhajtasz ezresenként új motort építeni utcára?...
na jó ez 6 hengeres, de cserébe csak 1.5 ös és nem is mai darab :D Type: Tipo 033D Year: 1987 Number of cylinders: 6 Configuration: 90° vee, turbo, 81x48 Capacity: 1496 RPM: 11500 Power: 880 bhp
Nekem amugy bejon ez a koncepcio, hogy marhara kis tomeg+feltolteses motor :) De mondjuk egy 1.6T mar odavagosabb lenne :) Gondolj bele... nem kell oda 400 loero, hogy ugy menjen mint a ventod (pici tomeg miatt, legjobb pelda a super7 es klonjai) en megjobban lekonnyitenem azt a kis gyoszt :]
Swiftbõl 2-3 éves klímás, cd-s, elektromos mindenes, kevés kilométeres megkímélt példányokat lehet 1,5 millió alatt-körül is kapni, ami szerintem nem olyan rossz ár egy jól felszerelt, és immáron egész biztonságosnak, kategóriájában pedig dinamikusnak is nevezhetõ kisautóért.
persze gyárilag is turbósok, de annak ellenére gyári turbóval is mennek szét a hengerfejek :D meg aztán csak háromhengeresek, ami megint nem feltétlenül ideális a teljesítményéhez.
ezzel nem akarom azt mondani, hogy nem jó autó, hiszen nem is ültem még ilyenben, de autóvásárlás elõtt szemeztem a gtti-vel. mert mondom, csak ezres, aránylag keveset is eszik, a biztosítása sem lehet olyan magas, meg azért 101 lóval meg ~800 kilóval azért mehet rendesen.
de fórumokon én azt olvastam, hogy nem túl megbízható, fõleg hogy sok tulaj már széthajtotta a sajátját. aztán totalcart olvasgatva az alkatrészellátása sem túl fényes. azért egy 993ccm-es 3 hengeres turbómotor 101 lóval nem annyira egészséges, na. :)
Biztos élmény lehet vezetni ezt is, ki is próbálnám szívesen, de magamnak venni nem mernék.
de ezek gyarilag is turbosok! Szoval birnia kene ugye "default" :)
Viszont! egy masik forumon ahol plane az "ismeros" gtti tulaj szepen felhivta a figyelmet a kovetkezo hianyossagra: nincs intercooler! na most gondolj bele... eleve az auto tipus neveben benne vanik a "Gran Turismo Turbo Intercooler" ugyi :) EEEES a nagyobb turbo miatt meg orditana plane egy koztes toltolevego visszahuto :)
Nehéz fel fognom a szõke fejemmel, meg sajnos nem vagyok annyira benne, hogy érdemben hozzá tudjak szólni... :D De úgy érzem ez már nem is vita tárgya. Szóval marad a benzines vagy a dízeles. És mi van a bio etanollal? :D (A gázhajtásút én tartom "rossznak".) Na meg a nagy örömre összehasonlították ezeket a kis városi négykerekûeket (DS3 vs Clio vs Mini vs Abarth) Bocsi, hogy belinkelem, de ez alapján nekem a legszimpibb a Mini lett és a Citroen. A clio se lehet rossz... de a Mini túl drága. Azért sajnálom, hogy a swift nem került bele, mert lehet h kicsit másabb árkategória, mint ezek (ugye jól gondolom), de "méretre" ugyanilyen. Nekem kezd a szívemhez nõni. :D Fõleg, hogy egy szürke swiften tanultam meg vezetni... :D
ezeknél a kis köbcenti + nagy teljesítmény kombó miatt gyakori a hengerfej repedése, amely lehet hogy ezt a példányt is érintette, az a motorfelújítás akár ezt is takarhatja. :) Persze nem biztos, de alapvetõen ezzel a fajta 101 lovas motorral nem egy hosszúéletû konstrukció, legalábbis eddigi információimat alapul véve.
Miért hülyeség a hibrid? Jókat írnak róla az autopulton, meg állandóan azt olvasom, hogy minden gyár erre tendál. Akkor csak nem lehet nagy hülyeség. Ha az ára miatt mondod, az más, azzal nem ér érvelni most. :)
Hibrid egyelõre hulyeség, a Yaris pedig jó választás (de csak az elsõ széria tuti tipp, az még full made in japan.Ebbe beletartozik a modellfrissített "könnycsatornás" vagy ahogy tetszik elsõ lámpás változat is.)
Okké, okké... spórolós fejjel végig gondolva: 1 -4 m között. Na ez így már elég konkrét? :) Néztem Toyota Yarisokat használtan is, meg találtam róluk egy cikket, hogy a Yarisból is meg fog jelenni az elektromos változat. Szerintetek mennyibe fog kerülni?? Érdemes megvárni? Mi a tapasztalat a hibrid autókkal? Visszajön vajon az ára? Egyszer ültem egy hibrid Priusban, gyönyörû volt, csakhát... drága.
ebben lehet, hogy igazad van. a váltó is kellemetlenül recseg, mikor r-1-2 sebességifokozatokba szeretnék váltani. pedig, csak 121ezer kilóméter volt benne. hasonlót tapasztaltam annakidején egy aveonál is. az sem tetszett :D
igen az is lehet hogy kopott a tárcsa, de vannak olyan szerkezetek is amik automatán állítják be a pedál magasságot és bizony valakinek az már nagyon fent foghat ha mást szokott meg.
nem a fék. a corsánál megszoktam hogy amilyen ütemben emelem a kuplungot, olyan ütemben indul el az autó. ennél a nyakamba veszem a térdemet, és még mindig nem indul el. de legalább ereje az van.
Mármint a fék?!? Mert azt olyanra állítja be neked a szerelõd, amilyenre kéred (bár általában igaz, hogy az a jó, ha már fent fog). Ha jó a tárcsák, a betétek és a fékszervó stb. akkor az bizony fogni fog... :D
ma vezettem egy négyesgolfot. hát, nem akarok megsérteni senkit sem, de remélem, hogy nem találják el a szüleim, hogy ilyen autót vesznek. Persze, akkor hamarabb fogom választani a buszt, vonatot, és az állomásonéjszakázást, mint azt, hogy azzal menjek bárhova is. nem értettem az olyan autóknak a lényegét, amik csak az utolsó 3 centin fognak?