nekem is azok tetszettek legjobban. bár a mai tinilibák leundorítózzák. nem tudják õk, hogy mi az igazi autó, csak azt, hogy van egy német autó, bmw-nek hívják, az sokpénz, meg minden szirszar bennevan és az egybõl a legjobb... számomra ez elkeserítõ. ezek az igazi autók, ráadásul ezek történelmek is...
és az I-es és II-es Golf volt ráadásul a legszebb is. legalábbis nekem mindenképpen. sajnos én Golfból csak II-es 1.3-ast vezettem, az viszont nagyon lomha volt.
nekünk volt egy 1.8as (112 lóerõ) golf 1 gti-nk is, mégsem hiszik el, hogy 180-at is viszi (kb. annyi is a vége). holott top gear-ben pl. egy autóhossznyival verte a négyesgolf gti-t.
Ennyi, fail ;) budos eletben nem fog az annyit menni gyarilag, max tenyleg lejton, az orad meg akkor mar tenyleg csalos ;) Amig magadat amitod, addig oke... de ha ezt tenykent kezelve irod le, na abbol lesznek a buta urban legendek... ;)
"szeretned, ha 170 lenne igaz?" Semmivel nem leszek elõrébb, akkor miért? Mi lenne ha gps mutatott volna annyit? Akkor a gps lenne a szar. :DD Vagy lejtõn, hátszélben tudott csak annyit. Kb. ez lenne rá a reakció. De saját óráját néztem. :)
Ja és annyival nem lehet nehezebb a golf a fabiánál.Bár ki tudja. 1100 körül lehet a golf, fabia 1040 asszem. A miénk fénykorában ment pályán ÓRA SZERINT 180-at.Csak referenciaként.
2 évig megvolt tudom milyen motor volt benne :) Ennyit ment , pályán próbáltam. Ráadásul komplett fel volt újítva a motor, az elõzõ gazdi megfõzte egy elszakadt vízcsõ miatt.
nekem 180-ig nem csal az órám/GPS-el mellémérve/, gyorsabban meg nem mentem, mert e nélkül is tudom, hogy a legfaszább gyerek ettõl én vagyok a fórumon...
na ezt elfelejtettem meg beleirni Magnumrolcsinak:
a 170 vs gyari adat meg kb klappol nalad, mert: amugy nekem picit kopott gyari gumikkal az ST-m hivatalosan ugye 208-at tudott vegre, nemet (f*szt) autopalyan, 3an lajtos csomikkal 220-at mutatott az oram... ott mar azert kb vege volt :)
Nekünk egy '00 1.4 16v Fabiánk van, 5door. Õ már nem megy rosszul, annyi az össz "baja" hogy belekerült már 280ezer km. Beszart a kormányszög-jeladó, kábelköteg gyári hibás (anno voltak furcsa parajelenségek, csere óta semmi gond.) Fojtószelepet kéne pucolni (ingadozik picit az alapjárat), meg jeladót mert: -össze vissza megy tõle a szervó -marha nagy a terhelése így az elektromos rendszrének, hogy össze vissza mûködik a szivattyu, finoman villog a lámpa, muszerfal, minden (epp hogy csak eszrevenni) -olajcsere óta szólnak a hidrotõkék mint állat, majd kap másikat, hátha kitisztul (nem valoszinu) Kb ennyi, amugy szerintem mocsok jól megy, van egy két gyermekbetegsée (lévén elsõ széria) de összességében nagyon jó kis autó, benzinbõl se kér sokat.
"Nekem Skoda Fabiam van. Igaz kis 1.2-es" vs "odalépünk neki úgy 170ig igen"
haha ezen olyan jokat szoktam mosolyogni (no offenz)... nepiteletes abrandozasok... egyszer egy ejszakai autobuzis talalkozora vegre valaki elhozott egy g-tech pro-t (gyorsulo majmok miatt)en meg vittem gps-t (a vegsebesseg abrandozok miatt)... igaz nem vegsebesseget mertunk, hanem 100-ig... de mar ott csalogatott rendesen (gps vs ora) :)
szeretned, ha 170 lenne igaz? orarol nezted ugye? ;) sajnos az mar olyan tartomanyban eleg sokat csal... fizikai lehetetlenseg, hogy azt a bodet annyi loero addig feltornazza... a hivatalos gyari adat vegre a 6 szelepesnel 151 es a 12 szelepesnel 160 km/h (nem veletlen) :)
amugy egy regi kollegamnak volt ilyenje (12V) csak kombiban... nagyon szidta... hogyha az o" szoc.problemajat nem tekintjuk valos bajnak (3 kisgyerek, miert nem vett octavia kombit?) akkor csak annyi volt vele a problemaja, hogy iszonyatosan tetu, de valami undorito modon (amugy azon kivul nem volt baja nagyon) :D te hogy birod a "szaguldozast" ? en nem tudom... nekem meg a ma mar konnyu kasznis regi 1.6-os escortom is lassucska (na jo volt Fiesta ST meg Turbos osszos Mazda utan) :D En amikor kiprobaltam a fabiajat, akkor kb 20 metert (sem) tudtam vele menni normalisan, mert a 47,5-es cipom ossze-vissza akadozott a kupblungnal :DDD 'sszonta, hogy mas nagylabon elo haverja is panaszkodott emiatt :DDD
A rend õre nem forgathatja ki okos, mert akkor elveszítené az uralmát a gépkocsi felett, és ártatlan embereket is veszélybe sodorna. Kiforgatni csak ott lehet ha van rá mód, hely és idõ. Meglépni úgyse tud elõle, majd kicsúszik. USA-ban de kap golyót, csak jól megverik, az ilyen meg is érdemli, ha megállt volna csak pénzbüntit kapott volna. (tapasztalat)
az a poén hogy a ruszkiknál /mint nálunk/ ezt eljátszhatja lazán a rendõr csak követi mint a kiskutya az usában már kipörgették volna aztán ha sokat ugrál még golyót is kap
azért jópofa a rendõr,dobott egy gyenge kéziféket a kamerának:XD
A külsõ színe meg ilyen jellegzetes barna színû. Lehet szeretni meg utálni. Nekem tetszik.
hát most nemtudok fotót küldeni mert még nincs fényképezõgépem, de annyit te is tudsz hogy beírod a kocsi nevét a google-be, látsz egy mûszerfalat, na olyan az enyém is. A mûszerfal felsõ része fekete, az alsó Beige.
valahogy ezzel a kocsival úgyérzem, mintha a személyiségem is megváltozott volna, pontosabban olyan komolyabbnak érzem az egész kocsit, meg magamat is. Az adatlapomat módosítottam.
na ma reggel leteszteltem a Mercit részletesebben. sokkal jobban gyorsul mint a w140 es, ez ahhoz képest egy kicsi autó. 2.0 ás dízelmotor van benne, ugyanaz mint az A200 asba, csak ez egy kicsit visszább van fojtva. Majd teszek bele egy Chipet és 140-160 lóerõs lesz. A váltója meg egyszerû és nagyszerû. Elõzésnél elég csak nyomni neki egy kövéret és máris a nyomatékcsúcson van a fordulatszám, és megindul keményen. Ha meg lassan akarsz menni akár 1200 on is lehet. Újjonan biztos dráag volt a gép, de ilyet csak használtan vegyetek, megéri. Ahhoz képest hogy viszonylag kicsi autó a csomagtartója engem kielégít. És nem érezni kicsinek belülrõl. Csak ajánlani tudom, én viszonylag jó áron jutottam hozzá, hölgy tulajtól, de vannak ilyen lehetõségek amikre le kell csapni. Nekem bevállt. Már leírtam, hogy nem ez az autó volt az álmom (pontosabban nem is gondolkodtam benne :) )), de lám boldog vagyok benne :D
Szedd szét, zsírozd meg (esetleg tisztítsd meg, ha olyan) és elvileg jó lesz.De az is lehet, hogy nem kap elég áramot (a Corollánál legalábbis szerintem ez van, mert szépen átnyálaztuk, de utána is csak 3x húzta be.Néha elsõre, néha másodikra.)
sokat segítetek! köszönöm! :) tudom, hogy nem ide tartozik, de trabantban behúzótekercs rossz, ha frissen feltöltött aksival csak egy kattanás van indításkor? mennyibe fájhat a javítása? háznál nem lehet gondolom akna nélkül megcsinálni?!
sajnos nem rajtam múlik. én szívesen megnézném a suzukit is, hiszen az új swift nem egyenlõ a régi papírlemezessel. csak anyámék szerint. ez ugyan olyan, minthogy a skodára sem fogom tudni rábeszélni, vagy francia vagy japán autóra, mert szerinte a skodának túl bonyolult elektronikája van ésha tönkremegy akkor sosem lesz már jó. corsa-mániás. nem tudom, szegény mennyire járna rosszul a D corsával.
és abból megvan neki kb egy 2007 es glx es 1,7 millióból vagy kevesebbõl, klímával. 92 ló soknak tûnhet de mivel nyomatékszegény, ezért pörgetni kell hogy mennyen. megeszik 7-8 litert is. De hát olcsó és megbízható :)
mondjuk annyiban igaza van, hogy legalább érdemes vetni egy pillantást a Suzukikra, most lehet hogy lesznek komolyabb akciók a kifutó modellnél. 1.3 benzinnel azért az a 92 ló elég a mindennapi közlekedésre, ha nem akar az ember száguldozni. Fogyasztásban országúton 5 liter körülre is ki lehet hozni, de az nagyon óvatos vezetést igényel, 6 liter az kényelmesebben. Városban 7-7,5 nekünk. Persze nem akarlak rábeszélni, csak azért említem, hogy hátha lesznek (vannak?) most komolyabb árleszállítások, mivel hamarosan jön az új modell.
nekem is az a sejtésem volt, de mondom ekkora balfasz lehet valaki, hogy nem azt tölti fel?? Magnumrolcsinak meg köszönöm az infot, valószínûleg 1.2-ben, maximum 1.4-ben gondolkodnánk amúgy is. A fehér csoda (trabant 1.1) megint szarakodik, a környéken pedig normális autószerelõ nincs, így szerintem elkéne sózni, vagy én nemtudom. Friss mûszakis (mondhatni, hiszen a nyáron lett újramûszakiztatva), de a kasztni hátulja enyhén korrodálódott, és mivel kedves édesapám "gondozza", emiatt már motorikusan sem jónak mondható (olajcsere két év után az volt, hogy öncsé bele egy literrel). Ha egy évig még van rá mûszaki, belehet bontóba adni? (fõfékmunkahengert sajnálom csak, mert az új)
Nekem Skoda Fabiam van. Igaz kis 1.2-es, de nagyon szeretem. Szoktam vele hosszabb távokra is menni, országút/autópálya. Így a fogyasztás 100as átlagnál 6L körül alakul. Autópályán lepõdtem meg, hiába kicsi a motor, de 120nál, végig klímával jött ki a 6-6,5L/100km (össz táv 1200km). Viszont ha kicsit jobban odalépünk neki úgy 170ig igen csak felmegy a fogyasztás. Nyáron eljárok 5,6-6,5L átlaggal, télen kb. 1-1,5L megy fentebb a fogyasztása. Eddig csak kötelezõ szervízek voltak elvégezve rajta, mostanáig. Pénteken ugyanis kiütötte egy kiscsaj(Mercedes A osztálya) a keresztezõdésben a bal kerekemet, kapott a sárvédõ, ajtó, küszöb.. Nem nagy puff volt, de bánt, hogy a kereket kapta.
Nekem volt egy Fiestam (ST) ugyanennek a motornak a minituningolt 150 loeros valtozataval es a Fifi 132 kiloval konnyebb volt...
Mivel Bp. XIV. keruleti leven, varosi araszolgataskor(dugo, sok lampa, kis tavok, miegymas) nekem 10.4 volt az atlag... ahogy autoutra ertem maris lecsokkent 7-8 korulire... meg van is egy poen fenykepem, hogy jovok haza Erdrol (6os ut) ejszaka es ott a megengedettel 5ik gangban 5.2-5.8 kozott hullamzott ^^ (computer lenullaz, himes tojas elindulas, ultrafinom valtasok) :D de az extrem volt, csak poen kedveert volt :D
ha most nekem ezek kozul kellene valasztanom, akkor a 2 literes focust vinnem! azzal nagyon tutin dinamikusan fel lehet venni mindenhol a tempot :) (nem szaguldozasra gondoltam)... a tobbi gyengus :)
Ha Astrát nézegettek és inkább afelé hajlotok,akkor Enjoy felszereltségût nézegetnék. Vagy Cosmo. Ezekben benne van minden olyan lényeges dolog ami kényelmesebbé teszi az utazást. Essentia-t inkább felejteném,mert abban nem sok minden van. Ez észszerû választásnak tûnhet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.4_16v_klima_abs-4098745 Én pont ilyen paraméterekkel kerestem autót tegnap, mint te, és ezt találtam. Baromi szép autó. Normál, családi autónak szerinte tökéletes. Ami a durva, hogy tegnap még 1.999.000 Ft volt. Szóval érdekes...
igazából változó távra, körülbelül napi 60-70 kilóméter (bár van, hogy 200-300ra is van használva), többnyire fõútvonalon (44), autópályán (120-150es tempó), ritkán földúton való használatra. Szépség édesanyámnál sokat dob. Amit linkeltél, szép, az elõbb nyílván ezt láttam. Fogyasztás ferdehátúaknál 7 alatt, szedánoknál 8-8,5 alatt (persze motormérettõl függ)
igaz az jobban családi, de kicsit drágábbak is, de pl van ilyen: link de azért kérdéses az a futásteljesítmény :D de ez a motor igen egyszerûnek tûnik 8 szelep stb, talán ez dob valamit a megbízhatóságon, viszont van benne klíma ami majd a fogyasztáson fog dobni, de ha jobb tippeket akarsz írhatsz kicsit a felhasználásról is, mert amit most meg az elõbb is linkeltem inkább városba, lazán menéshez jók.
Nincs már luxusadó. A második félévit már nem kell befizetni! Érintett volna a dolog, az elsõ félévit még befizettem sajnos. Aki egyben fizette benyalta, aki két részletben legalább a másodikat megússza.
azt kihagytam hogy benzinpártiak vagyunk amúgy nem rossz autó (szerintem) a fiat, multkor Lineát néztem jóárban. Egész szép kis pofás, mondjuk nemtudom vezetni milyen lehet.
Engem megszánnátok pár tanáccsal? Másik autót tervezünk venni, olyan maximum 2.2 milliós árfekvésig. Maximum 4 éveset. Fontos, hogy ne francia és olasz autó legyen (nem engem kell szapulni miatta). Amik eddig szóba jöttek: Opel Corsa D, Astra H, Skoda Octavia, Seatok közül pár. Ötösgolfok esetleg (bár nem tudom, milyen árfekvésük van). Lehet még ajánlani, illetve tanácsokat várok az alábbi szempontok alapján: Megbízhatóság, strapabírás, fenntarthatóság, fogyasztás! Köszönöm elõre is. Jamaika king (meg az álommanók, hogy vegyé 0 kilóméteres béjemvét) kíméljenek!
Micsoda álommanók járnak erre. Viszont az iskolát kerülik :)
na vlgül vettem egy új A180 es mercit. 1 éves alig használt. 4,5 millió volt. a belseje nagyon szép. Kicsit gyenge de kb úgy megy majdnem mint a régi mercim. Barna színû. majd csinálok képeket rólunk. csak annyit mentem vele hogy hazahoztam mert még vizes az út. majd estefelé letesztelem. de ez életem végéig megmarad ez a kocsi remélem. ja és fokozatmentes váltó van benne :D ameddig hazahoztam annyit tudtam meg errõl a furcsaságról hogy ha nagyobb gázt nyomok felmegy akár 5 ezerre is a fordulat és szépen egyenletesen húz. 110 nél kb 1700 at forog. érdekes szerkezet. gázpedeálállásfüggõ. a kocsiról annyit hogy neméppen az a mit szerettem volna, de tartósnak tartós, az a lényeg. és keveset veszít az értékébõl ha használtan veszem.
nem csak te vagy így vele! :) jól esik röhögni a baromságain. egy lapon említ egy 1.4-es opelt, illetve egy háromésfeles "merdzsót" (bár ösztöneim azt sugallják, egyiket sem vezette) én maradok az az autós, aki elismeri, hogy életében nem vezetett még 1.4-esnél nagyobb autót (1.9-es polon tanultam, de azt ide nemszámícccsuk), és az egyik kedvenc autója az 1.1-es Trabi, illetve imádja a fapados (szervó, eps, légzsák) b corsájukat, aminek sosincs semmi baja. :)
engem kifejezetten szórakoztatnak az ilyen álomautósok
egy szociológiai tanulmányt szívesen olvasnék róluk ahogy az álomképeiket szinte valóságosnak élik meg a gépezés közben,hogyan formálják percrõl -percre az általuk megformált személyiség életét hétköznapjait
nem veszitek észre bazdmeg? ha nem válaszolunk neki eltakarodik a gecibe :D