széygeljétek maatok! http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530_530d_uj_turbo-4096720 én ezzel szemezgetek, ha minden jól megy hétvégén vihetem. szeritnetek jó vétel? csiptuning stb ez bírna menni és nem fogyaszt és még marad is kevés pénzem. ez kell nekem.
Ez lehet, hogy a Schumika reinkarnációja:D:D meg baloldani kuplung...
de azért kanyarok ba jól megfüstöltettem a kerekét meg megrugdostam a bal odlali kuplungot akkor még jobban füstölt meg kapart. de hát ennyit egy modern kocsinak ki kéne bírnia. de akitõl klscönkértem nem vette még észre. de végülis nemtom mi lehetett a baja mert a motor ment csak elindulásnál felpörgött a motor szabályzásra és csak 10-20 al mentem. 4-5 be megint felpörgött. már meg se tudott kaparni. legyengült. ennyit még egy suzukinak is bírnia kell!!
tessék? nekem valami gagyi 1.4 est adtak!! azt mondták a bmw t csak sofõrrel adják tiszta gagyi . minnél hamarabb vennem kell egy bmw.t vagy egy új mercit. de komoly. ijet még nem, láttam. csak autómatát vezettem, azok etrõsek voltak, ennek meg csak pörgött a motorja. a nap végére már alig bírt menni. és aqlig hajtottam.
húú hajjátok az a lényeg opelt ne vegyetek. tegnap vezettem egyet 1 napra bérautótó gagyi kéziváltós. padlóig kellett nyomni és padlóval kellett indulni hogy kielégítõ lõerõje legyen. a nap végére már nem is ment csak pörögött a motor. olyan gagyi. na opelt biztos nem vesdzek.
nekem midig is dízel volt. 3.5 ösbe csak dízel van te buta. lehet mondtam benzin már nemtm. tetszik mi?
szevasztok újra itthon. elattam a merdzsót. beattam SZamónak õ kipucolta mindent csillogott villogot én addig tévézttem. 1 nap alat készen volt. bõr kápit, dízel, 140 ezer km taílán asszem annyi volt a számlálójába vagy nemtuddom. hát nem is kellett sokáig várni elvítték. áron felül, mivel szép állopótpa volt.
most viszont megtértem egy benzines erõgép kel nekem ami gondolkodás nélkül húz, az ár nemszámít mert sokat dogozgatam és gyüjtögettem. 5 millioig jöhetnek az ajánlatok. milyen kocsit vegyek szeritnettek. én bmw re gondoltam. M5. vélemény?
regadót is baszogatják :D de abból úgyse lesz semmi...
ez ugye csak vicc? :D én viszont nem viccbõl mondtam. :S Nemtudtam, hogy ilyen keveset eszik egy kétlityós dízeles audi :O, egyik ismim "merdzsója", a170 eszik 7-et :|
nem igaz,mert van minõségi különbség az autók között ami teljesen független a karbantartástól a gyártástechnológia-tesztelések-anyagminõség minõségbiztosítás erõsen különbözik
arra meg nem nehéz rájönni hogy a karbantartás törõdés pozitív dolog,ugyhogy ezzel sokat nem mondtál
ENNYI! a varazsszo:torodes... tokmindegy szinte milyen kocsija van az embernek, ha torodik vele normalisan, akkor ki lehet menni veluk a vilagbol... mindig van 1-2 gyarihibas... az antifanoknak jo, mert hordozhatjak veres kardkent ;)
mekkora az az A3? :O a mi 1.2-es corsánk annyit fogyaszt nyáron, haén vezetem. ha tesóm akkor van, hogy hatot is. :|
Az mi A3-unknak az 5.5l sok,azt csak 150-170-es átlagnál és dugóban szokott produkálni.A normális 4.3-4.7l között van.
Ezzel most nagyobb lett az e-f**zom?
hát, akkor még marad vonóhorog nélküli két évig :D (friss mûszakis, talán 3-4 hónapja lett mûszakiztatva) a 8-9 literes fogyasztás szép :D nekünk a '90es évek közepe felé volt két vw golf mk1-ünk. az egyik 1.8 gti (!!), a másik csak egy szimpla 1.1-es. a gti is volt, hogy megevett 12-t (mondjuk akkor 170 körül használták a kedves szüleim... mára hálistennek nem vezetnek ilyen közveszélyesen)
oké a szolgáltatásokat hagyjuk mert nem egy korosztály a két kocsi de a meghibásodások azok tények,egyébként a corsa pont azért lett eladva mert viszonylag sokat kellett javítani
azért lett corsa véve mert annó pozitív emlékek kötõdtek egy öreg asconához a yaris csúcs volt,és csak azért lett nissan véve nemrég mert a toyota kibaszott drága
hogy milyenek a 2000 utáni corsák nem tudom,de ezek után nem is érdekel
amúgy skacok, kb. mennyibe fájhat utólagosan vonóhorog az autóhoz?
látom nem érted.
te két autót hasonlítasz össze ami között majd 10 év a különbség. a kilóméter nem számít itt,mivel hiába a corsában kevesebb volt,az egy olyan autó amihez olcsó az alkatrész,sok van belõle,strapálják is. ezzel szemben a yaris egy értéktartó fiatalabb autó.
az megint más kérdés,ha újként vetted õket.
Én 9 évesen vettem, akkor volt benne (valós) 40e km, kb úgy nézett ki, mintha szalonból jött volna.
Se karc, se fényezési hibák, kívül-belül teljesen újszerû volt
Ténylegesen csak második autónak használták. Kb. 5-6 hónapig kerestem kocsit, mikor véletlenül rábukkantam.
[tehát elvileg ki lehet fogni ilyen példányokat, csak nagyon kicsi rá az esély]
Egy elsõ szériás Yaris min. kétszer annyiba kerül, mint az emlegetett Corsa. Nyílván akinek van pénze, az vegyen Yarist, ha nem zavarja a kis csomagtér(úgy emlékszem kissebb mint a corsáé, sõt szinte biztos). Ne vitázzatok ezen:)
70 ezer vs. 140 ezer futott kilóméterbõl ugyanannál a tulajnál ugyanazon az útvonalon?
képzeld a yaris kipufrendszere hibátlan maradt,és nem dõlt sehonnan az olaj
ezek külnbségek és ha te még nem tapasztaltad akkor nem is léteznek-okos
senki sem vonta kétségbe hogy nem lehet vele leautózni akár 300 ezret is
én pusztán annyit mondtam hogy jobb a yaris ami igaz hogy pár évvel fiatalabb volt de kilóméterben 2-szer annyinál sem produkálta azokat a hibákat amiket az opel
ennyi!
aki meg nem tudja mi a különbség a márkák között azzal nem fogok vitatkozni,majd ha az adac listát vezeti a corsa akkor visszatérhetünk a kérdésre
én is így vélem! szerencsére az elõzõ gazda egy törõdõ, középkorú rendõr volt (legalábbis állítólag, sajnos nem magánszemélytõl vettük). Az amúgy lehet, hogy 11 éves corsában 70ezer kilóméter van??? (képek alapján mintha most gördült volna le :O )
erre azt mondom, szintén 94-es évjáratú corsám volt, egy grafitszürke szintén 1.2-es 45 lovas: hiba nélkül megjártam többször vele Európát, volt nem egyszer hogy 10-12 nap alatt belement 4-5000 km (Mo-görög szigetek-Mo túra többször is), tavaly adtam el 15 évesen és azóta is HIBÁTLAN.
Most járhat kb. 150-160e km-nél, mi a titok? a rendszeres szervíz és törõdés.
idióta gazdával, aki üti vágja, lehetett volna 10 évesen kukázni.
a miénkben már 20-szal több paci dobog. szerintem pont elég. a magyar utakon úgysem éri meg 200-zal menni, és megzabáltatni 8-9 litert a négykerekûvel. a mostani benzinárak mellett :/
az amúgy 93 utáni corsa volt 1.2-es kemény 45 lóval
csak kontrasztként-az õt követõ 1.0 yaris 68 lovas volt kevesebb hibával jobb térkínálattal az 140 000-ig ment nálunk gond nélkül csak túl öreg-ennyi volt a kifogás vele kapcsolatban mikor el lett adva
vezettem gyakran mindkettõt hát a corsa sehol sincsen,és még macerás is volt
a szétrohadt kipufogók még talán mindíg ott sorakoznak a garázs mélyén:D
nem tudom, milyen corsa lehetett. nekünk B benzines, 10 éves van. 5 ajtós. 250k kilóméterrel (bár valószínûleg már 300 fölött járhat). Hat év alatt kuplunggal és lambdaszondával volt bajunk. Persze, most mintha a hátsó lengéscsillapítónál lehet valami. Nem éppen megkímélt és nem második autóként használt. (Bár én kímélgetem, és rendesen takarítom). Évente 35-40ezer kilóméter kerül bele kb. Remélem még sokáig fogja ezt a szép tendenciát mutatni megbízhatóság terén :D
Olyan kérdésem lenne hogy Open Corsa dízel, vagy VW Golf3 dízel? Kb ugyan annyit fogyasztanak de a golf erõsebb, viszont nehéz hozzájutni nem akarja eladni senki. Meg még arra lennék kíváncsi hogy a külföldi papíros autókkal milyen macerára lehet számítani?
mod: bar a Mazdim altal total befertozodtem a fórvíldrájvval, szoval tuti az alapja egy justy hajtaslancu 4wd-s swift lenne xD
ezt a srácot úgy eltudnám képzelni valamelyik kereskedelmi adón, reklámface-nek. tudjátok, beáll, tonnás fux a nyakban, munkát csak a tv-ben látott, és ezeket a reklámdumákat elduruzsolja (mint a merdzsó háromésféllityós motorja szabályzáson, igaze? ), bepattan a szakadt kis merdzsóba, és húzza maga után a koromcsíkot. ezekután egy narrátor hang: "Az igazi rajok merdzsóval járnak. Kényelem, elegancia, rajság, Merdzsó."
Na, akkor sorolom a jelzõket. :D Legyen: takarékos, városi, ne túl nagy de ne is kicsi (a smart méretû autóktól rosszul vagyok), megbízható, biztonságos... sportos. :)