akivel én eddig beszéltem még senki sem bánta meg a chippelést,de hallottam kontárokról is,de az olcsóbb is
a poén az,hogy az a ducató még zöldkártyán is átment,a kuplungon kívül semmi sem ment tönkre az viszont rossz volt városban,hogy annyira harapott hogy nehéz volt finoman vezetni-amúgy is amióta elektromos a gázpedál túl könnyû nyomni,én már nézegettem az enyémet hogy lehetne + rugót rátenni
a régi adagolósban meg túl nehéz nyomni,meg idióta szögben áll
én a fogyasztás miatt tunningoltattam,arra elég a 15%
állítólag a turbót kinyírhatja az erõs chippelés,de csak akkor ha állandóan teljes terhelésen jár a motor,ha normálisan használják akkor semmi különbség
mindíg 2-ben indulok,de nekem azóta üresen gyakran megforgatja a hátsó kereket ha kicsit jobban odalépek,ha kikanyarodok valahonnan akkor még 4.-ben is úgy mértem hogy fél-egy literrel eszik kevesebbet
ha konkrét autóról van szó akkor priviben segítek,õk fõleg kamionokat csinálnak ott 4 litert lehet fogni 100-on
üdv mindenkinek. Köszönöm mindenkinek a segítséget,hát igaz az hogy egy crafter meg egy sprinter nehezen hozza vissza az árát mert nagyon drágák, de egy Ducato 3.0 Mjet motor ami 157 LE teljesít nem igazán kell neki már tuning szerintem. De amúgy ezeket hol csinálják?
szerintem bármelyik megvehetõ,de egy sprinter/crafter sokkal lassabban keresi meg az árát,mert nagyon drága
a boxer/ducato/jumper tök egyformák szerintem hamarabb visszajön az áruk,és egyátalán nem rosszak
a transit rabszódikus amikkel én mentem azokban mind szarakodott a váltó és sokat is ettek hallani problémás darabokról állítólag gyenge a kuplung,de sokan dícsérik is,talán az a leg személyautósabb
én kis motorral nem venném egyiket sem a 2.2-es merci motor,vagy 2.3-as fiat szerintem nem való olyan kocsiba ami 2-3-4 tonna összsúllyal közlekedik
a nagyobb motort válaszd,és érdemes chippelni õket,hamar bejön a fogyasztásban,és poweresebb is nem kicsit
50 rongyért választhatsz hány %-ra húzzák fel,mentem 35%-os ducato 2.8-al 180-nál levillogtattuk a személykocsikat a belsõ sávban
a kuplungot már kétszer lefüstölte az a motor,alacsony fordulaton tilos lepadlózni
én 15%-ot kértem /2.8 unijet daily/,állítólag így eszik a legkevesebbet,de már ez is adott 44 newtont
en uj Transittal dolgoztam (soforkent meg kiserokent is), nekem strapabironak tunt, a teljesitmenyere sem lehetett panasz, egesz dinamukusan mozgott meg pakolva is, ugy hogy "uresen" is sokszaz kiloval tobb volt a natur peldanynal a kazettaallvanyok miatt... a volt cegem sem veletlen vett beloluk szazakarhany peldanyt, mert az elozo garnitura is jo szolgalot tett ;) a tobbit meg kozvetett ismerem max... van 2 fuvarozo cimboram es az egyik full Merci palettaval dolgozik a masiknak meg van pözsója... egyik sem tokeletes, csak nem lenne igazsagos az en szambol, mert ezek egyedi tortenetek (ugy ahogy a ceges tranyok kozott volt azert gyarilag 1-2 bibis ugye, de nagy szazelakban jok!) :)
Üdv mindenkinek, nem igazán ide illõ ez a kérdés, de engem haszonjármú érdekelne, pontosabban 4 fajtát nézegetek, mindegyik a hosszított verziós: VW Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Ford Transit, Citroen Jumper. Kérdésem a következõ ezek közül melyik a legstrapabíróbb? Valaki tudna nekem írni ezekrõl véleményt? Napi átlag 500-700 km-t menne 5 napon keresztül. köszönöm a segítséget. üdv
Ez már nem szõrszál hasogatás??:D:D akkor a tükör méretet is odaírhatnák...:D Viccen kívül, mindkettõ jó autó, csak az egyik 16 éve volt sláger, a másik meg most lesz:)
És ha már Ford, Valakinek van tapasztalata elsõ generációs Focusrõl? nekem még mindig nagyon tetszenek. Mindenhol azt olvasom, hogy nagyon jó vezetni, mivel tuti a futõmûve. Szal sztem egy kb 1 millás 2002 utáni focus is megéri.
azt szerintem elnezted ;> AZ A TUKROS meret! amugy a tukor nelkuli 1772 mm szal szelesebb... khmmm Twist! hogy is van ez, hogy nem fersz be? :DDDD az en elozome is 1683 :)
az új fiesta szélessége: 1973mm egy régi escort szélessége: 1690mm Hát izééé:D:D
igy van! pufisodnak :) yay ha minden igaz 1 azaz EGY centivel szelesebb a volt escortom a mostani Fityonal... hajajajj meg a vegen nyerni fog Twist!! :DDDDD
Béke van srácok Az új autók egyre nagyobbak, vagyis leginkább szélesebbek + sokkal jobb a térkihasználás. Ezért lehet az, h egy 2009-es Fiestának a beltere nagyobbnak hat mint egy '93-as Escort-é. De ez csak az én véleményem Meg ne kövezzetek:)
te kesz vagy :D
mondom, hogy a nozija meg a csomagtere miatt nagyobb a mark V Escort, de a beltere kb egal! ;)
Az elozo Escortom most noveremnel van(atvette) de eskuszom holnap ugyis jon at, es jol lemerjuk a belteret! :P (forgalmik szerint) amugy nehezebb a fiestam mint a volt escortom :P
holnap merek! mit kapok, ha kb egal a ket auto beltere? nah? :PPPP (amugy ha eszrevetted volna, minden auto hizik! meretben is :P multkor nezegettem adatokat... regi-regi 5os bombi akkora, mint az uj 3as :D)
nem nem, én most csak példa ként hoztam a 760Li-t mert már kicsit felbasz hogy azt hiszed ugyan akkora, kizártnak tartom mivel csak az utastere akkor az orionnak mint az egész fiesta :D (viccel, de szinte majdnem igaz) most mindjárt keresek méret adatokat aztán megnézem, de sõõõt a kedvedért ha haza érek kerítek 1 fiestát azt megnézem
ki beszelt itt 760LIrol??? szalljal mar le a foldre... olvassal mar konyorgom!!!!! mirol beszelsz? en arrol beszelek par hsz ota, hogy belterben NINCS nagyon kulonbseg meretben egy mark V escort/orion meg egy mk6/7 fiesta kozott(csak a hulyesegedre reagaltam, hogy te be sem fernel egy fiestaba... az orionban meg jol elfertel..., holott belterben kb akkora egy mk6/7 fiesta is! PWN!)... ebresztoooooooooooooooo
milyen 3X akkor auto? LOL! tudod mekkora kulonbseg van belterben egy modern fiesta meg egy regi escort kozott??? kb semmi! NEKEM MINDKETTO VAN/VOLT nem fogod bemagyarazni, hogy ugyanaz a garnitura(haveri kor) UGYANUGY elfer(t) a regi escortomban(93as injektoros 1.4es ferde hatu) meg a mostani STmben is! ERROL ENNYIT! amivel hosszabb az auto az motorter orra az autonak+ a tagas csomagtarto(sajnos az STbe mar nem ferne el a lanparty, de a ferdehatu Escortomban meg elfert)... meg tomegben is megegyezik a ket auto... ember!
magyaran... lattal egy kepet amin csutkara elore van huzva az ules-> jott a butasagod... -> cafoltam mert veled ellentetben nekem mindketto van(volt), tapasztalatokkal megfuszerezve... ;)
de most komolyan.... jaj nekem.... ez dízel, dízelbe csak 1.8D volt a legnagyobb ami gyárilag 60lóerõvolt vagy mennyi o.O és tudom hogy 110 volt mert padon volt mérve :D
nah akkor leleplezek egy titkot... ha kinyujtod a karod egy orionban(escortban) akkor kb annyi a tavolsag mint az en ST Fiestamban, ami kb ekvivalens az uj dizajnos Fiestaval meretben... szal ez a nem ferek el szoveg, enyhe butasag :)
na ja egy 1.7 tds astra szerintem is jó választás,olcsó alkatrész erõs és strapabíró motor az opel dízel sehol sincsen hozzá,beszarik az adagoló stb.
Akkor te egy szerencsés ember vagy:) Amire ráakartam mutatni az az amugy, hogy mikor mutatják az új autók képeit, mindig full extrás változatokat mutatják:D és sokan sajnos azt hiszik, hogy az fog 2 millába kerülni
Szép ez az Orion Csak már ritka a rendben tartott darab sajnos.
A "jól elférünk-e az autóban" témához meg annyit, hogy eddigi tapasztalataim alapján, az elsõ üléseken mindenki kényelmesen tud ülni. A baj akkor kezdõdik ha a hátsó sort is nézni kell
A topic témájához pedig ajánlanák egy Opel Astra F TDS isuzu motoros kombit, családosoknak, egész olcsón. Olvasgattam róla, és eddig pozitív a mérleg. Tegnap elõtt megelõzött egy ilyen... eddig még nem is tudtam h van TDS astra. Bocsi a hosszú kommentért:D
en latok minden nap magam elott egy fullosat... :D nekem az "elozo" STm van es plusz digitklimas, ESP ki-be kapcsos, futheto tukros, szelvedos meg minden joval megaldott kis joszagom van :)
Az a baj amugy, h csalókák ezek a képek... ez is pl egy full-os fiesta...ilyet sosem fogunk élõben látni:D
mekkora vagy? ugyanis en 185 cm es 102 kg(voltam 120 is a kocsim meglete alatt) es elvileg az uj fiesta belulrol asszem kb akkora mint az elozo(enyem)... siman elfer benne 4 normalis ember ;> a foto meg csaloka, ahogy nezem full elore van huzva az ules, ugyanis nekem hatrebb van es 180 cm ember meg befert mogem ;)
Ezt szerintem nem nekem kellene címezned! Én VW párt vagyok
Mi bajod a képen látható Touran-nal????:O sztem nagyon jó autó. A másik, mi bajod a Lupoval???:O:D:D Én azt vezetek már jó ideje, és sztem nagyon korrekt kis autó;)
Az egy GTI VI os golf belseje! Na a japán autókról vitáznék, a VW mindig szebb belsõt csinált, azonos kategória összehasonlítandó! De kinek a pap, kinek a paplan!
pedig annak a hondának ezerszer igényesebb a belseje mint bármelyik akkor vw-nek. Én ültem mindben, te szerintem csak a szénné photoshoppolt képeket próbálod összehasonlítani a lestrapált használtautó fotókkal.
A Golf V nek alapból tényleg nem szép a belseje, ezt nem vitatom! De a VW akkor is VW bár nekem nem az van most és lehet a hanyag minõség miatt hanyagolnám de megértem azokat akik szeretik! De a VI? Nos?:
Tudod minek lesújtó a belseje? A 5-6 éves japán autóknak........
Jók a japán autók, volt nekem is Prelude-m De a mûszerfal mindig gyenge pont volt.
amit belinkeltem az egy igen népszerû fosvágen, méghozzá a golf V. belsejérõl készült. Lesújtó nem? ülj be az új swift-be, esküszöm igényesebb belülrõl mint az a kacat.
Amúgy ha nem sznobosokodnál és hajlandó lennél vezetni egy új swiftet, rájönnél, hogy az azonos árkategóriában levõ fauvék sokkal szarabbak és még többet is kérnek értük.
Most hogy nyár van és uccsó háten pangás volt, az én V6 3000 Scorpiom fogyaszt 13.4-t légkondival városban dugózva. Ha nagyobb a forgalom és nem ilyen "gyér" dugós, akkor lékkondival benyeli a 16.7-et is akár simán, igaz, olyankor ezt szinte végig állva, lépésben, hegyre fel stb.