erre az autora turbinyek kene :) nezd meg a charade gyari turbos verdakat... kicsi, kis kobcenti+turbo(1.0T)=elmeny! 100ig tartja a 2 literes fiestammal a lepest(mondccca ezek a modern fiestak mar nagyon elhiztak... az STm uresen 1090 kg(3.921 cm hossz)... az regen egy astra-escort tomeg volt, a 20 eves 323as Madzagom az allando osszkerekevel 1060 kg papiron es az 4.11 cm)... azert ez nagyon beteg :D
am nem tom vezettem ilyen uno-t 1000es motorral és hát nem is tudom :D nekem nagyon lomhának tûnt, pörgeted a motort van hangja mint valami állat erõs gépnek viszont csak pörög de nem igazán halad az autó :D
Egyébként arról szó sincs, hogy nem szeretnék majd egyszer valami erõsebbet is, de ez az 1.0 motorhoz és a 45 lóhoz képest meglepõen jól megy. Tudni kell helyén kezelni az autó tulajdonságait, tisztában kell lenni vele, hogy mit mivel hasonlítunk össze, és akkor bizony meglephetnek ezek a kicsikék is. Remélem azért akad aki egyetért.
Egyébként amiket szeretnék egyszer (legalábbis valamelyiket): Lada 2101, 2103, 2107 Fiat Bravo 1.2 16V, 2.0 HGT Lancia Delta Alfa Romeo 75 Alfa Romeo Sprint BMW M3 Fiat Uno Turbo Racing i.e. Volkswagen Golf II GTi 16V Audi Quattro Fiat 127 Suzuki Swift II Sport 1.6 és hát van még pár :D
Egyébként ha már képet kértetek (tudom, nem erre számítottatok):
Illetve itt jegyezném meg, hogy az egyik legnagyobb élményt a szintén nem nagy köbcentis Ladák jelentik.
neeem, nem kell ilyenre gondolni, ezzel inkább arra utaltam, hogy kis autót is lehet durván vezetni (persze nem szétesésig). Egyébként egy széria egy literes Unóról van szó. :D Nem egy versenygép, nem nagy a végsebessége, de itt a környezõ falvakat összekötõ utakon lehet vele olyan kört veretni, hogy az ember vigyorogva száll ki belõle. Azért ilyen autóból 11 lityis fogyasztást kihozni, az nem finom stílust jelent néha. :D
Persze nem akarok ezzel semmi nagyképûséget mutatni, csupán arra az egyre akartam rámutatni, hogy a kis teljesítményû, kis köbcentis autók is jelenthetnek jó vezetési élményt.
roller? ;) Azert gondolj bele a 800 kilojaval meg a gyari 101 (1.0T) pacijaval tolja a 8.2es sprintet szazra... akkor ez? aranyos kis joszag, nem is olyan rossz, mi? :) mondjuk tegyuk hozza, hogy a mocija megelozte a korat technikailag :)
sok köbcenti :S nagy fenttartási költség bár a topiknyitó még mindig nem mondta,hogy mennyit tudna rá költeni évente "a kocsit mindig megvenni a legkönnyebb" szokták volt mondani egy 1.0-1.2 azért olcsóbb,mint egy 2.0-es kocsi meghát nagyobb köbcenti többet is kajál :(
belépéskor? ezt csak behozzák amcsiból okosba...lezsírozva..xD a lábadat nem kell a határoz tenned van egy ismerõsöm luxusautókat lopatnak el arabokkal németbõl... kb. 30-40 luxus autó sorakozik a telephelyen...szerinted megállították,illetve keresték õket? xD ez már nem az a rendõrség,meg határ,mint 20éve xD
mivel nincs kedvem több,mint 350 hsz-t végig olvasni,így még mindig nem tudom,hogy a topikindító mire akarja használni a kocsit topikindítónak: jó lenne már,ha valami adott típust kinéznél,és pár angol kulcsszóval keresnél autót itt a közeli országokban,mert bizony sokat lehet spórolni,még úgyis,ha adót kell fizetni,meg honosítás meg stb. - bár pl.ha lenne egy amcsirendszámos autóm faszom honosíttatná :D 1. nem kell zöldkártya 2.nem kell mûszaki 3.rendõr nem állít meg úgyse,mert nem magyar,és õ más nyelven úgyse tud 4.ha bünti van,nem tudnak kinek csekket küldeni,mert amcsi rendszám,tehát nem az én nevemre jön 5.egyediséget kölcsönöz a kocsinak :D
asszem nem van sima mustang van mustang gt meg van a shelby mustang gt a shelby "szarok"hoz nem adja a nevét :) bár nem sok minden különbözteti meg õket..csak az áruk,meg a shelbyt egy kobra jelöl a hûtõrácson tess: mustangok nah,de vége az offnak
mien mustang volt? mert nem mind1 shelby gt-t 10milla alatt nem veszel egyszerû mustang gt van 3-4-5 milláért+honosítás,mert ezek amcsi rendszámosak...de amcsirendszámmal jobb,nem kell fizetni itthon semmit :D,csak ne okozz balesetet :D
En most lattam a szomszed haz elott egy Ford Mustangot, Gt500 lehetett de nem ertek hozza.Hat nem semmi, en nem vagyok autobuzi, nem is ertek hozzajuk, de ez nagyon tetszik. Eredetileg a Tolvajtempo-s kocsi utotte meg a szemem (67 Shelby GT 500 "Eleanor"), de ezek az ujak is nagyon jok..arban mennyi egy ilyen itthon, lehet egyaltalan kapni? A honlapon olyan 20-50 ezer dollarig van, tipustol fuggoen.
Amúgy meg,olasz-t csak akkor vegyél ha autób*zi vagy.Néha mûködik,néha nem és ez a szép az olasz autókban:D Franciát csak akkor,ha kényelmet akarsz és szervízre akarod költeni minden pénzed. Japán autókról nem mondok semmit,mert nem volt még soha japán autónk. Német autót csak régit vegyél szerintem.
Én most télen veszek autót.Népautó lesz az biztos,leginkább Corrado,Jetta MK2,Golf MK3 és Scirocco MK2-ben gondolkodok.Késõbb,ha lesz pénzem akkor egy Ghia-t akarok venni.
Múltkor nagy Silvia/SX szaki voltál, most már a Bömös is játszik?XD Egyértelmû hogy SX amúgy.
kitaposom a belét városba 10-15 lityó hungaroringen nyílt napon mondjuk megette a 30at :D ha kímélem akkor 8-al elbattyog (nagypapa vezetés, 3000nél elváltom)
Nissan!!!! erosebb, lehet jatszani a motorterben egy kicsit a turbo korul, hogy erositsed... (persze csak finoman, komolyabb tervek, komolyabb beavatkozast is igenyelnek) kasznija konnyebb, raadasul es a formaja bar szubjektiv de sokkal idotalobb mint egy e36 :) ergo sokkal jobban nez ki(szubjektiv!) Idealis tanulo drift alap :)))
szal Nissan!
(bar ha jol tudom az e36 320 az sorhat igaz??? AYAY :D az a nyers sorhat hang mondjuk odabasz! az kene minden autoba -> az a hang a gyengem!!!4 :DDD)
én jövõre vennék kocsit, vagy egy e36-os bmw (mondjuk 320-as) vagy nissan 200sx, szerintetek melyik és miért? :)
Az miért baj, ha esetleg megkérdezi olyan emberek véleményét, akik nála jobban értenek hozzá? Gondolom Te sem szoktál úgy vásárolni akármit is, hogy megveszel valami szart és nem jársz utána a dolognak. Tényleg nem adott meg sok információt, de azért így leugatni a fejét...szerintem túlzás.
hogy on is legyek... ilyen autot biztos nem ajanlanek senkinek... TOTAL hobbi kategoria :DDDD penztemeto, mondjuk ki :)
azert kozuton joval tobbet megyek a rohangalos, munkazos, bevasarlos Fiesta STmmel(konnyu gyari 2lit szivo/150 lo csak frontos :( ):D valamék ceghez kihivnak valami gepet szerelni, kicsit sem ciki a sok ujbalna kozott a "szakadt" Mazdam :D azert egy 2 eves ST finoman ultetve, szep felnivel, meg szep szemekkel(gyari fenyforras iszonyat gagyin nez ki) azert maskepp mutat :DD meg avval "csak" 9 lityoval eljarok... (csajozosabb xD ) meg ilyenek :) Jobb oldali az enyem :)
SAJÁT ELKÉPZELÉSED SOSINCS SEMMIBEN? Mindenben a "nép" segítségét kéred, mondván fingod sincs hozzá, amit éppen szeretnél. Azt figyelembe sem veszed, hogy semmi támpontot nem adsz megint, pl. itt vagy ott (Szlovákia), esetleg nyugatabbra akarod venni, mert a 2-2,5e juróért teljesen más autókat kaphatsz a különbözõ országokban.
Holnap majd az lesz, hogy "Milyen alsógatyát vegyek MOST?", mert fogalmad sincs róla mi a jó? Ja és majd elfelejtettem, csak 5 euród lesz rá, és mondjuk meg a frankót, mert nehezen kuporgattad rá össze és nem szeretnél hülyeséget csinálni. Nem szoktam személyeskedni, de már sokadszor b.szod ki a biztosítékot ki nálam ezekkel a hülye topikokkal. Vagy a fejeddel van baj, vagy csak szórakozol...de akkor is fejben vagy gyenge.
1.0-ás swiftet tudom ajánlani. Városban nyáron elmegyek vele 5,5 literrel. 11 év alatt szokásos dolgokon (gyertyák, olaj, izzók:) és egy kipufogón kívül nem volt cserélve rajta semmi, kastznin rozsdának nincs nyoma még. Cserben sose hagyott, pöccre indult mindig. Használtan 400 ezerért már elég korrekt állapotúakat kapni, az alatt már nem érdemes venni.
en eddig nem mertem merni :DDD pedig most vissza van fogva a turbonyomas(bar igy is lodit rendesen) es tenyleg ilyen 3Knal max elvaltok :) de szerintem igy is benyalja a 10-11et :DDD
--- mas: baszki de eloffoltunk :D szerintem koncentraljunk inkabb azokra akik tenyleg autot szeretnenek venni es lassuk el oket jo tanacsokkal :)
majd ha szepen belekoltozik a komolyabb fek, meg szepen ki lesz iktatva az osszes rozsda + le lesz kulturaltan fenyezve(SEMMI JELOLES, SEMMI CSICSA nem lesz rajt! kinek kell a sok tuningmatyi, hogy betalaljon egy "gyorsra a pirosnal"?) akkor megmutatom :)
btw gyorsulgatni, csakis elzart, kovalygo emberektol es forgalomtol mentes teruleten szoktam(unk) muvelni :) En tudom mit tud az autom, ez nekem boven eleg... :)
Igazabol az lenne az almom, hogy olyan allithato kemenysegu es magassagu futomuvet rakatnek bele(horror... a mostani is epp eleg piiiz volt, csak az fixen kemeny es alacsony) hogy tudjak az allando osszkerek+kapcsolhato diffizar komboval menni kicsit terepezni, dagonyazni, kis lajt rallyzni(meg kene tanulni ugye :D... neha haverokkal gyorsulgatas kihalt helyeken mar kezd uncsi lenni :D) :)))
Lof*sz akart kioktatni bazze... te egy kicsit felreertelmezted a dolgokat... csak irtam a 2 literes alatti butasagodra(hogy ott ugye nincs tuning, vagy valami hasonlo baromsagot irtal)... amugy a kocsi pont most van szepites alatt, mert 20 eves es megette a rozsda :( nincs szenne reszelve ;) amugy mire vagy kivancsi? az erositett hajtokarokra+dugokra? netan a karaszy fele futomure+nyomtavszelesiteshez? vagy netan Momo cuccokra? (pedal+kormany) vagy kivancsi? vagy netan a specko most keszulo elso+hatso toronymerevitokre? vagy a konnyitett lendkerekre? vagy kartervedore vagy kivancsi? vagy a specialis ECUra ami a nagyobb turbo miatt lett szakival megiratva? kipuff rendszer komplett megvaltoztatasara? vagy a nagyobb Intercooler erdekel? (Iveco kamione eleg? csicsa kromICre nem tellett sorry) sajnos a motortere nem eppen tuningsós, mert nem krom seholsem... sorry en sem szarom a piiizt... :( Fek: Turbos rx-7 komplett fekrendszere meg alkuban van egy sraccal... addig a turbonyomas is vissza van "tekerve"... :) megvalami erdekel? -.-
ezt a teszkohuszarozast meg gyorsan fejezd be, mert atomidegesito! KI MONDTA TE SZERENCSETLEN, HOGY KOZUTON VERSENYZEK??? ki??? max 2,5-3Knal valtok kozuton, eleg nekem boven... a halal akar versenyezni kozuton... mar ott is eleg szepen szisszen a lefuvoszelep (2000tol szepen lassan kezd epulni a nyomas, 3Ktol rug) :)