ez így igaz. én egyébként az 1.2 16 szelepessel szemezgetek, a teljesítménye nem kisebb mint az 1.4 12 szelepesé, sztem fogyasztása is ugyanott lehet kb. Tetszik nagyon.
Esetleg diesel rover 626 honda motor honda padlólemez. De elég sok tipust sorolhatnék még. Egyszerübb lesz ha kinézel párat ami formára tetszik és utánna kitárgyaljuk öket!
Találtam egy dieselt a használtautón, 1.9-es 75 LE. A szívódízel azért jó, mert nem fogyaszt sokat, viszont gyengus kicsit.
Tomi szívesen segítek ha gondolod mint aktív szerelõ ha kérdésed van irj. Régiek közül: Audi 80 b3 Mazda 323F esetleg626 Toyota corolla békalámpás:D tudom ronda de örök élet:D Esetleg elég jo állapotu Calibrát lehet már ennyiért,(sokan köpködni fogják erre készülj fel de cserébe olyan a külalakja amivel még ma is meg lehet bárhol jelenni.De Calibrából szigoruan csak 8 szelepest! ezeknek a fenttartása efektive fillérekböl megvan, strapabíroak kis fogyasztásuak. Audi 80 1.8 szivódénes elmegy 5-6 liter gázolajból nem egy gyorsulásbajnok de 130-140 el a világot körbeautózhatod vele.
Punto 2 semmiképp. Semiféle sdi pdtdi jtdi commonrail és egyéb szutykok. Vannak nagyon jó dieselek de nem ebben az árkategoriában:( Az autótuning nem az 1.3 fiestánál kezdödik ha tuningot akarsz akkor minimum! 2000ccm azzal már lehet kezdeni valamit,ez alatt agatthatsz rá akármilyen müanyagot meg csiptuningot akkor is gagyi gyenge és használhatatlan marad (kiméljetek meg az anyázástól sajnos ez az igazság) Az agyonmüanyagozott 1.1 swift és társai a tescotuning kategória,lapátolod bele a lóvét és soha semmit nem fogsz érni vele) Nagyobb vasak közül nézhetsz suprát esetleg legendet de ezeket nem ajánlom mert érzékeny vasak. Ja ha rám hallgatsz:Rossz autó nincs csak rossz autótulajdonos.Van autó ami több törõdést igényel van ami kevesebbel is beéri... Vegyél valamit ami tetszik 400 körül és a fentmaradó pénzböl hozd tiptopp állapotba! ha 5-6 évig használod már akkor simán megéri! Márkaszervíz kerülendö!!! (mindegyik!) Kilóméterorára meg szervízkönyvre ne adj! nem számit mit ír és mennyit mutat! Kompressziómérö a kézbe és hajrá,de legjobb ha viszel valami szakit magaddal.
Egyébként dízelbõl csak 1.9-es van Bravóban, úgy tduom. Viszont van sima szívó, van TD, meg JTD is, errõl az angol és német wikipedia eltérõen nyilatkozik, de 65 (vagy 75) és 105 lóerõ között vannak.
Ahha értem. Megnéztem Használtautón, úgy láttam fõleg csak benzinesben van. Abból bõven elég lenne egy 1.2-es, vagy 1.3-mas, 80LE. Nekem elég lenne, ha menne max. 120-130-at. Thx a választ!
ja, annyi, hogy szerintem vegyesben, ahol nagyobb rész város, 7-8 közt érdemes számolni mondjuk az 1.2 16V és 1.4 12V motorokkal. De ez csak tipp, meg olvasás alapján.
Anyám, 1 óra alatt 2 oldal :D Akkor az opelom döntsétek má' el honnan származik ha már itt tartunk
Népítéletek szerint 7 körül van az átlagfogyasztás, de a motorjától függõen ez megy feljebb, egészen 9-9,5-10-ig, de ez már inkább a HGT-re jellemzõ, ami 2.0 155LE.
sajnos az ostobaságod nem ér fel semmivel, szépen beszélj, tiszteld az idõsebbet, majd akkor szólalj meg, ha megszerezted a jogosítványod...kis ta.k.ny
Igen a Skoda Cseh, a Dacia meg Román és még sorolhatnám, attól függetlenül, hogy a mai Skodák VW alapokon a Daciak pedig Renaulton nyugszanak. Ne kötözködj már...
Igen pont ezért merem kijelenteni, hogy jó. Nekem egy Daewoom van faternak meg a Lacetti és baromi jó mindkét autó. Sõt az ára pite. Egy 1.6 fullos Lacetti árán kapsz egy 1.4-es fapados Opelt... De nem vitázni jöttem, csak megosztani a tapasztalataimat, hogy ezzel segítsek, ha tudok...
Visszatérve az autó problémádra. Nézegesd szerintem a Saab 93-akat is. Viszonylag olcsón kaphatóak és van belõle 3 ajtós. Kényelmes,fogyasztás is nagyjából rendben van velük. De ha véletlenül kicsinek tartanád akkor ott van a nagyobb 95-ös. Igaz azok már zabálnak is:)
uristen..mennyi agyatlanság... nem a topikba illõ dolog.... azér akik segítenek / segítettek, azoknak köszönöm...
A Daewoot, a Saturnt, az Opelt, a Chevrolet, a Vauxallt, meg a Holdent naggyából egynek is lehet tekinteni. Pl most néztem Ausztráloknál nem Chevi Cruz van , hanev Holden Cruz :D
Istenem:DD A Ford eredetileg amerikai cég,de ugyanugy gyártanak Fordot Németo.-ban,Angliában,Ausztráliában,Új-Zélandon. Ahogy az Opelt Németo.-ban,de gyártják Amerikában is Saturn néven,Dél-Amerikában Chevrolet,Ausztráliában Holden,Angliában meg Vauxhall.
Annyit fûznék hozzá érdemileg az egészhez, hogy eddig amit tényleg ár/minõség arányban a legjobbnak tartok az a Chevrolet. Mi körülbelül 5 éve vettük a Lacettinket digit klímával 4 légzsákkal szervóval riasztóval elektromos ablakkal elöl hátul vadi újan 3.5 milláért. A motor 1.6 benzin 108 LE. A fogyasztása nagyon jó a kocsinak, soha hozzá nem kellett nyúlni, baja semmi nem volt, egy gondom van, nem tudom megmondani, hogy 6 év múlva milyen állapotban lesz.
akkor a merci is magyar.. sõt nem is magyar.kecskeméti:D
De most a vásárlás szempontjából tökmind1, hogy melyik autó milyen, ahogy azt többen is írták. Igaza van Zsoltinak, így nem segítünk a topiknyitón, csak szétcsesszük a topikot és be fogják zárni.
Szeggyé bodzát és vegyé BMW-t meg AUDI-t
Idióta banda. Azt kéne figyelembe venni, hogy honnan indult eredetileg az adott márka. Vagy az Audi magyar mert itt gyártják a TT-t?:/