itt valami elvont fogalom az, hogy milyen márka milyen nemzetiségû, ha tényleg úgy nézzük, de azt kéne figyelembe venni, hogy ki találta ki, stb... ennyi erõvel most már nevezhetnék a Fordot olasznak is, mert a Fiat bevásárolt a GM-nél, omg hülye banda
lassan zárható lesz a topik
Én egy véleményt azért még hozzátennék az amerikai-német-Ford-vitához.
Egy olyan gyárnál, amely a 20-as, 30-as évektõl jelen van Németországban, azért nem feltétlenül badarság azt mondani hogy német, különösen, hogy vannak modellek, amelyeket nem gyártanak az USA-ban.
XX. század történelme kimaradt ugye? tudod, Ford T-modell, autók tömeggyártása és elterjedése? semmi? mondjuk lehet általános iskola 6. osztályában még nem tanítják...
Ha annyiért akarsz venni, mint írtad, akkor én ezt fontolnám meg (már ha valós a km). Bár nem írtad mire kell (város, ingázás, szállításhoz). Dízel, kevés km, szervó, klíma...
A Volvo az Ikea termék:DD Nem beszélve arról,hogy azonos betûtípussal van írva nevük:)
Nincs egyébként nekem a Passattal sem problémám. Csak azért azt hoztam fel, mert hát létezik azon kívül is autó. :D Meg az is romlott már el a történelem során. De amúgy tetszik is, meg sztem jó is.
Dragonkával ne erõlködj, látod mennyit ért az autókhoz, szerinte a Ford német :DD Passathoz: nekünk olyanunk van most, 1.9-es PDTDI. A fogyasztása van 6-7 liter, de csak azért, mert automata váltós. Haveréknak is Passatjuk van, ami nem automata, és nekik a fogyasztás 5-6 liter. #52: Ez egész jól néz ki. Sztem az olasz autókkal sincs semmi baj, bár én fõleg német, vagy japán autót vennék. Én egy Fiat Stiloval tettem le a jogsit, és semmi prb. nem volt vele, nagyon fasza kis autó.
mindenképpen egy olyat ,amit egy darab kalapáccsal meglehet javítani! vegyél régi mercit ,opelt,audit,92 évjárat elõttit A többi hiper, szuper, trágya geci, mostani autók, egy kalap szarok, ráfizetés
na jólvan legalább megtudtam hogy a fiesta meg a focus amerikai autó
kicsit utána járhatnál mielõtt égbekiáltó baromságot írsz... wikipedia elsõ mondat...
"A Ford Motor Company egy amerikai multinacionális vállalat amit Henry Ford 1903. július 16-án Lansingben alapított 11 társával együtt, mindössze 28 000 dollár készpénzbõl. Akkor még Õ sem gondolta, hogy a világ egyik legnagyobb ipari vállalatát, a második legnagyobb autógyárát hozzák létre, melynek fejlõdése szorosan összekapcsolódik Amerika XX. századi ipari fejlõdésével."
jah sajna tudom :D konkrétan javítva lett a küszöb meg a tanksapka körül õsszel. Tél után lemosáskor a küszöbön 20-30 centi hossza durván rozsdál már :D a tanksapkak örül is van egy repedés.. Mondjuk elég olcsó volt a javítás...
Vegyetek F astrát :D most lett 330.000 benne (92-es 1.6i), eddig motorelektronika csere, hengerfejtömités csere, gyertya+ kábelek voltak nagyobb javítások, többi kopó alkatrészek. Jó kis igásló csak nem szereti már a pörgést, kicsit szelepcsattogások jönnek elõ olyankor :D A kaszni viszont szar fõleg küszöb meg a felétõl hátrafelé az egész :D rozsda simán elõjön a semmibõl egy tél alatt... Bontóba bagóért vannak a cuccok hozzá, vagy fórumokon is lehet bizniszelni jókat. Üdv:B
simán ilyet vennék ha kellene kocsi és 1 millám lenne rá...
ráadásul alfából sokkal könnyebb találni jó állapotút mert az alfa tulajok többsége szereti is az alfát nem csak azért vesz olyat hogy A-B -be jusson...
Az egyértelmû de valamit azért csak sugall, nem csak úgy odahányják ezeket az adatokat.
nekünk egy VW Vento-nk van ,93-as évjáratú , 1.9-es TDI motorral, 4 éve vettük. 2 vagy 3 éve voltunk vele olaszba hajszálpontosan 1000 KM volt az út a szállásig :D
kibirta tehát. nagyobb gondok nem voltak vele idáig de valamit általában ki kell cserélni olyan 1-2 évente ami már nem müködik megfelelõen
értem én, nyugi. ;) Csak kissé makacs vagy azt hiszem. Nem mondom hogy nincs igazság abban amiket eddig írtál, de azért eléggé elfogult voltál, az is igaz.
Alfa 146 fél millától már nagyon jókat lehet kapni. Ritka autó, gyönyörû autó és megy mint a golyó. A boxer motorosnak pedig a hangja gyönyörû, jó a twin sparkos motor is szépen muzsikál. :)
Nem. Nem hiszem el, hogy nem bírod te sem befejezni, én hülye meg még bocsánatot is kértem tõled. Nem veszek Suzukit, jó nekem a 16 éves Unóm is. Menni megy, néha szivat, ha csattanok és rámhajlik, akkor így jártam. Ez nem változtat azon a tényen, hogy a topik elment abba az irányba, hogy már majdnem mindenki a saját elvakult véleményét csépeli, ahelyett hogy segítene a topikindítónak.
Nekem jó az a "szar olasz", ha meg másik autóm lesz, az is "szar olasz" vagy "szar Suzuki" lesz. Ha meg majd nagyobb autóra vágyom, és meglesz rá a pénzem, elsõsorban a fenntartására, akkor nagyobbat veszek. Biztonságosabbat. Erõsebbet. Jobbat.
De mostmár tényleg arra kérek mindenkit, hogy fejezzük be a vitát, és segítsünk annak aki igényli.
vegyél tata nano-t azt most még úgy se szidta senki...
The best
hagyjuk, vegyetek suzukit.:D
Bármennyire is szívesen beleszólnék megint a vitába, és a learoló-csakanagy-csakanémet-csakapasszát tartalmú hozzászólásokra Totalcar-népítéletekkel válaszolnék, inkább megint felhívnám a figyelmet erre:
Szépen megkérek mindenkit, hogy innentõl kezdve csakis az autóvásárlást segítõ, építõ jellegû tapasztalatok, ötletek és tippek szerepeljenek a hozzászólásokban. És ne gyalázzuk már a másikat a véleményével együtt.
Nem vagyok moderátor, nincs bannolási jogom, ... ez csak egy kérés.
valójában hasonló feltételek mellett érdemes vizsgálni, úgy valóban jobb egy nagy gép, mint pl egy suzuki. bár az új suzukikban mintha anyag is lenne, árán is látszik.
persze, nem egy nagy bömöst, audit, mercit látunk, amint meghal mindenki, aki benne ül, de az suzukiban is ugyan így elérne, azonban egy "kisebb" mértékû ütközés, kicsúszás, borulás esetén jobban védenek a nagy dögök. Meg ez az egész olyan, mint a márkák iránti szeretet (bár itt az emberek nem márkákat szeretnek, hanem országokat, vagy inkább földrészeket), valaki a kis autókat szereti, valaki a bálnákat, valaki a kombikat. hadd döntse már el a kedves autóvásárló, mi kell neki, ha õ SUV-ot akar, megtudja venni, vegye.
benyalhattok egymásnak a városi tereppel, nagytestû józságokkal, meg ratyi széthajtott hülyegyerek bmw-kkel, hondákkal, de még mindig vmi kicsi, fiatalos occsó gép kéne neki. amit ilyen árfekvésben inkább az adott autó fog eldönteni, hogy viszi-e vagy sem. mer ha abszolúte olcsóság és igénytelenség lenne a szempont, akkor zsuzsa^^
Legalább bírja, punktum :)A Suzuki egy jó kis autó, jól van összerakva, oké hogy a kasztni az nem a legjobb, de megy és kész.
Megint egy szempont, de ne hogy azt hidd hogy ami tele van vassal, feltétlen biztonságot jelent... Az hogy kinek mi mennyit ér meg, körbenézhetsz az országban.Szóval szerintem ez nem így mûködik.
Ott a pont.:) Suzukikban ez is hátrány. Pl. egy Passatnál lehet hogy túléled, Suzukinál nem biztos.. ha még biztosabbra akarsz menni, akkor elõjöhetnek a városi terepjárók.:D
Csak azoknak nincs, akik mozgáskorlátozottak..:) #116: Igen, nem is egyet..:) húz, meg minden.. mert kicsi az egész autó súlya és 1.3as motor volt benne. Vezettem már olyat is, ami 900ccmes motorral volt, az is ment még, de már annyira nem érezted az erõt. Amúgy igen.. városi kocsikázásra jó, ha cuccot kell vinni, ami tegyük fel nem fér el egy robogóra. Amúgy egyetértek most Veled az A és B pontból való eljutásban.. csak kérdéses, hogy hány km távolság van a két pont között.. mert egy Horvát utat mondjuk B-A-Z megyébõl.. hagyjuk.
Mivel válság van, ezért a lovaskocsit javaslom. Gyakorlatilag nulla alkatrészköltség ( najó azért a lószerszámokat is idõközönként cserélni kell), és nem is eszik olyan sokat (néhány kiló zabrak naponta). Idõsebb tulajoktól már 1 liter borért kapsz egy üzemképes darabot.
Csakis a nagy, erõs, nehéz (vassal telipakolt) autó a jó, mivel a kicsikben úgy meghalsz mint a pinty. EZ megér némi plusz fogyasztást, esetleges plusz teljesítményadót, vagy átírási költséget.
Akinek meg nem, annak úgysem kedves az élete és kispolgári gazdasági megfontolásból minden nap szívesen vásárra viszi a maga és családja bõrét...
Én egy Opel Astra H-t használok 2007-est. De nem is ez a lényeg,hanem az,hogy olasz dízel van benne. Eddig - lekopogom - nem volt vele baj,ne is legyen még legalább 2 évig:DDD Szóval azaz elmélet amit mondassz teljesen igaz. Van ami jó,van ami rossz,még azonos márka/típuson belül is.
Nem fogok Suzukit venni, mert nem izgat:).Tökre hidegen hagy. De ha valakinek egy autó azt jelenti, hogy A-ból B-be jussak el, van rajta kormány, négy kerék, tudja milyen a színe akkor annak tökéletes.Pláne sok városi használattal.Nem eszik lófaszt se, olcsó mint a húgy. Nem érted mirõl beszélek? Nekem nem téma a Suzuki, max a Samurai, mert az buli. Vezettél már Suzukit?Ha már ilyen idióta csapongásnál tartunk.
Emberek-emberek! Elmegy a topik egy olyan irányba, ami a témaindítónak egyáltalán nem hasznos!!! Az általánosítást, személyeskedést jó lenne befejezni.
Az is igaz továbbá, hogy Csabesz is és én is egy egyszerû kérdést tettünk fel a fikázóknak, indokot várva, amire nem jött válasz, illetve hogy rögtön meg lettem gyanúsítva az oltogatással, de mikor tisztáztam ezt, arra már választ nem kaptam, de ezt most hagyjuk.
Szépen megkérek mindenkit, hogy innentõl kezdve csakis az autóvásárlást segítõ, építõ jellegû tapasztalatok, ötletek és tippek szerepeljenek a hozzászólásokban. És ne gyalázzuk már a másikat a véleményével együtt.