Igen igen, a paypal miatt biztonsagos a vetelig, csak hat mi van ha x kilometer utan derul ki a moka. Meg akkor is boven jobban kijovok ha megnezem szemelyesen oda-vissza benzinnel, na kimatekozom, de a paypal fizu + szemelyes atnezes kombo elegge megnyugtatna :D
Szerintetek ez jó vétel? Ahogy megláttam képeket egybõl beleszerettem hívtam is a palit (az a neve), hogy érdeklõdne az autó, és ha öszvissz 420 ezerbõl kihozható már mennék érte mert ennyiért ajándék, de azt mondta már sokan érdeklõdtek az autó iránt és nem tud engedni. De nem veszíthetem el, álmaim autóját, szép francia desgin, és az egész olyan jó így, csajozni jobb kocsi nem is lehetne, és simán elmehetne 2005 ös évjáratnak ha lecserélem a rendszámot... Beeszéltem egy nitrosystemesekkel kompjúteres nitro rencert 250 ezerért raknánka be és egy palack feltöltés 12 ezer ft. Elõzéseknél olyan 50 lóerõt adna a rendszerbe szóval a kislány szoknyája biztos felcsusszanna aki beszáll mellém... Szerintem ha jó áron megkaparintom, akkor lehet egy M-es rednszámú tuning Pesugeotom, amit mindig is akartam és a motortuningr is marad pénzem.
Ennél jobb szöveget is kitalálhattál volna mellé...
a kepeken jol nez ki, kora ellenere... csak peeecs... de messze van :)
Képeken tényleg jó, de ezek a Fordok ha egyszer elkezdenek rozsdásodni, akkor azt nehéz megfékezni, már pedig ennyi idõs korban már elõ szokott rajtuk fordulni, bár gondolom eladásra megfújkálták egy két helyen. Ha úgy döntesz megnézed, erre figyeljetek oda, peremeknél, küszöbnél rozsdásodik. Motorral nem igazán van baj, de ha nehezen indul, nincs kompresszió, akkor érdemes másikat keresni, mert drága a motorgenerál. Amúgy ha rákérdezel telefonba hol rozsdásodik, akkor meg fogja mondani.
Miért is? Egyik helyrõl elmenni a másikba ez a leggazdaságosabb mód, egy régi dízelhez képest megbízható, és ha van vele valami akkor is alkatrész fillérekért kapható hozzá. Azt ne mondd hogy a hasonló korabeli koreai autók jobb minõségûek lennének vagy biztonságosabbak. Kevés pénzért még mindig ez a legjobb megoldás a hazai piacon azoknak akik nem akarnak szervizzel idõt-pénzt tölteni.
nem is kell ezt érteni. sokan "elvbõl" fikázzák a Suzukit. én nem állítom, hogy az a legjobb autó a világon, mert nyilván messze nem az, de nekem mióta két éve megvan olajcserén, szûrõkön kívül semmit nem kellett rá költenem, csak amit én magamtól kitaláltam. na meg persze a benzint. volt elõtte Fiatom, nagyon szerettem, de azzal volt bajom rendesen.
Persze, lenne nekem hosszú listám, hogy mit szeretnék, milyen autókra vágyom, de kis pénzbõl az egyik legjobb megoldás a Suzuki.
Ezzel nem téríteni akarok, mert minden autóra mondja valaki hogy szar, de azért az ilyen #3541-féle kommenteknek semmi értelmük sajnos. :P
Nekem alfa 146 van amivel ugyan nincs gond, de én is belátom hogy ilyen feltételek mellett a régi swift az egyik legjobb döntés.
en is ilyen szuklatokoru voltam anno... aztan belattam, hogy esszeruen kell gondolkodni, mert fenn is kell tartani az autot... szivem szerint mar reg egy rs cosworth escort (eleg lenne gyari ertekekkel, patika allapotban) allna a haz elott... de nem tehetem meg, mert a harmadik tankolasnal vagy valami komolyabb problemanal tolnek egy szoft harakirit a mostani fizum mellett :)
Na egyres zükül a lista a kiszemelt kocsiknál. A kérdésem a következõ lenne. Mindkét autó 1,5 misibe kerül és kb hasonló km-t futottak. A kérdés pedig az, hogy melyiket érné meg jobban? A részletek: 2007.03 havi 307es 1,6 benzin rendszeresen szervizelt 1. tulaju ,elktromos , tukör ablak , fabetétes müszerfal, pluss belsõ,2zónás digit klima stb.. 114k km futás jövö tavaszig müszakis, esztétikailag szalon állapot.
Illetve egy 2006.10 havi 1,6 benzin H astra. idén októberig müszakis, 128k kimométer, a szervizkönyvében 22knál láttam utoljára beirást,az utastérbe valami meleg dolog megolvasztotta a kárpitot a kardán alagutnál,de kivülröl nincs kivetnivaló az autón.elektromos ablak , tükör, digit klima stb itt is.
olyan 300k-t számolnának be a punto I-es automért igy 1,2 misibe lenne az uj, megérnek ennyit vagy alkudjak még belõle?Bár már probáltam nem nagyon engedik.Vagy van más jelentkezõ hasonló korú és felszereltségû,de olcsobb autóra?
Sziasztok!Ismet velemenyt szeretnek kerni a kovetkezo autoval kapcsolatban : Ez az Opel Vectra lenne az alany.Ennyi idosen meger 2800 Eurot?
Unokatesómék most vettek használtan egy Alfa Romeo-t (147es), és nem is rossz! Nekem eddig ez a típus "fel se tûnt"! Szerintetek? Valakinek tapasztalat? Mondjuk én még csak most indulnék el a jogsi szerzés rögös útján, de már most keresem álmaim használt autóját :D Mindehhez persze jól jönne egy lottóötös..Tudtok esetleg vmi olcsó autósulit?
kedves arszak az Alfa Romeo sosem rossz választás! Egyébként kitartást a jogsihoz, én is nemrég estem át a "procedúrán"! :) Nem két fillér volt, de hátha te szerencsés leszel: http://erstebank.hu/extras/fiatalsag/ a barátnõm találta valamelyik nap ezt az oldalt,mert diákszámlát akar nyitni! Lehet a lottóötös nem jön be, de talán ez igen! :D
az ár jó de nyílván állapot függõ de azt majd gondolom úgy is látod én inkább a 16 szelepeset venném ebbõl az még is csak 101 le és ugyan annyit fogyaszt gyakorlatilag
bár városba sokat esznek, nem tudom hol használnád... Fogyasztás (városban): 10,5 l/100km rohadt sok egy 1,6ostól szerintem
koszi a valaszt... edesapam autoszerelo.. igaz nem dolgozik a szakmaban..de azert valamennyire ert a temahoz. kiprobaltuk stb, .. uzemanyag toltonyilas korul van azér rohadás.. de azt leszamitva szinte korroziomentes. vegyesen fogom hasznalni.. ahogy az elozo VW Golf 3 - 1.6 kocsimat.. ha atlagban 7 korul fogyaszt az még belefér. .. mondjuk teny hogy inkabb valasztanam a 16 szelepeset.. (foleg ha ugyan az a fogyasztas).. de hat nem lehet valogatni ez van kozel.. "ez éri meg" .. mégse szalonbol veszem a kocsit hogy en mondom milyen legyen :) .. meg 1x koszi a valaszt.
ami meg erdekel..mi a kulonbseg a F es a sima között?
meg amit mondott az elado.. mennyire normalis ha a vizhomerseklet jezo a pirosba is log? azt olvastam meg regebben hogy 102 celsiousnal kapcsol csak be a hutes.. ez normalis?
Az F, az csupán a szériát jelöli. Így az F Astra után jött a G, a H, stb.
A kérdéshez még: lehet, hogy a nyolcszelepessel jobban is jársz, mint a 16-ossal. A 16 szelepes Ecotec motorok hajlamosak a túlzott olajfogyasztásra. Ezzel kapcsolatban lehet olvasni ITT is. Igaz, itt a G Astráról van szó, de az 1.6-os 16 szelepes motor X16XEL motorkóddal azonos a két szériában.
Autószerelõ ismerõs szerint érdemes a 8 szelepest választani, legalábbis neki ez a tapasztalata.
Persze ez sem szentírás, lehet rossz a 8 szelepes is, és elõfordulhat, hogy a 16-os sem zabálja az olajat, de a kialakítás miatt hajlamosabb rá.
2007 tõl ez a tulaj.. aztan kitudja.. szerintem regebbi kocsikon szinte alap a km ora visszporgetes.. figyelembe se veszem.. hogy 500k van rajta vagy 120k. szoval ez az F astra.. ez az elso szeria? aztan G mar maskepp is nez ki? az a rovid sedan?
Ha jól tudom, akkor azért az F az elsõ széria, mert a korábbi Kadetteket (D és E) a Vauxhall nem Kadett, hanem Astra néven árulta, és az Opel elvileg a Kadett utódának tekinti az Astrát, tehát Kadett E után jött az Astra F.
erre gondoltam :D.. szoval F volt elsõ ..legalabbis en azt ismerem elso astranak :D
Ezek a motorok mivel túlnyomásos rendszerrel üzemelnek, így "bõven" mehet 100 fok fölé a vízhõfok, vannak típusok, ahol ez nem így mûködik, ott kevesebb a forráspont. De Opeléknél ez a "rendszeresített" megoldás. Az, hogy az autó saját hõfok mérõje már a pirosban jár, mikor kapcsol a ventilátor, több okra is visszavezethetõ, és az már nem annyira jó, ugyanis ez a magas hõfok jelzés már erre az autóra vonatkozik, ebben az esetben már magas a hõfok. A legrosszabb eset, hogy valóban magas a hõfok, kezdõdõ hengerfej tömítés gondok, hasonló problémák. Azért a hõfok jelzõ sem szentírás, csal az magában is valamennyit, de az is elõfordulhat, hogy az a jeladó a hibás, ami a magának a mûszernek adja a jelet, esetleg lehet, hogy nem is pont ahhoz való, hiába, hogy passzol bele. De lehet, hogy az ad rossz jelet, ami a vezérlõnek adja a jelet, és késõn kapcsol a ventilátor. Vagy nem nyit rendesen a termosztát. Egyébként valószínûleg van több verziós termosztát is hozzá, teszem azt az egyik 95 foknál nyit, a másik 98 foknál, esetleg a harmadik 102-nél.
A jeladók gyakorlatilag a hengerfejben méri a hõfokot, ahogy a termosztát is ott van. Az is lehet, hogy egy hûtõrendszer tisztítás is ráférne, az is segítene valamennyit.
Sziasztok! Egy dízel Peugeot 309essel szemezgetünk egy ideje, ismerõstõl vennénk, akik egy idõs falusi házaspár, akik összesen 144ezer kilométert tettek bele, nagyrészt garázsban állt, így nem is rozsdás, külsõleg nincsen vele semmi gond. Tesztvezetésen még nem voltam vele, az most a héten esedékes, mit gondoltok róla? Mit érdemes tudni róla, volt valakinek ilyene?
ehh én ugyanígy vettem, kb ilyen sztorival, csak nekem 190.000 volt benne. Jó kis kocsi, 40ezret tettem bele idáig, nagy baja sosem volt. Mondjuk vigyázok is rá, nem hanyagolom el.
tesztvezetés háát, attól függ mihez vagy szokva :D én F astra után ültem át, elsõre kb: magasan ülök mint állat, rohadt kényelmes puha ülések, a futómû is puha, dõl is kanyarokban rendesen, több személlyel már néha ijesztõen. A váltó franciásan összevissza lötyög de mégis jól veszi mindegyiket, a motor hangszigetelés nem sok, zajos, kicsit rezonál, igazi nyers dízel :)
Hát... Skoda Fabia kombihoz vagyok szokva, ahhoz képest nagy váltás lesz. Egy kérdés még, mivel én 192cm magas vagyok, be fogok rendesen férni, ülést lehet mélyebbre rakni? Lábnak van kényelmesen hely, az autó mennyire megy és a fék megfogja e rendesen.
198 vagyok, mögém befér egy nálam alacsonyabb ember simán. Hátra lehet tolni bõven (nem úgy mint egy ignisbe ahova full hátratolt ülésnél is beakadtak a lábaim a kormányba :D ) Nem is a leghátsó állásban van. Az ülés magasságát nem lehet állítani. Ellenben - legalábbis az enyémben állítható a deréktámasz is tekerõvel. 64LE asszem, és kb 900kiló, nyomatékból megy persze, hamar el lehet váltogatni ha egyedül mész fõleg=kb 5 literes fogyasztás.. Épp most tettem meg Eger-Bp távot 130-at tudja tartani(afölött már nem szeret menni), olyankor 3200-3400 között forog, 120-nál van pont 3000-en. Megy mint a kisangyal, csak olaj legyen benne meg víz persze megfelelõ helyeken :D Féket régi autó révén taposni kell, fabia után szarabb lesz de hozzászoksz :D
nos.. szeretném megkoszonni meg 1x az opel astra 1.6 f hez valo hsz-eket. vegul megvettem mult het penteken. ma pedig már a nevemre is kerult a jármû. elnyerte tetszésem.. persze csak kesobb derul ki jo vasar volt -e de eddig ugy tunik. kimelte az elozo tulaja.. ez mar messzirol latszott..
nem gondoltam volna, hogy valaha Opel tulaj leszek, .. eddig is a "kedvelem" kategoriaba sorolta.. de most sokat nott a szemembe :) na majd aztan kiderul :D
De ugye nem 16 szelepes,csak 8? Elõbbi szereti enni az olajat(nem minden esetben),utóbbi pedig örök darab. F Astra gyengepontja,ahogy a legtöbb hasonló korú Opelnek a rozsdásodás. Hátsó ívek,küszöb,ajtók alja...