Ne haragudj de olyan butaságokat írsz amire már nem szándékozom reagálni! Tények a te környezetedben vannak tények, meg az youtube-s szuper videókon. Az emberek közlekedni veszik az autókat A-ból B-be eljutni, a családdal vagy gyerekkel.... Egy Suzukit meg dõreség egy VW vel hasonlítgatni! NA csak reagáltam....fasza.
Nem megyek ringre, nekem nem arra van az autó..... Nem mindenki ebben a feelingben van.
LOOOOOOOOOOL te kesz vagy... milyen en kornyezetem, meg milyen jutub eNber? :DDDD omg ez kesz ez a pali... nezd mar meg a globalis megbizhatosagi listat! (nem az elfogult nemet ADACet, mert az is csak egy szegmens) Jahogy beegtel??? lol! nem kell terelni ombre ;) megbizhatosag: Suzuki>>>fauve... tudom szarul esik mert rozsaszin szemuveget hordasz, de a teny az teny... ha mindenki a sufnimuhelyebol indulna ki(mint te, onnan vonna le a buta kovektkezteteseit), akkor aztan jol jarnank :D
Persze, hogy doreseg... mert a Suzuki nem tularazott es nem romlik el annyiszor atlagosan mint a fauve... ;) cserebe fapadosabb, egyszerubb... ->>> hisz varj! most irtad, hogy az emberek A-bol B-be veszik az autokat... akkor, hogy is van ez???
Nevess csak, tudatlan barátom:) Félreértés ne essék, nem vagy Charade bérenc, csak sosem értettem azokat, akik érvek nélkül szaroznak le valamit, amirõl fogalmuk sincsen.Ha lenne fogalmuk róla, tudnának érvelni, de így nem.
Te a holdon élsz:) Esküszöm beteg vagy.... Badarság az egész! Bocsi de már a nevetéstõl megfulladok.... Lehet bármennyire megbízható a Suzuki, járjanak vele mások! Én inkább járok szar Audival....
Az Ikarus is megbízható! DE KI A FENE BESZÉL A MEGBÍZHATÓSÁGRÓL???????????????????? OLVASTATOK TÕLEM EFFÉLE KOMMENTET? Tudom hogy megbízható és azt is tudom hogy a VW hamarabb romlik! De én (és rengetegen) maradnak a vag konszernnél. Azzal nem ciki megjelenni....
nem, en veled ellentetben a foldon elek, es nincs VAG konszern szemuvegem ;)
egyekbent a nagy almom egy klasszikus turbos quattro(s2) lenne(rs escort cosworth mellett), csakhat az megnagyobb penztemeto mint a Mazdam :D
#496:hoho! nicsak jossz a magyarazkosassal, hogy te igy nem-ugy nem? khmmm ki is kezdett el korabban magyarazkodni a megbizhatosagomra, hogy neki muhelye volt, meg minden es fuuufuu netudjammeg mi volt ott??? utolso erved meg megszanalmasabb, mint amikkel eddig beprobalkoztal... lol... presztizskurvulas YAY! a hideg kiraz... :C
ember! te allandoan szenne PWNOLOD magadat, olyan muris vagy :DDDDDDDDDD
Megnézném azért, hogy egy frontális ütközés után mennyire mondanád a Suzukira, hogy megbízható.. lehet, hogy sokmindent kibír, de nem egy ember döglött már bele :D
És? Trabant is jól megy lejtõn lefelé :D Fölfelé ez is sikított, ráadásul amikor elõtte ment a Peugeot igencsak nyomni kellett neki.. amaz meg ment elõtte 40-el :D:D loller
Te megbízhatóság alatt mit értesz? Én azt hogy szarból, hugyból elmegy, és közben évente ha ötször hozzá kell nyúlni az autóhoz,-kopó alkatrészek cseréjén kívül-akkor sokat mondtam. Jó lenne tisztában lenni a fogalmakkal. A kaszni papír, ez tény.De érdemes megfigyelni, hogy a hasonló kategóriájú, 90-es évek elején gyártott autók se sokkal masszívabbak.Ezért olyan fasza fürgék(EG civic ESi, VTi vagy bármelyik, a "koporsó" kis tuti CRX, cherry turbo(mondjuk ez 80-as évek), stbstbstb.
Szóval ne keverjük a szezont a fazonnal, kedves szakértõ úr.
Ha neked az a fontos, hogy olcsó legyen hozzá az alkatrész és keveset kelljen hozzányúlni, akkor hajrá.. Száguldó koporsó 4ever. Bár érdekes, hogy a '95-ös 1.6os mondeohoz még egyszer sem kellett hozzányúlni komolyabban.. fura. De mindegy.. ezek után befektetek egy Suzukiba :P
Most felsoroltam neked öt tételt, ami semmi extra, de mégis bármikor elõfordulhat hogy cserélni kell, akár Suzukin is. Lehet szar példák, de talán érzed a súlyát.
de tõlem vehetsz adagolót a TDi-re, vagy cserélhetsz komplett automata váltót a dög Vectrában( most volt egy ilyenünk), vagy rendelhetsz az A6-os Audihoz bal alsó lengõkart, kormányösszekötõkkel együtt.Esetleg egy vízpumpát az L-es rendszámú, fél éves Focushoz?
a cég az Astrákat preferálja flottaautóként, kezdve anno az F generációval, amibõl nem is olyan régen még futott egy nálunk. Mindenkinek abszolút pozitív a tapasztalata, a G Astrára már azt sem lehet mondani, hogy egy lélekölõ autó.
Nekem nem az a fontos, mivel szeretek szerelni.Én nem akarok Suzukit.Csak próbálom kifejteni az egyetlen elõnyét, de a szemellenzõs barmokat nehéz meggyõzni néha. '95-ben még tudtak jó autót gyártani.Aztán az okos mérnökök (vagy a fõmuksók) rájöttek, hogy ez nem jó biznisz.Minél olcsóbba elõállítani, minél többet.Ez a minõség rovására megy, ami nekik csak jó, ellenben neked kurva szar lesz. Nekünk is van a családban egy 1.8 TD Mondeo, most lépte át a 600000. kilométert. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy 1.manapság szinte felesleges beskatulyázni az autókat aszerint, hogy honnan származik(elvileg) 2.az elõzõ generációs Swift egy megbízható szerkezet.A mostaniról majd kiderül 5-10 év múlva hogy milyen lett. 3.Nem akarok Suzukit, max egy Samurait:). Na jó az 1.3 Gti se rossz.
AE86, 200SX, Capri, 145QV, EG Vti, Starion, 2107, Integrale, MkIII Supra, RWD Celica, GC Impreza, FC3S Rx-7, Alfa 75... nagyjából(!) vázolom az érdeklõdési körömet(+a veteránok töménytelen mennyiségben, illetve külön szektort képviselnek az öreg Toyoták:).
A legtöbbjük szinte kivétel nélkül az átlag ember számára egy zörgõ, csattogó, hangos, prüszkölõ, kényelmetlen öreg vas.Nekem meg maga a mámor:)
Szerintem ne járassátok le jobban magatokat, ti ketten elvagytok de már sikerült mindenkit elzavarni innen.
Mondtam ilyet hogy JOBB a Suzuki?Baszki te nem tudsz értelmezni.A "jó", mint fogalom, az relatív.Kinek mi.De hogy megbízhatóbb az fix, ezen kívül mást nem állítok róla. A bizbasz tuningot nem igazán értem, sajnálom.
Legjobb vedekezes a tamadas! nem rossz taktika... azert egsz baratom, mert minden BAROMSAGOT amit IDEHANYTAL meg kellett magyarazni neked, hogy az megsem ugy van... tehat: -kezdodott az egesz a rasszista mercis hulyesegeddel amire en viccesen reagaltam, te meg verkomolyan visszareplikaztal, holott vicc volt az egesz, ez sem esett le -jottel a Suzuki nepautoval amire en csak viccesen megjegyeztem, hogy vegulis neked "sem" az volt ugye (golf) meg hogy ez inkabb az en szambol hangzana kicsit realisabban, hisz nekem(veled ellentetben) 2 olyan autom van ami egy "kicsiket" ritkabb mint a tieid(ez megint)... megint egtel -Jottel a sufni baromsagaiddal, hogy hoho! megbizhatosag igy meg ugy, Suzukira celozva, hogy szar... folyamatosan szidtad minden tekintetben a Suzukit... aztan joval kesobb meg MAGYARAZKODSZ, hogy hat az megsem ugy van, meg vegulis megbizhato ugye (Itt mar fetrengtem!) (volt mas is, kis demo)
a vegere maradt egy erved... a presztizs!
ugyhogy, tudod mit? "te nyertel" ;) ugyhogy tenyleg abbahagyom a "vitat" veled, mert falrahanyt borso style...
Ironia osztaskor latom te sem alltal sorba ;) (segitek: fuss neki meg1X vs Presztizs as ultimate argument, folyamatabrat nem akarok rajzolni, csak Jaszyt probaltam zrikalni :D)
ventom olyan szépen veszi a szerpentint :D arra van kitalálva sikános kanyarkombókat olyan faszán lehet venni hogy beszarsz behugyozol :D mikor áthelyezed a súlypontot 1ik kanyarból a másikba má azonnal tapad míg egyes autóknál azé meg kell "állni pihenni" aztán lehet csak bedobni a másik kanyarba :D meg igen csak könnyû a vento :)
Azért a ritka autónál a típus is számít! Fiestából van 1000000 , na jó a tied nem alap de ezt a szomszéd néni nem tudja megkülönböztetni, a 323 4wd nagyon frankó , de valljuk be nem mai darab, nem hat valami frankón. Azért egy vw b7 passat, vagy egy V netán VI os golf kicsit modernebb kinézetû. A 4 karikáról nem is beszélve......hasalnak a csajok tõle.... Lehet az 20 lóerõs is ha a látszat mást mond! És tudjuk a látszat sokat számít!
meg mindig ezen rugozol? :D amugy ha tenyleg ismerned a tipust... ;) enyim: -csikos(gt csik felaras de gyariban + amugy kuszob csiknal(ajto megett) ordit az ST felirat) -elol racson ST felirat(ez ami plusz) -hatul ST felirat(gyari) -simakhoz kepest jobban le van ultetve, kizarolag 3 ajtos (gyari) -elol a ket ulesben b*szom nagy ST felirat himezve(gyari) -kormanyban ST (gyari) -gyari lampionok kicserelve dogosebbre(ez az ami marha nyomi a gyariban, lasd balra)
vegulis... ha a neni nem is tudja a pontos tipusat, de meg a hulye is latja, hogy ez nem sima ;) a kinezet meg erosen szubjektiv... nezd meg amit linkeltem kocsimrol kepet... ha ez sablonos es minden utcan szembejon veled, akkor veszek neked egy la'da sort! tessek a te kedvedert ujra linkelem(jobb oldali kek) egyebkent az en STmbol Mo.-n kurva keves van! pesten orulunk ha vagyunk 10en(lehet nagyot mondtam! majd megkerdezem tipustarsamat aki ertekesito Petranyiban, hogy nezzen statiszikat!) az mar csak hab a tortan, hogy a Fiesta kategoriaja a POLO! nem a Golf ;) bonuszban a Fiesta ST-nek kb. nulla koze van a sima Fiestakhoz...Mocija ugye a mondikban levo 2 lityos moci kicsit kihegyezve... futomuve total mas a sima kategoriajanal... ja igen a kozepkonzol ugyanaz :D bar nekem az is elektronika ki-be kapcsolos, digitalis klimas :D egyebkent mar voltam ugy, hogy tobbszor parkoltam parhuzamosan tobb autoval... es szinte mindig az enyimet bamultak :D mert biztos beleszurkul a tobbi koze :D
Madzag meg hobbiauto, nem avval akarok(ne'k) csajozni, arra ott a csilivili STm ;>
Ezek nem érvek, csak a tulaj érvel ezzel. 2 csíkot Pisti is tud ragasztani. Felirat kapható sok, az hogy eredeti e azt senki sem nézi. Látod ez az amikor a fagyi visszanyal! Nem kell erõlködnöd, nem vitatom az autód képességeit! Elismerem hogy jó,de ne nézd le a más autóját! Fõleg akkor ha 9.2 misi volt az új ára.
De megjelenni egy fekete négykarikással vagányabb! Minél szériább annál urasabb! 37 évesen már kinõttem a vagánykodásból! Volt nekem is GTI 2 es golfom baszott szárnyal, meg VFTS kinézetû ladám....stb. Én már ebbõl kinõttem! Ez nem lenézés...........mások vagyunk! Nekem a 75 pacis Golf 4 is jó volt, aki beleült és látta a vaj belsõt és az mostani autók közt egyik legszebb mûszerfalat ...nem fojtatom!
Ja és nem rugózom, csak nem szeretem az egyhangu ÚGYIS NEKEM VAN IGAZAM dumát.
dehogy nyal vissza a fagyi, most szimplan belekotottel abba, hogy kinez az autom, mert ritkasag(ezt is letudtuk)... raadasul a nagy szarny meg "kinezet" az barkacs, sufni nem szeria... nekem szeriaban ilyen ez a nem mindegy :)
nezi le a tokom... csak kicsit ertelmetlennek tartom ezt a "presztizs" lolkodast... nekem olyan muies... ha nagyon meg szeretnek jelenni(omg ez a kepmutato prezstizshuszarkodas de tavol all tolem), akkor mar inkabb Lexus, Merci mint a 4 karika(bocs, de presztizs alja) ;) a golf meg sajnos egy tularazott kozepkategorias termek, minosegben ugyanazt mar a japanok(a tobbi EU gyartok) is gyartanak ;) sot! a koreaiak mar a "spajzban vannak" ... ezt sokan nem (akarjak) veszik eszre ... szamtalan teszt hever a kezeid elott(totalcar, vezess.hu csak magyarok)... ne is foLYtasd
az igenyeken meg szubjektiv dolgokon kar vitazni, neked ez tetszik, nekem amaz(de ami teny, az teny, hogy x auto ennyi "tudast+kenyelmet" ad, y meg annyiert amit te keptelen vagy feldolgozni... Focusban is van vajbor, hamar Golf kategoria... es??? ugyanugy kozepkateg ;) )... en sosem fogok felnoni, pedig kozeledek a 32-hoz... nekem tuti 10 ev mulva is valami osszkerekes pruszkolos lesz, csak nagyobb meretben, ha esetleg vegre megallapodok :)
Dehogy kötöttem bele, sem beléd sem az autódba! Gyári volt a szárny........upsz! A lenézést te kezdted, olvasd vissza a 2. vagy 3. hozzám szólásod! Nekem ez jó, nem vagyok bank igazkató :) A VW túlárazott az igaz, de mivel ad valamit az áráért így sokan veszik. Úgysem érted meg mit, nem magyarázom! Ne is kérdezd!
Nem érdekelnek a tesztek, sem engem sem sok ezer vw-st :) Egyszerû! NEM ÉRDEKEL!
Nekem BMW-m lesz ha egyszer benõ a fejem lágya.....még pár év. Alap és nem tuningolt, nem chippelt ! 6 hengeres minimum :)
- nincs upsz, mert eloszor NAGY szarnyat irtal... mostmar csak sima szarny... jovan, latom hozod a formad ;> - LOL! lenezes: ki is irogatta be a Suzukis BAROMSAGAIT? na??? ja megvan, te! - legyen - MIT AD??? mit??? a kutya uristenit? az, hogy FÓCVÁGEN!???? LOL! nem tudod megmagyarazni, ahogy a tobbi Ford, Opel (copy/paste gyartok) >>>ROZSASZIN SZEMCSIS FANJAI<<< sem... halistennek en nem vagyok ilyen elvakult buta birka... :D en szimplan markafuggetlenul szeretem a jo autokat... legyen az egy s2es Quattro, rs escort Cossie, Galant vr4 vagy egy modern kenyelmes automata Legacy ;) - ne is erdekeljenek, mert meg a vegen ujat olvasol, meg muvelodsz a temaban... meg a vegen kilepsz a VAG barlangbol :DDDD
-sorhat RULEZ! na ebben 1etertunk ;)
(nem unod meg a felrekefelt probalkozasokat? mert en mar a helyedben unnam baromira)
A suzukiról most is az a véleményem! Igénytelen "szar"! Bár az SX4 et már nézem valamibe de a többi egy NAGY nulla. Van a családban ignis, hááát járjon vele akinek 2 apja van, na fasza pont a fateré! Mikor megvette 1 hónapig bele sem ültem és nem voltam hajlandó kipróbálni. De sajna már ültem benne, élmény mint egy 2 ütemü wartburgban....bocsi a waresztõl az jobb.
Ezt vártam! Nem mondom el mit ad a VW, ha egyszer lett volna neked tudnád! Nekem 4 is volt! Nem olvasok újat, sokat olvastam/olvasok a vw rõl!
Hát ha elõl kapar akkor szerintem édes mindegy hogy sperres-e vagy sem, FWD-nél a sperr kanyarkijáratnál számít.De te érzed, még nem vezettem sperres fronthajtóst:)
az uj Kokusz RS is ilyen jellegu es egesz jol tolja... bar ugye a hajtaslancbol kifagadolak nem idealis (korulmenyek kozott) aszfalton mar necces :D ezt mindenhol leirjak :PPP szal 4wd rulz, Kokusz RS meg monnyonle! (rs ezcort cozie ftw!!4) :CCCCcc
"Isten hátul hajtósnak teremtette AZ AUTÓT, az elõl hajtás "bûn".Az összkerékhajtás út a megbocsájtás felé"...:) Egyébként ettõl függetlenül van pár FWD autó, amiért csorog a nyálam(Hondáék..).Összkerekesekrõl nem is beszélve.
halistennek a Honda fele vonulat hidegen hagy(sosem vonzott a nyomatekszegeny szetporgetem, uvoltetem az agyam VTI feeling)... elol kiporgos lolkodas meg gaz :DDDD egy Honda tudna lazba hozni: s2000... talan, nagy duzzogva :)
nem tom én ezt biztos nem venném meg :D ennek valami baja tuti van, viszonylag kevés KM és nagyjából fiatalnak mondható, és VW és 1.2mFT ennek valami hibája van JA és klíma sincs benne ez 1 fapados szar
Pepsi jol irja... Motorikusan bomba az elozo Astrahoz kepest, de viszont eleg fapad sajnos :) 2002... bazze nekem a 20 eves automon az ablakemelo meg a napfenyteto is gyarilag elektromos(!!!) :)
majd nezunk neked jobbat! ugy latszik neked a feher jon be! xD
-Szep 3ik generacios Subaru Legacy!!4 (szimmetrikus AWD rulz) -eleg jo a felszereltseg (eletromos ablakok, tukor, futheto tukor, klima stb) -eros szivo motor! -kenyelmes, csaladkompatibilis! (sajnos nem feher :D)
hiedelmekkel ellentetben nem fogyaszt sokat :PPP nem turbos, de egesz jol mozgatja szvsz a 4 kereken keresztul a kasznit(ontomege olyan 1300 kg, kábé) a 125 pacis motor :) szerintem nem is olyan ronda, nem "oreg" :) szvsz jobban megeri, mint a Bora!