Jaja:D lehet h egy opc-s Insigniával furikázik és röhög rajtunk:D:D
nah akkor leleplezek egy titkot... ha kinyujtod a karod egy orionban(escortban) akkor kb annyi a tavolsag mint az en ST Fiestamban, ami kb ekvivalens az uj dizajnos Fiestaval meretben... szal ez a nem ferek el szoveg, enyhe butasag :)
de most komolyan.... jaj nekem.... ez dízel, dízelbe csak 1.8D volt a legnagyobb ami gyárilag 60lóerõvolt vagy mennyi o.O és tudom hogy 110 volt mert padon volt mérve :D
milyen 3X akkor auto? LOL! tudod mekkora kulonbseg van belterben egy modern fiesta meg egy regi escort kozott??? kb semmi! NEKEM MINDKETTO VAN/VOLT nem fogod bemagyarazni, hogy ugyanaz a garnitura(haveri kor) UGYANUGY elfer(t) a regi escortomban(93as injektoros 1.4es ferde hatu) meg a mostani STmben is! ERROL ENNYIT! amivel hosszabb az auto az motorter orra az autonak+ a tagas csomagtarto(sajnos az STbe mar nem ferne el a lanparty, de a ferdehatu Escortomban meg elfert)... meg tomegben is megegyezik a ket auto... ember!
magyaran... lattal egy kepet amin csutkara elore van huzva az ules-> jott a butasagod... -> cafoltam mert veled ellentetben nekem mindketto van(volt), tapasztalatokkal megfuszerezve... ;)
ki beszelt itt 760LIrol??? szalljal mar le a foldre... olvassal mar konyorgom!!!!! mirol beszelsz? en arrol beszelek par hsz ota, hogy belterben NINCS nagyon kulonbseg meretben egy mark V escort/orion meg egy mk6/7 fiesta kozott(csak a hulyesegedre reagaltam, hogy te be sem fernel egy fiestaba... az orionban meg jol elfertel..., holott belterben kb akkora egy mk6/7 fiesta is! PWN!)... ebresztoooooooooooooooo
nem nem, én most csak példa ként hoztam a 760Li-t mert már kicsit felbasz hogy azt hiszed ugyan akkora, kizártnak tartom mivel csak az utastere akkor az orionnak mint az egész fiesta :D (viccel, de szinte majdnem igaz) most mindjárt keresek méret adatokat aztán megnézem, de sõõõt a kedvedért ha haza érek kerítek 1 fiestát azt megnézem
mondom, hogy a nozija meg a csomagtere miatt nagyobb a mark V Escort, de a beltere kb egal! ;)
Az elozo Escortom most noveremnel van(atvette) de eskuszom holnap ugyis jon at, es jol lemerjuk a belteret! :P (forgalmik szerint) amugy nehezebb a fiestam mint a volt escortom :P
holnap merek! mit kapok, ha kb egal a ket auto beltere? nah? :PPPP (amugy ha eszrevetted volna, minden auto hizik! meretben is :P multkor nezegettem adatokat... regi-regi 5os bombi akkora, mint az uj 3as :D)
Béke van srácok Az új autók egyre nagyobbak, vagyis leginkább szélesebbek + sokkal jobb a térkihasználás. Ezért lehet az, h egy 2009-es Fiestának a beltere nagyobbnak hat mint egy '93-as Escort-é. De ez csak az én véleményem Meg ne kövezzetek:)
igy van! pufisodnak :) yay ha minden igaz 1 azaz EGY centivel szelesebb a volt escortom a mostani Fityonal... hajajajj meg a vegen nyerni fog Twist!! :DDDDD
az új fiesta szélessége: 1973mm egy régi escort szélessége: 1690mm Hát izééé:D:D
azt szerintem elnezted ;> AZ A TUKROS meret! amugy a tukor nelkuli 1772 mm szal szelesebb... khmmm Twist! hogy is van ez, hogy nem fersz be? :DDDD az en elozome is 1683 :)
Ez már nem szõrszál hasogatás??:D:D akkor a tükör méretet is odaírhatnák...:D Viccen kívül, mindkettõ jó autó, csak az egyik 16 éve volt sláger, a másik meg most lesz:)
És ha már Ford, Valakinek van tapasztalata elsõ generációs Focusrõl? nekem még mindig nagyon tetszenek. Mindenhol azt olvasom, hogy nagyon jó vezetni, mivel tuti a futõmûve. Szal sztem egy kb 1 millás 2002 utáni focus is megéri.
Üdv mindenkinek, nem igazán ide illõ ez a kérdés, de engem haszonjármú érdekelne, pontosabban 4 fajtát nézegetek, mindegyik a hosszított verziós: VW Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Ford Transit, Citroen Jumper. Kérdésem a következõ ezek közül melyik a legstrapabíróbb? Valaki tudna nekem írni ezekrõl véleményt? Napi átlag 500-700 km-t menne 5 napon keresztül. köszönöm a segítséget. üdv
en uj Transittal dolgoztam (soforkent meg kiserokent is), nekem strapabironak tunt, a teljesitmenyere sem lehetett panasz, egesz dinamukusan mozgott meg pakolva is, ugy hogy "uresen" is sokszaz kiloval tobb volt a natur peldanynal a kazettaallvanyok miatt... a volt cegem sem veletlen vett beloluk szazakarhany peldanyt, mert az elozo garnitura is jo szolgalot tett ;) a tobbit meg kozvetett ismerem max... van 2 fuvarozo cimboram es az egyik full Merci palettaval dolgozik a masiknak meg van pözsója... egyik sem tokeletes, csak nem lenne igazsagos az en szambol, mert ezek egyedi tortenetek (ugy ahogy a ceges tranyok kozott volt azert gyarilag 1-2 bibis ugye, de nagy szazelakban jok!) :)
szerintem bármelyik megvehetõ,de egy sprinter/crafter sokkal lassabban keresi meg az árát,mert nagyon drága
a boxer/ducato/jumper tök egyformák szerintem hamarabb visszajön az áruk,és egyátalán nem rosszak
a transit rabszódikus amikkel én mentem azokban mind szarakodott a váltó és sokat is ettek hallani problémás darabokról állítólag gyenge a kuplung,de sokan dícsérik is,talán az a leg személyautósabb
én kis motorral nem venném egyiket sem a 2.2-es merci motor,vagy 2.3-as fiat szerintem nem való olyan kocsiba ami 2-3-4 tonna összsúllyal közlekedik
a nagyobb motort válaszd,és érdemes chippelni õket,hamar bejön a fogyasztásban,és poweresebb is nem kicsit
50 rongyért választhatsz hány %-ra húzzák fel,mentem 35%-os ducato 2.8-al 180-nál levillogtattuk a személykocsikat a belsõ sávban
a kuplungot már kétszer lefüstölte az a motor,alacsony fordulaton tilos lepadlózni
én 15%-ot kértem /2.8 unijet daily/,állítólag így eszik a legkevesebbet,de már ez is adott 44 newtont
üdv mindenkinek. Köszönöm mindenkinek a segítséget,hát igaz az hogy egy crafter meg egy sprinter nehezen hozza vissza az árát mert nagyon drágák, de egy Ducato 3.0 Mjet motor ami 157 LE teljesít nem igazán kell neki már tuning szerintem. De amúgy ezeket hol csinálják?
én a fogyasztás miatt tunningoltattam,arra elég a 15%
állítólag a turbót kinyírhatja az erõs chippelés,de csak akkor ha állandóan teljes terhelésen jár a motor,ha normálisan használják akkor semmi különbség
mindíg 2-ben indulok,de nekem azóta üresen gyakran megforgatja a hátsó kereket ha kicsit jobban odalépek,ha kikanyarodok valahonnan akkor még 4.-ben is úgy mértem hogy fél-egy literrel eszik kevesebbet
ha konkrét autóról van szó akkor priviben segítek,õk fõleg kamionokat csinálnak ott 4 litert lehet fogni 100-on
akivel én eddig beszéltem még senki sem bánta meg a chippelést,de hallottam kontárokról is,de az olcsóbb is
a poén az,hogy az a ducató még zöldkártyán is átment,a kuplungon kívül semmi sem ment tönkre az viszont rossz volt városban,hogy annyira harapott hogy nehéz volt finoman vezetni-amúgy is amióta elektromos a gázpedál túl könnyû nyomni,én már nézegettem az enyémet hogy lehetne + rugót rátenni
a régi adagolósban meg túl nehéz nyomni,meg idióta szögben áll
belso szelesseg: 1cm-el nyert az escort belso hosszusag(paneltol hatso ules kozepeig): 1-2 cm-el nyert az escort belso magassag (padlotol tetoig): nyert a fiesta 2 cm-el legalabb(itt mar elegem volt a melegben, hogy tornazok a kocsikban :D)
"és ezt nem fogod bemagyarázni hogy akkora a kis konzerved mint 1 3x akkora autó :D"
Sztem már mindenki lapozott... "és ezt nem fogod bemagyarázni hogy akkora a kis konzerved mint 1 3x akkora autó :D" Ezt hidd el h poénból írta az illetõ;)
Még szép h lemérted:D:D Nekem nem aza bajom:D csak amit utána írtál. De mind1:D Nem nagyobb a régi escort mint az új fiesta és kész:D témát sztem lezárhatjuk:D (Mellesleg jó lehetett 40 fokban a kocsiban összevissza görnyedni mérõszalaggal)
ne is mondd :DDDDDDDDDDDDDDDD hosszusagra nagyobb a regi(5th gen) escort/orion, mert tagasabb a csomija meg a motortere... ebbol fakad a 3.921(mk8 3.96) vs 4.11 :)
mitol szall el a hajtokar? mert ha a motor teljesitmenye is megno akkor talan a hajtokar terhelese is megnovekedik, nemde? nem egeszseges a gyari hajtokarokat terhelni nagyobb igenybevetellel folyamatosan... igaz extremebb tuningnal szallnak el szo szerint, de ki tudja!? nem tudom az emlitett tipusoknal gyarilag mennyire strababirok! peldaul szemelyautoknal azt tudom, hogy a swift sport(1.6 125 paci) pl. a gyari hajtokarok erositettek(meg mas is!)! nem veletlen van gyari(!!!) kompresszor szett a gephez! nem kell a karokat cserelni (kis tehetetlensegu turbinyeket is bir 3rd partyba ilyen 0.5-0.6 bar nyomasig siman!)
simán kibír 35% pluszt! az autóiparban v. motoroknál bevett szokás hogy a motorfejlesztésnél pár év múlva megnövelik a furatot miközben a fõtengely hajtókarok maradnak a régiek pl:ducato indult szívó 2.5 aztán rákerült a turbó,majd megnövelték 2.8-ra miközben alul minden változatlan maradt
a szívó és turbós verzióknál-ha van mindkettõ-ugyanazt a fõtengelyt hajtókart használják
pl. a lada szamara 1.3-1.5 fõtengelye is megegyezik csak a furat más
ez a legtöbb autónál így van ugyanazon löketekhez különbözõ furatú hengereket is használnak
akkor az 1.3-as szamara fõtengelye többet bír mint az 1.5-ösé?
lehet,de ha az olajozási rendszer renben van,akkor úgysem éri meg az autó a fõtengely halálát
a dízeleknél is ugyanazt a motort meg lehet venni 15-30-50 lóerõvel erõsebb verzióban /szoftver meg turbó kérdése/
vilagos! csak a teherautoknal nem tudtam, hogy mennyire birjak a gyari cumok :)
Talalkoztam mar Seat leonos(a mostani pufi szeria elotti) sportdizeles(gyari frontos 1.9 tádé 150 paci volt 210 paci kornyekere huzva viszonylag meg elfogadhato fustolessel) taggal aki meg is mutatta, hogy eleg szepen teljesit az autoja... de neki mar cserelni kellett peldaul a kuplungot, mert folyamatosan szanaszet csuszott (azert ott ugye eleg csunyan megnovekedett a nyomatek is a dizelseg miatt) :D
amikor elkészült a tag azt mondta próbáljam ki és csak akkor fizetek ha tetszik,ha nem visszatölti a gyári programot és nincsen harag -szerintem ez így teljesen korrekt
mondta ha kevés tesz még rá nem gond,de ha túl van a félmillión a kuplung /bõven túl van/ akkor õ nem ajánl többet,ennyivel még nyomhatom gond nélkül
egy ugyanekkora köbcentis személykocsiban feleekkora a hûtõ +ebbe 9 liter olaj megy,úgyhogy bõven túl van méretezve azokhoz képest
http://www.vezess.hu/teszt/kilenc_nap_egy_autoban/19936/?o=1 Nemtudom olvastátok-e a cikket. Sztem jó lett. Jó ez a Berlingo. Annyira szeretnék énis egy ilyen jó nagy autóval túrázgatni A poén az, hogy énis voltam a Pádison múlt héten...csak mi egy 1.2-es 80 lóerõs puntóval...:) Az út tényleg nagyon rossz felfele menet, de megéri!!
Na tudjátok mit! Nem akarok hitelre kocsit venni,inkább gyûjtök vagy 300 000-t és veszek vmi jó kis hátsó kerekes gépet!
Vegyél egy ilyet, sztem ez neked való: http://www.hasznaltauto.hu/3075643_opel_omega_1996 Ez a dúrva
Tucatgép:D Sierrát én is tudom javasolni, nagyapámnak van egy, jó kis autó. És a hazai drift mezõnyben is elég szépen mozognak, igaz azok már nem szériák.
Barátom vett egy fiestát az asszonyak 2-3éve. Megpróbáltuk, hogy vajh nekem jó lenne-e. Utasként még befértem elõre, de a vezetõ ülésbe SEMMILYEN módon nem bírtak beszuszakolni. 1xûen a kormány és a középõ oszlop (5 ajtó ugye) olyan ügyesen van betéve, hála az agyhalott tervezõknek, hogy semmiképpen (még fejjel elõre sem! :D) tudok beülni a vezetõülésbe. Vicces volt, hárman szórakoztunk egy negyed órát, de nem találtunk rá módot, hogy be tudjak ülni.
Ezért mondom mindig, hogy elõször BEÜLÖK egy típusba és kipróbálom. Képzeld, ha rendelnék egy fityót, vagy nyernék egyet és szégyenszemre BE SEM TUDOK SZÁLLNI BELE!!! :DDD
jo, de most nem tehet rola senki, hogy 1.9X meter magas vagy es 150 kilo minimum(ha tevedek pontositasz) IGY termeszetesen neked nem a fiesta valo, ezt eddig is tudtuk... neked marad a mondeo meret minimum ;) emlexem amikor elmentunk pizzazni akkor az escortom volt es abba is tuszkoltad magad... plane, hogy beultel multkor az STmbe is probakepp(igaz az 3 ajtos)... :PPPP
a kozepkonzol miatt TUNIK kicsinek ugye... de ez ervenyes az osszes modern kocsira... pottyet nagyobb, mint egy escorte :P de meretre szinte ugyanaz ezt tanusithatom(raadasul szelessegben van 1 centi diffi max ez semmi), mert lemertem :PPP apropo! voltam ilyen nyilt napon anno Fordnal...kiprobaltam egy zsir uj Focust csilivili titaniumos lofasszal... mikor beultem, eloszor meg is jegyeztem, hogy WTF??? labter??? (escorthoz kepest, akkor az volt)
#702: csont uj fiestaja nem lehet, mert az uj fiesta most jott ki... 2-3 eve mk7esek voltak(mint az enyem) mostmar mk8 van a tok uj designal
Szerintem ez most elég jó ajánlat citroen saxo http://kobcenti.hu/index.php?option=com_ezautos&task=detail&id=21&Itemid=
én olyat mutatok neked ami 6-7 éves és 10-15eKM van benne 5 ajtós dízel :) persze ilyen oldalon nem tudom mutatni mert ismerõsnek van ilyene :D 7 éve megvan neki kb és 15eKM van benne (sokat bicajozik)
Hehehheee. Nekem van a legkirályabb autómvaze. Bekötöm magam a pilótaülésbe és semmilyen módon nem érem el a jobb oldali elsõ oszlopot!!!!!! EZ A NAGY VAS KÉREMSZÉPEN! Kényelem, kecs ééés csak saját olajkút kell hozzá! Bwaahahahahhahah!
mennyi is az automata valto felujitas, csere nalad? hany eves is az auto? mennyit is eszik??? stbstbstb
amugy joaz! bar nekem a csunyanak mondott utodja jonne be cosworth verzioban... majd talan 10 ev mulva ellustulok(lehiggadok)
egy ilyen:
(ford majalison egy ilyen elottem gurgulazva ment szepen... hat libaboros voltam ... ahhhhh v6 cossie rulz! es erre meg egy kis turbinyek kesz az instant rejsz )
- Kor nem számít, nekem az OT-s Granadák/Consulok is bejönnek, az enyém meg még fiatalka, csak 91'-es (régi 89'-es volt). - Fogyasztás hidegen hagy, meg kell adni a királynak ami a királyé... - Váltó majdnem "új", nincs benne 100eKm, hibátlanul ketyeg. :D Nem kell elhinni a legendákat, elõzõ Skorpimat váltóhibával vettem és 5-6 évig csont nékül eljártam vele. Ezek MINDENT kibírnak.