Fura, mert elsőre 19 AI-val lefutottam, pontosabban mivel kiestem lefuttattam egy 20 körös versenyt minden gond nélkül. Később 10 körös versennyel próbálkoztam, és már tapasztaltam az általad leírt jelenséget, szépen lehúzódnak és leállnak. Nem vártam meg, hogy az összes kiessen, de folyamatosan mondta a spotter (CrewChiefV4), hogy XY kiesett. többször újrakezdtem a versenyt és valahányszor jöttek a lerobbanások és a Safety Car is. Belenéztem a játék fájljai közé és láttam, hogy több verzióban is megvan a pálya, így az 1.38 és 1.39-en kívül a többit uninstalláltam és töröltem. Azért hagytam meg az 1.38-ast mert az 1.39 önmagában aligha lenne működőképes, már csak a méretéből is adódóan, ami 87MB, míg az 1.38-as 1,60 GB. Ezt követően újra elrajtoltattam egy 10 körös futamot ami gond nélkül lefutott. Nem tudom, hogy összefügg e a két dolog, de én a leírtakat tapasztaltam.
Az mitől van hogy Sebringben, 3 AI ellenféllel, az első körben lerohadnak, nincs kivel versenyezni. Hol lehet ezt állitani? A másik, hogy a szellemautós laptime-ozás még mindig nem lett megirva?
köszönöm, valóban nem küldött semmit, ide is ritkán nézek fel :) de elraktam könyvjelzőnek a https://sg.hu/uzenetek-et
Online oktató tréning, versenyautó beállításai, járműdinamika a valóságban és szimulátorban. Oktató: Pintér Roland Az oktatás kifejezetten a szimulátorokon belüli setupolásról, fizikájáról és járműdinamikáról szól az alapoktól egészen mélyen a haladó szintekig. A kezdő és haladó training külön-külön 2,5 óra, így szinte mindenről szó esik amit a setupolásról tudni szeretnél. A megszerzett tudás nemcsak az AC, ACC, rFactor2 platformon hasznosítható, az elmélet megfelel további, valós fizikához közelítő szimulátorok. (pl. iRacing)
Pintér Roland biográfia: Formula Student pilóta / Bári Gergő, Michelisz Norbert versenymérnökének műszaki irányítása alatt Magyar Gyorsasági OB versenymérnök, Formula Renault RCM CUP tehetségkutató győztese, versenyzés 8 éve a Continentál jármű tesztmérnök és pilóta Saját autófejlesztés, Time Attack versenyek Nürburgring I-pool licensz (hivatalos tesztpilóta a Nürburgringen) Szimulátoros tapasztalat 15 év: rFactor, rFactor2, Asetto Corsa, Asetto Corsa Competizione
A pálya közeli billboard fák mindig okozni fognak vmi kis furcsaságot. Főleg ha már az ember foglalkozott vele ilyen szinten és tudja mit nézzen. Aki nem, az elfogadja, hogy ilyen. MP-n én az eredeti verziós eukaliptusz fákat használtam. Mindent 3dsmax-ba olvasva újrapozícionálva az acc-s szkennelt helyekre. Majd kifordítva. Arra is sikerült megoldást találni, hogyan lesz ezután újra rendes billboard. Így tudtam tömegesen megcsinálni. Az eredeti rf2-es mp-n aki a fákat készítette, még a törzseket is lemásolta a valóságból. Szinte minden fa törzsének elágazása és jellege nagyon hasonlít a valódira. Itt a törzsek 3d és a lombozat billboard. Eredeti texturát hagytam, képtelen voltam az új anyagolásnak megfelelőt összehozni. Apróság, amivel jópár hetet próbálkoztam. Aztán úgy hagytam. Az ISR fórumon rengeteg fanatikus van, olyan is aki ott lakik. :) Voltak ám észrevételek nyilvános és privát is. Aszfalt világosságtól kezdve csatornafedélig, ahol a valóságban át kell menni a jó kanyarvételhez. Volt olyan, aki lelkesen tesztelt és százával rótta a köröket és írta a tök jó észrevételeket, illetve küldte a megfelelő fájlokat. Szóval egy ilyet egy csapatnak kell csinálni. Az egyiknek ultra expertnek kell lennie az új amyagokkal, hogy a végeredmény megfeleljen a mostani látványvilágnak.
Van tapasztalatom pályakészítés terén, te is tudod, ezért tudom mennyi meló van vele. . Egyébként az árnyék-probléma rF2-es probléma, és nem a te pályáddal van a baj. Megnéztem a S397-es Monzát is, ott is előjön, készítettem is egy videót. A felvezetőkörös részt érdemes figyelni, az út bal oldalán, de úgyis észreveszed. A verseny alatti résznél már alig látszik a youtube minőségromlása miatt. Szal jön ez sok pálya meg autó, de egy ilyen dolgot nem tudnak belőle kigyomlálni. Baromira idegesítő tud lenni vezetés közben. Utoljára szerkesztette: shiet, 2022.05.03. 13:16:30
Ezekkel a jelenségekkel sajnos nem tudok mit kezdeni. Verzióról verzióra jönnek elő ilyenek. Van aki a gumizódás villogására panaszkodik. Van aki meg 1000km-es futamot megy minden gond nélkül. Ezeknek a “bug”-oknak a kinyomozása számomra reménytelen vállalkozás. Kinyomozhatatlan. Az újabb pbr anyagokkal még több idő minden.
Hring-ből se lesz pbr verzió. Időm sincs a gép elé ülni, ha van, akkor meg Kartkraft-ban körözgetek. :)
Nyomtam ma pár órát Hellboy Bathurst-jén. A pálya baromira jó lett, 78234.-ként megköszönöm én is a melót amit belefeccöltél. :) De van két probléma vele. Az egyik ami zavaróbb, sőt ami azt illeti qrvára zavaró, hogy a fákon/fáknak az árnyékok össze-vissza villognak. Nemtom, hogy ez vmi objektum-textúra beállítással kiküszöbölhető-e vagy a S397+ISI-féle fasza játékmotor sara. A másik a kisebb, van egy kanyar (asszem 7-8-as kanyar, Reid Park + Frog Hollow) amiben az AI eléggé belassít.
Amúgy össze is hasonlítottam az AMS2-es Bathursttel, egymás után nyomtam őket ugyanazzal az autóval (Porsche GT3). Az rF2-esnek az 5. kanyarja picit keskenyebb meg még volt vmi amire már nem emléxem. :) Btw az rF2 elsősorban az FFB miatt élvezetesebb, legalábbis számomra, a grafika ezen a pályán baromira jó (kivéve az árnyékok villogását) - nekem amúgyis jobban tetszik az rF2 grafikája egy jól elkészített pályán, mint a steril AMS2-é. Utoljára szerkesztette: shiet, 2022.04.25. 22:20:59
Mindig guglizok mielőtt segítséget kérek bárhol, az nálam már a végső elkeseredés jele. :D Állítgattam már mindent és nem volt jó. Végül totál újrainstalláltam az egészet és megjavult. :) gondolom vmelyik konfig fájllal volt gond.
Még egy kérdés: rF2 oválra létezik vmi másféle autó is a S397-es stock carokon kívül? Vmi truck vagy más esetleg? Utoljára szerkesztette: shiet, 2022.04.25. 01:44:48
Nézd meg a játékban a beállításoknál, ahogy tekergeted a kormányt, mennyit fordul. Amúgy google-ba beírva egy csomó segítség megjelenik. Én mondjuk Logitech-el megyek, de azonos a driverben és a játékban a kormányszög beállítás.
Szasztok! Szeretnék visszatérni a szimezéshez jópár (~5) év után, és az rF2-t vettem először elő. Thrustmaster T150-em van. A problémám, hogy az autók amiket próbáltam (s397 GT3 és GTE, illetve a régi Camaro csakmert erre emlékszem milyen volt) vezetése szar. Ezalatt azt értem, hogy a kormányt elég sokáig kell tekernem, hogy az autó forduljon rendesen. Elég nagy forgatási távon olyan mintha nem is történne semmi amikor magas az autó sebessége, de biztos történik vmi, mert amikor a pitből jövök ki alacsony sebességgel ott még jól érezni a gumikat. Magas sebességnél egyszerűen nem is érzem a tapadást, az autók csak "siklanak" a kanyarokban. Én mindig is 540-es "steering angle"-t használtam, sosem szerettem sokat forgatni a kormányt, ez ami most érzékelhető rF2-ben egy hányás számomra. Próbáltam az AC-t is, azzal nincs ilyen gond. Az rF2 FFB beállításainál már mindent próbáltam, de nem javult semmit. Hallottam, hogy a S397 elqrta az AI-t, de remélem az FFB-t azért nem. A másik, hogy honnan szerezhetnék egy ilyen pedállenyomást kijelző kis cuccot, ami régen még létezett? Előre is köszi a segítséget. Utoljára szerkesztette: shiet, 2022.04.19. 22:20:36
Nos, ennek igazolásához talán elég megnézni az The Race All-Star esports Battle videót, ahol a 11. perben kezdik el felsorolni az esemény rangos résztvevőit. Lehetne azt mondani, hogy a COVID 19 idején, (remélhetőleg már csak így emlékszünk rá) eladták magukat mindenhez, de, Max Verstappen a hivatalos F1 játékhoz pl. nem adta a nevét, szemben az rF2-vel.
Segítséget kérnék! A legutóbbi frissítés óta nem indul a játék. Odáig jut el, hogy feljön egy "Steam felhő szinkronizáció" ablak és utána nem történik semmi. A többi steames játékom gond nélkül betöltődik. Volna valakinek valami ötlete? Jó lenne, ha nem kéne újra rakni, mert az egy agyrém.
fiatal F1 pilota száját pár éve elhagyta hogy az autók nem úgy működnek, kivéve rFActor, az már valami. arra nem emlékszem hogy a 2-t hozzátette-e. AC-t azt megvettem, valami 30-40EUR volt, de jött az rFactor 2, utána feltűnő volt benne valami idegesitő hiányosság. a fizikában. Valahogy az autó hátulja nem él benne, amennyire emlékszem, és megfogalmazható. Azt aztán télleg évek óta be se, meg már nem is fogom, na meg a steamet is gyalultam. El is adnám az accountot ACvel, de nincs szabadszemmel látható ára. Utoljára szerkesztette: Thread, 2022.04.15. 16:24:35
Az már csak az emlékeimben él, ott is eléggé halványan, viszont annak a játéknak is aktív közössége van a mai napig. Toldozgatják, foltozgatják, foglalkoznak vele, mert nem feltétlenül mindenkinek az a véleménye mint Neked :) Én nem kívánok állást foglalni a dologban, csak azt mondom, hogy, vannak akik szerint viszont van olyan jó szimulátor, hogy nem akarják elengedni még ennyi év távlatában sem, és az Ő véleményük is ér annyit mint bárki másé, sőt, mivel ők napi rendszerességgel használják, szemben másokkal akik jó eséllyel 10 éve hozzá sem nyúltak, lehet, hogy még többet is.
Felesleges, mert meg azt is megmagyarazzak, hogy a gtr 2 is tok jo szimulacio 16 év elteltevel is, valamint felveszi a versenyt az rF2vel, de az AC-val nem
Igen, ez lett volna az irónia lényege, úgy látszik nem voltam eléggé kifejező, ami mellett persze bunkó sem akartam lenni. Az rFctor 2 számait nézve jelenleg nem tűnik túl rózsásnak a helyzet, ennyi felhasználó mellett csoda, hogy foglalkoznak egyáltalán a játékkal. Persze meg lehet újulni, meg is kell, de lehet szerencsésebb lenne egy új cím alatt, némileg nagyobb hangsúlyt fektetve a single játékra és azok kedvelőire (A La GT Legends). Persze erre is ráhúzhatják, legalább nem kellene újból megvenni a játékot, de üzletig szerintem vonzóbb lenne egy újabb cím. Az a baj, hogy annak ellenére, hogy az elmúlt évtizedben elég impozáns kínálat volt szimulátorokból, single player élmény nagyon kevés akart és tudott nyújtani, és aki nem tud elég időt szánni a ligázásra, vagy nem tudja egyeztetni az életvitelével, random szerveren pedig nem szívesen gurul, annak ott lehetne egy jól felépített karrier mód, amiből nem sok van. Az egyik legjobb talán a Codemasters féle F1, amit a mellett, hogy sokan nem tartanak szimulátornak, 6 éve nem tud igazán megújulni. Az ACC karrierjét nem igazán tudom milyen, nem olyan rég szereztem be, és elsősorban a futtatási problémákon akartam túltenni magamat, azaz élvezhető minőségben elfogadható FPS szám mellett. Ez az Unreal Engine nem biztos, hogy olyan jó választás volt. Az Assetto Corsa single része, leginkább egymás után felvonultatott versenyekből áll, mindenféle körítés nélkül, bár ez a tapasztalat annyira régi, hogy ez lehet mára már nem is feltétlenül igaz, ha más nem egy jó fajta MOD-nak köszönhetően. Ha van ilyen, mondjatok ilyet :) A Project CARS-ok pedig egyáltalán nem konzisztensek, ahány pálya, autó / időjárás kombó annyiféle anomália, volt, hogy monszun körülmények között nagyobb tapadásom volt ugyanazon pályán ugyanazon autóval mint verőfényes napsütésben, ami azért eléggé illúzióromboló. Ott van még persze a Forza Motorsport 7 amit igaz csak rövid ideig próbaszerűen volt lehetőségem csak megtapasztalni, így arról nincs kialakult véleményem, de amennyire tudom az sem egy szimulátorbajnok cím.
Szerintem is az egyik legjobb SIM, hanem a legjobb. Én sem használom túl sűrűn, de azt az 1€-t szerintem mindenképpen kacagva megéri.
"Úgy látom hiába (volt) olcsó a játék ha minden plusz pálya fizetős"
Számtalan ingyen tartalom, pályák, autók, grafikai kiegészítők, telemetriák, plugin-ek tölthetőek le a játékhoz, akár STEAM-ről, akár más felületekről is, tehát a tartalomra nem lehet panasz. Élelmesebben akár még a fizetős tartalmakat is be tudják húzni ingyér, persze ezzel nem túl sok támogatásban részesítve a fejlesztőket.
Jogos, nem is értem mire számítanak ennyi idő elteltével. Igaz itt némileg korrigálnék egy kicsit mert a játék valójában "csak" most töltötte be a 9. életévét, de akkor is. Mondjuk ez még hagyján, mert ott van pl. a 14 éves iRacing, amiért 5e Ft előfizetési díjat kérnek el havi szinten, amiből max. úgy tudsz faragni, hogy fél, vagy egy évre fizetsz elő, így csak 46e Ft-ra jön ki egy év. Érthetetlen! Ott van továbbá az Assetto Corsa is, már az is a 8. évét tapossa. KUKA! Ott van még igaz az Assetto Corsa-nak a Competizione felvonása, ami újabb, de az meg csak GT autókat vonultat fel. Ami több kategóriát is tartalmaz, az még az Automobilista 2 lenne, de az is az 5 éve megjelent PROJECT Cars 2 MADNESS motorjával fut. Szóval nincs ebből ez egész szimulátorozósdiból semmi! :) Visszakanyarodva az rFactor2-hőz, még egy gondolat. Ugyan az alapjáték valóban 9 éves, viszont azt érdemes azért tudni és szem előtt tartani, hogy az óta két alkalommal is felvásárlásra került és mindkét esetben az új tulajdonos azért elég sokat pofozott és faragott rajta, csak, hogy egyet említsek, pl. a játék átültetése DX9-ről DX11-re, és a játék fejlesztése, bővítése aktuálisan is aktív.
Igazad van, nem ér egy fillért sem. Sőt még ingyen is sok. Kapják be a fejlesztők. Egyébként sem az rfactor2 volt 10€, hanem az automobilista 1-2, assetto corsa ultimate,assetto corsa competizione, nascar heat, drift21, rfactor2, meg 3 hónap iracing előfizu összesen.
Most évente sztem kétszer tudom bekapcsolni, kispályás vagyok, gyakorlatilag csak demozok. Úgy látom hiába (volt) olcsó a játék ha minden plusz pálya fizetős. Utoljára szerkesztette: Thread, 2022.04.01. 20:53:41
Ez meddig él? Totál ugyanaz az rfactor 2 mint a 30EUR vásárlás? Mik az ingyen pályák a steamen, amik csak a tiszta játékkal mennek? Utoljára szerkesztette: Thread, 2022.03.25. 19:32:41
Továbbá: - 3 hónap iRacing új tagoknak - Thrustmaster T248 kormány 20% kedvezmény - Thrustmaster T150 kormány 20% kedvezmény Utoljára szerkesztette: Danecay, 2022.03.11. 18:29:29
A mai ízlésnek jobban megfelel és logikusabb is, de ami még fontosabb, hogy gyorsabb a betöltés és sokkal fogyaszthatóbb lett. Hasonló az AMS2-höz. Az AI viszont még mindig tré.
Cserében várhattunk rá éveket, hogy legalább BETA formájában bekerüljön a játékba :) Ez ahhoz képest hamar összedobták. Gondolom nem ugyanaz az ember csinálta :)
Hosszu eletu volt az s397-es menu. Az uj tulajdonos kidobatta az egeszet sztem. Bizti zavarta a vakito feher hatter, meg a holland narancs itt-ott. A frissitett palatov-ot gondoltam megnezem. Dds hianyokkal nem tolti be az autot, csak egy sarga korvonalat.
Lemans-ot nezve a belso nezeten meg sokat dolgozhatnanak, pilotaanimacion szinten. Ver amikor torte, azon is lehet meg fejleszteni finoman szolva.
2022-ben Formula 3 - Formula 2 és Formula 1 bajnokságok a SIMCO-nál. Infók később.
hrf1rt.hu Alpine GT4 bajnoksággal próbálkozunk. Kéthetente vasárnap. Ha szeretnétek, nézzétek meg a versenykiírást.
Persze valoban szanalom, hogy nem megy a alt+f4 kilepes mint minden valamire valo jatekban, de ha bejon a feladatkezelo siman megnyomod az r betut annyiszor amig raugrik az r-factor processre processre. aztan az angol windowsnal alt+e (magyarnal nem tudom mi van odairva, de az alahuzott betut nyomd az alt+gombbal es maris bezarodik az alkalmazas. De ha elol van mar a feladatkezelo a tab gombbal tudsz ugralni az ablakban es parszor megnyomod raugrik a "end task" gombra es ott csak utsz egy entert. Vagy ne exclusive full screenben inditsd, vagy itt, hogy is hivjak es akkor mukodik az eger is alt+tab utan. szoval reset, viccnek is rossz. Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.08.18. 22:40:29
Régóta nem játszottam vele, de legutóbb is pont az volt a bajom mint most. Belépek, autózom, minden fasza. Aztán exit game, és az rF2 képernyőnél megáll a dolog. Mivel a kurzor is eltűnik így ctrl+alt+del sem megy, mert hiába választom ki feladatkezelőben, nem tudom leokézni a kilépést, vagyis marad a reset. Viccnek is rossz...
Gyári S397-es autot kellene tesztelni. Többet is. A *.tdf-et nem alakítanám egy akármilyen gumifizikás mod-hoz. Lehet a gumizodas hatasa is tul van tolva az auton!
Az anyagszerkesztojukben meg jo lenne, ha vhogy ki lehetne villantani az eppen kijelolt anyagot, v hogy melyik objektumon van ilyen anyag. Ha vki esetleg tudja, hogy lehet, azt köszi, ha megosztja.
Ha frissíted a Hungaroringet, akkor rá kéne nézni a tapadásra. Úgy vettük észre, túl nagy. Minden autóval űridőket autózunk rajta.
Mondjuk lehet mod okán is :) Majd mondok pontosabbat, vagy ha kell, segítek, mit kell átírni és mennyire Utoljára szerkesztette: simcompany, 2021.08.11. 18:00:04
Hogy a fenébe ne töltenénk le, a tiéd az egyetlen normális ring rf2ben. Én nagyon szeretem, de amúgy ligában is találkoztam vele (SimRacingGp), úgyhogy megtalálják az emberek. Keep up the good work, hála és köszönet
Mondjuk én nem az itteni igényekre támaszkodnék, mert ez láthatóan szerény. Én készítenék egy videót az elkészült pályáról, feltölteném a Youtube-ra, a leírásban pedig linkelnék egy elérhetőséget hozzá, aztán kalap, kabát, akinek kell vigye :) Utoljára szerkesztette: Danecay, 2021.07.28. 15:49:25