A pálya közeli billboard fák mindig okozni fognak vmi kis furcsaságot. Főleg ha már az ember foglalkozott vele ilyen szinten és tudja mit nézzen. Aki nem, az elfogadja, hogy ilyen.
MP-n én az eredeti verziós eukaliptusz fákat használtam. Mindent 3dsmax-ba olvasva újrapozícionálva az acc-s szkennelt helyekre. Majd kifordítva. Arra is sikerült megoldást találni, hogyan lesz ezután újra rendes billboard. Így tudtam tömegesen megcsinálni. Az eredeti rf2-es mp-n aki a fákat készítette, még a törzseket is lemásolta a valóságból. Szinte minden fa törzsének elágazása és jellege nagyon hasonlít a valódira. Itt a törzsek 3d és a lombozat billboard. Eredeti texturát hagytam, képtelen voltam az új anyagolásnak megfelelőt összehozni. Apróság, amivel jópár hetet próbálkoztam. Aztán úgy hagytam.
Az ISR fórumon rengeteg fanatikus van, olyan is aki ott lakik. :) Voltak ám észrevételek nyilvános és privát is. Aszfalt világosságtól kezdve csatornafedélig, ahol a valóságban át kell menni a jó kanyarvételhez. Volt olyan, aki lelkesen tesztelt és százával rótta a köröket és írta a tök jó észrevételeket, illetve küldte a megfelelő fájlokat.
Szóval egy ilyet egy csapatnak kell csinálni. Az egyiknek ultra expertnek kell lennie az új amyagokkal, hogy a végeredmény megfeleljen a mostani látványvilágnak.