3.rész. 2., Letöltök egy telepitendõ modot, packot, amit szeretnék a Silent Hunter 5-be alkalmazni. Példaként a Subsim letöltõhelyérõl- http://www.subsim.com/radioroom/downloads.php?do=cat&id=87- szedek le egy komplett modot, melynél az SH4 és /vagy/ az SH3 irányitását, grafikáit lehet alkalmazni az SH 5-be átvíve. Ja, a fenti Subsim-on regisztrálni kell, egyszerü dolog. Én az alábbi módot töltöm le az asztalra: New Uis With TDC v.3.5.1. Kicsomagolom, és a kapott mappát megnyitva, ezt látom: /4.-5.kép/.
2.rész. A JSGME exére kettõt kattintva készit egy Maps-t /a Data alatt található, 3. kép./
1.rész. zeretnék segitséget adni azoknak, akik a JSGME telepitésével, alkalmazásával problémáznak. Lehet, hogy mások másképp érik el az eredményt, nekem ez vált be. 1., Letöltöd a JSGME-t az asztalra a következõ linkrõl: http://www.users.on.net/~jscones/software/products-jsgme.html és telepited a letöltött exét az Ubisoft/Silent Hunter 5 mappába./ Ez a játék eredeti teleiptésében a C lemezen van, de van aki máshová telepiti a játékot./ 1. kép./ mely után ez látható:/ 2.kép./
Sajnos ugy látszik e Fórum nem bír egyszerre nagyobb anyagot felvennu, ezért megprobálaom majd részletekben.
Szeretnék segitséget adni azoknak, akik a JSGME telepitésével, alkalmazásával problémáznak. Lehet, hogy mások másképp érik el az eredményt, nekem ez vált be. 1., Letöltöd a JSGME-t az asztalra a következõ linkrõl: http://www.users.on.net/~jscones/software/products-jsgme.html és telepited a letöltött exét az Ubisoft/Silent Hunter 5 mappába./ Ez a játék eredeti teleiptésében a C lemezen van, de van aki máshová telepiti a játékot./ 1. kép./ mely után ez látható:/ 2.kép./ A JSGME exére kettõt kattintva készit egy Maps-t /a Data alatt található, 3. kép./ url=http://kephost.hu/share-FA3E_4C40943D.html] Ahhoz, hogy mindent lehessen látni, a lehetõ legnagyobb játékképernyõ bontást használjunk! Ha szeretnénk törölni a feltett módot, a JSGME.exe-ére katt készer, majd a bejövõ ablakban átvisszük a baloldalra a mappákat a balra mutató nyillal, s ezzel inaktiválva van a mód. A másik lehetõség, a py fájlban visszaírjuk a Style-t SH5 Enhanced-re. Sok sikert, s ha nem megy, kérdezzetek, mert EZ A FÓRUM LÉNYEGE!
http://donzorro.hu/FORUM/viewtopic.php?f=6&t=49
regíztrálj, és downloads...
"Ha elfogadható játékot szeretnétek,akkor a Zorró 6.0-ás packot szedjétek le."
na felraktem egy modot de nem megy :( JSGME-t felraktam beállítom a start in directoryt "D:\games\Silent Hunter 5" ra mert ott van a sh5. csinál ott egy mods könyvtárat. Bele másolom a modot. Látja is aktiválom. Eliditom az sh5ot semmi :S A játélka is kell valamit állítani?
Ha elfogadható játékot szeretnétek,akkor a Zorró 6.0-ás packot szedjétek le.
A támadó periszkóp magasabb és a kapitány a toronyból nézi, a másiknak meg keresõ funkciója van inkább, pl. repülõket is azzal nézték, keresték.
MÓD nélkül alap játékkal mivel lehet kanyarodni??? Nagyon rossz tárcsák nélkül
hmm a hidrofon néha nem mukszik a hangerejét meg sosem lehet állítani :S nektek mükszik? órát elõ lehet hozni valahogy? ha nagy idõgyorsításon van akkor elõjön néha de jó lenne bármikor láthatnám vagy van valmi jó mod amivel lehet teleportálni, van óra meg normálisan lehetne irányitani a tengeralatjárót?
Pontosan :) Ha ott az ember, akkor nem is kell, hogy teljesen lemenjen, mert lekarcolná a kapitány orrát ;) Amúgy a toronyban a teteje azért látszik, nem tûnik el teljesen a védõcsõben.
Maga a válasz ott lapul az 1790 üzenet között, de ahogy én, úgy te sem fogod a közel kétezer bejegyzést végignyálazni. A lényeg: van egy JGSME nevû programka, ami a játék könyvtárába telepítve a különbözõ add-on mod-okat hozzápakolja, miközben az eredeti fájlokról készít egy másolatot. Aztán, ha nem kell az az add-on, akkor sérülésmentesen visszaállítja az eredeti állapotot.
Hogy kell a Zoró pakját felrakni? illetve hova? Nem vágom Maga az alap sh5 nagyon nyers. Ma vettem meg eredetiben, a periszkópot nem lehet teljesen behuzni??? Irányításra se jöttem még rá, nagyon furcsa.
Még az elõbbiekhez: javasolnám, hogy a Happy Times küldetés befejezése után mind a két, majd háromfelé váló küldetéssorozatot párhuzamosan játszák a játékosok, igy esetleg nemkell a korábbi mentéseket keresgélni.
csao..! koszi..igazad volt..tenyleg ott az ikon..sikerult..
Ez a kép Karrier küldetések felsõ sorának befejezésének a képe. neve: Black May. Ugy néz ki, hogy ezzel befejezi a játékot, s nem enged vissza a küldetések-amikor kettõ illetve három felé válik- a középsõ illetve alsó sorába./Operation Drumbeat-ba illetve Western Approaches-be./ Javaslom mindenkinek, hogy ha eljutnak a Happy Times vagy a Mare Nostrum befejezéséhez, az külön jelöléssel mentsék el, hogy ha a Black May-t, mint utolsó küldetést elvégzik, a játék befejezõdik, vissza lehessen menni a mentés alapján a második vagy harmadik karrier sorba.
Szia!
ha emlékeim nem csalnak, bal felsõ sarokban van egy stilizált távcsõ ikon arra rányomsz egérrel, és akkor bezoomol célzó optikáig
sziasztok..! ha ramegyek a deck gun-ra es a ranyomok a TAB-ra(ahogy a manyualban irva vagyon a celzashoz) veletlenul sem a celzo-optika jon be hanem a terkep.. hogy lehet ezeket mukodesre birni..? van vmi magyar bill kiopsztas..?(marmint magyar bill-re..?)a faxom se erti.. pls help..!
Ha felakarom rakni a zorro pakját, akkor mindehogy hogy hova installálom a játékot fel? Meg automatikus patch legyen? Nem vágom még, holnap jön meg a játék.
Javítás: 9000 Forintot sem, pláne nem 90 ezret. :)
Nálam eddig mûködik az újabb törés. Elkezdtem újra az egészet. :) A bevezetõ küldetés után beadta már a következõ 2-õt, és el is indultam a következõ már "kapitányi küldetésre". Kíváncsi leszek, majd beadja -e a 3. -at is... (Mindenféle MOD nélkül, "sima" 1.2-es verzió.)
Szerintem sem ér meg 90000-et. Eddig az összeset megvettem... :(
Ezt a Vitalitys verzióval szerzett tapasztalataid alapján mondod? Mert a régi verzióval lehet hogy ez vlt a helyzet, de az 1.2 Vitalityst már állítólag javították.
Mellesleg ez a rész marhára gyengére sikeredett, szóval ez a játék marhára nem éri meg azt a 9.000 Ft+postaköltség-et amit ki kell fizetni érte boltban. Monjuk ez az AC2 kivételével az utóbbi másfél év összes ubisoft játékára igaz.
Akinek nem eredeti a játék az ne is várjon sok eredményt,elsõ küldi után almás.Az eredeti játék megy rendesen,DRM van.
A játék Vitality-féle verziójában müxik rendesen a kampány mód?
Sziasztok!
Még csak ma szerzem be az sh5-t, de az eddigi képek, videók alapján nagyon tetszik. Azt szeretném kérdezni, hogy van vmi különös a telepítésnél, vagy adja magát? Meg most akkor lehet vele mindig normálisan játszani, vagy DRM-tõl függ. C-re rakjam, vagy más meghajtóra, ha késõbb akarok módokat felrakni hozzá?
Üdv.:Kisk
Ja ha telepítõs akkor szerintem nem jó mappába telepítetted fel a modot. Töröld le aztán rakd fel újra mert nem látja a fájlokat a játék.
Hali! Úgy érted,hogy sem a hajód,sem az emberek,sem a tengerbõl nem látszik semmi? Inaktiváld a mod-ot,aztán a hunterpack/data/shader mappából szedd ki az almappákat egyenként.Egyet kiveszel,utána próba.Ha nem jó,visszateszed,kiveszed a következõt...stb.
Valaki megtudná mondani miért van vak sötét este a szabad ég alatt ? amikor kimegyek nem látok semmit ...
Sziasztok. SH5-höz van magyar nyelvû billentyûzet-kiosztás?
A legjobb az SH3 volt, igaz nekem tetszett az SH4-is bár a csendes óceáni feeling annyira nem jött be. Az SH5-öt kipróbáltam mikor megjelent de eléggée arcade-nak éreztem. Ezzel próbáltak elmozdulni a szélesebb réteg felé....sajnos.
Érdemes egyáltalán kipróbálni? Nagyon felemás véleményeket hallok eddig... Hozzátenném,hogy most játszanék elõszõr ezzel a sorozattal. Ha nem ezt akkor melyik részt érdemes? Érdekel a submarine cucc.:)
Furcsa a régebbi "névtelen csoport általi" 1.2-es törésben volt egy SH_NClient.dll nevû fájl is, de itt nincs ilyen.
Nem figyeltem mostanában a topicot. Mit érdemes rápakolni az alap játékra, hogy ne olyan arcade szerû legyen? Vagy amivel kicsit realisztikusabb lehet.
Köszi
hogy lehet beülni a maingungba? nem látszik a hídról nem tudok ráclickelni :S
az sh3 controllert vagy mi azt honna lehet leszedni?
Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic PROPER READNFO-ViTALiTY
Nézd Karabiner! Nekem semmi hátsó szándékom nem volt ezzel! Ide is írom hogy napi 5-6 órát merülök a játékkal már 5éve és az az ominózus 1db méter az túlzás! Én is segítõ szándékkal jöttem és megcsinálni azt amirõl majdnem mindenki álmodik! Egy közös nagy SH közösséget amivel ki lehetne állni a nemzetközi porondra is! Azt hogy mindenki egy jót szórakozzon egymással vagy egymás ellen! De nekem 8 hogy mit csináltok! Az oldal mindenki elõtt nyitva áll! Részemrõl ennyi!
Tudomásom szerint ittnincs az a tipusu könyv, csak a MUZEUM, illetve a manuális torpedócélzásnál, miután rögzitetted a célt, bead egy lehetõséget, hogy azonositsd a hajót. Különben az alábbi linken többet tudsz meg, illetve a Youtube-on sok érdekes dolog van még. http://www.youtube.com/results?search_query=silent+hunter+5+manual+tdc&aq=0
Köszönöm a segítséget! Tegnap szenvedtem vele kb. 3 órát de akkor nem láttam a narancssárga kockákat az emberek feje felett. Most elindítottam és egybõl jó volt. Eddig tetszik a game, bár megtarthatták volna a SH3 irányítási rendszerét. Szerintem az hangulatosabb volt. Ja és abban volt egy könyv a hajótípusokról SH5-ben hol találom?
Hello I Robot! Miután a flottapk kinevezett egy uj hajóra,elindulsz-gyalog- elõre, majd a jobb oldali fal mellett találsz egy munkaruhába öltözött, hajadonfõs embert,rákatt, megjelenik egy párbeszéd ablak, hogy mit akarsz. Hajót frissiteni, torpedót feltölteni,stb. Amelyik kell arra katt,majd a megjelenõ ablakban végrehajtod a kivánt folyamatot. Ezután elmégy a jobbra mellette lévõ flottapk-hoz, rákatt,ismét bejön egy párbeszéd ablak, hogy mir akarsz. Uj feladatot, egy elég hosszu térképes helyzetismertetés jön-amit a skip-re kattintva ki lehet hagyni, ezt bezárod, ujra katt a pk-ra, s kéred astart engedélyt. Megkérdi, hogy feladat ismertetés nélkül is indulnál, a válasz, katt az igenre. S ezekután már bent vagy a tengóban, s ki kell navigálni a tengerre. A feladatokat a térképen a német vaskereszt fekete ikonja jelzi. Erre kattintva megjelenik, hogy mit kell csinálni-a megjelentetett körben illetve közlekedési utvonalon, s azután RAJTA! Mellesleg közli a DEADLINE idõt, mely ideig el kell végezni a feladatot. A háro /vagy késõbb több/ feladatot jó elõször átnézni, mert a deadlinek különbözõ dátumuak, s természetesen a leghamarabb lejárót kellene elvégezni elõször. Különben privát üzenetben megadtam a spype címet, nagyon szívesen segitek, szóban könnyebben lehet elmagyarázni dolgokat.
Sziasztok! Lenne egy kis gondom. Még csak most szereztem be a játékot, és a küldetés elsõ részében ugye kikötünk Kiel-be. Én leszek a kapitány. Ok. De utána mit kell csinálni? Mert nem tudok semmit se kezdeni. Se a tengeralattjáróra ugrani, senkivel se lehet beszélni, semmi sincs kiemelve... csak sétálgatni tudok a kikötõ egy kis részén és kész.
Amikor új kampányt kezdek akkor ugye lesz az,hogy hajózunk KIELBE majd onnan én leszek a kapitány és akkor mi a feladat tetszõleges vagy majd akkor is értesít merre menjek mi a legjobb útvonal tudtok tippet adni már hogyne tudnátok hisz sokkal messzebb tartotok mint én( kovajani pl gratulálok)az új küldetés ablakokban amelyeket képben csatoltál az miben különbözik új hajóosztály ....miben köszönöm a választ elõre is.
Aha köszönöm ezt értem csak én arra gondoltam a reális mûködésre nem találkoztál olyan helyzettel mert én igen ,hogy az orvban 40% vízbetörés és oda sétálok és sehol semmi pl meg arra gondolok hogy amikor kapsz egy robbanó hordót közelrõl akkor az milyen veszteséget okoz.
Sajnos igy nem tudom megmondani a sérülés "müködését", de az tény, hogy felszinen közelitve már 6-8 csomó távról is eltalálnak. Ilyenkor mérlegelek, mi a jobb. Ha közel van a javitóbázis - a kikötõ horgonyjel mellett egy tengo ikon- és megéri az elsülyeszthetõ ellenség "értéke", akkor maradok, inkább sérülést reszkirozok a cél érdekében. Aztán usgyi a javitóba, mely igaz, hogy két hét idõveszteséggel jár. Lényeg, hogy cikis helyeken -mint korábban írtam- kis kilométerosztással közlekedj,/max.36 km/, alacsony idõgyorsitással,/ 512-1024/, mert mire észbekapsz már beleszaladtál az ellenségbe és sérülést szereztél. Lényeg, hogy mihelyt warshipet látsz, legjobb azonnal lemerülni, figyelembe véve a hadidajó sárga illetve narancssárga érzékelõtávját. Ezeken kivül- szerintem- nyugodtan lehetsz felszinen. Persze, csak akkor ha netán ellenséges repülõk nem röpködnek feletted s leadják a "drótót" a közelben lévõ warshipeknek.
Köszönöm kovajani! hát nem olyan egyszerû aki csak automatikust használt eddig,de gyakorlom majd és megtartom én is alap játékot és kész,legalább is egyelõre. Hát igen a sh5-ben nem a legjobb a manuális célzás. Olyat kérdeznék a sérülés hogy mûködik nálatok nem olyan hamar sérül igaz.
Akit esetleg érdekel az elõzõ téma:
Elnézést, nem automata célzást nem kedvelek, hanem a játék által nyujtott MANUÁLIS célzási lehetõséget.
Torokkának a célzással kapcsolatban! Elõre bocsájtom, mindenki ugy csinálja, ahogy neki kényelmesebb, biztonságosabb, célravezetõbb. Én nem kedveltem az automata célzást, számomra túl sok volt a "tennivaló" vele kapcsolatban,s tele volt a képernyõ mindenfajta beállitási segédlettel. Nagyon ritkán, csak közelre használom az automata célzást, /500-700m között/, a távolabbira pedig kidolgoztam egy célzási szisztémát, ami találati valószinûsége szinte 95-99 %. Ez a torpedó hatótávolságán belöl, a sebessége függvényében igen hatásos, azaz 3-5000 méternél is jól dolgozik, mivel az ellenséges hajóktól távolról indithatom a torpedó támadást. Ez a rendszer lényegében leegyszerüsiti a játék által lehetõvé tett manuális célzást, sallang mentesen,nem telerakva a képernyõt különbözõ müszerekkel, tárcsákkal. Itt jegyzem meg, hogy semmilyen pluszt dolgot /subsimrõl letöltött dolgokat, hunterpack-ot, stb./ nem használok, csak az eredeti játékot+patcht. A szisztémámhoz csak az általam kidolgozott- kinyomtatott- táblázat és egy kis kézi számológép kell, s semmi más. Lényegében egyszerû az egész, meghuzva a cél haladási írányát, attól-egy adott pontnál- a hajóm távolságát, ismerve a cél haladási sebességét-ezt legegyszerübben az eredeti grafika mutatja ha ráteszed a kurzort a célra, s jobb alsó sarokban, csomóban- a torpedó kivánt 3 sebessége közül kiválasztva a legcélszerübbet, mennyi idõ alatt teszi meg a kivánt "ütközési" pontig az utat, s ezen idõ alatt a célhajó mekkora távot tud megtenni. Ezt a távot visszamérve az ütközési ponttól, amikor azt a célhajó közepe eléri, indithatom a torpedókat. Természetesen ezzel is lehetnek problémák, a cél változtatja irányát, sebességét, de ezeket lehet korrigálni menet közben. Én sokat használom a Pausát, különbözõ mérésekre, beállitásokra. Lehet, hogy ez bonyolultnak látszik, de minden esetre bevált, lassan már szinte "fejbõl", számológép nélkül "dolgozok".
Azért van ebben pozitivum is :)) Magaddal csak nem keveredsz vitába :))
Amúgy jól elírogatok magammal látjátok???
Még van csak újra feltelepítem és akkor mondom lesz még a morál és a javítás terén is.
Vannak hibák az tuti fix és remélem nem csak nálam (kis hiba de rosszul esik) pl hogy egyet említsek a vetõcsövek nyílásai nem nyílnak ba eg. UBISOFT ????????
Jó ez a first person csak a automatikus célzásnál pl mert mondjuk még ismerkedik a játékos nem lehet rögzíteni a már becélzott hajót vagy nem kell de idegesítõ hogy mozog a periszkóp
Szép kovajani már ott tartasz a campign ban nagyon gratula!!!!
a sh 5 nél mit részesítetek elõnyben a manuális vagy automatikus célzást mert utóbbi nem túl jól sikerült és amúgy a plusz képességek a legénységeknél mûködik csak campign módban igaz nincs hiba benne? tehát még egyszer ha azt mondja a szonár tiszt so: 60 az Sout vagyis déli iránybl 60 fok vagy most kicsit belezavarodtam. Én most kezdem a sh 5 öt csak nem tudom 1.2 patch vagy még plusz hunter pack 6.0 rakjam rá vagy most alap game mert a hunter packban jó a sérülés igen keveset sérül az tetszik mert a filmekben is szarrá eset mégis mindik volt kiút vagyis javítani rajta csak azt vettem észre hogy pl: 20 % vízbetörés a elsõ torpedó teremben és oda sétálok és semmi h20 nincs ott????????
Nincs mit!Ha valami gondotok van,mondjátok.Ha tudok segitek szivesen.
Én is köszönöm pz6!
Köszönöm pz6!!!
Bearing: az ellenséges hajó iránya hozzád viszonyítva Course: az ellenséges hajó haladási iránya a földrajzi északhoz képest
Javaslat/ azoknak, akik még nem tapasztalták/: ha igazán akarsz találni célhajót, konvojt, semmiképp ne használj a 36 km-es térképnagyságnál nagyobbat. Az idõgyorsitás 500 vagy max. 1000 javasolt.