Mindegyik mappa és fájl jó helyen van és át van szerkesztve, de még mindig kidob, pedig elméletileg rendbe kéne, hogy legyen :S
Common/Country - Ott kell létrehozni egy txt Common - Ott is bele kell nyúlni 1-2 txt-be Histroy/Country - Itt is létre kell hozni az ottlévõkhöz hasonlóan Ha akarsz egységet a kezdésnél akkor a History/Units-ba is létre kell hozni egy TXT és össze kell kötni a Histroy/Country-ba lévõ txt-vel.
Szerinte ne mint modot csináld meg hanem azon mappákat amiket átalakítottál mentsd el elötte valahova, így meg lesz az eredeti játék is és csak egy másolásodba kerül. Így sokkal inkább átlátod majd egyrészrõl hogy mi a hiba másrészrõl pedig hogy mikbe nyúltál bele.
Mindenhova beírtad az új ország adatait? history, common, country, stb mappákba?
Lenne egy kérdésem:
A Vic2-ben csináltam egy új országot, de annak egy külön modot csináltam, hogy ne zavarjon bele a játékba. A gond ott kezdõdik, hogy amikor elindítom, a betöltésnél a "Loading Flags" résznél hibát észlel és kilép. Megnéztem a problémát, és azt vettem észre, hogy a "flagfiles" fájlok nem a flags mappába kerülnek bele, hanem csak simán a gfx-be. Megpróbáltam, hogy manuálisan berakom õket a helyükre, de így is kilépett és megint megcsinálta a "flagfiles"-okat a gfx mappában.
Van valami ötlet, hogy hogyan oldhatnám meg ezt a problémát?
Elõre is kösz!
Úgy csináltam meg hogy a volt osztrák core-ok South Germanok lesznek. Azaz az egész országra van.(Kipróbáltam az elöbb, kibe lépegetéssel)
Nem javaslom:) Mert nem lesz core-od az országod 75%, a lázadók "sunázni" fognak:)
(ma sikerült a nagyon-nagy németegységet megcsinálnom, szinte a teljes Osztrák részre nincs core-om:) vicces, annyiféle lázadó erõ mocorog, öröm nézni, hogy szervezkednek, az egyébként demokratikus (mert jakobinusok gyõztek:P) államban:))
Tartozás egyenlõ folyamatos kamat törlesztés (nem töke), ez a adósságos grafikonok felett látható. Reapy cb: Egy csõdbe jutott országot fegyverrel tudsz adósságai visszafizetésére kötelezni. (lásd majd a valós példát Görögországon 10 éven belül, leverik rajtuk az fix...) Ha a gyarmaton (kis favela jel a terület ablakának felsõ részén) az adminok száma 1% lesz az ott élõk körében (adm eff 100%) akkor tudod állammá tenni.
Mert te is létre tudod hozni az Egyesült királyságot (mivel létrehoztad Írországot, ezért, látod, mi kell az egyébként létezõ Egyesült királysághoz (ez látszik Dél Afrika ként ha felszabadítod)
Írországgal vagyok, mivel kiváltam a angoloktól a fejlesztéseket megkaptam ezért elég jó pozícióból indultam, viszont még mindig a normális 10-20%os adók mellett nem tudok pár dandárnál többet fenntartani. Pl az elején meg mivel horribilis összegekbe kerülnek a gyárak az eredeti 1-2000hez képest, nagyon lassan tudtam csak elkezdeni. Plusz durván felemeltem a cement, steel, iron és machine parts mennyiségét minden építkezésért emiatt nagyon lassan is gyûlik össze. Az elsõ gyáram cement gyárvolt...csupán 12 000be került:P kb 1 év volt mire összejött az alapanyag.
55-be a jelenlegi világpiaci árak alapján egy Small Arms Factory 39 000-be kerül. Vas: 520 Cement: 1040 Machine Parts: 200
Egy vasút 6500-ba. Timber: 200 Steel: 200 Cement: 200
Egy dandár: Regular Clothes: 100 Small Arms: 100 Konzerv: 100 Egy fenntartását nem tudom hol lehet megnézni..
Lehet fejlesztésekhez kötöm már az elején a gyárak nagy részét vagy az egészet.
A játékhoz a legutóbbi patch a szeptemberi 1.4-es, nem igaz? Lenne valaki oly szíves linkelne egy oldalt a paradoxoson kívül ahonnét lelehet szedni. elõre is kösz...
Anglia 5-600, Kína 150-250 (amíg fel nem pofozzák), a többi az 50 körül, inkább alatta, mint felette.
Az igazi nehezítés az lenne, ha nem tudnál machine parts-ot szerezni (az elsõ részben iparosítani szinte csak a precision work után tudtál) itt viszont azonnal lehet nyomatni:)
Katonaság fenntartása tényleg problémás lehet (az alap az nevetséges (anglia 600 dandáros hülyeséggel) de itt a soldier popokat kéne a fejlesztõknek újragondolni, mert borzalom:)
Összehasonlítás végett letudnátok írni hogy 1850 környékén az alap játékba mennyi dandárja, hajója, gyára, ipari pontja van a Top 5 országnak?
Én most a saját magam által megnehezített játékba kezdtem gy aféle teszt kört. Írországgal vagyok. Nehezítések: 4-5000be kerül(5szöröztem a szükséges fegyver, muníció és egyéb dolgaikat) a gyalogos és a fenntartása is 2-3 szoros További katonák is drágultak Gyárak 5000 fõsek viszont 10k-tól 50 000-be kerülnek függõen a politikai párttól, világpiaci áraktól. Erõdök, kikötõk, vasutak is lényegesen drágultak
Pl 20-szorosára emeltem a cement mennyiségét a gyárakhoz, 10szeresére a fémet és 5-szörösére az alkatrész szükségét.
Ha valaki szenvedni szeretne, akkor ajánlom Szerbiát:)
A családjuk meg éhendöglik:P aztán emigrálnak a vérbe:) aztán ott már nem sírnak, hogy asszimilálódni kell...
Hmm...Szerintem, ha levonást akarsz adni a megszállt területeknek akkor az legyen olyan 50%-os levonás illetve büntetés az outputra és az inputra. Ez vígan szimulálja azt, hogy egy megszállt területen a másik nemzetiségû munkások gondolnak egyet és nem melóznak annyira mintha a saját hazájuk gazdaságát támogatnák vele. :)
Szerintetek a megszállt területek kapjanak output, input és egyéb levonásokat?
Annyira talán mégsem jött be a Vrrp. Vannak benne jó dolgok amiket átveszek mindenképp. Pl: drágább katonaság, gyárak. A munkaerõt lecsökkentem én is de csak 5000-re. Plusz én kicsit növelem az alap diplomáciai pontok mennyiségét és a civ országokat 2 régiótól...vagy 3tól annektálhatóvá teszem.
Voltak dolgok amikhez nem bírtam hozzá szokni...
Ebbe a VRRPModba nem értek pár dolgot. Pl a legfontosabb: Honnan Lesz Hardware-om, mert kezdtem egyet skóciával de 2 év alatt egy gyáram se épült meg mert nem tudtam beszerezni sehonnan, az országba meg 0 a termelése.
2. Direkt van hogy a reformoknál akármennyit lehet ugrani, nincs már sorrend? És miért tüntek el az elõnye? Én megléptem 0-ról a max egészségügyi ellátást, mégis csak az alap egészségügyért járó +1%ot kaptam meg.
Mondjuk a sok pop growth lehet a techekkel ki lett egyensúlyozva, mert ezeket összeadva az eredeti technológiákkal, elég drámai lehet a népességszám a végére
Ezekre a hibákra gondoltam én is. :) Nálam a politikai pártok alja is el volt csúszva, diplomáciánál meg rosszul lett megírva (vagy cska rossz verziót szedtem le) a casus belli rész, mert ilyenek is vannak "{..." satöbbi... Kár érte, mert ha jól megcsinálnák, a koncepció szerintem jó lenne az új reformokkal, gyárakkal.. Talán késõbb még csiszolgatnak rajta.
Nem kell bejelentkezni hozzá. A 3.-tal kezdõdõ verzió 1.3 patchhez, a 4.-tal 1.4 patchez való. Egyébként nem rossz az sem, de nekem elég csúnya hibák voltak benne. De amúgy a sok új reform, gyárak stb. tényleg nagyon jók, csak ezeken javíthanának
Lehet rá se kell szabni. A legutóbbi játékomban Németországgal elpics.ztam Ausztria-Magyarországot, lenulláztam a teljes hadseregét. Aztán a béke után jakobinus felkelés tört ki elfoglalták a fõvárost, demokrácia lett, és a neve: Danubian Confederation. Egy pillanatra azt hittem, beszálltál a csapatukba... :D
Belenéztem a VRRP-be, nagyon jónak tûnik! Erõsen gondolkozom hogy a VRRP-re fogom szabni a Dunai Konföderáció Mod-ot. Még megnézném a Demand-ot lehet az még jobban tetszik, bár a leírtak alapján az lenne a legjobb ha a kettõ egymás mellett eltudna menni ésakkor erre a2-re szabnám rá a Konföderációt
A VRRP modot és a Pop Demand modot lehet egyesíteni?
Gatoth feltudnád rakni valahova a Pop Demand modot?
Jaja, ha demokráciát akarsz Mo.-n, akkor ha fellázadnak a jakobinusok, engedd nekik elfoglalni a fõvárost. 1 év után gyõz a forradalom. Egyébként a demokrácia szívás. Annyi a különbség a demokrácia meg a Hm's government között, hogy demokráciában csak választások útján kerülhet hatalomra egy párt, te nem tudsz kijelölni. Ez meg néha elég problémás tud lenni.
Dél-amerikában ez anno természetes folyamat volt, ezért, ott elõbb utóbb demokrácia leszel. Egy királyságból, Magyarországon, max alkotmányost lehet csinálni. A többihez forradalom kell:)
Miért van az, hogy ugyanazokat a reformokat végrehajtva Haitin v Argentinán mást kapok mint Magyarországon (nem lesz demokrácia). Ha ez átírható, hol?
Ott megpróbálható a történelmi meder betartása, vannak kivédhetetlen történelmi eventek. Vannak scenariók (1. vh. ilyesmi). Más a vicky 1, sok idõmbe telt mire belejöttem, más sokkal, kiforrottabb játék, mint a Vicky 2 most (kétségtelen) de ez sokkal átláthatóbb (német egységre gondolok, ilyesmikre)
Akkor lehet már csak a beta patchhez kell regisztrált játék, régebben a modokhoz is kellett. De nem jelent problémát, mint a 2. eredeti Paradox játékom:) a másik az a Victoria 1:)
a liberális felfogású nemzet politika sehova nem vezet, ha csak nem lehet a játékban föderációvá csinálni az országot, ahogy volt egy elképzelés, de szerintem nem lehet, tehát legyél kemény velük de emiatt tûrd el egy ideig h fellázadoznak.
hm verd le mindig, hidd el nekem horvát rész is magyar lett:D öröm volt ránézni, sõt havas alföldet meghódítottam és az meg félig, de kis idõ és jobban:D mûködik ez csak legyél kemény!
még egy ilyen percnyi gondolkodás nélküli dolog... és XD
"magad csinálnád meg Trianont???"
Ez percnyi gondolkodás nélkül.
Lehet, ha ennyire helyrebillen a végére a magyarság aránya, hogy hagyom a leválasztást, noha a horvátok esetben még így is kétséges, mert már 3x lázadtak fel ellenem...
Most próbálom a Pop demand modot. Vannak benne új nyersanyagok (ólom, réz, ló...), késztermékek (cipõ, csizma..), lehet építeni a gyárakhoz bankot meg tõzsdét, amik részvényt, meg pénzügyi szolgáltatásokat "termelnek" Vannak benne új reformok (oktatás, ipari szennyezés, mûvészetek támogatása, bevándorláspolitika...) Megváltoztak a techek is kicsit Meg állítólag magába foglal vmi Great War modot is, ami nagy csetepatét ígér a végére, bár ott még nem tartok. Meg vannak benne elég csúnya hibák is (pl. termelés ablakban a termelt értékeknél (2.fül) nem írja ki az utolsó sort)
De összességében elég jónak tûnik.
Valamiért már engedi bejelentkezés nélkül is. A leírás alatt ott a link, és egybõl szedhetõ.
© sulyid!! magad csinálnád meg Trianont??? én csináltam egyet magyarokkal, végig szinte és ott is lázadoztak de a magyar felkelõk, ha jól csinálod nem lesz már már magyaron kívül nekem pl 86% os lett a magyarság, szal alig volt már más:D
Mondjuk nekem néha-néha balhéznak a jakobinusok és a nacionalisták, szóval az utóbbi idõben egyre gondolkodom Szlovákia és Horvátország leválasztásán, s mint szatelitet továbbüzemeltetni. :)
Én úgy csináltam meg Mo-t, hogy indítottam egy játékot az osztrákokkal létrehoztam Mo-t, mint statelitállamot, majd az oroszokkal hadatüzentem Mo. felszabadításának az indokával, s végül beléptem az osztrákokkal békét ajánlottam, azzal a feltétellel, hogy Mo teljesen független lesz. Nos így is lett, most én vagyok a világ 10. legnagyobb hatalma, az iparom pedig a 8.
kifejlesztesz vmit ott a kultúráknál, jobbról második oszlop úgy emlékszem és a közepe táján, utána létrehozhatod, de csalódás, mert az osztrákok nõnek, minden délnémet lesz és a magyar 13 százalék és fogy lefele, pl a Dunántúl és félig osztrák lett(lakosságilag), ekkor berágtam:( De csinálhatod azt h mindent csak Mo. területén fejlesztesz meg építesz gyárakat, és akkor kiteszed, és vele folytatod egy jó helyzetben lévõ országot kaphatsz, én még nem csinálta meg de tervben van:D És így magyarság nõ, és ha nem akarsz nagy ellenfelet vagy kell terület, akkor elõbb darabold szét ausztriát, de folytasd ausztriával és utána csak Mo. és akkor lehet bekebelezni:D De vigyázz, hogy Erdélyt ne hozd létre, szal az olyan kisebbségeket amik érintik hazánkat azt ne szabadítsd fel!
Idõközben elkezdtem még 2 országot: Japánt és Ausztriát. Japánnal legalább 30 éves folyamat lesz a civilizálás, míg Ausztriával a tényleges felemelkedés még vagy 20 év lesz... Persze hosszú távon OMM for ever! :D Tényleg, hogyan lehet könnyen létrehozni az OMM-et?
Félig OFF
Ha valakit érdekel a világgazdaság valódi mûködése, annak ajánlom Drábikot. Aki szeret gondolkodni és "tudathorizontot tágítani", nem mellesleg van másfél órája, az hallgassa meg az 5. perctõl. Hogy kerül forgalomba a Ft/Euro/dollár, miért fenntarthatatlan a jelenlegi rendszer, mi okozta a nagy birodalmak bukását, az inflációt, a válságot, miért törtek ki a legnagyobb háborúk, hogy juthattunk idáig, mit hozhat a jövõ, mennyi lehet a Rotschildok vagyona stb. stb. Szerintem nagyon érdekes.
Nekem az EU3 adta az ötletet a Vicky2-höz, mindkettõt szeretem :) Az EU3(Divine Wind)-ben van egy Holy Roman Empire-öm, amit a magyarokkal hoztam létre, és világhódításra török az infamy átlépése nélkül, még összejöhet csak már régóta nem játszottam vele idõhiány miatt.
Korábban már írtam. Mindenütt 0 a liferating, így lehetetlen kolonizálni. Ezenkívül ha automatára állítom a leader-képzést, mindig admirálisokat és nem tábornokokat csinál. De valszeg vannak más dolgok is. Szerintem azért cseszõdhetett el, mert újabb peccset raktam fel anno. Új játéknál nincsenek ilyen gondok.