na, csak linkelem, mert nem fért bele 25000 karakterbe :-) 1.2 change
Valakinek esetleg lenne ötlete a kérdésemre????:
"Az a probléma áll fent, hogy mániákusan imádom ezt a játékot, azomban ennél is és a heart of iron 3 nál is a következõk állnak fent: A játék folyamatossan akad, lassan reagál mindenre és kb 10-15 percenként kifagy. A gépem adatai: CPU: AMD Athon(tm)64X2 Dual Core Processor 3800+ 2.01 GHz RAM: 2,87 Gb RAM VGA: NVIDIAŸ GeForce 6500 se
Van ötlet, hogy miért van ez???? Lehetségesa, hogy a videó kártya miatt??? de hát nincs is egyik játéknak sem grafikálya. Az észszerûû választ elõre is köszönöm. A másik kérdésem az lenne, hogy Magyarositás mikor várható... Illetve hogyha az eventet aktiválom hogyan tuddok magyarokkal lenni? Elõre is kösz mindent.,. További szép napot."
Nehéz ám a txt programozás:P Komolyan, néha a modderek is gyorsabbak náluk:D
Hát nem sietik el ezt a patchet, elvileg már szeptemberre ígérték... Most erre a hétre mondják, amilyen szerencsénk van valószínûleg vasárnap fog kijönni :) (elvégre a paradox sosem siet)
jaja, folyamatosan jönnek ki az új infók, egyszerûen nem láttam értelmét egyesével linkelni a javításokat, hamarosan (remélem jövõhéten) kész és akkor végre én is elkezdhetek vele játszani, az általatok írtak fényében csalódás lett volna. :-)
Ennyi az össz javítás?? Ez édes kevés ennél sokkal több bug van benne. A grafikai bugokkal mi lesz? Vagy azzal, hogy a játék kidobálja az embert meg a "pislog" a game és eközben újból indúl a zene? Nem szeretnék csalódni a paradoxban eddig olyan jó munkát végeztek...
Tiszteletem. Az a probléma áll fent, hogy mániákusan imádom ezt a játékot, azomban ennél is és a heart of iron 3 nál is a következõk állnak fent: A játék folyamatossan akad, lassan reagál mindenre és kb 10-15 percenként kifagy. A gépem adatai: CPU: AMD Athon(tm)64X2 Dual Core Processor 3800+ 2.01 GHz RAM: 2,87 Gb RAM VGA: NVIDIAŸ GeForce 6500 se
Van ötlet, hogy miért van ez???? Lehetségesa, hogy a videó kártya miatt??? de hát nincs is egyik játéknak sem grafikálya. Az észszerûû választ elõre is köszönöm. A másik kérdésem az lenne, hogy Magyarositás mikor várható... Illetve hogyha az eventet aktiválom hogyan tuddok magyarokkal lenni? Elõre is kösz mindent.,. További szép napot.
Helló az lenne a kérésem hogy valaki legyen olyan rendes és tegye fel vhova a The Victoria 2 Realism & Rebalance Project - et mert már megint nem tudom letölteni és nagyon kellene.
már nagyon közel van az 1.2
Now when getting close to the finalisation of the 1.2 patch, we'll go into details on various aspects of it.
* Politics - Conservatives now properly allow social reforms at scaled militancy. - Fixed a consistency with militancy to support reform calculation. - There is now less of a militancy decrease when enacting a reform. - You can now only change ruling party once a year. - Ideology changing on pops from events is no longer divided by 100. - You can now release union tag countries if nobody with this tag exists (crush krakow->release poland->victory) - Ruling party is now set to one of the same ideology you had, after a tag change. - Free peoples now work on union tag countries that already exists - Pops of the primary culture will never assimilate now.
* Revolutions - Rebels of union tags can now spawn if no country with culture exist - Reliability is now applied correctly. - Rebels now have a bit better organisation, and will be more likely to form in bigger armies. - Inventions are now inherited when a country is formed. - When a rebellion ends in any way, all pops who symphatized with that rebelfaction lose militancy. - Pan-nationalists are now limited in spawning, not in enforcing - Rebelfactions grow stronger a little faster now. - Provinces seceding from events will now get militancy&consciousness reset. - Government change is now updated when rebels enforce their demands, thust nationalists rising under one fog wont change the country they broke free from when they do so, should that country had changed during their insurection. - All alliances, SoIs and influence cleared by revolutions - Rebels are now far less likely to rise on their own. - General risings will now set the organisation of a faction to 0. - Rebel organisation gains are now colored correctly. - Soldiers now only revolt when the rest of the faction is close to ready to rise. - Getting a revolution succeeding in your country now reduces 10% of your current prestige instead of -5.
Kövi játékom görögökkel lesz:), ha kijön az 1.2 létre lehet velük hozni a bizánci birodalmat:D
Ez engem is nagyon zavar, hogy nem kérhetek el tetszõleges területeket. pl: Szárd-Piemontiakkaol voltam, szerettem volna Korzika szigetét, erre még hozzádob 3-4 tartományt, a francia riviéráról, amit nem is akartam...
nem, mivel kvára nem akarom Ausztriát meghódítani. Szeretek értelmes célokat kitûzni magam elé, max csak satelitként foglalnám el, és ez igaz a Balkánra is. Csak Dalmáciát vettem el tõlük meg fiume-t, amivel sajnos az a cink, h mellé passzíroz ,még pár egyéb területet ami nem kell.
Az a helyzet, hogy a kereskedelem alapból gép irányította vagy nekem kell szarakodni?+ Ha jobbra mutat a kacsacsõr akkor eladja a gép minden kurva készletem?
Tudom én, anno magam is kipróbáltam, sõt, vilt is bent linkben. (Szépséghibája, hogy nem hagy választást.)
Neked írtam, hogy mivel úgyis az osztrák részekre mész rá, nem lett volna egyszerûbb kultúra átír, és kiválaszt a Hungary event. Ezután már a tiéd, amit úgyis megszerzel 5 éven belül. :)
lehet én nem vettem észre, de amikor én létrehoztam Magyarországot, nem puppetként jött létre. Sõt kb 1 évre rá szövetséget kötöttem az oroszokkal és oszmánokkal majd elhódítottam Ausztriától Dalmáciát.
Ez mûködik... láttam már, de én az annex híve vagyok:D
elképzelésnek nem rossz , de let a bug miatt nem lehet megadni wargoalnak. ki kell probalni.:)
Nah akkor egy kis fantáziát vigyek a dologba. 1. Létrehoz szatelit Hun., mentés, 2. betöltöd a játékállást más országgal, hadüzenet ausztriának, wargoal legyen release puppet, Hun, mentés, 3. Betölt Ausztria, béke ajánlása, release puppet Hun, mentés 4, Betölt HUN, Have Fun....
nincsmit , bár még igy sem az igazi , mert nem tudsz önálló diplomáciai döntéseket hozni. viszont olvastam egy AARt azon a forumon , Magyarorszaggal jatszott valaki és '48ban a mentés fájl átírásával kilépett a szatelit státuszból , ugyh az is megoldható vhogy.
Politics fülecskén van a decisions rész, ott a meidzs restauráció, ha a kérdõjelre állsz a kurzorral látod mi kell hozz, gyárat csak civ. országgal tudsz építeni...
plz help! hogyan kell elfoglalni 1 országot, h tudjak gyárakat építeni rá? ill japánnal kezdtem és még uncivilized nép, mit kell fejleszteni, h civilized legyen? köszi
Az új patchbe már elérhetõ lesz az idõsáv változtatása, ne minden új játékot legelejétõl kelljen indítani? Van valami leírás arról hogy mik lesznek javítva?
igen, mint ahogy gondoltam, most is csak annyi történt hogy az egész Habsburg monarchia átalakul Magyarországgá. Nekem nem kell semmi más csak nagy Magyarország, tud erre valaki valami modot, vagy mentést 1836-ból nagy Mo-val? Ha valakinek van mentése, ide küldje: [email protected]
Spanyolokkal játszóm sikerült hatalomra juttatni karlistákat most szeretnék gyarmatosítani de amikor hadat üzenek az uncivilized országoknak akkor a franciák mindig nekem ugranak ez ellen mit lehet tenni?
Ne. Savegame find human primary_culture
Na az elsõnél írd át "hungarian"-ra.
Ennyi.
hát most átírtam a history/countriesben austria primary culture-ját magyarra, erre egész bejött egy event hogy austria átalakul hungary-vé...de ez így elég szar, kell a tökömnek az egész.
mi van? a Save games txt-jén belül hol írjam át a primary culture-t?...Ausztriára vonatkozik elsõdleges kultúrát sehol nem találok csak ilyeneket hogy melyik nemzetnek mije van kifejlesztve meg hogy milyen akadémiája van stb.
Kezd el Ausztriával, mentsd el, és írd át az elsõdleges kultúrát hungarian-nek. Szerintem azonnal feldobja az eventet.
tud valaki valami modot linkelni amivel tudok Magyarországgal játszani 8szal létre tudom hozni).Igen, tudom hogy 1.2-es patchben javítva lesz, de nincs kedvem addig várni, szal az ilyen válasszal kíméljenek pls.
Az az egy kérdésem lenne h ti hogyan szoktátok beállítani az administration education csúszkákat mert ugye ha mind a 2 maxon van akk a pop-ok inkább mennek bürokratának mint clergymen-nek és akk kevesebb lesz a kutatás pontom. Ja és még annyit kérdeznék h az olvasottság (literaci asszem :D) az nitõl nõ ill. csökken ?
Valaki nem tudna feldobni egy olyan mentést, amiben viszonylag korán 1850-körül már van Németország?
Maxra teszed a katonai költségeket, akit lehet, besorozol, és ha kitör a háború, akkor mozgósítasz, de megvárod míg feltöltõdnek a csapataid, nem lesznek pirosak, és csak ezután veted be õket, vagy ha nagy a vész, akkor a fõseregeid hátába teszed õket tartalékként, hogy megtámogasd vele õket, ha már nagyon szarul állnak. Ált. 36-39(késõbb 41-51k) közötti seregekkel operálj, és lehetõleg tábornokokat is vezényelj hozzájuk. Ha ez így megvan, már csak jó szövetségesek kellenek, és nagy meglepi nem érhet.
Hali Van egy kis gondom. Elkezdtem ausztriával játszani, de szinte használhatatlan az ország, mert a méretéhez képest piszkosul kevés hadsereget tud kiállítani. Már egy kisebb ország elfoglalása is kínkeservesen ment, az meg csak rátesz egy lapáttal, amikor fél európa ok nélkül hadat üzen nekem. Tehát: Hogy lehet növelni az építhetõ egységlimitet? Az ok, hogy terület elfoglalással és lakosságnöveléssel, de ez ezzel a fika sereggel nem megy.
Ha már történelmi hûség akkor amiatt is lehetne szólni hogy a Felvidék északi részén nem reális az a magyar kultúra, át kéne írni.. nem is tudom a legközelebbi talán a bohemian. Meg örülhetünk hogy most az egyszer a magyar történelemváltozatot fogadták el és Erdélynek is magyar az alapkultúrája.
hazaértem végre...hihetetlen na, szóval a népre a következõ a feltételezésem: -van aki nem kapja meg még a minimális javakat sem -van aki egy keveset -van aki többet -van aki luxust is -van akinek még a luxus után is marad és az ezt berakja a bankba ez eddig biztos, így van felépítve az egész rendszer ha feltolod a vámokat és mondjuk mindenki 1szinttel bukik az adott helyzetén, akkor pusztán annyi a dolgod, hogy azoknak ezt visszaadod (az adócsökkentés nem jó, mert az a luxust fogyasztókra is hat)...adsz minimálbért, nyugdíjat meg ilyesmiket és nem lesz olyan, aki éhezik,sõt az adón ezeket vissza is szedheted...tehát a cél az végülis, hogy senkinek ne jusson pénzre a bankba betenni, mert az az egyetlen amibõl semmilyen hasznod nincs ( a hitelkeret nem haszon...max. a játék elején lehet érdekes)... 1. cél: ne rakjanak pénzt a bankba 2. kiegyenlítõdjenek a jövedelmi különbségek, így az adott osztály minden tagja ugyanannyit keres, ugyanannyit költ stb.( eredetileg van, aki éhezik még 10% adón is más meg még 50%on is a bankot pakolja) 3.ha ez az egész még mindig nem jár semmi többlethaszonnal akkoris szükséges és kívánatos, mivel a gyárakat a vámokon keresztül is adóztathatjuk hozzáteszem, h a minimálbért elvileg a gyár fizeti, ebbõl egyenesen következik, hogy a nyereséges maradt gyárak fizetik ezt a bért, a veszteségesek esetén a gyártámogatás miatt te fizeted (vagy megosztva a gyárral) DE az emberek a minimálbérbõl adót fizetnek, ami befolyik hozzád vagy vesznek valamit valakitõl, aki szintén adózik és hozzád jön be a végén a pénz
És a lakók igényei ki vannak elégítve? Mert ha magasak a vámok akkor nem tudnak vásárolni, mondjuk egy világ uralom esetén ki az aki import széket vesz....
"Tariffs – a Tax on imported Goods" = egy adó az import termékeken, tehát vám most nem olvastam végig, de hidd el, hogy vám
Nem tudom. Ha keményen felnyomom a tariffst, akkor nagyobbak a bevételeim és a gyáraim is jobban termelnek, míg alacsony tariffsal csökkenõ bevételek, szarabbul mûködõ gyárak, mégha elvileg ez a funkció mást is kéne, hogy jelentsen:
"Tariff: During the time period of this game, some countries relied entirely upon Tariffs – a Tax on imported Goods. This Tax applies to all Goods purchased from the World Market (i.e. not those Goods produced and sold internally). The Tariff is set at a simple percentage of imported Goods, and income is derived accordingly. However, this has the effect of artificially increasing the Cost of all imported Goods, which can make things harder on your POPs when they try to buy things not produced internally. It makes life hard for your POPs, and even for Factories, because everything they need to buy for their Needs is increased in Price. Some Government Ideologies (from the Ruling Party) have a range for their Tariff Policy for each Class. If there’s a “block” along the slider, you may not increase or decrease Tariffs outside of that range. Your National Administrative Efficiency affects how well you can collect Tariff payments. It also affects how effectively you distribute Pension and Unemployment payments from your Social Reforms. You can see your overall national Administrative Efficiency above the Administration slider in your Budget Interface."
vám az, nem áfa :) nekem 100%on van...miért? ki hoz be cuccot? ipar+lakosság 1.ipar: megveszik a szajrét és lejattolnak neked is, ha így veszteségesek lesznek, akkor állami támogatásként visszafizeted nekik a begyûjtött pínzt, ha meg nyereségesek maradnak, akkor az tiszta haszon 2. ugyanaz mint az elõbbi csak az adókkal
mondjuk amikor a világ 95%-a a tiéd biztos, hogy így mûködik...kicsiben meg nem játszunk, muhahaha
A rich taxt..., a tariffs ha tudod legyen minimumon, ha meg pénz kell vegyél belõle vissza...
Aha, köszönöm, kipróbálom!
A 100%-os adóztatásra a "Tariffs" (szerintem kb. áfa) -ra gondolsz vagy egyszerûen a "rich tax"-t húzzam 100-ra? Azt eddig mindig inkább mínuszban tartottam, hogy növekedjen a gazdaság. Elvileg tök logikus lenne. elvileg....
Hát ha magasra húzod az admin pénzt átképzõdnek a clergymenek adminná, és kevesebb kutatási pontot, meg literacy növekedést produkálsz, nálam olyan 25% szokott lenni, mert kb technológiával 100% adm. eff-et lehet elérni...
A másik jó megoldás a idétlen gyárépítésre a kapitalisták 100%os adóztatása:D, mert nem zavarja õket, ettõl ugyanúgy nõ az adóbevétel(vicky1-ben a magas adók kiszipolyozták az embereket, csökkentek az adó bevételek) meg így csak kevés kapitalista épít gyárat, de azok már normálisabbakat nem össze-vissza... így sem tökéletes...
"De a Duchy of Slovakia a Crusader Kingsben is maradandó emlékem marad. :)" Legyél kicsit elnézõbb szegény játékfejlesztõk iránt :) Az a játék a hûbéri láncról szólt ami nálunk soha nem létezett, azon is kiakadhatnál hogy született magyar grófok vannak központilag kinevezett tisztviselõ ispánok helyett. A Duchy of Székesfehérvár vagy Duchy of Pécs sem reálisabb. A szlovák elnevezés is anakronisztikus kicsit, de ez legyen egy játék legnagyobb hibája.
Ja értem! Köszönöm a választ, most már tudom, hogy ez javítva lesz és játékhiba!
Viszont az adminisztrációs kiadásokat még mindig nem vágom, hogy hogyan érdemes kezelni, ez köszönhetõ a gyengébb angolomnak is, logikusan nálam az jött le, hogy feltolom maxra aztán had adminisztráljanak :), de nagyon elszáll, megpróbáltam úgy is, hogy hagyom 50%-on, de úgyis elszállt, ráadásul igazán nem éreztem különbséget a 100% és az 50% admin között.
Én úgy oldottam meg a gyárkérdést, hogy kormányt váltottam szocira, felépítettem az adott területhez a nyersanyagilag odavaló gyárféleségeket, majd visszaváltottam a kormányt másra, mégse szoci legyen ...
Mondjuk, annyi tartománnyal, mint amennyi neked van, ez gyógyszeres kezelést vonna maga után, de kevesebbel - ha valaki nem ezt a fajta játékstílust kedveli, mint ahogy te is üzöd - egész jól és nyereségesen lehet mûködni. :)
Engem az idegesít, hogy néha olyan gazdaságpilitikát választanak a frakciók, ahol 25% a legalacsonyabb adó, és ez nagyobb birodalomnál pár hónapon belül iszonyat nagy lázadást von maga után.
Mert szerintem egy rendes gazdasági, fix termékes, fix piacot modellezni "paradox" módon nem lehet. Fõleg, hogy kb egy unciv országnak nem kéne exportra termelni stb...(lásd sokoto) Pl egy kína civvé vállna, exportra képessé válna úgy zuhannának az árak, hogy az hihetetlen...összeomlana a játék... ezért kell a feketelyukas megoldás szerintem...
Valaki leítná, hogy kell Ausztriából Osztrák Magyar Monarchiát csinálni? Nekem sehogyse sikerül. :(
értem, hogy mire gondolsz...csak azt nem vágom, h miért nincsen a valósághoz köze...egyszerûen hiánygazdaság kell és akkor minden okés, nem értem, hogy miért nem ebbe az irányba mentek el a nyilvánvaló manipulálások helyett
Úgy értem, hogy a játékban nem meglévõ keresletet elégít ki a kínálat, hanem a játék biztosít egy feketelyukat ami benyel jó sok nyersit...nem lehet manipulálni a világpiacot, pedig jó kis ficsõr lenne:D
ott ráadásul minden a raktárakba került...mondjuk olajam volt csak, az is azért, mert lovasságot toltam a tankok helyett...de az is addig, amíg ki nem kergettem a bitangnagy flottámat a tengerre... mondjuk az biztos, hogy nem kezdem én már újra a peccselt játékot...baromi sok idõt öltem ebben a kis országomba már eddig is...még van vissza 14 év, ezt talán kibírom...erõsen gondolkodom, hogy nekik megyek a truceon keresztül is...mondjuk 20 militancyval nem tudom, hogy mit kezdek :)...vagyis tudnám kezelni, mert legyártom a maradék 50milla sereget, azokkal minden tartományra tudok ültetni 23k sereget oszt lázadjatok a létezõ 12milla meg csak támad/megszáll...hmmm...pár dolgot másképpen csinálnék az biztos :) mindenesetre még kellett volna egy kis agresszió :D:D túl pacifista voltam, hehe:)
erre a megoldás csak annyi, hogy fel kell húzni mindennyersiigényét, making historyban sohasem volt túltermelésem(pontosabban alapból az volt, aztán nekiálltam építkezni, képezni és nyekk, el is fogyott minden, sõt a világpiacot is kisöpörtem :D) nem olyan nagy ördöngõsség ám ez....
Igen itt az export szerintem érdekes lehet, mert valószínûleg van beépítve állandó import igény minden termékre, emiatt tudsz exportálni, emiatt stabil a piac, valószínûleg egyébként rég túltermelési válságba fulladtál volna:D Meg komoly fegyver lenne egyébként ha embargót hirdet a nr. 1 szén exportör és becsõdölnek a szénimportõr országok:D hihi, de mivel van ilyen "fekete lyuk" a játékban emiatt ez nem lesz...elnyeli a nyersit...
no, mivel mostanában nem sokat játszottam, csak most egy kicsit, azért még leírom az élményeimet: -kiütöttem a 8. civilizáltat is, ERRE a mocsok rendszer nem, hogy nem emelt be egy uncivet a Great Powerek közé, hanem otthagyta a kiírtott ország képét/zászlaját, aztán most amikor ráklikklek a jobb oldali részen az én adataimat hozzá...hát ez vicc...legalább hagyták volna üresen a slotot... -ez a kereskedelem egy nagy sz@r, állítólag 50k szenet exportálok...aha, persze...csak tudnám,hogy kinek -a kapitalisták 300. fertilizer gyárát rombolom le, de építik mint az ökör, akkor nyomorék ez a rendszer is, hogy hihetetlen -a jelenlegi állás: én, az uk+a sok kis unciv indiai haverja, a ruszkik, és spanyol, holland, portugál, mexikó 1-1 tartománnyal, meg persze a valóságban nem is létezõ ukrán -111k a napi bevételem :D, van 2200 tartomány, 3,1 mrd pop ( a táblázatnál -1,09 mrd-t ír(igen, minusz...ennél tuti többen vagyunk) -még mindig csak 12m katonám van, pedig 60+m lehetne már - a játék sajna közel sem teljesértékû, megértem, hogy kellet a pénz, de azért ez így gáz kicsit