Nem akarok kötekedni, de mindig le van írva mit kell tenni, és a térképen minden jelölve van. Sajnos én egy hiba miatt nem tudtam végigjátszani, de egyszer nem haltam meg, bátyám végigtolta, õ meg csak egyszer. Mondjuk sokat segít az, ha már az lesõ részt végigtoltad. A mentéssel meg lehet trükközni, hogy mindig visszamész a toronyba, mert akkor automatikusan ment, csak sokat kell rohangálni.
Épp még mindig játszok vele, mer talán nem véletlen h egy csomószor halvány lila gõzöm nem volt mit kell csinálni vagy épp hova kell menni, akkor mentem ugye megnézni videóba. Vagy ha meghaltam ami szintén nem ritka dolog, akkor meg hála az idióta mentési rendszernek újból csinálhattam meg egy 20-25 perces részt, szuper. Most meg a legvégén vok és mivel itt egyáltalán nem nehéz meghalni, az egész boss részt kezdhetem az elejérõl ha kinyírnak. Jóhogy idegesítõ, hiszen már szószerint a legvégén voltam amikor a sok b*zi katona meg még mittomén milyen lények megöltek és annyi. Szal hiába jó a sztori meg a graf. stb ha ilyen geci a mentési rend ami nálam szintén egy fontos dolog...
Az édesapja ismertebb valamivel, hisz nem egy Korongvilág regény jelent meg itthon. DE jó tudni, hogy a lánya írta azt a sok jó poént az Overold 2-be :-)
Semmi gond :) Csak a story es a jatek kivalo angol humorat O adta a jateknak, ezert gondoltam, hogy egy emlitest megerdemelt volna. Magyarorszagon mondjuk tenyleg nem egy ismert szemely, talan meg az apja sem (Terry Pratchett a Korongvilag megalkotoja).
A cikk írója még életében nem halott Rhianna Pratchett-rõl, és az általa nézett forrásokon sem említették sehol, ezért maradt ki a cikkbõl. De elnézést érte, a cikkíró sem tudhat mindenrõl.
Ja igen... itt szeretnek reklamalni, hogy a cikk iroja meg sem emlitette Rhianna-t. Nem vagyok elfogult Terry vagy Rhianna Pratchett rajongo de azert ha egy ilyen nagy szemelyiseg reszt vesz egy jatek fejleszteseben akkor szerintem illene megemliteni.
Nekem volt szerencsem a jatek bemutatojan lebecolni es nekem a PS3 verzio ott nagyon tetszett... persze nem volt ido sokat jatszani vele, meg hat Rhianna Pratchett szepsegeben is kellet gyonyorkodni egy kicsit (nem) (a neten talalhato fotok 90%-a nem igazan mutatja be milyen szep lofeje is van a holgynek... de hat ot nem a szepsegeert szeretjuk!). Igazan csak a WII verziorol tudnek nyilatkozni mert azt jatszottam eleg sokaig (az megvan otthon is :D) de mivel az 1. mas storyt dolgoz fel, 2. masik studio is csinalta ezert nem tul idevago lenne, de ez most nem szamit :D. A WII verzio bar linearis de en nem talaltam unalmasnak. Otletesen hasznaltak ki a kontroller adottsagait es sok apro poen van a jatekban. Aki teheti az adjon neki egy probat :)
Indigo: na jó de az oblivionban elég keményen megszívja az ember ha leöldösi az egyszerû embereket, egyszerre annyi erõs városi õr veszi körül, hogy lehetetlen õket legyõzni, vagy mehetünk a börtönbe, ahol gyengülünk, csökkennek a képességeink, meg ott meg lehet oldani az emberek ügyes bajos dolgait, míg egy gtaban az egyszerû emberekkel nem lehet sokmindent kezdeni, kb ott jön ki a legszebben a gta4 fizikája, hogyha belehajtunk a járókelõk közé, utána mi jön? Egy izgalmas üldözés jelenet, ha elkapnak akkor sincs semmi, csak annyi hogy a rendõrség elé kerülünk, tehát direkt rávezet erre a játék. Még a fable2ben van a legjobban megoldva ez a moralizálásos dolog, ott úgy is élvezetes a játék ha jók vagyunk, úgyis ha rosszak, és érdemes még úgyis végignyomni hogy tiszták/korruptak vagyunk...
Egy ártatlan kis fókában nem lát ellenségképet az ember, míg a legtöbb akciójátékban a legtöbb ember ellenségnek számít, és ha nem ölöd meg gondolkodás nélkül, akkor téged ölnek meg. Ennyire egyszerû. Vagy te leállsz játék közben moralizálni?
Ez persze nem azt jelenti, hogy minden játékban gondolkodás nélkül kinyírunk mindenkit - ha erre gondoltál, akkor veled van a baj. Pl. egy Oblivionban sem nyírom ki a "tisztességes polgárokat", ahogy az állatok közül sem a patásokat, de aki az életemre tör, az halál fia
Köszi, akkor már töltöm is lefelé x360ra az overlord 2t ... a games on demandról, rossz az aki rosszra gondol ^^
Csak annyit a cikkhez, hogy ha jól rémlik, akkor nem "Evil is Good", hanem 'It is Good to be Bad' volt a DK2 mottója...bár mondjuk jelentésben nem sok a különbség... Ugyanakkor sajnos nekem az Overlord sajnos csak halvány utóérzete volt...bár voltak benne jó poénok...de pl. a változatos lények, az alagutak hangulata, a különbözõ szobák és csapdák hiányoznak...szerintem csilivili lapos az Overlord...persze ez szubjektív...
Hát ez az overlord II nem volt vmi nagy szám, hamar kijátszottam amugy a fókaölés sztem se a legmókásabb dolog. De az is kérdéses ebben a játékban hogy ki a legnagyobb gonosz mi vagy pedig a Birodalom. És az a küldetés hogy ejts foglyul 100 embert vagy ölj meg 100 embert Nordbergben és Everlightban sztem hülyeség. Miért öljük meg a lakosokat hamár egyzser leigáztuk õket :/
"Mellesleg mi olyan nagy szám az overlordban? DSen próbáltam az overlord minionst,"
ezen viszont jót mosolyogtam. "mi olyan nagy szám x játékban, ha y játék nem jó?"
"Az a baj, hogy az emberölés már megszokottá vált a sok hülye film/videojáték miatt, hogy az ember már úgy van, ha egy embert lelõnek, azon meg sem lepõdik, de ha egy kutyát arra a legtöbb ember jobban felkapja a fejét, ami nem túl jó dolog..."
mindig vicces olvasni, hogy egy filmben vagy sorozatban számon kérik a fõszereplõn, hogy "miért nem lõtte le?" a rosszfiút... no komment. persze. gyilkolni csak úgy megy.
Az Overlord Minions az egy teljesen külön játék. Az alap Overlord az egy stratégiai elemekkel átszõtt humoros RPG, küldetésekkel meg mindennel, ja és gyönyörû grafikával.
Mellesleg mi olyan nagy szám az overlordban? DSen próbáltam az overlord minionst, de nagyon gyenge unalmas játék volt, össze-vissza jöttek az ugyanolyan ellenfelek fél óra játék után töröltem is...
Tõlem ne kérdezd mert olyan játékokkal sem játszom, tõlem nagyon távol állnak a véres, lövöldözõs játékok. Egyszerûen vagy nem kötnek le vagy ha túl horrorosra sikerül akkor meg összesz.rom magam mire a végére érek.
Jobban szeretem a stratégiai vagy a humoros "point and click" játékokat mint a Gobliiins vagy a Monkey Island.
Egyébként itt se jegyeztem volna meg ha azok a fókák legalább visszatámadnának vagy helyettük kicsit "vérengzõsebbet" raknak be. Tudom, hogy humorosak akartak lenni de akkor se tetszik és kész.
Az a baj, hogy az emberölés már megszokottá vált a sok hülye film/videojáték miatt, hogy az ember már úgy van, ha egy embert lelõnek, azon meg sem lepõdik, de ha egy kutyát arra a legtöbb ember jobban felkapja a fejét, ami nem túl jó dolog...
"egyedül a fókaölés nem tetszett, az nagyon nem humoros még virtuálisan sem."
És az emberölés, virtuálisan?
Érdekes arra senki nem kapja fel a fejét... Aki bármilyen játékkal is játszik, annak teljesen természetes, hogy gondolkozó, érzõ embertársainkat mészároljuk 100-ával
Például, ha a GTA IV-ben az lenne a küldetés, hogy egy aranyos labdával játszadozó kutyust kéne kilõnünk, akkor mindenki húzná a száját, mekkora kegyetlenség... Ellenben biztosvagyok benne, hogy egy járókelõbe szempillarezdükélés nélkül belelõne egy sorozatot.
Tök fura, hogy iszonyúan tetszett ez is, meg az egy is, meg viccesek is voltak, de kb. mindegyiket addig vittem el, hogy összeszedtem mind a 4 minion fajt és ott... nem meguntam, hanem csak nem volt kedvem továbbvinni. De nem úgy érzem, hogy meguntam volna, de mégis. Tök fura.
Mindenkinek ajánlom a játékot, kívánatos steam en megvenni : www.steampowered.com
Az elsõ részben sokszor eltévedtem, a másodikban szerintem pont ennek az ellensúlyozására csinálták lineárisabbra a játékot viszont így tényleg unalmasabb lett.
A humora szerintem nagyon jó, egyedül a fókaölés nem tetszett, az nagyon nem humoros még virtuálisan sem.
Ha elkap a hangulata, akkor annyira nem, szerintem legalábbis. :-)