És játszottál vele multiban? Amennyivel "butább", annyival taktikusabb és pörgõsebb. Nincsenek ugyan másfél órás meccsek, de az a 20 perc, ami van, az nagyon intenzív.
Elsõre én is kissé idegenkedtem tõle, de így pár hónap után azt kell mondjam, hogy nem is hiányzik a bázisépítés. Szintlépés van, áramot kell építeni, ez nekem elég, még így is néha túl sûrûek az események.
A másik dolog ami viszont nagyon bejön, az a coop kampány. Inkább akció-RPG, mint stratégia, de jóféle.
Szal más, nem a megszokott utat követi, de elsõ blikkre amúgy is az volt a bajom a DoW1-gyel, hogy Warhammeres Warcraft koppintás. Ez legalább eredeti és új.
zedow: A fejlesztõk elõzõ játékában még lehet még pedig a Componys of Heroes, innen van a Dow 2 harc/vedezék rendszere, szerintem ott jobban meg is van csinálva, mert pl itt a dow 2ben szembõl lövik a tankot és jön az írás, hogy hátsó páncél megsérült. WTF??
Ez az új DoW nem tetszik, nagyon lebutították, építkezni se lehet. Kell csináljak egy játékot amiben egyetlen embert lehet ide oda kattogtatni s elnevezem stratégiának. Jöhetnek az elõrendelések :)
"Dawn of War II - Chaos Rising egy önállóan is futtatható játék lesz, melyhez nem lesz szükség az eredeti programra." Ezzel csak az a gond, hogy Dark Cruadenál is ezt mondták, de ahhoz az apró betûs részrõl volt 1 kis csönd még pedig az, hogy a 4 alapfajjal, az IG-vel, a játsszál multiban, ahhoz neked felkel raknod az adott gamet amiben élõsszõr megjelentek. Ugyan ez van az Soul Storm-nál is.
Ha csak egy új nép lesz még pedig a Chaos akkor a jobb alsó képen mit keres a Imperial Guard?