na most a Skype ügyfélszolgálat üzemeltetéséhez kell egy ember aki folyamatosan gép elõtt ül. A legtöbb magyar kisvállalkozónak nincs egy ilyen fölösleges embere. Viszont ha pl a mobilomra továbbítja a rendszer a hívásokat, akkor már érdekes lehet... vagy ugye technikai ügyekben a megfelelõ emberhez, számla ügyekben megint a megfelelõhöz, új szerzõdés esetén... stb.
Ígéretes szolgáltatás. Az ár a kérdés csak és az, hogy a cégek hogyan tudják követni a költségeiket.
Csak nekem szúr szemet ez a magyartalan fordítás?: 'A híváskezdeményezés költségét minden esetben nem a látogatók, hanem...'
Az én cégem / MTT Kft./ kb.másfél éve vezette be Magyarországon a Clii To Callt én egy teljesen mezei honlapról/ ami ráadásul aldomain /ingyen hivható vagyok vezetékes vagy mobilszámról is,nem kell Skype hozzá! Mellékelem a linket,bárki kipróbálhatja. http://baltaistvan.mtt.hu
Kíváncsi vagyok ebben a cikkben mit fordított félre az sg.hu
viszont legtöbben még függenek a trékomtól/inviteltõl, mert a vezetékes telefon pl kellett az adsl-hez (hogy most is kell-é azt nem tudom). szóval nehéz ügy, fõleg úgy, hogy az emberek nagy többsége csak ritkán használja az internetet! majd eljön az az idõ is, csak 5-10 évet várni kell rá!
Érdekes kezdeményezés, de nem sokkal egyszerûbb lenne a cégeket egy Skype-os ügyfélszolgálati elérhetõségrõl meggyõzni (mint ahogyan azt már nagyon sokan teszik), és akkor nem is lenne semmilyen hívásköltség?
Jó, jó, tudom. Ebben a Skype-nak mi lenne az üzlet? Vicces az is, hogy az emberek fizetik a százezreket évente a vezetékes telefonjukért, amikor ott a VoIP.