Üdv! Sajna elakadtam a játékban. Vagy bug vagy csak szimplán béna vagyok.. Ennél a résznél az ajtónak ki kéne nyílnia ugye?! Mert nekem nem nyílik.. :Itt akadtam el
Micsoda net-homokozó lett ez a topic. Jobb, mint a Story magazin.. :D Olyan magas röptû viták folynak, hogy ez jó, ez nem jó, UFÓ-k, nehézségi erõ, repülés, idõutazás meg miegyéb, hogy én csak halkan, lesütött szemmel csak annyit fûznék hozzá: ez a rész is, mint a többi PoP egy nagyon különleges élmény volt. A film is és a játék is nagyon bejött. (2x néztük meg moziban, de a harmadszor is meglesz.) Csak ennyit akartam.. További jó szórakozást! ;) :D
"Ha te fikázod az én egyik kedvencemet, akkor én is fikázom a tiedet"
Ne azért fikázz valamit mert a másiknak az a kedvence.
By The Way: Szerintem nem egy kalap szar, de nem is jó, megint csak vannak benne ilyen anime hülyeségek, mint pl ugrik, majd ctrl és a levegõben elõre suhan vagy teleportál, vagy tököm tudja mit csinál (hozzá teszem fura, mert ezek szerint neked tetszenek ezek a dolgok, szóval nem értem miért nem tetszik ez neked). Egyébként ez a játék keveredése a 2009-esnek (egyébként 2009 nem 2008, ezt úgy a többieknek is mondom :) ) és mondjuk a TTT-nek. Sajnos nem jól sikerült, ennyi.
Hát te tényleg hülye vagy én értem de ez a baromság nem kell ide és ha nem tünt volna fel az elõtted szólók a 2008-as PoP-ról dumáltak ! És Broafka csak egy példának hozta fel az ufókat ! Te meg jössz ezzel az oktató jellegü baromsággal szóval takarodj innen !
Attól hogy te nem érted, még értelmes. És mivel errõl az ufós témáról beszéltünk itt vagy öten, ezért folytatni is fogjuk, ha úgy tartja kedvünk. Szóval húzz el te, és vidd magaddal a "csökött agyadat" is, nem fog hiányozni.
Heh értelmes hozzászólás bazd meg ??? Hát épp ezt próbálom megértetni a csökött agyaddal hogy ezek amirõl te és a haverjaid írkáltok az nem értelmes !!! Legalább is itt ebben a topikban semmiképp sem ! Vagy írj PoP-ról vagy húzz el ! Egyszerû képlet !
a, ha másik faj ilyet tudna már, akkor már rég találkoztunk volna velük. b, ha még nincsenek ezen a fejletségi szinten, akkor viszont nem is fogsz velük találkozni az életedben. Habár, lehet hogy elõbb utóbb elérnek erre a szintre. Mindenesetre a sebesség kizárva véleményem szerint, mert a tömeg növekedése, az eltelt idõ, és az energia ami kellhet egy ekkora utazáshoz kizárják ezeket a dolgokat.
Mondjuk most volt róla szó, hogy fölfedeztek bizonyos mágnes folyosókat, és végülis ahhoz csak egy kis löket kell bizonyos irányba, hogy úton tartsák magukat, de ki vállalkozna arra, hogy egész életét azzal töltse el, hogy egy ûrhajóban utazik lehetséges élet felkutatására.
Na oké okoska nem láttad a mondat végén a smilet én csak hülyéskedtem ?! Szóval én értem hogy mi a helyzet és neked van valami az agyad helyén. És talán nem ide kéne írni ezt az ufós maszlagot...(és bocs az UFÓ hívõktõl) Ja és nem vagyok neandervölgyi képzeld tudok írni olvasni stb. Na errõl ennyit .
Arra céloztam hogy értemes hozzászólás helyett benyögsz egy "te melyik diliházból szöktél?" -t, mint a legostobább emberek, amikor nem tudnak értelmesen hozzászólni valamihez. Ezek az õ "érveik".
Én azt hiszem, ahogyan ez a hozzászólásomból is kiderült ha olvastad volna, hogy egészen biztosan vannak értelmes lények rajtunk kívül, hiszen a világûr végtelen, ezért így kell lennie. És vélhetõen egyszer majd a jövõben találkozik velük az emberiség.
Ennyi, erre a véleményemre reagáltad te a "te melyik diliházból szöktél?" -t, nagyfokú primitívségrõl és ostobaságról téve tanúbizonyságot. Na, van még valami, amit nem értesz?
Mondjuk én sosem kerestem egy játékban a realisztikusságot. Nekem elég realisztikus az mikor meg van bolondulva a barátnõm vagy 14 órát vagyok benn a cégnél, abszolút nem hiányzik nekem játék közbe a realisztikusság, felõlem akár 200 métert is futhat a herceg a falon.
Ez hol ellenérv ?? Én eddig úgy tudtam a kérdés nem érv... Na de mindegy te márcsak jobban tudod !! De egyébként érdekelne hogy te mit hiszel ? Azt hogy holnap leszálnak ide ûrhajók és kis zöld krapekok fognak itt rohangálni ?
Jaja, ez az egyetlen mód, feltéve ha még nem hallotál stázisról, térgörbítésrõl, másik dimenzióról, teleportálásról és hasonlókról. Ehhez jönnek még azok a módszerek, amiket a jelenlegi földi tudomány nem ismer még, de egy potenciális idegen faj igen. Errõl beszéltem a #1242-ben.
Egyediség??? Egy POP játék nem lehet POP játék, hiába ugyan az a sorozat, egyediségre van szüksége?
Meg is is az egyedisége a popnak: fénygömböcskék gyûjtögetése, cellshaded graf (ami amugy elég "olcsó" megoldás, de princehez végülis illett)? Oké, ennyi ebben is van: szép graf + vízfagyasztás :)
Kihívást nem tudom értelmezni egy olyan játék esetén, ahol Erika visszaránt a mélybõl, a szörnyek meg egyesével jönnek és ultrabénák...
Miért kéne több ezer év? Számomra teljesen elképzelhetõ, hogy van valami fejlett civilizáció ami gyorsan tud utazni. pl meghajlítja a teret vagy nem tudom. :)
Bunkó hsz-re nincs sok mondanivalóm... Te jöttél kötöszködni amúgy ezekkel a videókkal. Én szimplán Broafka vélemény nyílvánítását kritizáltam. És még mindig fizikailag lehetetlen úgy a falon futni, mint ahogy a SoT-ban a prince csinálja... El sem hiszem, hogy ezt le kell írnom, azt hittem ez mindenkinek egyértelmû... Menjek G.I. Joe-zni? Te meg akkor állj fel kicsit a géptõl, aztán a valóságban próbálj futkározni a falon...
nekem a SoT a kedvencem, annak van a legjobb hangulata, egyébként most újra játszom õket, meglepõ, de a SoT-ban távolabb fut a falon, mint ebben a forgotten sandsben. Ebben csak az a baj, hogy olyan lassan mozgatja a lábát, hogy tuti leesne, a SoT-ban legalább pattog
Egy féle képpen jöhetne ide ûrlény, ha több ezer évig élne élelem és bármiféle létfentartást segítõ dologgal és kilõnék az ûrbe ahol valami véletlen folytán itt zuhanna le. és nem a sebességrõl szól ez a dolog, vagyis arról, de ezt most nem fogom újra leírni
hmmmm nézzük a hosszabb falfutáson akadtál meg, tudodmit, ott van a második videó Damien Walters nézd végig a videóit van olyan amiben többet fut mint 4-5 lépés a másik, honnan a picsából vaszad hogy én úgy gonolok a Sands of time sorozatra hogy 100%-osan élethû de közelebb áll a valósághoz mint a 2008-as vagy a Forggotten sands... én még mindig tartom azt a véleményem hogy a 2008-as nem pop és a mostani csak hajazni akar rá... szvsz, húzz a szobádba és játsz a GI. Joe-dal vagy nézz animét és ne kötöszködj
Sokkal eredetibb volt, egyedi volt a sok egy kaptafára készülõ POP (SoT,WW,TT,Forgotten Sands)között. Szerethetõek voltak a karakterek, szép volt a kidolgozás, és (számomra legalábbis) még kihívásban is nagyobb volt, mint ez a mostani FS.
Az anime is kézzel rajzolt, a Cell Shaded is kézzel rajzolt.
A magyar gyermekmesekönyvek is kézzel rajzoltak. A concept artok is. Máris animének minõsülnek akkor? Persze hogy nem.
Animés jellege fõleg azért volt, mert mikor rámentünk valami világító körre akkor repült vagy 100 métert a fõhõs.
A Prince of Perzsiától sohasem állt távol a mágia és a varázslók megjelenítése. (Tudod, Jaffar, a varázsló, a '89-es POP fõellensége) Vagy akkor amibem mágia van, az rögön anime? Lószart.
Semmi köze nem volt a Prodigynek az animehez, hála istennek.
Tudod, az ûr végtelen, több milliárd csillagrendszer van benne, mindegyikben többezer(millió?) bolygóval. Azt hiszed, hogy ennyi(gyakorlatilag végtelen) számú bolygó közül egy sem alkalmas az életre úgy, mint a miénk? Hogy egyiken se alakult ki értelemes élet? Többszázezer lakható bolygóról beszélünk! Arról nem is beszélve, hogy pusztán azért, mert a mi fogalmaink szerint egy bolygó nem lakható(tehát nekünk nem), attól még másfajta létfoma nyugodtan kifejlõdhet rajta. Az, hogy mi az értelmes életnek csak egyetlen fajtáját ismerjük, nem jelenti azt hogy ne lehetne millió másik.
mert elméletileg fizikai képtelenség, hogy ide jöjjenek Ja, fizikai képtelenség, a jelenlegi emberi tudomány szerint. Ami korántsem jelenti azt, hogy lehetetlen lenne. Az emberek gyakran elkövetik azt a hibát, hogy azt hiszik, a saját korlátaik szükségképpen másokat is korlátoznak, pedig nem. Aminek nem tudunk a létezésérõl, azzal számolni sem tudunk ugyebár a kalkulációink során. Az emberi tudomány fejlõdik, annak hogy momentán milyen szinten áll, nincs jelentõsége. Egy példa: Az ember(és az õ tudománya) az 1800-as évek közepéig meg volt róla gyõzõdve, hogy 50 km/h-nál nem lehetet nagyobb sebességgel utazni, mert akkor az ember meghal. Aztán ez az elsõ vonatokkal megdõlt. Az 1950-es évekig az ember meg volt róla gyõzõdve, hogy a hangsebességnél nem lehet gyorsabban utazni, mert az ember meghal. Az elsõ sugárhajtású vadászgépekkel ez is megdõlt. Jelenleg pedig arról vagyunk meggyõzõdve, hogy a fénysebességgel való utazás nem lehetséges. Ebbõl következõen nincs jelentõsége, hogy a mai emberi tudomány mit tart mondjuk az ûrutazásról meg a fénysebességrõl.
És azt se felejtsük el, hogyha egy idegen faj képes a földre jönni, ez szükségképpen azt jelenti hogy a miénkénél sokkal fejlettebb technikával rendelkezik.
Egyedül az ember az, aki olyan ostoba, hogy bár nem képes más lakható bolygókat még csak felfadezni sem, nemhogy elérni és kolonizálni, mégis gyors ütemben teszi tönkre azt a bolygót, ahol él. Pedig ha át akarunk költözni egy másik bolygóra, annak a bolygónak legalább 15 paraméterében kell pontosan megegyeznie a földével (légkör,sugárzási szint, légnyomás, gravitáció, hõmérséklet, páratartalom, víztartalom és még sokszáz dolog). Hol és mikor találunk ilyan bolygót, ami minden elvárásunknak megfelel? Jó néhány száz évig még biztosan nem. Ha addig a föld tönkremegy, kihalunk. Ha pedig a föld pusztulása elõtt találunk is alkalmas bolygót, és megoldató lesz az áttelepülés, ne legyenek senkinek kétségei, akkor se a teljes lakosság fog költözni, csak a leggazdagabbak, a népesség maximum fél százaléka. Az, hogy a többiek itt rohadnak meg egy tönretett bolygón, marhára nem fogja érdekelni az elutazó milliárdosokat, politikusokat. Hiszen az ember természete már csak ilyen, most se érdekel senkit sem a fejlett világban, hogy afrikában, észak koreában vagy dél amerikai nagyvárosainak szegénynegyedeiben a csórók éppen élnek vagy halnak.
Mindezeket a szempontokat végiggondolva olyat állítani hogy nincsenek értelems földönkívüli lényeg, óriási ostobaságra és korlátoltságra vall.
Nekem akkor is a WW jött be a legjobban, itt éreztem hogy a hercegnek igenis van célja és nem egy pelyhedzõ állú kis pöcs aki (magának is) bizonyítani akar. Ettõl függetlenül a SoT is nagyon tetszett, minden percét élveztem...T2T-vel egyetlen bajom az volt h kevéssé véres...ha már felülrõl lefelé hasítva ölünk meg egy ellenfelet az igenis vérezzen...(vagy legalább a sötét oldali énünk lehetett volna kicsit brutálisabb...). Utóbbi 2 résszel nem játszottam de nem tuti hogy ki fogom próbálni õket...
konkrétan az elõzõ pop miért volt jobb, mint ez a mostani? (nehogy a kihívással gyere!)
"Mellesleg a Cell Shaded technikát azonosítani az Anime-vel elég nagy lámaság."
Az anime is kézzel rajzolt, a Cell Shaded is kézzel rajzolt. Animés jellege fõleg azért volt, mert mikor rámentünk valami világító körre akkor repült vagy 100 métert a fõhõs.
"Az animét minden értelmes ember rühelli, de a múltkori cell shadedes POP-al nem volt semmi baj."
Értelmes ember nem mond ilyet. Ennyi erõvel bármilyen stílusra lehetne mondnani ilyet.pl trash horror mivel értelmesebb, mint egy anime? Meg nem kell általánosítani. Nem minden anime készül óvodásoknak. Vannak nagyon komoly témájúak is.
Hát nézd, én is kipróbáltam ezt az új POP-ot, és én se vagyok elragadtatva tõle. Nagyon nem. Pedig én aztán a létezõ összes résszel játszottam, elég sokat, beleértve a '80-as évek végén kiadott elsõ POP-ot.
Ezek alapján nekem az a véleményem, hogy a tavalyi PoP egy nagyon élvezetes, és (ami a mai világban NAGYON ritka) eredeti játék volt, aminek minden percét élveztem, és ahol a Cell Shaded grafika kifejezetten elõnyére vált a játéknak, és egyáltalán, az egész játékról ordított az igényes kidolgozás.
Ezzel szemben ez a forgotten sands egy kifejezetten gyenge, vérszegény valami. Sok kis buta kocka visszasírta a darkos stílust, hát sokra nem mentünk vele. Az egész játék totál középszerû, alig van kihívás benne, olyan, mintha egy harmadosztályú Tomb Raider klónnal játszanék. (és bizony az utóbbi három Tomb Raider durván veri ezt a játékot puzzle-ök meg ugrabugrálás terén)
Szóval amíg a tavalyi, sok marha által leszólt Cell Shadedes POP:Prodigynek minden percélt élveztem, addig ezt a mostanit valószínûleg végig se fogom vinni, annyira gyenge színvonalú. Szépen beleillik az Ubisoft mostani játékkínálatába. Az AC2 kivételével idén kizárólag szar került ki a kezeik közül(Conviction,SH5,Forgotten Sands). Nagyon leadták a színvonalat.
Mellesleg a Cell Shaded technikát azonosítani az Anime-vel elég nagy lámaság. Az animét minden értelmes ember rühelli, de a múltkori cell shadedes POP-al nem volt semmi baj.
az egész fórum saját vélemények kinyilvánításáról szól, szerintem olyan mind1 ebbe bele kötni, tudod jól hogy az én véleményem. Csak azzal van a baj, hogy többi PoP fórumban is marhára fikázzák ilyen szempontból, mert amikor a SoT meg a régi PoP-ok kijöttek akkor még ott virított a tojáshéj a seggeden. Szóval azért mert egy figurára ráraknak egy turbánt, kezébe egy kardot, attól még az nem PoP
Nézd ha az idõ homokját nem vesszük figyelembe, szóval az idõ manipulálását akkor nincs benne túl sok olyan elem ami baromi hihetetlen lenne. Falon futás felfelé lehetséges. A támadásai is hihetõek. Esetleg a falon futás oldal irányban a hihetetlen benne (habár az mindig a PoP-ot képezte) de még azt is meglehet csinálni, csak nem ennyire hosszasan. Azért mert el van egy kicsit nyújtva, attól még hihetõ. Két fal közötti ugrálás is lehetséges, csak az sem ilyen hosszasan. De ami ebben az újban van falon futás az már nem igazán, hogy belengetem magam a rúddal, ugrok egyet neki a falnak, aztán azon felfutok. Legalábbis SZERINTEM az már egy kicsit hülyeség.
továbbra is egy szar, fos, anime, japán hülyeség volt a 2009-es PoP, és rajtam kívûl sokan gondolják így, úgyhogy innentõl kezdve én már nem akarok többet errõl vitázni
Nem tök mindegy, hány éves vagyok? Te kezdted el ezerrel fikázni a PoP-ot. Nem fikázok le mindenkit, aki egyetért veled, téged is azért fikáztalak, mert egy "szerintem" szót nem voltál képes a mondataid közé csempészni.
Õ meg már ott tartott, hogy a PoP egy 100%-osan élethû játék... Ezzel még te sem értesz egyet szerintem... Amúgy meg te fikázol le mindenkit, akinek véletlenül tetszett az elõzõ rész. Eddig akár hányszor szóba jött, te mindig jöttél a "szarfos animés japán hülyeség"-gel, ez az egész vita is pl ezért alakult ki.
de okosak vagyunk! a Tömeg kimaradt a képletedbõl nagyokos, minél gyorsabban mész, annál nagyobb lesz a tömeged, a fénysebesség közelében sem tudnál lenni. és még egyéb tényezõ ami miatt nem igazán lehetséges
franc csak nem küldte el éljjen a ctrl+c és ctrl+v
aham nem valósághû...., azért mert nem tudod megcsinálni más megteheti
tessék ebben a videóban benne van szinte minden ami a Sands of Time trilógiában akrobatikus mozdulatként szerepel, várjunk nem látok benne levegõben röpködést és 6 perc légi csatát
hmm idõ vissza tekerés lehet hogy van a valóságban is, miért nem tudunk róla? hmmmm... mi és miért történik a T2T-ben? mesélje el valaki? asszem ezzel tisztában van és annak logikus alapja van... nos hogy a pop egy univerzum lenne az badarság, a prince of persia egy történtet. van egy perzsa hercegünk, aki lehetetlen helyzetekbõl vágja ki magát megmenti a lányt legyõzi a gonoszt, mint általában egy heroikus történet fõszereplõje, de a prince of persiában van egy plusz a homok óra amely minden igazi prince of persia részben megjelenik, vagy beszélnek róla, esetleg mutatják is. én nem szidni akarom a 2008-as vagy vagy mostani prince of persiát, mert a meguk nemében jó játékok. de a 2008-as játék nem lesz prince of persia, mert a kóborló hõs jól kardozik legyõzi a rosszat és mindent feláldoz a nõért akibe szerelmes, az csak egy szokásos lovagregény látványos platform és anime jelenetekkel, nem prince of persia. a mostani játék a Forgotten Sands érdekes kategória, ez egy kiegészítõ szál, és történetében sem a legjobban passzol a prince of persiák közé, vess meg de én azt mndom hogy a prince of perzsia látvány világába nem való a dashelés, ez nem az a játék stílus, nem szidom, a játékot, mert tényleg remek játék de nem igazán passzol az összképbe
jah igen még valami ha találok elég hosszú anyagot és olyan fal szakaszt amin lelógathatom úgy hogy alul van szivacs azonnal feltöltöm U2b-ra ahogy lecsúszok rajta úgy hogy egy késsel vágom az anyagot, kicsiben már mûködött kifogom próbálni nagyban is
Nem tudom mi a vita tárgya, de ezen a hsz-áson megakadt a szemem. Nem hiszek benne, hogy minket valaha is meglátogattak már idegenek, de egyáltalán nem lehetetlen fizikailag. Minél jobban megközelited a fénysebességet annál jobban lelassul a sajád idõd (vagy felgyorsul minden körülötted, ahogy tetszik. Ez az oka hogy egy fénysebsség közeli rendszerben mozogva sem tudod átlépni a fénysebességet, mert pont annyival lassul az idõ hogy nem tudd átlépni - mindegy). Gyakorlatilag fénysebesség közelében számodra csak pár másodperc telik el mig a kivûlállóknak akár évezredek. Szóval ide lehet jönni, a kérdés csak az hogy utána van-e hova visszamenni ;).
Szerintem ne te mondd már meg, hogy mi PoP, meg mi nem. Csinálj magadnak egy PoP játékot, ha te annyira tudod, hogy az milyen. Mint leírtam a PoP nem egy történet, meg szereplõ, hanem egy univerzum, és abba bõven beleillik az a rész is.
Ûrlények sincsenek, mégis valósághûnek tartom az X-akták sorozatot. (mert elméletileg fizikai képtelenség, hogy ide jöjjenek, gyakorlatilag viszont hihetek az ufókban) és az ember elõbb eljátszott a gondolattal, hogy mi van ha visszatekerhetném az idõt, akár egy pár percre is, mint azzal, hogy ha kiugrok az ablakon, akkor egy világító, csillagokat a kezébõl kilövelõ nõ, mikor fogja elkapni a kezemet, hogy átdobjon a Duna túloldalára...
Arab hangulat? ööö, nincs, na de mind1. Hát annyiban valósághûbb, hogy inkább eltudok képzelni egy parkouros emberkét amint megpróbál oldal irányba falon futni, vagy két ház között átugrani, vagy ilyesmi, minthogy a levegõben repülni.
rossz helyre írtam a fos béna stb-t, nem a cell shaded-del van a bajom, mert annak meg van a maga feelingje, de egy PoP-hoz aztán köze nincsen. Egy XIII-hoz inkább. " És ne mondd azt, hogy "Azért, mert nem tudták, hogy milyen szar lesz"" Ezt én hol mondtam? Csodálatos, mûvészi, gyönyörû helyszín. Ahha, és? tényleg szép volt, tényleg varázslatos, ettõl még nincs köze a PoP-hoz. Jó story, szerethetõ szereplõk, szép, stb,stb,stb, ez mind jó, és igaz, de akkor is egy Prince of Persiához NINCS SEMMI KÖZE.
Az a legnagyobb baj, hogy belevitték (akárcsak ebbe a részbe is) ezt az anime féle repülök a levegõben, és 20 percen keresztül nem éri a lábamat a föld. Én szeretem a japán, meg kínai filmeket, ahol repkednek a levegõben, és úgy ütnek 60-at egymásba, vicces, aranyos, de ez nem egy kínai játék! Ha japán játékot akarsz, akkor ott van a devil may cry, a final fantasy 645534. része és így tovább.
Igen, szerintem azért az idõben ide-oda ugrálás, meg a herceg az egyik idõsíkban meg a másikban... hát ez tényleg nagyon realisztikus sztori volt a WW-ben. A PoP-át nem a valósághûség miatt szeretjük. Játssz akkor ArmA II-vel, az valósághûnek nevezhetõ.
Úgy beszélsz a levegõben repkedésrõl, mintha a többi PoP annyira valósághû lenne... És miért nincs köze a PoP-hoz? Arab hangulatú helyszín, varázslatos fantázia történet, egy srác, aki falon fut, és megmenti a világot. A PoP ennyi. A PoP nem EGY prince meg EGY történet, az egy univerzum. És ez egy másik fajta PoP volt. Nem mellesleg egy csodálatos, mûvészi, gyönyörû helyszín, szerethetõ fõszereplõk, és jó sztori. Az, hogy neked nem tetszik a cell shaded az egy dolog, de attól még másnak tetszhet. És az eladások azt mutatják, hogy a "fos, szar, béna trágya, borzalmat" sokkal többen vették meg, mint ezt a részt. És ne mondd azt, hogy "Azért, mert nem tudták, hogy milyen szar lesz", aki látott egy videót is a játékból, az tudta, hogy más lesz, mint a SoT. Legalábbis én úgy álltam hozzá a legelejétõl, hogy ez egy új, más PoP élmény lesz, mint a SoT... és nem is csalódtam.
ha neked az hangulatos, akkor játssz egy kis devil may cry-jal, abban vannak olyan faszságok, hogy repkedsz a levegõben, és a levegõben ütsz 600-at, meg ilyenek. Az hogy Cell Shaded meg még jobban rontotta az egészet. Az egy fos, szar, béna, trágya, borzalom lett. Ha nem adnák neki a Prince of Persia nevet, akkor jó játék, de hogy egy hangyaf***ányi köze sincs a PoP-hoz, nah az egyszer biztos!
Nagyon jó játék gyerekek! Velejéig PoP játék, nagyon izgalmas, nagyon jól irányítható billentyûzetrõl, nagyon látványos, nekem a sztori is érdekes volt...meg persze az egyedi PoP-os környezet. Elõször szokatlan volt, hogy eléggé le lett egyszerûsítve a harc rendszer (meg úgy maga az egész játék szinte, még a kamera is a "megoldások" felé néz), pl nincsenek kombók, meg elején picit hiányzott, hogy a falakat meg az oszlopokat itt már nem lehet kihasználni, hogy pl elrugaszkodunk róluk és úgy ölünk, de gyorsan hozzá lehet szokni a hiányához. Igazából én a kombók hiányát sem igazán hiányolom, soha sem szerettem, ha észben kell tartanom különbözõ billentyûzet kombinációkat, mert úgy sok olyan mozdulatot nem tudnék megismerni a játékban, amiket csak bonyolult, ismeretlen kombinációkkal lehet elérni. Nekem így jobb, hogy tálcán van minden és magától adja a játék a látványosabb mozdulatokat helyzettõl függõen (sokkal valóságosabb is, filmszerûbb így).
Nekem ez a víz szilárdítgatás is tetszett, a fejlesztõknek is biztos, mert szinte minden sarkon találkozhattunk ilyen résszel. A visszaemlékezõs-építgetés is ötletes dolog és néha picit gondolkodásra is késztetheti az embert. Fõleg, mikor egyszerre kell vizeken ugrálni, meg ilyeneket használni, közben meg olykor madarakon ugrálni. Mivel ezek mind külön gombok, sokszor bele lehet ebbe gabalyodni. Tehát ha már a harc nagyon könnyû a játékban, ezek adhatnak nehézséget. Igaz, eléggé kiszámítható az egész játék, leginkább ezekbe a gombokba lehet belezavarodni sokszor.
Ajtó bug nálam is nagyon sokszor elõfordult, de engem nem akadályozott szerencsére egyszer sem, normal szinten játszottam ki a játékot. Azok voltak az igazán látványos bugok, mikor ajtón át beléptem egy új terembe és mögöttem az ajtón keresztül nem láttam vissza az elõzõ szobába, csak a nagy ürességet, minden textúra nélkül és ilyenkor pedig ha visszamentem, le is estem a semmibe a pálya alá. :)
Azt sajnáltam nagyon, hogy én nem kaptam végigjátszás után Nehéz nehézségi szintet, továbbra is csak Normál szinten lehet újrakezdeni a játékot.
Szerintem ebbõl vásár lesz, mert megérdemlik, de marad azért fent ez a Skidrow verzió, mert úgy hallottam Ubosoft-nak érdekes védelmi rendszere van (valami DMR), de lehet, hogy csak kíváncsiságból megnézem majd, hogy milyen.
Attól, hogy az lenne a neve, hogy Popcorn Johnny akkor rögtön jó játék lenne? Egyébként nekem tetszett csak nagyon könnyû volt és volt benne egy-két hülye dolog.
angyalom el vagy tévesve a Sands of Time a Warrior Within és a The Two Thrones az egy trilógia és asz a Sands of time trilógia, a készítõk is így hívják, a 2008-as pop az egyetlen cell shaded a forgotten sands lehet hogy a sans of time és a warrior within közt játszódik, de akkor sem tagja (szerény meglátásom szerint) a SoT részeknek, ez egy kiegészítõ szál hogy megértsd a dolgokat....
Nincs olyan hogy SoT trilógia maxximum PoP, és a T2T utáni rész tényleg cell-shaded grafikával készült szal ne gratulálgass csak amikor te nem vagy képben...