Hát nézd, én is kipróbáltam ezt az új POP-ot, és én se vagyok elragadtatva tõle. Nagyon nem. Pedig én aztán a létezõ összes résszel játszottam, elég sokat, beleértve a '80-as évek végén kiadott elsõ POP-ot.
Ezek alapján nekem az a véleményem, hogy a tavalyi PoP egy nagyon élvezetes, és (ami a mai világban NAGYON ritka) eredeti játék volt, aminek minden percét élveztem, és ahol a Cell Shaded grafika kifejezetten elõnyére vált a játéknak, és egyáltalán, az egész játékról ordított az igényes kidolgozás.
Ezzel szemben ez a forgotten sands egy kifejezetten gyenge, vérszegény valami. Sok kis buta kocka visszasírta a darkos stílust, hát sokra nem mentünk vele. Az egész játék totál középszerû, alig van kihívás benne, olyan, mintha egy harmadosztályú Tomb Raider klónnal játszanék. (és bizony az utóbbi három Tomb Raider durván veri ezt a játékot puzzle-ök meg ugrabugrálás terén)
Szóval amíg a tavalyi, sok marha által leszólt Cell Shadedes POP:Prodigynek minden percélt élveztem, addig ezt a mostanit valószínûleg végig se fogom vinni, annyira gyenge színvonalú.
Szépen beleillik az Ubisoft mostani játékkínálatába. Az AC2 kivételével idén kizárólag szar került ki a kezeik közül(Conviction,SH5,Forgotten Sands). Nagyon leadták a színvonalat.
Mellesleg a Cell Shaded technikát azonosítani az Anime-vel elég nagy lámaság. Az animét minden értelmes ember rühelli, de a múltkori cell shadedes POP-al nem volt semmi baj.