gratulálok igazán.. mind a poligonszámot, mind a textúraméretet, és az objektumok shadereffektek számát elvétetted.. nézd meg az x360 és a pc-n egyaránt megjelent játékok gépigényét, erõsen hasonló kaliber lesz az összes, namost a ps2es cuccok már egy 1GHz-s P3ason is mentek anno, de a max volt a 2GHz, az X360asoknak leginkább 2,4 és a 2mag kell..
Nem de, csak jól kéne átírni és nincsen vele gond, találtam egy jobb példát DMC4 és a SF4 mind a kettõ PS3-s átirat és IP 4-en ,1GB vagy többön elfut, ez meg szóba áll veled.
Mielõtt itt félreértések lennének, nem kötekedni akarok, hanem megmutatni, hogy vannak jóval barátibb átiratok ugyan arról a konzolról.
Azért mondjuk egy PSP meg egy másik változat között nemkis különbség van. Vagy psp minõség neked elég lenne PCn?
A PS2-nél kis grafikai javítással nem lenne gond a kofiggal és a szépséggel. Ott a GoW a jó példának, Xbox 360-ról lett átkonfigurálva és milyen szépen megy és nem kell egész Paksot megvenni.
Igaz, hogy min és req kötött kicsit a különbség, de ha Ps2-n PSP-n és Wii-n elfut a game. Akkor nem hiszem hogy rendes esetben ilyen konfigra kellet volna csinálni.
a ps3 ereje gondolom, és nem teljesen az optimalizálás a gond, ha megnézed a minimum és az ajánlott konfigot látod hogy alig van különbség... sztem meg a sok fizikai számítás +az euphoria karakteranimáció, és az anyagok töréskezelése, anyagminõségért felelõs saját engine lesz a felelõs ezért a gépigényért... egyedül a vga-t tartom túlzásnak.. 4 magos gépem van nálam még elvileg menni kell...
Itt valami optimalizálási hiba van.
Jó lenne tudni, hogy mi az isten nyilát csináltak ott, hogy ez a config jött ki min-nek.
Vagy mégseXD Múltkor még zöld pipát dobott ki a 8600gt-re,most meg már piros X,de nagyXD
Szerintem baráti a gépigény,csak a 8800-at tartom kicsit túlzásnak,de elvileg menni fog kisebb kártyán is,legalábbis a teszt alapján.