Az OF1-et nem tudom, hányszor végig vittem, ezt meg felraktam, kipróbáltam és töröltem is. Még a Modern Warfare 1-el sincs egy kategóriában, nem hogy a 2-vel.
kihajlás? na ja, jó öreg Soldier of fortune...
a kihajlás hiányzik az összes konzolos fps-bõl, pedig alapnak kellene lenni. nem tudom, nincs elég gomb azon a szar bizgentyûn vagy mi van? annyira láma, ahogy ki kell ugrani a fedezék mögül, lõni, majd visszaugrani...jobb esetben betesznek egy fedezékrendszert (pl. R6 vegas).
OPF2: Az egy dolog, hogy könnyíteni akarnak egy játékon, és nem szimulátort akarnak belõle csinálni. Nade könyörgöm, hogy lehet egy kicsit is taktikai játékból kivenni a kihajlást (vagy legalább fedezékrendszert), ez az egyik. Másrészt, a jármûveket jobb is, hogy nem erõltették, mert ilyen írtószar irányítást még életembe nem láttam, autók terán pláne de a helikopter is szörnyû. Még csak folyamatosan kanyarodni sem lehet, folyamatosan nyomkodni kell az oldalrát és akkor kanyarodik hirtelen 30 fokot, ha többet akarok kanyarodni akkor többször kell nyomogatni? Másik óriási probléma az AI, amikor sciptelt jelenet van az nagyon jó, jól bekerítenek meg betámadnak, de amikor helyben vannak, hihetetlen bénák.
Tegnap vittük COOP-ban, ha jól tudom 2. pálya, egyik odarohant lerakni a detonátort, én ráfeküdtem egy ilyen rakás fára machinegunnal hogy onnan fedezem, 3 mp múlva így láttam hogy csúszok le, és meghaltam (ott annál a háznál fel lehet menni az emeletre és ablakból is lõni). Viszont a vicc a legvégén volt, hardcore módban(!), védeni kell egy falut, 1 ember maradt tõlünk (3-an játszotutnk akkor), nem vette észre hogy már bennt voltak az ellenségek. Pont a ház sarkánál állt, mikor hátbalõtték, odajött 2 ellenség, rálõtt, utána elkezdett hátrálni, forogni, megint rálõtt a fetrengõ haveromra, lehasalt, fordult egy 360-at, megint rálõtt, közben egy másik csapatból lévõ medic meg odament és felkeltette, arra is rálõtt, utána felkeltek és bementek a ház mögé, végül megkerülték és kilõtte az ellenségeket, és megnyerte a küldetést.
Az OPF2 vicc kategória, könnyesre nevetjük magunkat így általában. Nálam játékélménye szinte a 0-val egyenlõ. Arma 1 ezerszer élvezetesebb, nagyobb kihívás (coop-ban fõleg). Arma 2 is biztos, bár én inkább az 1-et szeretem (az legalább jobban is megy).
Tényleg nem egy kategória a 2 játék. A Call of duty az FPS-ek Need for speed-je...Az OF2 pedig az FPS-ek GTR-je... Árkád vs szimu. Az más kérdés hogy az egyik profin minimális buggal frankón optimalizálva készül,a másik pedig 58 patch után is egy bugtenger, igénytelen... OP2...Köszi,de inkább Arma 2 akkor már (bár az is bugtenger de sokkal több dologra odafigyeltek,inkább csak bugos mintsem igénytelen)...
Na jó, azért a Flashpoint elsõ részében (pedig az azért elég erõsen szimulációközeli) is csak egy küldetésre kaptuk meg az A-10-est, és azzal sem kellett leszállni, a sztori megoldotta. Na, az sem ment volna egy átlag vérpistikének, nekem hiányzott belõle, de a készítõk mégsem merték belerakni...
Sajnos az OF2 készítõi nem voltak elég bátrak, és nem mertek igazi szimulációt csinálni. Ebben koschwarznak igaza van.
ha csak a fenti bevágott képet nézzük...helikoptert egyszer lehet irányitani a játékban. ha igazi szimulációt csináltak volna, igenis legyenek az átlag játékos számára lehetetlen részek. ehelyett lett egy COD4 klón, realisztikus elemekkel.
a másik, hogy a cod4 és az mw2 is egy nagyon polírozott játékmenetet ad, ami lehet hogy mainstream, de a minõség az minõség.
nagyjából mindenki le fogja tojni a OF2-õt, ha megjelenik a MW2. (sajnos - vagy nem?) az OF2 minden lett, amitõl nem sokáig fogják játszani: se nem árkád, se nem arma szintû szimulátor, hanem a kettõ közötti valami. nem is tudom, mit gondoltak...annak ellenére, hogy én így is jót szórakozom vele.
az MW2 esetében meg el kell ismerni, hogy a hype ide vagy oda, de sikerre van ítélve. ez az OF2 esetében sosem volt egyértelmû. úgyhogy nem egy súlycsoportok valóban, de pont hogy az OP2-nek nincs igazi piaca.
A Borderlands így videók alapján nagyon jónak tûnik, igazi Unreal Tournament stílusú eszement lövöldözésre tippelek... Így ránézésre...