UFO2Extraterrestrials forum has been tested and debugged. Register, log in and have a fun. Let me
introduce Jessie Black. She is intended to be a bridge between players and UFO2ET Battle for
Mercury developpers. You will find her on the UFO2ET forum.
As you may know, the release date was delayed. Yes, again. The Chaos Concept developing team
appologies for that inconvenience, however the delay means new features, more weapons such as
mortar fire, new alien species, some of them hiding in shadows or hibernated in hibernation
chambers to confuse your scanners, however after prompt de-hibernation ready to devour like a
beast. Some levels were re-shaped ( cargo ship, common ship). New Moon base level is beeing
developped.
Stay tuned and have a fun.
Best regards,
The Chaos Concept developing team."
A lényege pár szóban: fórumon javítgattak, lett egy közösségi ember, aki a játékosok, és a fejlesztõk közti kommunikációért felel. Késik a játék, így extra dolgok kerülhetnek bele (fegyverek, lények, helyszínek).
"As you may know, the release date was delayed. Yes, again."
A képen, a helikopterek alatt névként az írja, hogy "Interceptors (Helicopter 1 and 2)", aminek jelentése Elfogók (Helikopter 1 és 2). Továbbá épp ufokkal harcolnak. ;)
unfortunately the release date will be delayed to the Q3/2014. At this moment developers are still working intensively on refining all levels, improving lights, textures and terrain to increase playability.
Before the game is released there will be a marketing campain including trailer, gameplay, interviews and game previews in which you can get involved and support developers.
Thank you for your support and understanding. We really appreciate it.
off (amig nincs itt topikja, nyissatok ha ugy erzitek):
kiprobaltam a gamet! en most demoverzio gyanant a viragbolti 1.05-os verzio+ "XNT- INTO DARKNESS V5.0" variacioba merultem bele egy piciket...
ami kicsit frusztralo meg normalon is, hogy a foldi csatakat megnyerem ott nincs gond, de a legi csataknal probaltam 3 fajta repcsivel(mindig parosan illetve harmasaval mentem) es ha nagyobb ufoval talalkoztam mint az elejen felbukkano legkisebb scoutja az szamomra instant halal volt
lehet a mod mar 1.06 kompatibilis, de masfel oranyi jatek utan ki is vagott hibauzenettel az asztalra (mondjuk nem otthoni gepemen probaltam) (lenne 1-2 kerdesem*)
lehet en meg varok egy picit, hatha steamen akcios lesz, oszt akkor megveszem, jol... mert hangulat az mondjuk van :)
* -a foldi csatanal kotelezo "odaugrania" a kepernyonek a katonahoz? -az idokozbeni esemenyekhez, hogy tudok "odamenni"??? lehet bena vagyok, de mondjuk ami kozel lenne tortenes a bazishoz, oda "kiszallnek" (frekvencia zavarok stb.) -nincs autofight legicsatanal? (ha mar szivatnak normalon is) :) -lelott gepeim miert maradnak a hangarban 0 HP-val? miert nem tunnek el? (tudom, manualisan el lehet tavolitani, de na)
Szerintem ez egy garázscég...A korábbi alkotás nekem bejött, mert alapvetően hű maradt a klasszikus szériához (leszámítva pár dolgot, főként a bázisok működése idegesített), de grafikailag rettentő elmaradott volt. Az viszont már az előző részen is látszott, hogy nem nagy cég készítette, sok szempontból volt kissé amatőr a megvalósítás. Sztem kevesen vannak, emiatt csúsznak ennyit.
Ezt ők maguk sem hiszik. Valszeg a hír már csak egy rutin a kódsorban, amit az idők végezetéig hegesztenek... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.01.26. 22:45:05
Basszus... akkor ezek 2115 Q1-re sem lesznek kész.... :) Köszi az infót, akkor majd írok újra mod topikba címjavítás végett.. :)) Legalább itt történik valami. :D
en most toroltem (egy idore, ugy is visszarakom tuti, ez ilyen soher style, ha mar fizettem erte :D) a xenonautsot... siman latest community editionnel jatszottam... de annyira idegesitett, hogy kiszalltam terror helyszinre (full lazer, jackal pancelokkal)... es sokadszorra oneshotolta a kepzett katonaimat az ellen 445345535 yardrol... aha...
Ennyire gáz a xenonauts? Épp vmelyik nap gondolkodtam rajta hogy kipróbálom, de nem vagyok mazo...
Az alapjatek nem olyan nehez... ami mar jobb, ha hasznalod a latest commuity editiont... ha meg tenlyeg mazo vagy, akkor johet a latest XNT mod nehez modban... garantalt mazo! Egyebkent eleg hangulatos, foleg ha manualisan taktikazol a repulo csataknal (XNT moddal, vanillaval mehet autoban) :)
nem vagyok noob le tudnam szerintem gyurni nehez modban is az XNT-t is, de nincs kedvem orakat szarakodni egy terrornal (kiegtem? :D)
roviden, tomoren: ha visszavedlek a 20 evvel ezelotti enemhez -> MUST HAVE, nincs mese! (csak mar "oreg" vagyok hozza :D)
A GUI továbbra is a 90-es éveket idézi...:-) De megbocsátom nekik, ha a játékélmény hozza amit kell. Ha megjelenik egyáltalán valaha, mert az, hogy évente kidobnak egy képet, igazán kevés. Néha már azt gondolom, hogy nincs is játék, csak valaki photoshopban megrajzolja ezeket....
ez egy CAF Ship, egy hajó, tehát valószínűleg egy "anyahajó" lesz a bázis, tán még majd át is lehet mozgatni más helyre.. hogy most űrhajó vagy sima hajó, az jó kérdés... nekem úgy tűnik, mintha vízen lenne
ennyi erővel sose jelenne meg.. amúgy sem "konkurencia", hisz az UFO:ET közelebb áll az eredeti X-Com-hoz, mint az újak.. a Xenonauts inkább lehetne konkurencia, de az meg már mikor megjelent
az "extraterrestrial"-t követő részek még készülnek..
lehet némi zavar van az erőben, tisztázzuk a dolgokat..
UFO: Enemy Unknown (X-COM: UFO Defense néven is ismert), az eredeti '94-es "UFO" X-COM: Terror from the Deep (az eredeti folytatása, a.k.a "UFO 2" X-COM: Apocalypse (avagy az "UFO 3", eredeti két részhez képest vannak eltérések, grafikailag is, világügyileg is, lehet szeretni vagy utálni miatta... )
XCOM: Enemy Unknown (hivatalos X-Com reboot, rendszere eltér az eredetitől, de amúgy egész jó, grafikailag meg a legjobb) XCOM: Enemy Within (kiegészítő az XCOM: Enemy Unknown -hoz) XCOM 2 (XCOM: Enemy Unknown folytatása, készülőben, most jött ki hozzá videó)
UFO Extraterrestrials (UFO - klón, a jobbik fajtából) UFO Extraterrestrials : Battle for Mercury (UFO ET előzménye - készülőben) UFO Extraterrestrials : Shadows over Earth (UFO ET folytatása - készülőben)
Xenonauts (szintén UFO klón, nem rossz ez sem, grafikailag inkább a 3. részre emlékeztet, játékrendszerileg meg az 1 -2 )
Én még csendben megjegyezném az Ufo:After* sorozatot (aftershock, afterlight, aftermath - most kapásból nem tudom a sorrendet hogy jöttek), ami szintén ufós de a harcrendszer az megállítható-valós idejű cucc. Emiatt persze a nagy öregek köpködték hogy szar (mondjuk nem mintha én nem az a korosztály lennék :) ), de nekem nagyon bejött az ebben a sorozatban felépített depressziós hangulatú világ, a 3 részen keresztül kibontakozó sztori pedig meglepően jóra sikeredett - mindenképpen jobb mint a lerágott "jönnek az ufók, kezdetben erősbbbek de mi felfejlődünk, majd ellencsapást mérünk" megközelítés.
Én végigjátszottam mindhármat és nagyon jó szájízzel fejeztem be. Mondjuk most ahogy gyorsan rénéztem steamen, az ottani reviewek is elég jók erről a méltatlanul félredobott szériáról. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.06.02. 09:28:29
Ezekkel nem az volt a baj, hogy ilyen gyermeteg rajzfilmes, manga-szerű bábu karakterekkell opreráltak? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.06.04. 15:41:07
Remélem, a játék is mihamarább megjelenik! Már évek óta nagyon várjuk... :))
azért az enemy unknow után (long war moddal) nem tudom mennyire lehet ez sikeres. persze azért egy próbát mindenképpen megér.
nekem leginkább egy olyan ufo rész tetszene, ahol aztán valóban peregnek a katonák a mi oldalunkon is, tehát legalább 16-24 fős csapatot kellene irányítani egy akcióban. izgalmas perspektíva lenne