Sajna az Activision sokat megenged magának a MW2 kapcsán: drága, nincs dedikált szerver, max. 18 játékos online egy pályán, nincs játék közbeni chat meg ilyenek. Viszont a LIVE-ról most tömegével titlják le azokat a hülyéket, akik már egy hete nyomják a játékot.
nyerj egy Call od duty modern warfare 2 prestige edition-t! http://www.playfire.com/win-codmw2/323237313930
jézus, ezt honnan vetted? azért van hogy mo. legnagyobb lan eseményein nincs bf? cod pedig több is van? hogy külföldön a pénzdíjas versenyek legtöbbje cs; cod az fps kategóriában? milyen komoly nemzetközi eredményekre gondoltál? mert az 5000 az nem mo. bazzeg, hanem eu létra. és ez csak 1 létra a 4 cod, darabonként több tucat létrája közül. codos klánok között szerinted nincsenek az 5000 között több száz!!!! több éves klán? kort ne keverd össze a komolysággal, én ezer éves vagyok, de nálam sokkal komolyabban veszik a fiatal 18-20 éves srácok. nézzél fel esl vagy cb re, bf sehol nincs, codok pedig fõ profil, ha nem a legfontosabb, nemzetközi versenyeken cs mellett a cod másik fps. mo.-on is.
bf és cod: más a játékélmény, mindkettõhöz másfajta taktika kell, eltérõek a léptékek, oké. deeeee....16 darab lassan egy évtizede létezõ bf klán komoly nemzetközi eredményekkel versus 5000 darab 10 évesekbõl álló vicc-kategória "klán" akik sosem indulnak egyetlen versenyen sem...
(nyilván vannak komoly cod klánok is)
Mivel a játékosok (akik tudnak is játékra költeni) a játékkínálat (excluzívok), késleltetések és gyakori szar portok (amik a PC elõnyeit nagyrészt nem is használják ki) nagyobbrészt konzolt vettek, ezért igen, több konzolos fog fogyni, mint PC-n. De miért kell MÉG MINDIG versenyeztetni az eladásokat, még mindig azt hiszed, ha nem lenne konzol, akkor a most konzolon vásárlók része nem venne PC-re játékot (mikor még olcsóbb is valamivel, ami hosszabb távon azért össze tud gyûlni)?
A lényeg azon van, hogy megjelenés elõtt kikerül warezra, valószínûleg semmilyen védelem, mégis a legtöbb (vagy legalábbis elegendõ) eladást fogja produkálni valószínûleg minden platformon, és nem õk lesznek azok, akik sírni fognak a PC-s verzió eladásai miatt (ahogy szerintem eddig se tették...).
Én Bad Company 2-t várom. Lesz olyan szép mint a MW2, és mégiscsak Battlefield...komplexebb, és brutálisan jó videókat láttam róla...sajna csak 2010-ben jon...
utoljára írok, mert megyek melóba: szerinted melyik a nehezebb, a vízilabda 20 nemzettel, vagy a foci 100felettivel. lehet igénytelennek tartod a codot, és ezért játszás sokan, vagy azért mert ebben van kihívás, nem a 16 csapatos bf-ben. nekem speciel a kedvenc codom jelenleg a waw, de nem játszok vele, mert codban ezerszer nehezebb érvényesülni. több ember, több klán, nehezebb érvényesülés, sokkal ötletesebb megoldásokat szül, nagy embertömeg nehezen fogalmazom meg, de minden kis szarra rájön. csõengine? codban multiban? hun? ugyanaz mint a bf csak kisebb. jut eszembe a kisebbrõl: hol kell jobban mozogni, boxban pl a kisebb vagy a nagyobb küzdõtéren?. innen jön az, hogy a codban sokkal jobb mozgás kell mint kurva nagy térrel megáldott bf-el. az hogy a bf összetettebb, az csak a véleményed, mert azzal nem támasztod alá, hogy nagyobb a pálya, meg vannak jármûvek. codban kisebb területen, kisebb csapattal kell geci precízen játszani, nagyon taktikusan. eg yideje szarul játszok, kevés idõm van rá, ésszel hülyére szopatom a többséget waron. de kb 0.1 sec alatt döntök az ellen minden megmozdulására, másodpercrõl másodpercre. annak is jelentõsége van, hogy pl a másik milyen fegyverrel jön, elõzõ körben felvette ez az enyémet és kettõvel jön (nehezebb máshová jut x idõnyi alatt)még másik ezer amit le se írok. amit írtál, hogy cs-ben erre nézek, ide futok, oda dobok, az codban nem egészen így van. vannak begyakorolt dolgok, de nem ezen múlik, hanem a reakción, a taktikán pont.
1. nem ízlésen vitatkozok, mert lehet nekem is jobbban tetszene a bf, vagy bármi más, ezen hülyeség. nem bántom a játékod, lehet jobb. neked biztosan. de nem taktikusabb, az ziher. játszottam mindkettõvel, ismerek bf ep bajnokot. 2. nem bántásból, de én kb 7-8000 wart játszottam. ez meg is látszik kettõnk között véleményben:)
Az a helyzet, hogy taktika vonatkozhat arra is, hogy egyedül hogyan mozogsz, de amire így általában gondolunk az a csapatos taktikára vonatkozik leginkább. A CoD -ban a csapatos taktika kimerül pár dologban, míg Battlefield-ben a nagy pálya, squadrendszer, kasztok, jármûvek, commander és még jópár dolog sokkal több lehetõséget biztosít. Ebben dronkZero-val értek egyet. A CoD -ban több játékmód és beállítási lehetõség is van, talán a sikere fõként ennek köszönhetõ. Lehet DM-et játszani simán, és lehet CTF -et játszani akár hardcore módban, vagy HQ -t szintén hc-ben, taktikázni csapatban ebben is lehet bizonyos esetekben, publikon elég ritkán de azért ott is lehet egymásra odafigyelni. Ami miatt már én se szeretem, az a túl gyors játékmenet, túl egyszerû célzás, és leginkább az, hogy nagyon gyakran ilyen fragvadászok játszanak, akik arra teszik fel az életüket hogy prok legyenek, odarántásasl headshotokat adjanak. Néhány dolog nem lenne benne, lehet hogy imádnám a multiját. Ez a videó jól példázza, hogy miért hagytam abba fõképpen; link Mondjuk nagyban hozzájárul az is, hogy akárhányszor felmentem, állandóan anyáznak, csítereznek, és ki tudja jobban szidni a másikat verseny.
Battlefield 2-ben ha realisztikusabb lenne a sebzésrendszer, és nem lennének rankedesek a szerverek többségben, jóval többen játszanának vele szerintem. Mikor visszaraktam, és úgy 40-jére is lelõttek úgy, hogy már egy fél tárat belelõttem valakibe, az meg rámfordult és meghaltam, ráadásul squadokba se lépett be szinte senki, nekem eléggé elment a kedvem a játéktól. Pedig nem vagyok rossz célzó, CoD -ban volt, hogy 30 fõs HQ szerveren folyamatosan elsõk között voltam.
A vérpistik miatt én másfél éve gyakorlatilag leszoktam a publikos multizásról, Hamachin szervezünk mindig játékokat, ahgy tetük GRAW 2-nél, RSVeags 2-nél, meg jóideje Arma-ban (persze közben gyakran játszunk mással is, fõleg coopban, így SWAT4-el, L4D -el, és még pár játékkal).
"cb: 16 klán bf-ben!!!! codban 5000. szerinted melyik sikeresebb? "versenyjátékabb"?"
Ki beszélt arról, hogy melyik "versenyjátékabb", meg melyik sikeresebb? Egyébként ez csak arra bizonyíték, hogy egy CoD csapatot könnyebb összeszervezni. BF2be elvileg 11en jöttünk át BFVbõl, egyesültünk egy másik klánnal, felvettünk egy rakat embert még pluszban, mégis, az istennek sem jött össze stabilan 12 ember, kénytelenek voltunk átállni 8v8ra. Na meg arra jó példa ez még, hogy az emberek nagy tömegben igénytelenek. Vérpistikéknek elég a megyek-lövök játékmenet. Nekem meg nem.
" minél kisebb a terület, annál inkább kell gyorsan dönteni, minden mozdulatnak jelentõsége van, minden kis falnak, bokornak szerepe van."
És annál kevesebb a lehetõséged. Meg engine kérdése is a dolog, egy csõengine-ben arra mehetsz, amerre a pályaszerkesztõ világot rajzolt, a végtelen félteres engine-nél meg arra nem mehetsz, amerre a szerkesztõ megtiltotta. Nem szeretem a csõengineneket, mert klausztrofóbiás leszek tõlük. Nagyon hamar ki lehet ismerni minden lehetõséget.
Egyébként pont ettõl a halálprecíz "megtanulom a pályát, mint egy verset" dologtól hánytam be, és hagytam abba a CS-s klánosdit anno. 'Itt erre a doboz sarkára nézve szaladsz, aztán felnézel arra a felhõre és eldobsz egy gránátot, aztán beállsz ide és nézed azt a pixelt...' Fúj. (Oké, BFV-ben is volt pixelezés pl mortarral, de azért annak volt fílingje, hogy csapattárstól kértünk tüzérségi támogatást, és õ képes volt azt halálpontosan ki is osztani... De az teljesen más tészta, nem az egész játék olyan.)
Na meg azt felejted el, hogy a jármûvek még néhány szintnyi taktikai lehetõséget adnak. Nem mindegy, hogy bármit meg tudsz ölni a pályán, vagy mondjuk csak pislogsz kettõt és menekülsz, mert tank jön. Vagy heli.
"elfogultság, az van Nálad. nálam nincs."
Hát bizony, ha leírom a véleményemet, az valamilyen szinten elfogult lesz nyilván, ez a vélemény lényege.
" rühellem a cod néhány megoldását, de amit írtál, az téves. cod a counter (utálom) utáni legsikeresebb fps."
Ezen csak te kezdtél el vitatkozni, meg bizonygatni, de én sikerességrõl egy szót nem szóltam. Ja, sikeresebb. Kedvenc példám, hogy a Barátok közt is kurvára sikeres, de attól még hulladék igénytelen.
Én azt állítottam, hogy egy bármelyik BF összetettebb(ez tény, úgy, mint amiket te sorolsz), és szerintem tartósabb(ez már vélemény!), mint az egész CoD sorozat együttvéve, és én az új MW2-ért egy fillért nem adnék.
"lehet ezen vitatkozni, de a tények tények maradnak."
Csak helyeselni tudok. A véleményem meg a fenti, tetszik vagy nem.
"arra nem, hogy idõnként felmenjen az ember lõdözni"
Ezt nem írom alá. Alig pártucat klános meccset toltam BF2-ben, meg pluszban még vagy 600 órát publicon. Egy darab haverral, a többi ismeretlen public nép, és mégis kurvajól éreztem magam. Egyébként nem lehet eredményesen klánozni, ha az ember nem publicozik melle rengeteget...
Mindenesetre ezek jó érvek arra, hogy neked miért tetszik jobban a CoD, de azon a tényen nem változtat, hogy a Battlefield egy sokkal összetettebb, taktikázósabb, gondolkozósabb játék, pedig ugyanúgy árkád kategória.
jó ez a hír, most már az is tölti aki eddig nem tudta...
és csak annyira tartós a cod, hogy a 2005-ös cod2-ben 3 perc alatt szervezek bármennyi vs bármennyit, még skillben is szelektálhatok. újabbakról nem is beszélve. Európa random országából, vadidegenekkel természetesen, akikkel életemben elõször játszok nagy valószínûséggel.
ebbe ne menjünk bele nagyon mélyen, csak röviden: cb: 16 klán bf-ben!!!! codban 5000. szerinted melyik sikeresebb? "versenyjátékabb"? taktika nem méret kérdése, sõt!!! minél kisebb a terület, annál inkább kell gyorsan dönteni, minden mozdulatnak jelentõsége van, minden kis falnak, bokornak szerepe van. bf európa bajnok klán személye ismerõseim, átjöttek codba, és itt a top 1500-ban vergõdnek. ennyit errõl. az engine annyira szerény és gyengécske, hogy a counter után ezt tolják a legtöbben. és épp nem a csillivilli játék a jó multira, hanem az optimalizáció, az egyenlõ esélyek(fps), minél több ember ugyanolyan körülmények között tolja, hihetetlen megoldásokat szül. nem 16 klán baszod. több ezer... elfogultság, az van Nálad. nálam nincs. rühellem a cod néhány megoldását, de amit írtál, az téves. cod a counter (utálom) utáni legsikeresebb fps. lehet ezen vitatkozni, de a tények tények maradnak.
Nálam a Battlefield nem ütötte ki a CoD -ot sosem, az összessel játszottam neten, Bf2 mikor megjelent és squadokba belépve játszottunk, taktikáztunk, addig jó volt. De idõvel hihetetlen aránytalan lett (a rankosokon ráadásul erõsebb meg pontosabb fegyókkal jönnek akik többet játszanak ráadásul), szörnyû sebzésrendszer (kivéve headshot esetén). Másfél éve felraktam, néhány óra játék után töröltem is le. Arra alkalmas, hogy valaki klánokban, jó közösségben tolja, ilyen 20v20-akban legalább, arra nem, hogy idõnként felmenjen az ember lõdözni (meg valaki alapból sem szereti a Bf játékmódját). Aki az árkád játékmenetet szereti, az a CoD átlagosan jobban szereti (vagy CS, vagy ilyesmi, ezek is jók ha egy jó társasággal nyomja az ember, és a játékélmény a fontos).
CoD UO -t még multiban nagyon szerettem, atöbbivel mondhatni haverok miatt, vagy csak gyakorlás céljából játszottam, valamennyire élveztem is azért, bár a 4-et már nem annyira.
Multiban én a taktikaibb játékokat részesítem elõnyben, amivel nagyon sokat játszottunk multiban az a GRAW2, Rainbow Six Vegas 2 (fedezékrendszer és sebzésrendszer miatt ez erõsen vitathatjó mondjuk, de csapatban játszva nagyon jól lehetett taktikázni, és nem vált aránytalanná fél év után sem). Persza a favourit az Arma (talán 1x az Arma2), COOP-ban, már több mint egy éve, idõnként versusba is játszottuk már, verhetetlen :)
"Hogy nincs mit elrontani, hogyne lenne. " lásd a többi százat amik mind sikertelenek:) és aki még mindig észjátékot vár a single cod-tól az fogja már fel hogy a játék multira van hegyezve mióta kijött az elsõ rész, a single az csak poén az elejére. és az ember elleni multinál/játéknál/sportnál/esportnál stb. okosabb game nincs. (jó vannak kivételek, akik hülyébbek mint egy bot:):):))
Hát hogy ér-e valamennyi pénzt vagy nem, ez szubjektív dolog. Akik multiban ezt a mûfajt szeretik, azoknak nagyon sokat ér, árkád lövöldékben a cod szerintem mindig verte a többit.
Viszont ebben COOP mód is lesz (ha bõvíthetõ is lesz a játék, meg készítenek hozzá mindig pályákat, akkor már nõ az értéke ^^), ígéretek szerint nagyobb szabadság, és szerintem még jobb jelenetek, amik miatt már biztos, hogy elég sokan fogják úgy gondolni, hogy megéri az árát ^^
Kb ez jutott eszembe, jobb indokom nincs :) Magam részérõl én sem tartom örök darabnak egyiket sem, tehát felrak, végignyom, leszed. A 4 rész annyival jobb, hogy már 2x végignyomtam, meg is vettem eredetibe (FAIL, asszonytól kaptam névnapra :) ) mert nagy ritkán LAN-ozunk de akkor CoD:MW-vel.
Ja, hát egynek jó, az elsõ rész is tetszett, amíg tartott. Másodszor már nem álltam neki, még 2-3szor megnéztem a pofásabb jeleneteket(sniperes csernobilos, pofánkba atomozós, százados elvérzõs), aztán uninstall, del. Nem egy tartós darab, kb mint egy egyszernézõs akciófilm. Leginkább bajom a scriptelt 'mozik' közti agyatlansággal van, meg a zsebkendõnyi csõpályákkal.
Második részt is majd letorrentezem, ha lesz PC-s verzsön is. Pénzt viszont nem ér.
A vicc tudjátok az, hogy még így is ezt a játékot fogják szerintem a legtöbben megvenni minden platformon, még PC-n is (ha elõbb jön ki, és szinte semmit nem érõ védelemmel). Ha gépen is megtartja a jól optimalzáltságot, lesz benne COOP, szinte nincs ellenfele a mûfajon belül. Ezek tudnak játékot készíteni és PC-n optimalizálni is, a megfelelõ igényeket kielégítve, sok beállíthatósággal.
"ezek a geci pc-s kalózok, tönkreteszik a játékipart"...
Megérdemlik, méghogy PC-n megy a warez és kiszedik a dedicate szerver támogatást. Aki komolyan játszana multit az úgy is pc-n tenné és rááldozná azt az összeget, amennyibe kerül.
Na ez megéri a vörös bohócnak az activision'?l?? Nem a ps3'at kell bojkott?lni,ink?bb tegyen rendett maga körül,és szerezen be rendes szervereket!!!!!!!