Mi ebben a meglepõ, Monaco-ban 59-en voltak, és igen egy valag brazil is indulni fog, akiket nem jegyeznek sehol. Az meg hogy Antwerpenben berakodtak miért lenne akadály ? A Skoda két pilótát már visz, de jöhet még Vouilloz, Wilks, a Peugeot-tól meg Sarrazin, Magalhaes, Wittmann is, nem hiszem hogy gond lesz nekik külön levinni õket, van rá egy hónapjuk.
Azért, mert ezt a kört a Eurosport állja és pont odaér 3 hét alatt a cucc a WTCC mezõnyével együtt Curitibába. Biztos nem fogják saját pénzen reptetni a hóbelebancot csak azért, mert még nem sikerült eldönteni, hogy nevezni akarnak. Amúgy nekem csak ezzel a sajtóközleménnyel volt bajom. 3 Skoda meg 2 Peugeot már biztos. Remélem ez az Oliveira gyerek otthon már többet fog mutatni.
Továbbfejlesztik az Abarth Grande Punto Szuper–2000-es változatát, kihasználva az idei szabályok nyújtotta lehetõséget a 20 mm-rel szélesebb karosszériára.
Bár a csapat egyelõre nem tervezi, hogy visszatér az IRC-re, de az olasz bajnokságban a tavalyi két gyári versenyzõjükkel, Giandomenico Bassóval és Luca Rossettivel állnak rajthoz. Umberto Scandolától azonban búcsút vesznek.
Az Abarth tavaly az IRC-n és az olasz bajnokságban is elvesztett a versenyt a végsõ gyõzelemért, ezért Bassót az év végén az Eb-re irányították, amelyet sikeresen megnyertek. Az idén a számukra legfontosabb olasz bajnokságban szeretnének bizonyítani.
Akkor Szardínián és San Remoban ott lesznek. Ez a betû! :D A braziloknál pangás lesz. A 3 gyári Skoda mellett Meeke és Magalhaes képviseli az öreg kontinenst. nevezési lista
Holnap rajtol a Curitiba Rali!
A verseny érdekessége lesz, hogy a szervizparkot a curitibai versenypályán alakították ki, ahol a túraautó világbajnokság mezõnye is vendégeskedik, így pénteken és szombaton túraautókat és raliautókat is láthat a közönség.
Ezúttal nem lesz élõ közvetítés, pénteken és szombaton is csak éjszaka láthatunk egy félórás összefoglalót az Eurosporton.
A heves esõzés miatt törölték a prológot a Curitiba Ralin, amelynek alapján kellett volna összeállítani a mai rajtsorrendet. Így a versenyzõk a bajnokság sorrendjében rajtolnak az elsõ napon.
Ennek megfelelõen Hänninen, Kopecky, Wilks, Magalhaes, Meeke, Oliveira lesz az S2000-esek sorrendje. Az esõ okozta sár miatt azonban Hänninen nem kerül hátrányba, sõt még az is elképzelhetõ, hogy ezúttal az elsõnek rajtoló elõnyben lesz.
A prológot az idõjárás miatt kellett törölni, de a shake downon a rendezõk sem voltak a helyzetük magaslatán. Ott két órát késett a program, a biztonsági személyzet szervezetlensége miatt.
A cseh Skoda Motorsport csapata felfedte a titkot... 2011-ben új designnal szerepelhetnek a gyári autók. A bajnoki cím mellett többek között az is szerepet játszott az újításban, hogy a Skoda 110. évét ünnepli a motorsportban – ennek köszönhetõen Jan Kopecky és Juho Hanninen autóján fognak elõször megjelenni a legújabb vonalak.
A csapat az idei évet nemsokára megkezdheti a Monte Carlo Rallynak köszönhetõen, ahol tíz Fabia S2000-es fog rajthoz állni.
Három ex-gyári vb pilótával, Alister McRae-vel, Chris Atkisonnal, P. G. Andersonnal és 20 lóerõvel erõsebb Renault motorral vág neki két nemzetközi bajnokságnak a Proton 2011-ben.
A Proton 2011-ben egyre több szereplést tervez, hiszen már nemcsak az IRC-ben kíván teljes szezont futni, hanem az FIA Ázsia-Óceánia Bajnokságban is. Az IRC szezonnyitón a csapatban szerepel a kétszeres junior világbajnok, a svéd Per Gunnar Andersson, aki mellett a másik gyári pilótának Chris Atkinsont választották - míg Óceániában a brit Alister McRae is besegít.
tudja valaki, mikor lesz a köv. futam és hol, mert a naptár szerint már Argentinában lennie kellett volna egy versenynek...
14-16 April 2011 Rally Islas Canarias El Corte Ingles
amúgy tényleg volt egy kiírva márciusra, én is emlékszek rá, nem tudom mi lett vele