Legutóbb a Ghost Recon FS-t vittem végig így ahhoz viszonyítom. Ez a játék már az elsõ 40 percben több hangulatot adott mint a Ghost a maga 10 órája alatt. Itt frankon bele tudtam magam élni a dolgokban.Ennek a romos sivatagos területnek megvan a saját hangulata. Ugye a homokot lehet használni.Volt pl egy elég nagy zúzda ahol dobáltam ezerrel a gránátokat és egyszer csak az ellen mögötti betonrész felrobbant és a homok kinyírta õket.Nem is tudtam ennél a résznél hogy ott a homok :D Van benne 1-2 szép pályarész de összességében közepes a grafika.Meg itt volt olyan rész is ahol rendesen átéreztem a karakter dühét és szarrá lõttem még a jövõ hetet is. Így végigjátszva 75-80% -osra értékelem. PC-n is megnézem majd a grafika és egy esetleges magyarítás miatt.
Visszatérve a demo-hoz, találtam egy BUG-ot. A parancskiosztásnál, amikor ráviszed a piros háromszöget az ellenségre, villog az ellenfél! Holott folyamat pirosnak kéne lenni és ez végett ha elengeded a gombot nem fogja be elsõre a célpontot!!! Ejnye!
Sõt, több is mint szép (2009-ben).
Jah mármint a maga idejében mostani gémekhez lehet már nem, inkább csak simán jó.
Egyik se talált ja. Amúgy a YETi motorra gondoltam :P
Anvil Engine, én sem tudnám ha tavaly nem néztem volna érdekességképpen utána...
Under Scimitar name
Assassin's Creed (2007) Prince of Persia (2008) Shaun White Snowboarding (2008)
[edit]Under Anvil name
Assassin's Creed II (2009) Prince of Persia: The Forgotten Sands (2010)[2] Assassin's Creed: Brotherhood (2010) Assassin's Creed: Revelations (2011) Tom Clancy's Rainbow 6: Patriots (2013)
Amúgy noname minden olyan ami nem Cryengine, nem Unreal, vagy nem 12 játék egy tucat ami rá készül...van sok játék ami külön motort használt és kész nem került át másik játékba sem.
Nem egészen. :) A Cryengine is szépen skálázható, csak éppen az U3 ingyenes motor. Illetve már régi, és sokan kiismerték, és könnyen kis +-t rakhatnak hozzá, míg tudtommal a Cryengine 2 még egyenlõre licenszelt motor...
Kurvára nem számít egy engine ha nem tudják használni a fejlesztõk.
A Cry Engine sem sokkal jobb mint a többi hanem azok akik használják értenek hozzá. Sokmindentõl függ, sandbox játék vagy sem mennyire gameplay-es vagy mennire nem.
Vannak noname engine-ek játékokkal és lepippantják 1ik-2ik fejlesztõnek a sztárolt motorját.
Crysis 2 az 1-hez képest szinte semmit nem mutatott!
Unreal Engine 4-bõl még semmit nem láttunk azon a videón kívül. Majd ha bemutatja a Crytek ezt az utódot akkor már fogunk tudni valamit róla,de UE4-rõl továbbra sincs semmink.
Mellesleg az a jó engine amit licenszelnek UE4-et sokszorosan többen fogják mint a Ce-t!
A Crytek szerint három évvel az Unreal Engine 4 elõtt járnak.
Az E3 során egy nagyon szép prezentációt láthattunk arról, hogy mit is tud az Epic következõ generációs grafikusmotorja -- a Crytek azonban nincs lenyûgözve.
Cevat Yerli az OXM-nek adott interjújában elmondta, hogy semmi olyat nem látott az Unreal Engine 4-ben, amit õk három évvel ezelõtt a CryEngine 3-mal nem mutattak volna be.
„Csak annyit mondhatok, hogy a CryEngine 3 már olyan minõségû, mint az Unreal Engine 4. Már három éve létezik; nyugodtan vissza lehet nézni az akkori GDC-s videókat. Amit akkor bemutattunk, többé-kevésbé ugyanaz, mint amit most az UE4-gyel kapcsolatban láthattunk.
Már eddig is volt összetett részecskerendszerünk és GPU-val történõ renderelés. Már a Crysis 2-ben volt tesszaláció és DirectX 11. Nem csak beszélünk ezekrõl a technológiákról, hanem játékokat adunk ki, amik tartalmazzák ezeket.”
Cevat hozzátette, hogy habár a CryEngine 3 készen áll a konzolok következõ generációjára, a színfalak mögött már készül az utódja. Ennek egyelõre nem adott pontos nevet, de azt megígérte, hogy nagyon hamarosan bemutatják, mit tud.
Én Dubairól néznék meg valami filmet, ha már errõl szól a sztorija. Valaki nem tud valamit ajánlani?
Nekem 2-3e-s egereim voltak mindig és ezután sem tervezek drágábbat vásárolni de mindegyik jól bírta a püfölést. Az elsõ optikai egerem 6 évig bírta utána adta meg magát a bal gomb. A mostani is megy már 3-4 éve és semmi baja a gomboknak.
Nekem meg lassú az egerem némely játékban, kissé zavaró. Volt egy dpi-s, amin állítgatni lehetett, de kb másfél évig bírta, megadta magát mindkét gomb. Vajon miért? Mert a mai játékokban úgy kell nyomkodni a billentyûzetet meg az egér gombját mint egy õrült. 9000 leütés/másodperc
Néha már azt hiszem a mai játékokat fogyatékosoknak, elmebetegeknek vagy szimplán idióta, agresszív viselkedéssel ellátott egyéneknek készítik.
Mért kell lealacsonyodni arra a szinte hogy trilliószor nyomkodni kell egy gombot hogy végrehajtson valamit? Ebben most mi a jó?
Ezeknek aztán az az eredménye hogy dobhatom ki a kukába a 10ezres egerem 3 játék után. Úgyhogy most egy mezei optikai csücsül a padon, semmi dpi, semmi + 65 gomb rajta. Így is van +2 gomb amit soha a büdös életben nem használtam még.
Csoda hogy a bill még bírja, bár ez jó strapabíró, de néha valamelyik gammában úgy kell nyomkodni a space-t hogy azt hittem ketté törik. (nyomd meg a space-t a futáshoz. Melyiket? Bal vagy jobb? ha ha
Ott se sokkal szarabb, talán a rece kicsit több, de ahogy írta, ott azért tólja mert korábban jön. Én is ezt mondom mindig mert valaki konzolon játszik, illetve konzolon is nem jelenti hogy pc-n nem játszana, vagy nem értékelné ha valami szebb lenne. Amúgyis ha TV-n játszol nem éppen veszed észre a kisebb hibákat recéket meszebbrõl...
Elhiszem hogy tik láttok recéket, én nem látok, vagy amit látok csak 1-2 elvétett helyen (azok is csekély kis recék, vagy villodzások) amiket csak akkor látok , veszek észre ha direkt keresem...
Nem kételkedem a szavaitokban, csak mondtam hogy nézzétek meg hogy ti láttok-e.
De messze jó egy Unreal-tól. Szerintem. Ennyi rece ilyen kis recék minden játékban találni...
Milyen kis felbontás? Full HD-s képet rakott be és nagyon látszik.
Ami multiplatform azt persze ott tolom elsõnek végig mivel arra elõbb van warez! Abból legalább látom megéri-e pc-re is letölteni. A Ghost Reont pl nem fogom pc-re leszedni elég volt egyszer boxon.
Nem AAA kategóriás játék, hanem egy sima próbálkozás, valszeg ez az oka. Valamint a cég vagy fejlesztõk sem támogatottak anyagilag úgy mint mondjuk az Epic Games.
Amúgy ha nem lennének rosszabb illetve középszerûbb játékok, akkor NEM tudnánk mihez viszonyítani a jó játékokat, és ezért nem is tudnánk hogy azok jók...vagyis kellenek a közepes játékok is. :P
Te döntesz hogy játszol vele vagy nem...:D de ismerlek fogsz vele játszani. :)
Ez mind izlés kérdése...kérdés hogy kinek mit jelent az hogy kiemelkedõ?
Mindenkit más más érdekel. Tény hogy van sok TPS de ilyen ötlet még nem nagyon volt, vagy legalábbis én ezt a sivatagos stilust még játékban nem láttam...de jópofa.
Nekem már csak a pálya meg a történet miatt is kicsit kiemelkedõ.
Legalább nem Battlefield 3 single utánzat. Ott is ott a jó motor és max egy n+1 "atombombát birtokló terroristákra kell lõdözni" kampányt kaptunk. Váó. Na ez nálam az abszolút sablon. Már unalmas.
Ha már egy dolgot feltudok sorolni egy játékban ami más gémekben nem igen található meg az már + pont. Itt ilyen a homok használata mint fegyver, akadály stb. Mint mikor a busz ablakát kilõve az ellenfelekre zúdult egy tonna. Csak jó sok ilyen legyen. Bár ahogy néztem volt egy rész ami egy irodában játszódott és az ablak túl oldalán rengeteg homok. Kilõve az üveget, az irodából homokozót készítve, az ablakon vezetett tovább az út.
Az a helyzet hogy az utóbbi idõben rengeteg tps/fedezék/társ/csõbemegyek tipusi játék jelent meg (javarészt unreal engine) és mind vérszegény lett. Ez kimagaslik a mezõnybõl, egy felüdülés úgyhogy meg kell becsülni:) Nekem bejött a demó.