Két napig ingyenesen elérhető a Spec Ops: The Line a Humble Bundle akciójában. Az akcióban Steam kulcsot kaptok, amit április 14-ig lehet aktiválni. Aktiválás után a játék hozzáadódik a Steam könyvtáradhoz és bármikor telepítheted.
Valakinek olyan, hogy "kékhalállal" kifagy a játék és újraindul a gép? Nézegettem neten volt probléma AMD prociknál, de nekem Intel Q8400 van. Tapasztaltatok ilyen problémát?
Valaki küldene egy frankón belõtt Sweet fx-et a gamehez?
Volt alkalmam végigjátszani a játékot.Hát ez a játék vmi félelmetesen ütõs.Ennyire jó sztorira és atmoszférára nem is számítottam.Egész egyszerûen magába szippant minden téren.Hatalmas alkotás.
Sziasztok! én most végeztem vele és az lenne a kérdésem hogy a legvégén az a figura amelyik éppen fest az kicsoda? õ egyáltalán létezõ ember vagy csak a karakterünk begolyózik a végére, mert ha csak begolyózik akkor ki adott parancsokat a 33-asoknak mert a konrad halott.
hali! németországban vásárolt eredeti bontatlan csomagolásban eladó ha valakit érdekel irjon pm-t!
Bocsika a mondat nagyon félreérthetõ volt. Nem azt írtam hogy az Inversion Unreal-os játék, hanem csak megjegyeztem külön hogy az meglepetés lett... :P
a "vesszõ" után egy gondolatnyi szünet akart lenni, vagyis a mondat elsõ fele nem kapcsolódik a másodikhoz... Elnézést a kellemetlenségért.
Oks csak mert magát a Spec Ops-ot vágtam hogy Unreal, csak valamiért a Ghost Recon járt a fejembe, valszeg mert elõtte azzal játszottam. :D Inversion is Unreal, kb 10x szebb lett ettõl. Persze ettõl még Spec Ops is jó játék, csak mint Unreal grafika, az Inversion nagy meglepetés lett.
Amúgy elnézést, ezt a Unreal-Anvil motor témát kicsit összekavartam, mert én most nézem csak hogy Spec Ops, én meg elsõnek Ghost Recon FU-val kevertem, szóval ezért ugrott be az Anvil. Csak így utólag már helyre ugrott a dolog, mert a Spec Ops-ról én is tudtam hogy Unreal-os, csak én a játékokat kevertem össze. Hogy miért azt ne kérdezd. :D
Amúgy már az effektekrõl, textúrákról javarészt rá lehet jönni hogyha Unreal Engine.
Én egy egy FULL licenszelt UE 3-mal tudnám elképzelni az új Szivárvány Kommandó: Hazafiak részét, de csakis azért mert látom milyen lehetõségeket rejt a motor az eddigi UE 3-as címekben.
Írok is pár példát, mint UE3 kedvencek...
-Batman: Arkham City (a karakterek modellezése elsõsorban, amit még sose láttam ezzel a motorral ilyen szépen egy címben sem eddig) -Stranglehold (elsõsorban a rombolható környezet miatt) -Gears Of War (amit ugye nem kell bemutatni, mert minden grafikai téren káprázatos -kár, hogy nem jött a 2 uccsó PC-re-)
Meg ha már írtam Epic Games címet; akkor a Bulletstormot se hagyom ki, mert szerintem a játékmenetet leszámítva egész EPIC látványa lett :)
Oks ez részemrõl csak kérdés volt, én nem tudtam milyen motorral megy, csak tudom hogy Assassin's Creed + PoP az más motort használ. :D
Most már megvan a Rainbow Six következõ része lesz majd ezzel az Anvil-el...:D
"Under Anvil name Assassin's Creed II (2009) Prince of Persia: The Forgotten Sands (2010) Assassin's Creed: Brotherhood (2010) Assassin's Creed: Revelations (2011) Tom Clancy's Rainbow 6: Patriots (2013)
Under AnvilNext name Assassin's Creed III (2012)[3] Assassin's Creed III: Liberation (2012)"
Élsimítást nem fogod kritizálni ha maxon tolod fullhd-ba, mivel maxon olyan antialiasing, meg egyébb efektek vannak hogy max ha egyhelyben megállsz akkor tûnhet ki 1-2 rece, de mozgás közben nagyon durva látványt képes láttatni a játék idõnként. Ez Unreal játék???
Csak mert tudtommal Ubisoft az Anvil motort használja.
Most hogy kipróbáltam, így az elsõ benyomások alapján szimpatikusnak ítélem a játékot. Tetszik a ez a Dubai lerombolva, apokaliptikus helyszín. Mivel még nagyon az elején vagyok a játékmenetrõl nem tudok sokat mondani, de nem rossz, nekem már most jobban tetszik a mint a Ghost Recon: Future Soldier.
Grafikailag sem panaszkodhatom, ez az UE 3még mindig szép, talán annyit hogy az AA lehetne egy kicsit szebb, de ezt AMD kártyák esetében lehet orvosolni CCC-bõl manuálisan... egyébként jól van összerakva, speciel esetemben a gép nem nagyon erõlködik, gyakorlatilag alig pörögnek a hûtõk... :D
Összegezve... eddig tetszik. :)
Van már javítás, arra a kis piros 3szög-re amivel elvileg kijelölhetsz ellenséget? Mert nekem alapon bugos volt, nem fogta be a célpontot elsõre hanem elkezd villogni, és hol befogja , hol nem...
kössz a segítséget most már rendesen mûködik kössz
Ez a problémám a játékkal aki tud segíteni elõre is kössz
Én is végigvittem, hát fogalmazzunk úgy, hogy a végkifejletek jobban lenyûgöztek mint a mass effect 3 ban :D A tény, hogy nem egy Game of the Year játék, de szerintem maga a történet és a cselekmény, fõleg a végével együtt sztem egész ütõssé tette.
Nekem is lenne egy problémám, nemtom hogy itt is lehet e mentéseket átadni, de ha lehet, akkor valaki segítsen már ki. Az Aqua Parkban vagy mi az, van egy pont amit ha elérek becsíkozódik a képernyõ és resetelni kell a gépet. Mindegy hogy honnan kezdem elõtte a játékot akkor is kivág így nemtok elõre jutni. Szóval ha valaki kitudna segíteni egy 2. nehézségi mentéssel azt igen megköszönném.
Chapter 10 ben van a rész, ami nekem kell, amikor bemegyünk ebbe a parkba még a legelején le kell pár mesterlövészt lövöldözni, utána ahogy haladsz jobbra, be kell menni egy kis lejtõn egy zártabb folyosóra (itt van egy mentés amikor lemész a lejtõn) és itt ennek a folyosónak a végén vág ki. Szóval ha lehet specifukis mentést kérni valakitõl, akkor az ez utána mentéspont lenne a legjobb, mert így hagyok ki a legkevesebbet a játékból.
Sziasztok van egy kis problémám a játékkal amikor játszom a képen mindenhol olyan piros foltok vannak a segítséget elõre is köszönöm.
Sziasztok!
Ha szeretnétek Spec Ops: The Line végigjátszást nézni, itt van egy ízelítõ rész. :)
Érdekes nekem ilyen problémám nem volt. Sõt maga a futás is egész jól lett megoldva, tehát ha futsz akkor tudsz jobbra-balra is menni, nem csak csõben. Engem egyedül az zavart, hogy az utóbbi 5 éveben a "fedezékbevonuló gomb"-ra legalább 3-4 billentyût találtak ki, emiatt néha fedezék helyett gránátot dobtam...
Igen, volt pár jó jelenet, meg a történet igazából nem rossz és azért el is lehet rajta gondolkodni, ami lássuk be nem túl gyakori játékok esetében csak hát a többi tényleg középszerû darálda de legalább ügyesen csinálták és nem fullad unalomba.
Cod újratermelõdõ katonáiból sincs hiány. Kilövöm a géppuska mögül az ellent, ott terem egy másik, azt is leszedem, és megint jön egy.
Az imént vittem végig. Hát, elég B kat. játék. Általában minden játékban van egyedi vonás, ami más játékban nincs. Nos, itt a homok lett volna de össze visz 5-6 helyen lehet a homokkal pusztítani. Szóval szinte csak monoton darálás, béna fegyver hangokkal, undorító textúrákkal. Összeségében jó játék volt, néha volt egy egy epic jelenet.
Egyszer végig lehet vinni. Viszont hónapokkal késõbb az ember nem is emlékszik majd rá.
Á ne is mond, hardon csomószor azért haltam meg, mert a fedezékbe húzódás egy szar, van hogy fut és megáll a fedezéknél, persze ilyenkor szarrá lövik. Másik kedvencem, mikor két fedezék között behúzódik szemben az ellenséges tûzzel, szintén halál a vége. És persze mikor L alakú fedezékben kell elmozogni akkor a saroknál természetesen 5-bõl 3x kilép a fedezékbõl => halál. Nem nagyon találkoztam ettõl szarabbul megvalósított fedezékmozgással és irányítással egy játékban sem. Na és ez a mindenkibe fél tár kell móka aminek a következménye az, hogy a játék 1/3-a lõszer guberálásból és fegyverek váltogatásából áll. Értem én, hogy Dubai, meg nem 6 repülõnyi lõszer volt kiszórva de miért van minden katonánál más fegyver és miért nem volt egyiknél sem tartalék tár? Persze mikor ránk tüzeltek akkor volt náluk végtelen mennyiség. Na mindegy azért nem rossz játék csak van benne pár idegesítõ dolog.
Az odáig rendben van de pc-n még sose találkoztam olyan kombóval mint itt. Mint írtam állandóan más csinál a karakter mint amit akarok hisz az a két képesség, cselekvés egyazon idõben mûködhet és mindkettõ egy gombra van téve. Más játékokban okosabban oldják meg ha már egy gombon több minden van.
Idióta irányítása van ennek a játéknak. Nincs külön gomb. Ugyan azzal futsz amivel fedezékbe vonulsz vagy használsz tárgyakat (pl géppuska, kötél stb)
Ráadásul tetézik még azzal hogy nem kell folyamatosan nyomni a gombot futásnál, elég csak megnyomni egyszer azt halad elõre mint a gép. Volt is anyázás mikor fél méterre a faltól megnomom és nemhogy fedezékbe húzódna hanem elkezd futni. Sz*r konzolport. Mindent egy gombra tesznek.
Sziasztok segitenétek van a 6.chapter mikor jön a helikopter és futni kéne de nem találom azt a gombot a billentyüzeten amitöl futna az emberem.Megmomdaná valaki hogy mit nyomjak hogy fusson az emberke.Elöre is köszi
Hát én nem értem az egészet, ill értem csak nem teljesen állnak össze az események egy kerek egésszé.
Hát aki ezt 2 óra alatt végigvitte az tutira nem hardon játszott vele. A 13. fejezet ráadásul hihetetlenül nehéz, vagy csak bug nem tudom de miután a mortart kilövöm esélytelen vagyok, mindig újratermelõdnek a népek lõszer meg sec perc elfogy, mert ezek nyelik a golyót, mint más a cukorkát. Mondjuk továbbra sem értem miért lesz valakibõl terminátor ha kést adnak a kezébe, na és, hogy miért van minden hadseregben legalább 3 tucat 250 magas Hulk Hogan akik agyonpáncélban a fejlövést sem érzik meg, na mondjuk ebben a játékban annyira nem meglepõ, hiszen az egész ezred jól bírja.
a néger csávóval mi is lett? már elfelejtettem, hogy õ meghalt e vagy elmenekült
Riggs az ok de azt hittem volt elõtte is, pl hogy nem foszforozok szarrá mindenkit, mert akartam de nem hagyta aztán emiatt ugye Lugo húzza is a száját.
Akkor,abban a pillantban Walker szemével láttunk(bár jó volt látni a két társad reakcióját ,mikor a végén mutatták :D). Egyik egy civil volt ami lopott valamit hogy mentse a családját, és így pár embert halálra ítélt, éhen haltak, vagy szomjan ,nemtom már. A másik meg egy katona,aki elkapta, viszont kivégezte cserébe az illetõ családját.Szóval itt döntened kell, hogy szerinted kinek is kellene meghalnia, ki követett el nagyobb bûnt.
Pl a kocsi alá beszorult faszi kéri nyírjuk ki vagy megölöd vagy otthagyod hogy megégjen.A végén kinyírod magad vagy a másikat ölöd meg.Az epilogusban megadod magad vagy kinyírsz mindenkit
Na engem az érdekelne, hogy volt itt ugye szó morális döntésekrõl, meg hasonlókról. Na ezek mikor vannak ,mert volt ugyan részek ahol lehetett volna ilyesmirõl szó de hát nem igazán tudtam csak 1 féle dolgot tenni.
Hát, én is egyhuzamban letoltam az 5. chapter feléig. Odáig nagyon élveztem. Utána már kicsit felemás lett, néha unalmas lõdözések néha meg jó zenékkel megtarkított csaták és jó jelenetek. Most a 11. chapterben vagyok. Összeségében jó játék, de sajnos ez tipikusan az egyszer végigjátszós gém. Sajnos sokkal kevesebb lehetõség van a homokkal babrálni mint számítottam. Eddig ha 4-5 helyen kellett úgymond a homokkal pusztítani. Ráadásul ezek nagyrésze a továbbjutáshoz kell ezért a hatalmas üvegtáblára rárak egy bazi nagy piros ikont hogy "hülye gyerek hát ide lõjé!" Egyszóval nincs olyan rész hogy hatalmas harc és megpillantok egy repedt üvegtáblát a sarokban, megvárom hogy közelében legyenek az ellenfelek aztán szétlövöm, ezzel megkönnyítve a dolgomat.
Szóval tömören a játék a homokos dolgaival () kellett volna hogy kitûnjön a tömegbõl de mivel az interakció a világgal kevés, sajnos ez egy átlagos shooter lett.
Bár mondom nem vittem még végig de nem hiszem hogy a maradék 4 chapterben fog megváltozni a véleményem.
nekem nagyon bejön a játék,a hangulata nagyon jó,szépen vannak kidolgozva a helyszínek,a tûzharcok is jók,és ebbena játékban végre a társak is szedik az ellent,nem rám hagyatkoznak! (Y) 1 óra alatt eljutottam a 6. chapterig,szóval elég rövidke játék,de nekem nagyon bejövõs