Amúgy van már valami kumulatív tools az UE3-as játékokhoz. Ha azok fenn vannak, nem kéne beszaggasson. Csak már nem tudom a nevét. Lényeg, hogy benne van a VC++tól kezdve a Frameworkig ami kellhet.
Jah elõfordulhat hogy picurit receficés, de én a grafikára nem vagyok allergiás...1920x1080 felbontást nyomok és max hátrébb ülök a monitortól kicsit...:D Csak ne akadozzon ha lehet.
Akkor úgy mondom hogy nekem ér egy 7-8 pontot a játék, ha kategóriába sorolnám, maga a lövöldözés is kellemes. A csapattagok irányitása is egy újfajta megoldással megy akarom mondani én most látom elõször ezt a féle irányitást.. (mármint mikor konzolon próbáltam régebben.)
Valóban rátapintottál a lényegre, ilyen helyszíneket más játékokban nemhogy szebbet nem látni hanem egyeltalán semilyen hasonlót. Szerintem is ez a helyzet kicsit az ember a környezetre kiváncsi a játékban, legalábbis a demo nekem tetszett, meg pl a homokkal teli busz ablakát ha kilõttem akkor az ellenségre borult a sok homok...:D van és lesz 1-2 érdekes dolog.
Lehetett volna még picit finomítgatni, de ha az átlag játék minõséget nézem, ez 5-6 pontos játéktól azért jobb.
Annyira sok érdekes helyszín van, szinte csak nézelõdtem végig, nagyon aprólékos, ötletes és változatos, szerintem a Max Payne-nél is sokkal életszerûbb, jobb. Minden elhagyatott, kiaszalódott hullák, felborult kocsik, csomagok, minta tényleg menekültek volna, kocsik közé ponyva, ideiglenes sátorként stb..tényleg csak pár kép, más is élvezze a helyszíneket nem lövöm le mindet!
Már 4.5 - átlag alatti :)
Csak a grafika kicsit arra emlékeztetett, de megjegyzem; ez nem néz rosszul.
Nálam is simán fut, stabil 60 fps de vannak olyan helyek ahol be-be szagatt a játék. Olyan mintha átlépnél egy láthatatlan falat és a játék 1-2 másodpercre berezzen. Pl mikor megjelennek az ellenfelek.
Nem olyan rossz ez, viszont (nem tudom egyedi probléma e) nálam második indítástól kezdve szaggat. Mikor feltelepült a demo, elindítottam, automatice mindent maxra pakolt (csak a felbontás volt 1440-en, ezt átraktam 1680-ra) tökéletesen fix 60 fps-el ment a cucc. Kiléptem, elindítottam újra, a menü úgy kezdte hogy 50 fps-rõl elkezdett lassan csökkenni a frame 30 körülire. Innentõl kezdve tökmindegy hányszor indítottam, vagy mit állítottam (800x600 low) akkor is 28-32 fps-t produkált. Viszont ha letöröltem a users mappában található cfg fileokat, (és belõttem újra a felbontást akkor egy indítás erejéig ismét minden rendben volt..
Olyan mintha valamiért nem használná rendesen a gu-t valami bug folytán.
Beakad néhol nálam is (tipikus UE3-as hiba) és az élsimítás hiánya is nagyon látszik...persze nem egy Max Payne 3-hoz hasonlítom, hanem egy régebbi UE3-as játékhoz, rezeg a léc alatta. Messzirõl jól néz ki :)
plusz a max payne 3 után kicsit furcsa, ahogy még 1280x800-as felbontáson is meg-megáll néha a kép ilyen színvonal mellett is. mondjuk nem csodálkozom, én elõre rettegek a gyengécske ati kartyámmal minden ue3-as játéktól, hiába mondja mindenki, hogy húú, akkor annak nem kell nagy gép.
Hát az Unreal Engine 3 azért ennél jóval többre képes. Ez kb. egy 2009-es grafikai szint, ha jobban megnézed.
Itt van egy banner amit csináltam. Ha nektek is tetszik addig mehetne amíg nincs jobb.
Meg dícséretes hogy a demo-ban nem láttam bugot. Féltem majd a fedezékhasználattól, meg a karaktereken való segítségtõl...
A Binary Domain játékosok értik mirõl beszélek most. De itt überfaszán ment minden, ha egy tag összeesik megsebesül odamageyek és fel tudom éleszteni, nem kell 300x körbefutnom hogy végre bevegye azt a gombot amivel újraélesztem... Valamint a fedezékhasználatkoor sem ment el bénázásba, a BD-ban sajnos be kell vallani sokszor akaratom ellenére kilép a fedezékbõl vagy szépen átugorja, mivel az átugrás is A gomb, itt meg a B.
És merem állítani hogy aki a demo-t nem vitte végig, csak 1-2 screenshot-ból soha nem fogja megtudni hogy valójában milyen jó kis gém.
Nekem marhára tetszett pl a csapattagoknak az irányítása, hogy ki kell jelölni nekik hogy kire öszpontosítsanak lehetõleg. Nem új találmány, de a használata nem túl fusztráló, éa könnyen kezelhetõ. Valamint ott van pl mikot az elején nem ölni kell hanem kilövöd a busz ablakát és a nagy homok zuhatag beteríti az ellenséget. :)
Max Payne nem értem miért nagy szám. Idióta bullettime lövölde. Tudod miben több ettõl a MP? A grafikában, csakhogy nehéz összemérni, mert tudtommal a Max Payne nem annyira nyílt helyszínekkel operál mint ez.
Összességében igen is ezt én jobban élveztem pl. Nálam 9.5/10-et megérdemel simán.
Max Payne-tõl nem fogok beszarni csak mert az arcán látszódnak az erek, meg a szõrszálak. Sorry. Agyonhájpolt a játék szerintem. Persze majd kideül lehet végigviszem és változni fog a helyzet, de nekem a MP3 nagyon nem akkora játék mint azt sokan beállítják.
Ghost Recon Future Soldier is ilyen lesz, bár igaz abban lesz kis high-tech. De a környezet ebben is sci-fi, hiszen a valóságban nem lepte el a várost a homok...:D
De igen, én se nagyon láttam mostanában ilyen úgymond földhözragadt megvalósítást.
Végre valami kommandós fedezékbe húzódós lövöldözõs, mostanában csak ezeket a hülye skifi vackokat nyomatják.
Lehet x-re is szebbet vannak is szebb Unreal-os játékok. Csak ez ugye tudtommal nem egy profi fejlesztõcsapat munkája, és nem lehet minden játék ugyanolyan kiváló, de amúgy szerintem piszok jól fest összességében, és nem is recés nagyon.
Ez kurvajó játék. Kicsit az elején még furcsa a sárgás látványvilág, meg a karakterek picit szerintem lehettek volna szebbek, de nemgáz a fél órás demó alatt annyira megtetszett a játék, hogy nagyon. A látvány is valszeg azért lett erõs közepes mert nagy terület van és kint a szabadban kell jórészt mászkálni.
Külön számomra kedves hogy végre egy modernkori sivatagos játék, ahol ha nem is mehetek bármeddig el, de valóban azt érzem hogy egy nagy sivatagban vagyok és nem kamu falak vezetnek meg az utamon, hanem valós helyzetekbe vett akadályok vannak.
Nem éreztem úgy hogy na most egy ingyombngyom objektul van elõttem aminek a határvonal szerepén kívûl semmi dolga nem lenne a környezetben...
Szóval 9.5/10. Remélem hosszú játék, és tartogatnak még meglepetéseket.
Yep, as Fugue mentioned there will be a PC demo. No date, but it will be available before the game releases.
Valaki gondolkodik az elõrendelésen, vagy már meg is tette? Igaz én csak videó alapján tudnék dönteni, úgy eléggé "megfogott". Szóval nem tudom, hogy várjak-e, vagy legyek türelmetlen és 0day vétel legyen.
Nagyon jónak tûnik a demo, számomra meglepetésszerû volt a játék minõsége. Zúzós lesz, vegyes hangulattal. Egyszer olyan érzésem volt ,mintha COD-ba lennék, utána némi Conviction beütés, majd megint zúzás. Szerintem izgi lesz, a sztori sem tûnik rossznak, bár az még várat magára. A grafika nem érdekelt, de nem volt kimondottan csúnya, de annyira szép sem (mostanában az Xbox amúgy sem villog grafika tekintetében, tisztelet a nagyon kevés kivételnek és fejlesztõcsapatnak akit még érdekel a "recehegymentesítés"). Jólesz, én várom.
Végigvittem a demót nem lesz ez rossz! Grafika nem egy nagy szám.PC-n egy fokkal jobb lesz az biztos ott nem lesz recehegy minden.Fedezéket használni kell,mert ha nem leszednek elég hamar. Társainknak lehet parancsot adni kit lõjenek (ki lehet jelölni valakit) Társunk ha sérül oda kell futni gyógyítani! Egynek jó lesz!
Aki az elején dumál, az nem Desmond Miles (AC) szinkronhangja?
ám'tom.. ha a játékelemeket nézem, akkor ez ilyen (napsütéses apokalipszis) Rage környezet, Army of Two hangulat és CoD-ra hajazó játékmenet, csak sokkal lassabban, vontatottabban a történeti szállal tudnak vmit dobni talán az egészen, ha sikerül ikonikus karaktereket alkotni, (lsd. MW: captain Price, Soap MacTavish stb.) egyébként meg 12-egy tucat játéknak tûnik ue.-t a Splinter Cell conviction is tudja, csak ott még lopakodni is tudsz