Azért is. Mi értelme végigrohanni egy játékon? Nem a játék élvezetéért ülsz le játszani Béla? Vagy neked csak az számít, hogy hány játékot tolsz végig 1 hét alatt. Nem hiszem, hogy így túl sok megmarad benned a játékélménybõl.
Miért is? Mert leírtam, hogy nem egy nagy was is das kipörgetni rövid idõ alatt egy játékot?
A Left 4 Deadet egy óra alatt vittem végig, úgy, hogy életemben elõször játszottam vele...
A half-life 1 végigjátszását én is megnéztem és sztem a gyerek csalt, legfõbb képen a gravitációval variált valamit, és még van néhány dolog ami elég gyanús benne.
Hallf Life 1órás végigjátszását végignéztem énis és hát eszméletlen miket ki nem találnak a fanatikusok:D ezekebe itt fent "csak" tudni kell hova kell kattintani és milyen sorrendbe,annyira szerintem nem nagy dolog(nyilván mire kitalálta az nem volt könnyû) de azért grat nekik
mik ezek?egyiket se ismerem
Mindig az a végigjátszás ugrik be, amikor a System Shock 2-ben a srác csak speedre és lõfegyverre gyúrt, és gyakorlatilag percek alatt végigrohant a játékon csalás nélkül. A rohanást pedig szó szerint lehetett értelmezni. Emlékezetem szerint az ilyen dolgok a Quake 1-2 korában jöttek be, amikor mindenféle titkos-átjárok, rocket jump, és egyéb trükkökkel végigrohant pár ember a játékon.
Diablo: "The most important thing is that I manipulated Naj's Puzzler to drop from the earliest monster possible. This item gives you some teleport charges and it's requirement-free. Second thing is the negative health glitch (note that this was fixed with the 1.07 patch). If your health turns negative when you're protected by the mana shield spell (which can be done with equipping a -life item) you won't die, you'll become invincible instead." Szóval nincs ám csalás, á, dehogy. Csak belemókolt a játék fájlaiba, átírta benne egy item drop ratejét, plusz kihasznált egy bugot, amely segítségével halhatatlanná vált.
1. Ezeket nagyrészt nem egyhuzamban veszik fel, hanem video editorral összerakják - az elvetemültebbek persze ezt is profi módon csinálják.
2. 90%-ukat csalás nélkül nem lehet megcsinálni ilyen gyorsan. [Csalás alatt a következõket értem: - nem a rendes játékmenet során végigjárandó útvonalat használják, - közismert és kevésbé ismert "bug"-ok - hibák - révén jutnak egyik pálya részrõl a másikra pillanatok alatt, ergo: nem játszanak, - növelt illetõleg csökkentett gravitáció, ellenfélszám, fegyver és más egyéb képesség, - nem a legutolsó Patch - javítás - használatával játszanak [melyek nagyon nagy része éppen a kihasználható bugokat irtják], - egyszerûen konzolba írva vagy trainert használva csalnak]
3. Néhány komolyabb, hihetõbb "speed run"-t annak idején végig is néztem [HalfLife 1, Quake 1-2, Baldur's Gate...], és azt kell mondjam, akadnak gyöngyszemek is.