Ha nem ilyen STEAM-es franccal tolják, és nem pár idióta szerver van.. még pénzt is áldoznék rá... Én Klánban játszom már jó pár éve ... a MOHAA óta FPS-ezem..
Igen .. ha lennének szerverek mint a COD-4-ben.. akkor lenne rajongó-tábor, és egy nagy csoport nevében mondhatom, tuti megvettük volna. De így marad a COD-4 server bérlés.. ezt meg a hajukra kenhetik...
Én jobban szerettem saját serveren játszani ahol a PB vagy az admin kivágta a nem kívánatos csalókat, etikátlan játékosokat !
Dedikált szerver híján persze nem veszik... single player-ért meg letöltik vhonnan. Az a baj nem találják el sose, kidobhatnának végre olyan COD-ot ami single playerben mutat változatosságot ( pl. Cod5 coop) és multiban is (dedikált szerver) na meg valami feelingje is legyen mind1 hogy mien idõben játszódik.
lol már hogyne fogyott volna el feleennyi, az elsõ részbõl is több fogyott pc-n, mint ebbõl, ha ehhez hozzáveszed a második epizódot megelõzõ hájpot, akkor...hol a logika abban, amit mondasz? ;)
Ha lett volna dedikált akkor pc-n feleennyi sem fogyott volna,nem a edikált hiány miatt nemfogyott,pusztán ennyi warezos van sok warezos még mindig vár hátha fog online mûködni...
Persze. Lesz Cod7 pc-re...Treyarch féle szemét akárcsak a 3 és az 5. A 4-el a mai napig vagy 100szor többen játszanak mint az 5-el. A treyarch szemét tõlem jöhet bármire nemkérek belõle még1szer.
Most komolyan, ezen csodálkozik valaki? A PC-s közösség végre megmutatta, hogy nem lehet õket hülyére venni. A CoD mindig is a dedikált szerverek és a modolhatóság miatt volt olyan népszerû és hosszú életû pc-n. Amikor eladják az egymilliomodik Bad Company 2-t pc-re, akkor majd a kalózos szöveget toló mikulások is meghúzhatják magukat.
Akkor már az 4,5 és a 6 se jött volna ki. CoD7 lesz PC-re és kész.
"Ennek ellenére az Activision a következõ Call of Dutyt is kihozza PC-re"
A gyenge eladások, és a szarrá tört pc verzió balhé után véleményem szerint kizárt.
Hogy mire mi a jobb, kontroller, billegér, joystick, kormány, azon el lehet vitázni. De szerintem abban egységesen egyetértünk, hogy az a jó, ha mi választhatjuk ki. 5 éve vettem egy kormányt (gagyi, de jól megy még most is), 4 éve egy gamepadot (genius, perfektül mûködik, x360 contoller szerû), egy joystrickot nemrég. Van amit én is gamepaddal játszok, van amit meg kormánnyal, bill-egérrel, joystickal. Konzolra vehetsz ha jól láttam 10k -ért (vagy több?) egér átalakítót, és aztán talán valamelyik játék támogatja is valahogy... Kormánnyal talán jobb a helyzet, bár géphez azt is lehet olcsóbban szerezni.
Megszoktam említeni pl. az Armed Assault -ot. Katonaként bill-egérrel, jármûveket gamepaddal, légi jármûveket joystickal lehet irányítani (2-ben már egyszerre is támogat többet, 1-ben trükközni kellett egy kicsit, de legalább LEHET!). Emellette ott van, hogy egy olcsó webkam + a fajre tett 3 ledes lámpával lehet nézelõdni (freetrack), ez mûködik szimulátorokban is (Il-2, Black Shark). Ilyeneket hol lehet egy konzolon? És akkor meg lehet nézni, hogy milyen kiegészítõket készítenek az ArmA -khoz, AI javítótól kezdve minden (alap játékot szinte fel se lehet ismerni). Van coop, multi, single módja, minden ami kell. Ezt kéne követni minden játéknak a maga kategóriájában, és fellendülne ismét a PC-s piac. Amikor ilyen lehetõségek mellett felrakok egy teljes értékû játékot, elindítom, és akad, ronda, forog a kamera mert bennt hagytam az általa nem támogatott gamepadot, a játék irányíthatatlan, stb. Utána még van bõr a képükön azt mondani, hogy hanyagolják a pc-t mert csak lewarezolják...
biztos lesz tört bc2 is, csak a bf2 példája mutatja, hogy meg lehet oldani, hogy az emberek meg akarják venni a játékot. ott is voltak tört szerverek, mégis a legtöbben eredetivel játszottak.
Lehet hogy nem mindenkinek olyan az ízlése mint neked? talán azért annyira népszerû. Én pl a WoW-al vagyok így hogy szerintem egy rakás .... mégis sokan szeretik és nem teszem fel a buta kérdést hogy mit lehet ezen szeretni.
A BC2-nél pedig tuti megoldják hogy lehessen warezzal is tolni és ha ez lesz akkor ugyanúgy jár mint a cod4 --> alig fogy inkább letöltik
en pl csak azert nem vettem meg, mert p2p, cheaterek hada van, kirugni nem lehet oket es csak vegig szenvedi az ember ha felmegy multizni. (az osszes eddigi cod resz ott diszeleg a polcomon) Egyebkent, van mar tores multihoz, sot, erkezik frissebb, amiben emulalt dedicate szerver funkcio van, bannal, kirugassal, map rotate-el.
legalábbis részemrõl azonnali megvétel, még ha pl. 12 k lesz pc-re, akkor is. ez az MW2 esetében fel sem merült..."sajnos" kipróbáltam annak idején az MW multiját, csak hogy tudjam, miért ennyire népszerû...hát számomra siralmas volt, és az MW2-ben állítólag még rosszabb a helyzet az iwnet miatt.
most néztem az új BC2 trélert...szerintem több fog fogyni BC2 pc-re, mint az MW2.
Jó de tudod mikor adtak el annyit a Crysisbõl? Amikor 2000 ft-ra lement az ára. Crysis bizony nem szerepelt valami fényesen. 1 milliót sem érte el premier idején.
Még, ha le tudná legalább, de néha még ez sem megy. Megy a fórumba és kérdezgetni, hogy hogyan kell crackelni. Nekem az az elvem, ha valaki warezol, akkor legalább annyi esze legyen, hogy önerõbõl oldja meg...
20-30 euró max. odakint egy premier játék ára, vagy ennyi sem. Ebbõl elég nehéz a fejlesztõnek 20 eurós hasznot realizálni. Ott kezdõdik, hogy van kiadó. Õ haszna, és õ költségei. Õ is adózik. Aztán a fejlesztõre ugyanez.
Kíváncsiságból rákerestem guglival... Az elsõ vagy második linken (torrent) nagyjából 70-80 ezer peer van... Ez is egy olyan játék lehet amit többen fognak letölteni mint megvenni. Hogy ki mivel próbálja legalizálni amit tesz szerintem lényegtelen. A játék luxus cikk ha nincs rá keret nem kell vele játszani.. Balumann. Hogy miért vesznek konzolra ENNYIVEL többen játékokat? Mert PC-re akármelyik mezei paraszt le tudja tölteni.
jo egy szakertot latni ;) te kis kontroller freak ;)
Ha megtanulnad kenyelmes lenne , en pc-n is xbox kontrollerrel tolom, mert jobb mint az eger ;)
hát én úgy vettem észre hogy konzolon annyira nem kényelmes játszani hogy az már fáj. -kontroller... iszonyat szar, max autósra meg ugribugrira jó, fps-re fos, repülõszimre (már ha létezne ilyen konzolon) szintén, ha lenne jó drágáért új joystick kellene, mert nehogy má usb-s pc kompatibilis legyen -xbox dvd meghajtója úgy zúg játék közben hogy meg lehet veszni, de a hûtése se halk, ha ez nem tetszik vinyó kell hozzá amit pofátlanul magas áron adnak (mert nem ám sata/pata csatolós hogy mezei vinyó belemenjen), és lehet ott is telepítgetni -mint írtam bizonyos játékstílusok egészben hiányoznak róla, ami van az meg általában rommá butított (pl célzás rásegítés). -szintén pofátlanul magas áruak a játékok konzolra
40-50 millió dollárba került a játék elkészítése, plusz 150(!) millió dollár volt a reklámköltség. "Jelenleg az van,hogy játszani kényelmesebb konzolon" Az az 5-10 telepítési idõ sokat elvesz az életedbõl igaz? Másrészt, míg konzolokra pénzért jön ki minden kis extra, addig PC-re patch formájában, ingyenesen. Lehet, hogy várni kell rá 1-2 hónapot(vagy játék megjelenéseknél akár fél évet is), de nem hal bele senki egy kis várakozásba.
Az kimaradt a cikkbõl, hogy így is többet adtak el az új CoDból PC-re, mint az MW1-bõl. Így azért máris jobban hangzik:)
A PC nek az a veszte, hogy nem fejlesztenek rá semmi különlegességet. Igazából pont azt tudja mint egy konzol.Csak még kicsit szarakodni kell rajta. Telepítgetés,ez az amaz. Ha mondjuk készítenének egy mozgásérzékelõs irányítót pc hez is meg mondjuk használható VR szemüveget, vagy bármit,ami miatt több lenne szerintem a játék eladások is megugranának.Jelenleg az van,hogy játszani kényelmesebb konzolon.A másik dolog,hogy a konzolos játékok iszonyatosan gagyik.Ott van a Assassin's creed.Hát az a játék irgalmatlan rossz. De a cikkben említett játék sem egy nagy szám. Ettõl függetlenül meg merem kockáztatni, hogy az új cod is simán eléri a 1,5 millió eladott példányt pár hónap múlva. Ott van a crysis.Nagy sírás rívás volt miatta.Kb fél évvel ezelõtt olvastam ,hogy 3 millió példánynál tartanak.Olvastam 1 milliót is 2 milliót is. Maradjunk a középútnál, eladtak 2 millát.A játék kifejlesztése 15 millió euróba került.Ha csak minden példányon 20 euro hasznuk volt,akkor is 40 millió euro. Adózás után is marad vagy 30 millió belõle.Szerintem többnyire ez csak hiszti.Meg pénzéhesség.
Ami azt jelenti, hogy a fennmaradó rész terítése még veszteségesebb, mert arra a mennyiségre is ki kell prekálni az arra esõ költésget.
Én az online terítésben látom a jövõt. A komly szoftverek ilyenek. A XSI, 3DS, Vegas, stb. úgy mûködik, hogy a trial verzió egy nem lekorlátozott valami. Minden mûködik benne, csak 30 napig. Aztán veszel egy serialt és a letöltött cucc, egybõl fullos lesz.
Na de az online letöltések esetében ezek a költségek mennyit jelentenek (behozatali adó, költség, terjesztés)? 278 ezer-bõl 108 ezer így vette meg a játékot.
Hülyeség, ha egy játék jobb, PC-n is többet adnak el belõle. PC-n és konzolon egyaránt azért torrentezik le, mert nincs meg a megfelelõ ár/érték aránya (ami persze minden embernek más). A letöltések ekkora mennyiségének több oka is van, valaki CSAK AZÉRT játszik, mert le tudja tölteni (pénzt nem adna ki semmiképp), valaki kipróbálja és ha nagyon megtetszik neki, akkor megveszi (hogy manapság ez hol tart, láthatjuk), valaki késõbb akarja megvenni, ha olcsóbb lesz (persze ehhez megint csak az kéne, hogy ne csak hype legyen nagy, aztán pár óra után uninstall... de igazad van, ilyen esetekben is a warez a hibás :D), stb.
Gondolkozzatok. PC-n sokkal több a lehetõség (minden téren, irányítás, egyéni fejleszthetõség igények szerint, bõvíthetõség) - egy számítógépe ráadásul úgyis van mindenkinek, 80-90 -bõl (sõt...) már szerintem bõven össze lehet hozni, egy jó játékra alkalmas gépet, ami elviszi az újabb játékokat is JÓ minõségben. A játékok is olcsóbbak, multiban is nagyobb szabadsága van az embernek.
Hogy miért vesznek konzolra ENNYIVEL többen játékokat? -excluzívok, konzol only játékok, pc-re nem jelenik meg, pc-re több mint 1 évvel késõbb jelenik meg, nem optimalizálják, teli van hibával, nem használja ki a pc elõnyeit (pl. nincs pályabõvíthetõség, szerkesztõ, irányításválaszték korlátozva... "bill+egér vagy x360 controller only...", élvezhetetlen irányítás), és had ne soroljam még.
A Modern Warfare 2 sokmindenben nagyon jó, de ahogy kiadták PC-re, szerintem ahhoz képest sajnos túl sok ment el (de sajnos a reakció nem az lesz, hogy megpróbálják javítani, hanem már megint a hülye warez, meg hogy mennyire szemetek azok a pc-s játékosok, hogy nem vesznek játékokat...).
Számomra elfogadhatatlan, hogy kivették a kihajlást (mikor korábbi részekben benne volt ráadásul) - játékélményt nálam felére csökkentette. Aztán, azt ígérték, hogy nagyobb szabadságot kapunk, hát én ennek pont az ellenkezõjét éreztem sajna.
Coop módot megcsinálhatták volna a kampányra is. A Spec-ops 3-4 küldetése élvezetes 2-en játszva, a többi valami írtó rossz (azt, hogy szuperkatonákat öljünk granadeluncherrel, elképesztõ...).
Az olyan részeket, mint pl. amikor a hegyoldalon kell felmászni, egér bal-jobb gombját felváltva nyomkodva, ha már nincs taktikai lényege (pl. figyelni, hogy mikor mászol fel meg hol), kihagyható lett volna szerintem... A "szánkós" rész szintúgy, nagyon béna megoldás.
És akkor még ott van a multi is, nincs dedikált szerver lehetõség, random dobál be, stb..
PC-s MW2 nagy részét letorrentezték. Sajna a torreteknek köszönhetõ, hogy a PC-re való fejlesztéssel a fejlesztõk csak oda dobnak valamit. Tudtommal rekordot döntött a letöltés világ szerte. Amúgy anno az 576-ban és a CD galaxisban is elfogyott ami nem piskóta mert nem kis tételben rendelnek ilyen gamet.
A hir szerint konzolon meg tobb mint 6 millio es a konzolos jatekok megjeleneskor kicsit dragabbak,mint a pc-s...hulyek lennenek, ha folytatnak a pc-s fejlesztest.... Masreszt 1 ilyen worldwide szintu projectnel 2 milliard HUF (olyan 1.5 millio USD) bevetel kimeriti a karcsu fogalmat....
ÁFA, behozatali költség, adó, terjesztés, stb. ebbõl mind lejön. Így már nem olyan rózsás a kép. Akik ilyen fejlesztenek olyan órabérben dolgoznak, hogy ehaj. Ha csak 10 ember fejleszti évi 100'000 dolláros bérrel (ez szerintem ilyen szintû fejlesztésnél vicckategóriás összeg). Az évi 10 x 1'200'000 dollár, de a munkáltató járulékot is fizet. Add még hozzá a fentit tényeket és azt, hogy 10 embernél picit több csinálja.
Ezekben a számokban a steam, illetve direct2drive is benne van? Ha már számolgatunk:
278.000 darab fogyott pc-n. Magyar viszonylatban 10.000 Ft volt 1 db. Ha ebbõl indulunk ki, akkor 278.000*10.000 = 2.780.000.000 Ft. Ilyen árbevétel mellett hülye lennék megszüntetni a pc-s fejlesztést.
Aki normálisan kérdezte: multiban alapból nincs legtöbbször célzásrásegítés. Fõleg azért mert az csak a kezdõknek jó, utána már hátrál a játékban. Single playerben sok játékban van, mint bekapcsolható funkció. Aki már játszik egy ideje az általában kinyomja, mivel itt is hátrány.
A multi ezért is tiszta, van egér konzolhoz de nem az igazi. Így továbbra is kontrollerrõl nyomja a játékosok 99%-a. Egyenlõ feltételek, ami különbözik az a player. Itt nincs cheat, sem atomerõmû amin több az fps, sem ilyen olyan egér és egérpad kombó. Puritán. Van akinek gagyi, van akinek ez az igénye. Kimi is inkább elhúzott a rallyba mint az áthidalhatatlan teljesítménykülönbségû f1-ben mulatozzon. Na itt is ilyesmi van a háttérben és sokan lemondanak a legújabb technológiáról és x ezer dpi egér pontosságról.
lennének dedikált szerverek még ennyi sem fogyott volna pc-n, örüljenek ennek warezosok megszopták legalább
Ez nem a Steam hibája, hanem az IW-neté a P2P rendszer miatt. Steam-re csak fel kell csatlakozni, más nem történik. a TF2 is Steam-es játék és remekül lehet játszani vele dedikált szervereken. Meg lehetett volna oldani jobban is abban igazad van. Csak nem akarták, mert benyomták a Xbox -> fordít -> PC gombot. Ami egyszerû gyors és olcsó megoldás nekik. És még nagyon reklamálni se lehet, mert elõrántanak egy "UK-ba PC-re csak 50 ezer példányba kell fogyott a COD", amit itthon már úgy fordítottak, hogy az UK-t lehagyták. :) A konzol dominanciát persze nem lehet megkérdõjelezni, nyilván az termeli a bevételek tetemes részét.
szerintem meg hülyeséget beszélsz, minden konzolos meg fejlesztõ ezzel jön hogy mert a PC-s nem veszi meg a játékot blablabla letölti,hú de csúnya... csak úgy mondom konzol játékból is van ugyan annyi warez és azt is ugyan úgy letöltik mint a pc-s változatokat az egyedüli ok a PC-re való nem fejlesztésnek az a költség, sokkal több pénzbe kerül a fejlesztés PC-re mint konzolra többet kell optimalizálni,tesztelni és stb.
Ezt nem tudom. A legtöbb felmérés az USA/UK/Japán vonalt érinti, hiszen ezek a meghatározóak a játékszoftverek terén. Ott meg tudjuk, hogy mi elterjedt. Németországba kb fele-fele arány lehet és ahogy jövünk keletebbre egyre inkább a PC dominál. Egy németországi adat nem lenne rossz. Na meg az egyre elterjedtebb digitális terjesztésrõl is lehetnének pontos adatok. De az is egy 7 pecsétes titok.
Aki sokat játszik az tényleg vegyen konzolt, mert az arra találták ki. Kiskoromba ezért akartam én is konzolt, mert a játék volt a lényeg. :)
Véleményem szerint ennek a játéknak az egyetlen hibája a steam lett. Persze jó hogy nem a dedikált szerókat tették bele a játékba(gondolom egy cod játékosnak se kell bemutatnom a cod4 multiját amit nem kicsit csesznek el a csíterek és a tiltogatós adminok) de mégis meg lehetett volna ezt máshogy is oldani mert állandó jelleggel kapom a host migration üzenetet meg a laggot. A single része meg szerintem sokkal ütõsebb az MW-tõl. Ami az eladásokat illeti osztom wednes véleményét
Rásegítés? Minden konzolos fps-ben van, sõt a GTa4-ben is.
A gametrailersrõl valami olyasmire emlékszem, hogy ebben a játékban van célzásrásegítés a konzolokon. FPS-ben nem pont az a lényeg, hogy mennyire tudsz célozni ? Bár ha a controllerbõl indulok ki...
Konzolt pedig egy játék miatt sem veszek, nehogy már rajtam élõsködjön a microsoft meg a szoni.
szerintem meg a pc játékosok szarháziak mert nem hajlandóak érte pénzt adni aztán csodálkoznak hogy 5-10 év alatt kinyírták a pc játék üzletágat ...
Az USA-ba és UK-ba, konzolon játszanak, ennek fényébe az lenne a meglepõ ha magas PC-s eladásokat produkálnának, nem pedig az, hogy a papírforma érvényesül.
Könnyen lehet, hogy vasfüggöny nélkül, nálunk is elsõdleges platform lenne a konzol. Most miért váltsanak, ha 10-bõl 9 ismerõs pl: boxon lövöldözik? Mi mást szoktunk meg. Tõlünk nyugatabbra a 80-as évek óta ebbe nõttek fel generációk (játékgépek, NES, ATARI, Nintendo stb). Hozzánk ebbõl jóval kevesebb jutott el, nem beszélve különféle játékkazettákról. Volt a rokonságba egy ATARI masina a 80-as évek végén, imádtam 5 évesen. Ha lett volna anyagi keret mindenféle csicsás konzolra és hozzá játékra, simán azon nõttem volna fel, úgy, hogy azt se tudom PC-n is lehet játszani. Aztán 91-be lett PC-nk. Aztán azon kezdtünk játszani, lassacskán egyre több ismerõsnek lett otthon PC, így aztán az került elõtérbe a többségnél.
Úgyhogy bármi meglepõ a PC-s eladásokat Közép-Európának és talán Ázsia egyes részeinek kell hoznia.
Na végre valami pozitív! Nem fogy a szar :)
Hát ez baj. De lehet sokkal több a konzolos játékos már, illetve a konzollal rendelkezõ játékos (akiknek lehet PC-je is, de azon nem játszik).
Én mindenesetre lemondanék a heyükben a PC-s változatról. Nem éri meg, ha nem veszik. Ezek után kíváncsi vagyok a Dragon Age eladásaira.
Amerikában nem csoda hogy így fogy, xboxal tömött pufigyerekek hazája:) Pc-n ha lenne dedikált szeró/meglenne oldva a warez még ennyire sem fogyna,csoda hogy ennyi elment a degenerállamokban... Persze jólenne a dedikált támogatás,de atomszánalom amikor warezpisti kijelenti hogy: azénemveszi meg mer nincs dedikált..:)
Szerintem az elsõ MW sokkal jobb volt.
Ez van. Kit érdekelnek az eladások, hát persze hogy a játékosokat nem, fejlesztõk foglalkozzanak vele.